Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Suzuki Alto Eco: Zážehový tříválec se spotřebou 3,1 l/100 km

9 komentářů

Wartburg 353W
Podle me spravny smer snizovani hmotnosti a aplikace ucinne CVT prevodovky. S CVT ma auto pocitove vyssi vykon, protoze je vzdy k dispozici maximalni moment. V kombinaci s hmotnosti si nemyslim, ze by tech 38kW nestacilo. Naopak, v mestskych rychlostech to bude raketa. Skoda, ze se nejspis nebude nabizet u nas. Mimochodem, merny vykon na kg vychazi temer stejne jako u Citigo s 50kW (obe auta 52kW/t).
ryccardo
Souhlasím s tebou nebude to asi na pojíždění po městě k zahození a možná to bude i celkem svižný, ale jinak to auto vypadá příšerně.
Sleeper
Závoďák to není, ale svůj účel splní. Zajímala by mě reálná spotřeba jak ve městě, tak i mimo něj. Můj Wagon jí má oproti tomuhle tříválci zhruba dvojnásobnou (6,5 l). Mimochodem, když jsme u poměru hmotnosti a výkonu: mám asi 52 kW/t
ryccardo
no ono výkon na tunu je sice pěkná věc, ale je taky potřeba se podívat na krouťák na tunu. Zatímco moje oktávka vykazuje u výkonu poměr 60 kW/t což není až tak výrazně víc oproti Suzuki, tak u krouťáku je to Suzuki 92 Nm/t a Oktule 174 Nm/t tam už je ten rozdíl výraznější a myslím, že to na zátahu bude cítit.
Wartburg 353W
To je kroutak na klikove hrideli. A ten lze nasobit prevody libovolnou konstantou, tudiz to neni parametr vhodny k porovnavani dvou ruznych aut. Naopak vykon je invariantni vuci zprevodovani a rovnice: zrychleni = vykon / (hmotnost x rychlost) plati univerzalne.

Problem, na ktery myslim narazite, by mohl nastat v pripade nevhodneho prubehu momentu u tohoto Suzuki, ale v pripade CVT prevodovky je to extremne nepravdepodobne. Motor bude stale v otackach max (temer) momentu.
ryccardo
Máte pravdu, kór v případě, že tam bude CVT, která drží motor furt v místě max krouťáku to asi nejde takhle porovnávat.
HELIUM
Kroutak na hrideli motoru nic nerika, je tam jeste prevodovka,

takze si to prepocitej na kroutak jaky je na kole pro jedmotlive prevody.
honysek
Nabízet se u nás určitě nebude, protože už jen pořizovací cena Kč 222.000,-- je ve zdejších krajích neobhajitelná. Navíc spousta místních "odborníků" na diskuzi by všem kolem vysvětlila, že je zbytečné kupovat takové "předražené" miniauto, když tu mám o 70 tis. levnější Thalii, Pandu, I20 a za stejné peníze auta o třídu větší... :no:
Avatar - Bristol
Bristol
a není to snad pravda...auta tohoto segmentu mají u nás v ČR prostě hodně těžkej život...to je holej fakt...