Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Škoda letos dodá na český trh 500 Citigo, zřejmě ovládne segment miniaut

163 komentářů

Petrko
😉 😉
Klaudius
Ja to vytknem každému, u koho to vidím. Kupoval som dve nové autá a beriem to ako samozrejmosť v cene - a tak mi to bolo ponúknuté a tak som to aj dostal.
italio
Přesně tak, informace o citigo se mohu dovědět v magazínech jako je svět motorů a podobně, ale tady bych se raději dozvěděl něco více o zajímavějších vozech stejně tak, jako Kylie. U ní jde vidět, že ji auta baví a dokáže se o nich slušně bavit na úrovni. A oproti jiným si hlavně nehraje na všeho znalce a hravě strčí do kapsy rádoby zdejší odborníky, co se znalostí v automobilovém průmyslu týče :yes:
italio
Bohužel ne 😄
italio
Kylie má pravdu. Na trhu se objevila v poslední době spousta nových zajímavých aut, ale o těch se zde člověk doví opravdu málo, ale hlavně, že víme, jak je na tom škoda citigo...
italio
Dle tvého iq bych to viděl na 12 500 kč...P.S. ročně? 😉
italio
No, když si to myslíš, já tě v tom nechám. Ale být tak hloupoučký a ještě se s tím prezentovat, to chce opravdu silné ego :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No když myslíte - já než DESÍTKY článků o Mii-Up-Citigo raději alespoň jeden/dva třeba o nových LOTUSech atd., ale ... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
2) Ok - portál.sda-cia.cz/
Registrace nových OA v ČR dle obchodních tříd (období 1-10/2011)
Mini vozy - podíl 2,08%
NEJprodávanější je nižší střední, pak malá auta, pak MPV, poté terénní, pak střední třída a až POTÉ pidivozy (a nejprodávanější z nich je Fiat Panda následován Kia * Chevrolet(em) Spark a "český" Citroën C1 je čtvrtý..
4)jistěže se škodovky v česku vyrábí (ale víc se jich už vyrobí v zahraničí a tenhle "nepoměr" se bude JEN "zvětšovat"). A to "chápání" je samozřejmě zcela v NEpořádku - když v ČESKU vyrobené auto považují za "nečeské" a NE v česku vyrobené auto "za české", nebo? 😉
A když argumentujete POČTEM v česku vyrobených aut, tak NEškodovek (jiných aut) se v česku možná už dnes vyrobí VÍCE než těch škodovek (to je OPRAVDU něco jako /mozkový/ "supermonopol" 😄
6) další "cosi"? (myslím to "zbaběle"?!? ;-\
Tam kde tomu říkáte "v rajchu" už dnes moc NEbývám ("pravidelně" naposledy do roku 1993 kdy jsem se DEFINITIVNĚ přesunula do Prahy - a už hóóóódně let žijeme (nejvíc) v RAKOUSKU - když už "máte potřebu" 😉
ROZHODNĚ se NEvysmívám že někdo nemá ... třeba na MERCEDESy!!! Ale "dle sebe soudím tebe" - mé první auto byla "maličká Honda" (pak už "skoroauto" Renault Clio 1.8 16v), ale MNOHEM raději než o "malých Hondách/Renaultech atd.) jsem tehdy četla o ... třeba Ferrari (a snila, že by mne tam mohli zaměstnat 😄

Jak jsem již výše napsala, myslím že MNOHEM "lepší" by bylo, aby se "zdejší prostředí" pomalu pomaloučku polehoučku (ono je to už VÍCE než 20 let co skončil komunismus!) přizpůsobovali češi "zahraničí" (jak jsem řekla, takovým těm "euroatlantickým" standardům - nebo FAKT chcete aby česk👋češi NAVŽDY "zůstali" ...?
Ale tohle jsme začali o AUTECH a myslím že "normální" ČESKÝ fanda(-nynka) do aut se rozhodně NE"musí" zajímat max. o Škodu Superb, že ho může bavit číst o MNOHEM lepších/zajímavějších vozech. Já bych opradu NEchtěla, aby se v česku v hudebních recenzích psalo JEN o triu Kabát-Gott-Bílá + možná o MICHALu DAVIDovi - a STEJNĚ to vidím "o autech" 😉

PS: "Proti" Mii-Up-Citigo jsem se ozvala až po doslova MNOHA článcích - jen připomínám
jossalito
2) články a statistiky o prodejích jsou zde každý měsíc.
4) škodovky se zde pořád vyrábějí, tuším něco pře 0,5 mil. Což je pořád víc než kdokoli jiný v čr. Chápání lidí je tedy zcela v pořádku.
6) nehodnoť situaci v naší zemi, když "zbaběle" utíkáš do rajchu. Ty se máš z naší země, potožmo lidí, taky dobře, tak se jim nevysmívej, že nemají na baworáky a mercedesy.

Pokud chceš zde s lidmi diskutovat, tak se přizpůsob zdejšímu prostředí. Nebo když jedeš někam do zahraničí s odlišnou kulturou, tak se chováš pořád stejně? Asi ne...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
2) z JAKÝCH tabulek??? (já použila aktuáloní "ofic." data od SDA ... a jak jsem psala, pidiauta jsou v česku prodejně zcela OKRAJová kategorie, některé měsíce se jich prodá MÉNĚ než vyšší střední, celkově je to cca podobně/byť celkově jsou letos od začátku o pár vozů napřed)
4) já VÍM - jen mi přišlo "komické", že vozy které se tu roky po statisících (dnes jsme v milionech) vyrábí, lidem příjdou "méně" české, než v česku NEvyráběné (ani nevyvíjené) vozy 😄
HYUNDAIe vyráběné v Nošovicích jsou bez jakýchkoli diskuzí korejsko-české (v Koreji, no maličko i v Německu, navrhované - v česku vyráběné).
Jak jsem psala - modelů jako Mii-Citigo bude časem více a více ... a pak možná lidem dojde "jak to je". Zatím se zdá že vůz v česku vyrobený i kdyby byl, třeba z části, v česku navržený - tak nebude-li na kapotě znáček ŠKODA míti, tak v očích "většiny" český prostě NEbude.. 😉
(to by si skoro zasloužilo nějakou novou definici - něco jako "supermonopol" 😄
6) pokud nové BMW 3 "zapadne do průměru" a vyjde o něm MÉNĚ článku než o "neautech" Mii-Up-Citigo - tak něco FAKT NEní v pořádku (a ne se mnou 😉

Abych se já přizpůsobila "českým poměrům" a NE aby češi ... řekněme "euroatlantickým standardům"? No NEvím NEvím 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ok, to je fakt (jak sám píšete - tak jako u VŠECH jiných značek - MONTUJí se z dílů dovezených z MNOHA států). Ale ta škoda citigo se v česku ani NE"montuje"! Pro německého majitele jí montují (převážně) slovenští dělníci (rozhodně NA Slovensku 😄
PS: Mne až tak NEzajímá "co všichni říkají" (lidé napovídají bubostí! o ekonomice, o hudbě ... o autech 😉
PPS: Myslím že by měly "převažovat" 2 fakta, tedy kdo je MAJITEL firmy/značky a kde se VYRÁBí (to bude v obecném měřítku HODNĚ zboží asi čínského.. 😄
A věděl jste že Čína už spoustu výrobků sama nechává vyrábět ať vedle v VIETNAMu nebo v Africe? 😉
PPPS: Je fakt že pokud budeme brát auta dokonce dle součástek, tak "české" je skoro "každé druhé" evropské auto - mám dojem že včetně mnoha BMW a Rolls Royce(ů) atd. atd. 😄
Zrovna teď nedávno jsme tu diskutovali že komponenty systému HYbrid4 jsou japonsko-německé..
(nevíte jestli je něco českého i v těch německo-slovenských NEautech Citigo-Mii-Up zvaných? 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Jag se 100% vyrábí v Británií? Chtěla jsi snad říci montuje. Mimo jiné najdeš v Jagu součásti vyrobené v ČR, ostatně tak jako v řadě jiných "nečeských" značek (PSA, LandRover, BMW, MB, Renault, Honda, Nissan, Opel, samozřejmě VW ti všichni berou autodíly pro své vozy v ČR). V ČR je silná výroba aut, ale aniž se to prezentuje ještě silnější výroba komponent pro automobilky a to nejen tzv. domácí ale prakticky pro všechny velké značky. Takže by se také dalo říkat Jag je indické auto vyrobené mj. z českých dílů, přesto všichni říkají britské auto jako BMW, Audi německé (určitě nikdo nebude bmw říkat, že není německé byť má třeba adaptivní světlomety z Jihlavy, řadu dílů od Boshe z ČB etc.) a škoda česká. Čistě do důsledků bráno žádné auto není 100% britské, německé, české, francouzské nebo japonské.
jossalito
:yes: 8-s
jossalito
2) čísla jsem vytáhl a porovnal z tabulek. Bohužel, minivozy jsou třetí nejprodávanější, sice těsně, ale jsou.
4) pro lidi je to citroen, toyota a peugeot. Nic českého na nich nevidí. Stejná situace jako se zatím marně snaží přesvědčovat o opaku Korejci.
6) sem tam vyjímka. Viz článek o lux. třídě. To nezajímá skoro nikoho.
Nová trojka je nový model, ten se důkladně probere, časem ale zapadne mezi průměr prémie. Píšu teď o čtenosti článků.

Pokud chceš diskutovat s normálními lidmi a rozumět jim a chtít, aby oni rozuměli tobě, je to zcela zásadní.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
2) tak se zrovna DÍVÁM na "registrace vozů v ČR" (vím že pár z toho se jen "přeprodá" do zahraničí) a kategorie "pidiaut" typu Mii-Up-Citigo se pohybuje mezi 2 až 2 a 1/4 procenty = tak jak jsem řekla: ZCELA OKRAJová kategorie
(a NENí ani 3tí nejprodávanější jak tvrdíte - ostatně NE"sedí" ani to že by byla nejprodávanější "malá" auta - tedy kategorie Fabia..
Tím považuji téma za UZAVŘENÉ (dle kategorií SDA je prodej "pidivozů" dokonce až na 6tém místě - navíc jen "o prsa" před 7mou VYŠŠí střední!
3) to věřím 😉
(ale já NEmluvila o "představách")
4) (alespoň částečně) ČESKÁ novinka byly (a příští rok opět budou) Toyota Aygo, Peugeot 108 a Citroën C1
6) takže (také) NEmáte
(třeba 👋pod BMW se diskutuje docela HODNĚ 😉

NE děkuji (NEmám zájem 😄 ) - NEbylo by lepší udělat to "naopak"? 😉
marozKO
ach jo.... HOWGH
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tykání NO problem 😄
- myslím že pro HODNĚ lidí je (a ještě bude) škoda "česká"
- C5 V6
- NEauto je (bez ohledu na značku) KAŽDÉ "pidiauto" - Seat Mii stejně jako Toyota Aygo (nebo Citroën C1 😉
- také si myslím, že (naprostá) VĚTŠINA čtenářů.. 😉
- fakt VŠECHNY? Tak to jste :yes: 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Opět první věta slušně řečeno "velmi zbytečná" 😐
a) Jag indický ale už JE (a narozdíl od škody se ale stále 100% vyrábí v Británii 😉
b) tady nejde o žádné "percentuální podíly" 😄
Škoda je 100% německá a VĚTŠINA vozů se již vyrábí MIMO území(čko) české republiky (a tento trend bude spíš POSILOVAT)
c) a "posilovat" bude asi i trend, kdy půjde - tak jako v případě Cigigo - jen o vůz s připlácnutým znáčkem Škoda (jako "další varianta" nějakého vw či SEATu)
d) myslel jste "vašemu chápání" 😉
marozKO
- bez komentare. Nehodlam tu zahajovat flame. Pro me osobne Skoda ceska je.
- smim se zeptat, cim jezdis ty? (dovolim si tykat, kdyz jsme na tom NETu). Ptam se proto, ze by me zajimalo, kde je hranice mezi autem a NEautem.
- zajimavy vuz to je... ale pro koho? Ac se mi libi, stejne bych si jej v zivote nekoupil. A stejne tak to ma, troufnu si rici, vetsina ctenaru acz
- v tomto pripade ano... mam prolitle vsechny clanky o Citigu, co se tu kdy objevily...
- alespon v necem se shodneme
jossalito
Zbytečně se tu prsíš.

Jaguara taky nikdo nepovažuje za indického. Se škodovkou je to to samé. 😉
Tady nejde o to, dělat ramena, že vím, kdo má jaký procentuální podíl. Obyčejné lidi to nezajímá. Ty stále diskutuješ na úrovni, která je vzdálená lidskému chápání.
jossalito
2) Viz tabulky, třída minivozů je u nás po malých autech a nižší střední nejprodávanější.
3) Každý druhý Čech ví, že Škoda je české auto z Boleslavi, že se vyrábí i jinde, to ví pramálo lidí. Stejně jako ji nepovažují za německou.
4) CitiGo je česká novinka, proto se o ni píše. Čechy to prostě zajímá, protože je to další auto, na které může valná většina dosáhnout a už jen to je zaujme. Nějaké BMW, to jsou pořád minoritní a pro Čechy drahé záležitosti.
6) Zcela dle filozofie webu. Stačí se podívat co se diskutuje a co ne, už to hodně napoví.

Snes se na zem a zkus pochopit české prostředí a českou náturu. Jinak budeš stále mimo. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
- "domácí" automobilka to až tak jednoznačně NEní (už 20 let je spíš německá 😉
- konkrétně toto auto "domácí" není doslova NIČÍM (ani konstrukcí, ani místem výroby 😄
- v tomto segmentu naproti tomu EXISTUJÍ (alespoň částečně) "domácí" výrobci 😉
- na to že to je de facto NEauto - tak množství textů je "opravdu VELIKÉ" 😄
- Camaro byl jen PŘÍKLAD (zajímavého vozu za mimořádně zajímavou cenu)
- fakt čtete RADĚJi 27mý text o Mii-Up-Citigo, než o ... dosaďte si CO chcete (ale "normální" auto 😉
- to mne také (to k té "úrovni..." 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
1) smutné (VELMi)
2) no PRÁVĚ - viz prodeje!!! (tento segment je v česku zcela NA OKRAJI - dlouhodobě tu vévodil segment/vozy Fabia-Octavia, poslední roky nastala změna na Octavia-Fabia 😉 - to ale NEní vtip + VÍCE vozů než FIATů Pand a CITROËNů C1 atd. se prodá i ve STŘEDNí třídě - SUPERBů a PASSATů, dokonce NÁSOBNĚ 😄
3) NEchci rozebírat že Škoda již od roku 1991 není česká (dnes se snad už i VĚTŠINA z celkově vyrobených kusů vyrobí MIMO česko), ale "nadřazovat" nad "vlastníma rukama" vyrobené MILIONy kusů pidiaut "stejné" auto JEN proto že má logo automobilky která byla kdysi založena (v Rakousko-Uhersku), na území které je dnes českem, to ... "bez komentáře" 😄
4) tak "co vás zajímá" a o (např.) Camaro "bohužel" NEčtete? 😉
To Camaro byl PŘÍKLAD, zajímavější než pidi(ne)auta je samozřejmě COKOLI - třeba nové BMW 3 (ale samozeřejmě i levnější, ale i dražší vozy
NEvěřím že někoho baví NEustále dokola číst o takém NEautě jako je Mii a Citigo a Up - NEJprodávanější je nyní dlouhodoběji Octavia, a to už je alespoň "normální" auto, tak budiž - ale NE o ...
NEvěřím že "s radostí a napětím" hltáte nové info a obrázy zrovna o mii-up-citigo 😄
"Přiznáte" (řeknete) CO vás tedy zajímá/JAKÁ "kategorie"/třída/typ vozů - o kterém čtete VY NEjraději? (MNE v poslední době "zaujalo" asi nejvíc to Camaro - byť si ho také NEplánuji koupit, i když... 😉
5) no comment (to je FAKT trochu "na hlavu" 😐 Sorry - to NEmá být urážka!
6) vy máte přehled "kolik je kde kliků"?!? 😄
(je fakt - a párkrát jsem na to textem i upozornila - že se tu objeví text o něčem "zajímavé"/mimořádném a "nula diskuze" a taková "bubost" jako mii-up-citygo se tu rozebírá dokola a dokola a dokola a ... a i když se jich určitě prodá VÍC než konkurentů dohromady (což v česku není až tak výjímečné - Passat se SUPERBem také "totálně drtí" veškerou konkurenci), tak NEvěřím že by to nějak "zcela zásadně" změnilo prodeje dle segmentů automobilů, dále tu bude kralovat Octavia a za ní bude zas tomu svému segmentu kralovat Fabia a dál bude králem střední třídy Superb a ... a v příští generaci se to "posune" a králem nižší střední bude Rapid a násobně nejprodávanějším modelem střední Octavia a totálním vítězem vyšší střední Superb ... a Citigo sice BUDE kralovat SVÉ kategorii, ale "nic víc" - jeho logem spřízněné modely budou DALEKO prodávanější 😉
jossalito
Neznalost českého prostředí z tvého příspěvku přímo číší.

1) viz můj druhý odstavec;
2) není pravda - zcela určitě ne. Viz prodeje;
3) s českem souvislost mají, pořád je to Škoda a lidem je jedno, kde se vyrábí;
4) já si čtu zásadně co mě zajímá, Camaro to bohužel není.
5) články jsou tu, protože 1),
6) článků bude tolik, jaká bude jejich čtenost. Redakce nezaplácne místo něčím, na co se nebude klikat = co nebude vydělávat.

Připadá mi, že ti uniká smysl reality a pořád píšeš o nějakém vysněném světě. Že lidi chtějí číst o Camaru - to opravdu nechtějí.
PS: Auto.cz má návštěvnost cca 33 tis denně. Jestil chce číst dvacet lidí o Camaru, tak je to prostě nic. A tady se píše nejvíc o tom, na co se kliká. Jednoduché.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
1) NEmám pocit že tu někde někdo "skuhrá" (mám pocit že někteří poukazují na - skoro VÝRAZNÝ - "NEpoměr" ve frekvenci článků
2) kategorie minivozů je v česku ZCELA okrajová - frekvence materiálů o novém minivoze je ZCELA NEodpovídající
3) narozdíl od tří jiných minivozů, tento (tito) nemají s českem ani nějakou souvislost (NEvyrábějí se tu a NEprodávají se tu - mini auta obecně = PROČ tedy o nich TOLIK psát?
4) nejde o to "diktovat", ale jestli VY opravdu raději čtete (neodpověděl jste na dotaz) 20 článků o Škoda Citig👋Seat Mii/vw UP na jeden o Camaro (apod.), tak myslím že snad i VĚTŠINA čtenářů "právě NAOPAK" 😉
5) prostě (a jednoduše) těch článků o v česku přes MASIVNÍ reklamu asi i tak NE moc prodávaném pidivoze tu bylo už "skoropříliš" (navíc "pidivozy" v česku NEfrčely, NEfrčí a pokud krize nebude "opravdu zlá" tak nikdy asi "frčet" NEbudou - ani kdyby se jich většina vyráběla v česku..
6) no uvidíme kolik se toho příští rok napíše o novém FIATu Panda a o další generaci V ČESKU VYRÁBĚNÝCH, tzn. alespoň "trochu českých" malých vozů z KOLÍNa - možná dohromady alespoň třetina co o Citigo - i když to opravdu jen MOŽNÁ 😉
Avatar - Destract
Destract
když už sílu tak pořádnou, udělat z toho nějaký super Hot-Hatch >😒]
jossalito
Budu to sem psát už podruhé. Já tento web beru, jak je, je zadarmo, má obsáhlé a kvalitní informace a já mám pořád možnost volby.

Až ho budu platit z vlastní kapsy, pak si budu moct diktovat co a jak, ale pokud to platí jinej, nebudu mu to toho žvanit.

Nikdo mě nenutí číst to co nechci. Tak nechápu, proč tu někdo dokola skuhrá. :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale jasně že to CHÁPU (ale vaší "dedukci" že je lepší psát "nejvíc" o Citigo a Fabiích a maximálně tak Octáviích už moc NE
PS: To je jako by se v (českém) magazínu na hudební recenze psalo ... jen (nebo hlavně) o těch nejprodávanějších CD a filmové recenze by rozebíraly HLAVNĚ "Ordinaci v růžové zahradě" (jak jsem se zrovna včera dočetla, přestože vstoupil do 4té stovky dílů, ve většině hodnocených týdnů NEJSLEDOVANĚJŠí pořad v česku..
PPS: NIC proti tomu, když se o "domácím" voze píše (trochu) víc ...
ALE - 1) tohle není ani "domácí" vůz (je doslova německo-slovenský) - a o alespoň v česku VYRÁBĚNÝCH autech této kategorie se tu ZDALEKA tolik nepsalo (a nejspíš NEbude psát ani až se příští rok objeví druhá generace)
2) nejprodávanější bude v česku "navždy" Fabie a Octavie (tato kategorie aut se v česku naopak prodává MÉNĚ než ve vyspělejších/"bohatších" zemích!
PPPS: Fakt si (třeba zrovna vy) raději čtete/na video koukáte/obrázky prohlížíte - Škody Citigo než ... BMW 3 nebo toho Camaro? 😄
jossalito
Ty nějak pořád nechápeš. Tohle je server pro Čechy, který musí z nečeho žít. Že je na trhu kamaro s osmiválcem, to opravdu "nikoho" nezajímá.

To nejsou auta, které by typický Čech kupoval a to ani ve vlastní třídě. Proč o nich psát, když se to nezaplatí? Ty, jako ekonom bys to snad měla vědět. Případně můžeš server zasponzorovat a oni napíšou to, co budeš chtít. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Trapné - to s tím neustálým komolením mého NICKu (jména)! :no: ;-\ :no😒br /> PS: K čemu NEvím, ŽE jich je tu o slovenském pidiautě DALEKO víc (než třeba o něčem tak výjímečném jako je příchod Camaro na český trh za NAPROSTO BOMBOVOU cenu - to je prostě FAKT 😐
marozKO
no dobra, ale vzdyt to je, proboha, domaci automobilka. Proc by se o ni nemelo psat? Ty informace jsou dostupne, tak proc je nepodavat dal. Ja v tom nevidim problem. Dle prodeju je Skoda nejzadanejsi znackou na nasem trhu (v segmentech, do kterych dodava sva auta), tak proc by melo vice prostoru dostavat Camaro?! (i kdyz bych si s radosti pocetl i o nem). Ja se nestavim na nici stranu. Me jen velmi mrzi, uroven nekterych diskuznich vlaken...
jossalito
Jo Kylí, tady se píše o tom, co se ČTE co lidi ZAJÍMÁ a tedy má reálnou šnanci na získání zákazníků. K čemu by bylo padesát článků o autě, kterého se u nás prodá doslova pár kusů? Zajímá to vůbec solventní zákazníky?
Odpověď je jednoduchá - NE. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
KDO by to byl řekl/čekal, že? 😉
PS: Ono se už někdy stalo, že nějaký model škodovky (totálně) NEdominoval prodejům ve svém segmentu? 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Abyste ROZUMĚL - poslední dobou se i na českém trhu objevil👋-jeví spoustu (opravdu) ZAJÍMAVÝCH aut, jedno zda BMW 1 či 3, Chevrolet Camaro, dvojice Toyota/Subaru BRZ atd. atd. - o tomto německo-slovenském "pinďovi" tu vyšlo VÍCE článků/materiálu, než o všech ostatních novinkách DOHROMADY 😉
PS: Já bych raději "padesát" článků/materiálů/videí o cenové SUPERbombě Camaro V8 6.2, než o městském pidivoze (což je segment který se v česku navíc skoro NEprodává - viz "česká" kolínská 3čata
Avatar - Guttalax
Guttalax
😉 Ve velké nabídce mini aut půjde toto auto hodně vysoko. Řekl bych,že na horní příčku.City-go-go-go-go :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Mám podobný názor jako "italio" (a na 12.500 kč denně bychom se možná dohodli 😉
1. Cena sice asi moc NEodpovídá (ne)autu, ale "realitě" pidi aut jakžtakž ano
2. Ženy si tuhle "krabičku" na kolech asi opravdu moc kupovat NEbudou (ale občas jim tu hůrzičku JISTĚ budou "tlačit" jejich protějšky 😄
3. Ale věřím že tohoto (německo)slovenského vozu se prodá VÍC než všech třech "českých" (v česku vyráběných) podobných modelů od Toyota, Peugeot a Citroën DOHOROMADY 😉
jossalito
Bohužel, ten píše třeba právě o tobě. 😉
Ale vím, omlouvá tě tvá obrna mozku, nepoznal si to. >😁
King of rain
Otipoval bych tě tak na maximálně 15 tkč hrubého, dle image jak zde píšeš.Za názorovost tak 10tkč. 😉 Takže se můžem na 12 500 kč dohodnout? 😉

PS- měsíčně. >😁
jossalito
Ty tvoje ubohé útoky... >😁

Jasně ty stupňovací páde. Jen houšt a větší kapky!
Myslel jsem, že většího hňupa už ze sebe neuděláš, spetl jsem se. >😁 :yes:
italio
Bohužel jsou. Místo toho, aby se člověk bavil o autech a jízdních zážitcích s nimi, tak se tu člověk akorát tak hádá s pubertálním hochem, co si léčí mindráky na webu za skritou identitou, který se nevyzná ani sám v sobě, na tož v autech. Je to tu zoufalé
italio
No až najezdíš kolem 40tisíc kilometrů ročně, tak se potom se mnou můžeš bavit o zkušenostech a nevím, kde jsi viděl, že se zkušenosti měří podle toho, v jak velkém autě jsem jel >😁To opět ukazuje, že těm autům rozumíš jak ta koza petrželi. Mě tak připadáš jak velký snílek, ve skutečnosti jsi řídil možná tak favorita po dědovi a na internetu ze sebe děláš světáka. Přečti si ještě jednou, co jsem napsal a pak piš něco o soudnosti chytráku 😉 P.S. Až v životě dosáhneš alespoň poloviny úspěchu jakého jsem dosáhl já, tak mě potom můžeš poučovat, jaký jsem šéf 😄 Jo a ikdyž ten skladník má střední s výučním listem, tak je pořád inteligentnější a hlavně slušnější člověk než ty. Prve si udělaj aspoň řidičák a potom piš ty svoje bludy na automobilovém foru, ale bav se prosím o autech. Na takové soplíky, jakým jsi ty nemám náladu. Zkus to jinde chlapče
ryccardo
Bohužel bejvávalo.
ryccardo
Mě hlavně není jasný, jak to, že na takovou závadu nepřijdou při testech prototypů a klidně to pustí do výroby a až po startu šérie to řeší? To že mezi tím nabouchali mraky zmetků se většinou úspěšně tutlá nebo šíří jen neoficiálně ústní lidovou slovesností mezi automechanikama. Jediná automobilka, která se vždycky jako blbec přizná je TOYOTA.
ryccardo
No zas tak bych se tomu nedivil, že sekají zmetky. U 1,2 HTP ve starý Fabii to bylo to samý Prostě přeskakovali rozvoďáky. Viděl jsem potkanou Fabku i na 40000 km, ale většinou se potkávali později.Nevím o tom, že by se k tomu Škodvka někdy veřejně přiznala. Myslím, že to úspěšně tutlali až do modernizace motoru v nový Fabce.
ryccardo
Proč asi, aby se to trochu hejbalo. Možná by do toho ale stačila ta slabší 1,2 TSI.
jossalito
Pro hlupáka každý hloupý. Než si odpovíš na tuto starou pravdu, pokus se ji rozklíčovat.

Napíšeš tu několik kravin, které normálně uvažující jedinec nemůže být schopen vypustit do světa, natož je myslet vážně a pak se ti nelíbí, když na ně upozorním?
S diskuzí na této úrovni si chlapečku začal ty sám. Tak se teď nestavěj na zadní, když tu ze sebe děláš dobrovolně hňupa. A já si velmi dobře pamatuju.

Ťukám si na čelo, jak tu nějaký vometák s nickem "ital", který největší auto, co kdy v životě řídil, byl Passat, chce psát na server o autech a ještě se kolem sebe ohánět nějakýma zkušenostma. Akorát ukazuješ, jak ti tvoje osobní hloupost zastiňuje zbytky vlastní soudnosti.

Ty si uvědom, že pokud ten tvůj skladník má hotovou aspoň základku a je schopen vlastního názoru, tak ses před ním osobně dobrovolně shodil.
Tak se opravdu šéf nechová ... 8-s :no😒br />
PS: Největší prů*er je, když chce někdo diskutovat na webu a nechápe význam těch slov, co sám používá. Milý "supňovací páde".
kyklop
doplacat za rezervu a zdvihak je uz normalne aj u inych vyrobcov, takze to by som skode nevycital 😉
marozKO
Tyhle diskuze jsou vazne smutne. Ne kvuli Skode, ale kvuli tomu, co tu nekteri z vas pisi. Ja nevim, lecite si tim komplexy menecennosti? Dodnes ji nemuzete odpustit, ze Vas zdradila od taty pujcena 120ka, kdyz jste byli na rande se svoji milou? Pokud mate doma stareho naftoveho Escorta, mozna to chapu. Ale jestli vam pred vilou parkuje 5kovy Baworak? Tak co si dokazujete? Ze umite plivat na neco, na co jsou druzi hrdi? Na neco, co je uspesne? Proc vas tak stve uspech Skody?... nerozumim
Avatar - Atlis
Atlis
Vyhrievanie sedadiel ci navigaciu samozrejme konkurencia ma, tak ako aj kozene sedacky, male diesle, obrovske moznosti personalizacie atd, atd... (napriklad KA). Holt musis ist dalej, nez na prospekt s ponukou farieb...

Bohuzial priemerny cesky zakaznik pocuje iba na slovo Skoda...
italio
Ty jsi vážně blbý až to bolí. Už ti napíši jen poslední věc ty zoufalče, protože diskuze s tebou je mi pod úroveň a hlavně je naprosto zbytečná. Že se ti nelíbí můj vkus, to je tvá svobodná volba, ikdyž by ses u tvého nesouhlasu mohl taky vyjádřit inteligentněji. Ale psát věci jako:"podívej se kde bydlíš a v čem chodíš.." to je úroveň, jako když se baví dva 16ti letí smradi někde na učňáku se dvojkou z chování. Já jsem slušný dospělý člověk a diskuze s takovými lidmi jako jsi ty, je mi opravdu pod úroveň. Raději si najdi solidní práci a makej a hlavně nepiš ty svoje nesmysly pod každým článkem na autu.cz. Autům rozumíš asi jako koza petrželi (nebavím se o tom, jestli znáš modelovou řadu vw) a umíš psát akorát tak osobní urážky ty ubožáku, ale tím ztrapňuješ akorát tak sám sebe a přesně to vystihuje tvoji lidskou úroveň. A ještě jednu věc: když jsem tvoje články ukazoval svým zaměstnancům v mém skladu, tak si říkali, co to jsi za . To jen tak, aby sis uvědomil, že jsi k smíchu i těm skladníkům...
Avatar - Anonym
Anonym
U auta do města je kratší zpřevodování výhoda, ne ?
Avatar - gld
gld
Ešte uvidíme keď pôjde naozaj do tuhého. K novej pande vytiahne díler koberčeky zdarma a "kde domov múj" sa začne zastierať talianskou trikolórou >😁
Avatar - gld
gld
Teba nechápem už z princípu.
jossalito
Zkus se bavit o něčem, co má co možná největší pravděpodobnost.

Rozebírat tady totiž kravinu, že si CitiGo koupí "otec sedmi dětí", a ano, i to je možné, mi přijde více než hloupé a nehodné diskuze na aspoň nějaké relevantní úrovni.

PS: Pod pojmem rodina se v našich zemích rozumí dva dospělí a jejich děti (archetypální pojetí).
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Rodina nejsou jen manzele se dvema detma,ale samozrejme mas jako vzdycky uplnou a dokonalou pravdu...
jossalito
Gramatika ti nikdy moc nešla a sloh asi taky ne, co? Co je to za výraz "stupňovací pád"? Nezám. Pádů máme sedm, ani jeden není "stupňovací".

Asi chceš být chytrej, ale ztrapníš se každým svým výplodem. :no:
italio
No, dám ti jednu radu inteligente 😉 Přečti si můj první příspěvek...počkám...snad už a hned první písmenko jsem napsal "i". To znamená stupňovací pád (správně bych měl ještě napsat ba i dokonce tata nano je hezčí) a tím pádem jsem chtěl říci, že i ta škaredá tata je hezčí než nová citigo, víš hlupáčku? Už běž raději spinkat, protože píšeš hovadiny a hloupé řeči. Když tak čtu tvé příspěvky, tak mi to silně připomíná doby, kdy jsem chodil na střední školu a podobné dementní řeči slýchával od svých dementních pubertálních spolužáků😄. Raději se podívej v pokojíčku na plakáty a třeba ti ráno maminka udělá kakao
jossalito
Hňupa poznám na míle daleko. :-!
italio
Ty budeš mít v hlavě pěkně vyrabováno že? >😁 Ty ani nevíš čí si ty šašku >😁
italio
všechny, kdo by si to pro Bůh kupoval...hezké to není, takže prakticky žádná ženská si to nekoupí a hlavně je citigo docela drahé...dát 200tisíc za kus plechu a dýchavičný motor mi přijde trochu ujetý. Pochopil bych, kdyby stálo nějakých 130 000, to by byla odpovídající cena, vzhledem ke kvalitě, propracovanosti a hlavně image škodovky...
jossalito
Až zase budeš chtít vykládat o "vkusu", tak se podívej v čem bydlíš a co máš oblečený na sobě. A stačí, když odpovíš sám sobě, protože já to opět - vím. :-!
italio
ale je pravda, že by mezi sebou mohli tvrdě soupeřit o titul nejošklivějšího auta 😉 Znovu tento plecháček ukázal to, jak když koza není dobytek, tak škoda není auto >😁
italio
No, mě se právě tata nano nelíbí, ale škoda citigo do její "krásy" nemá daleko. Jestli se tobě líbí citigo či ne, to je tvá věc, ale-žádnej vkus nemáš :-!
jossalito
Důchodci jsou zrovna ta sorta, která víc než kdo jiný, dává přednost české značce a to za téměř jakýchkoliv podmínek.
jossalito
Člověče, ty si protiřečíš v každém příspěvku, chápeš to vůbec?
jossalito
Servisy škoda jsou v každém městě (je jich prostě nejvíc), dostupnost jakýchkoli dílů je v řádu hodin.

Nabízí položky, které konkurence nemá. Vyhřívání sedadel (to má jen Picanto), multimediální navigaci apod.

Musíš vidět dál než na prospekt s nabídkou barev exteriéru.
Otravná osoba
V předminulém SM byl a dalším čísle se zaobírali měřením. Možná to překvapí, ale doporučovali spíš slabší motor. Krouťák by měl být podobný a výkonnější verze má prý kratší zpřevodování. Prý slabší verze stačí a nabídne nižší spotřebu, takže nevidí moc důvodů ke koupi výkonnější verze.
Jinak test velmi optimistický, čekám co napíše konkurence a jaké budou zkušenosti prostého lidu.
Avatar - gld
gld
V top 3 na českom trhu v rámci segmentu bude. Zrejme. Ale v tejto triede to chce riadne vyhrnúť rukávy..aj čo sa cien týka. Majú na to predajcovia škodovky gule? Alebo odplašia dôchodcov k dílerom chevroletu, kie, fiatu..
Avatar - donPedro
donPedro
Tož bylo trochen času na první osobní ext. i int. statické dojmy: potěšily čisté a jednoduché linie karoserie (a vůbec nechyběly mlhovky), mile překvapilo jak je to malé auto vlastně velké, nepotěšila přílišná délka dveří (kterou vyřeší až jarní 5D), výborná prostornost a ergonomie na místě řidiče - ve srovnání s Fábií, tu (snad) zachrání až další generace (věřme že) na nové platformě - plechy uvnitř pocitově nevadí, nemyslím že bych s nimi přicházel nějak pravidelně do přímého osobního kontaktu. Tedy shrnuto, dle mého, co se statických dojmů týče, má Citigo na to býti jedničkou ve své třídě (v ČR), jemuž bude sekudovati Panda, až pak budou následovati ti ostatní. Uvidíme co nám řekne svezení se ... Tož tak. Bravo ŠKODA :yes:
Avatar - gld
gld
Nezmysly? Vyčkaj času, potom sa môžme objektívne baviť o predajoch.
Klaudius
V čom je tá tvoja "servisovateľnosť" iná a lepšia ako ostatných značiek?
Výbava? Konkretizuj. Skúšal som konfigurátor a také akurátne auto mi vyšlo na 235 tisíc. Že musím doplácať za zdvihák a dojazdovú rezervu, tak to je sila. Na výber 4(!) farby karosérie, z toho dve metalické a jediná červená bez príplatku. Napríklas na strieborné alebo biele auto môže zákazník zabudnúť. Inak je ponuka výbavy úplne bežná, čo extra tam sakra vidíš?
Avatar - Katikakus
Katikakus
Celkem zajimava informace by byla, kolik z onech 500 se jich rozda v ruznych predvanocnich soutezich, z kterymi se ted roztrhl pytel. Jenom Impuls jich rozda myslim 20.
jossalito
Neumíš číst? Servisovatelnost, jízdní vlastnosti, výbava...
Avatar - Starfighter
Starfighter
>😒]
Klaudius
Pýtal som sa, v čom inom vyniká? Prvé dve veci som spomenul už ja. Čo ďalej. Nenapísal si nič, čo by neponúkali aj iní. Možno s výnimkou kufra, ktorý primárne od mini nečakám.
blowiik
>😁 :yes:
Avatar - pario
pario
Uvidíme, možno máš pravdu 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Našel jsem tu test VW Up, ale o zpřevodování ani zmínka. Přitom u auta do města je určitě důležité, jak "dlouhá" je dvojka a trojka.
jossalito
Spíš na úkor třídní konkurence. 😉
jossalito
Tak proč píšeš ty nesmysly dole?
jossalito
Prostor, bezpečnost, jízdní vlastnosti, na svou třídu velký kufr i variabilita, výbava, servisovatelnost...
Avatar - theolli
theolli
Vw a pporuchovost__ ?? To není pravda,to není možný vždyt je VW symbolem techniky,luxusu,německé preciznosti a spolehlivosti!!
jossalito
Taky nepíšu, že jsou tady, použij Google. A hledej spíš Up!. Ono je to toitž v podstatě jedno. 😉
Avatar - pario
pario
Presne tak. Keď má mini trieda dlhodobo predaj okolo 350 ks mesačne, tak príchodom Citigo sa to nenafúkne dlhodobo na dvojnásobok. Jedine na úkor Fábie. Ale tomu neverím.
jossalito
Na to nemusíš být žádná Sibyla, abys odhadl, že na českém trhu v segmentu, kde má zastoupení, vždy kraluje česká značka. :-!
Avatar - gld
gld
"Nabízí" slepici na kapote. To 90% zákazníkov v česku stačí. Ako vraví okrídlené (heh, irónia) porekadlo- to predajú aj s troma kolesami 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Žádný test jsem tu neviděl. A navíc ta silnější varianta se ještě vůbec nevyrábí, ne ?
Klaudius
Aké výhody máš na mysli? Okrem vysokej úrovne bezpečnosti, ktorú som spomínal, viem len o jednej - veľkorysý priestor vpredu. V čom inom Citigo vyniká?
Avatar - gld
gld
Ospravedlňujem sa, PR články o citigo (ktorých je tu mimochodom tak 3x za deň) nečítam s extra pozornosťou. ..nie, ďalšia omluva, ja ich nečítam vôbec.

Uvidíme o rok štatistiky za plný rok 2012...cucať z prsta veselé štatistiky z prvého mesiaca predaja vie kde kto. Koncernových nostradámov som tu už zažil neúrekom.
esenbe
Tu vaši křišťálovou kouli ... začla trochu blbnout 😒
jossalito
Jestli se tobě líbí víc Tata Nano, tak buď bez obav - žádnej vkus nemáš. :-!

[odkaz]

vs

[odkaz]
jossalito
Ale ty chyby které má, nejsou nijak důležíté v porovnání s tím, co nabízí za výhody. 😉
italio
i Tata nano vypadá lépe...věřím, že u nás bude mít úspěch, protože jsou zde lidi naprosto bez vkusu, ale jinde ve světě to vidím na propadák, zvlášť s tímte designem...
Klaudius
5d Pandu prerastie. Bude mať dlhší rázvor, tým pádom aj väčšiu dĺžku. Bude viac šlapať na päta najlacnejším Fabiám.
Citigo má tých chýb dosť. Málo motorov, blbé ovládanie okien, plech v kabíne, pevné bočné okná... Plusom je bezpečnosť. Uspokojí, ale nenadchne.
jossalito
Rodina, která nemá žádné auto, si s velmi vysokou pravděpodobností půjde raději do bazaru pro plnohodnotné pětidvéřové auto a nepoleze ke škodovce pro CitiGo se třema dveřma.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Můžeme jen hádat... 50, 60%? Méně? Více?
jossalito
:yes: 😉
Mr.Murphy
s těma cenama v ČR se ukáže až přijde nová Panda.... Pokud bude v 5dv provedení při srovnatelné výbavě o 10-20 tisíc levnější, bude v prodejích nebezpečná.... Pak bude otázka, jestli Škodovka bude honit tržní podíl, nebo zisky....

Kdysi mi jeden prodejce Fiatu říkal, že prodávat Pandy důchodcům je za trest.... Prej jsou schopní hodinu smlouvat o koberečky zdarma 😄
jossalito
Jak bude? Testy už jsou.
Avatar - Anonym
Anonym
Hodně bude záležet na zpřevodování.
jossalito
A v kolika ne? 8-s
jossalito
K turbu se člověk musí umět chovat. A vzhledem k velmi rozšířenému vnímání užití služebních aut u nás, to vidím jako ten největší problém.
jossalito
Stávajících motorů se nebojím. Auto je lehoučké a i 44 kW s ním pojede ve městě obstojně, asi stejně jako základní motor v Pandě.
Ale já sám bych určitě volil tu silnější variantu, tam už žádný problém nepředpokládám.
Cena? No, je zaváděcí. Škodovka zde nemá moc důvodů hned ze startu zlevňovat, více ukáže až čas. Pokud se ale bude CitiGo dobře prodávat, výraznou slevu čekat nelze.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
V kolika případech asi skutečně bude v ČR plnit tuhle roli...
armanyk
Však rozvody nejsou jediný problém, turba se taky se*rou, viz. naše služební fábie.
Mr.Murphy
o zadním prostoru nevím nic.... Skeč na téma "dvoumetrový týpek leze v Tescu před bandou lidí dozadu do miniauta" jsem sehrát odmítnul.... 😉
Jo, jestli ten holý plech bude v létě pálit, tak to by byl velký průšvih.... Ovšem VW má tuším showroomy zastřešené, takže kupující to asi tak rychle neodhalí..... 😉
Mr.Murphy
bohužel.... staticky je to auto poměrně dost povedené....
Jízdní vlastnosti budou asi OK, takže jde jen o to, jak pojedou motory....
A samozřejmě, cena.... ta je pro mě hodně vysoká.... (ale narovinu, těch 200 bych nedal ani za Pandu.....)
jossalito
Vlček a něco chápat? >😁
ER
"Naši obchodníci zatím přijali téměř 1 000 objednávek a do konce roku 2011 dodají zákazníkům v tuzemsku přibližně 500 vozů ŠKODA Citigo." Tuto větu z článku bys mohl pochopit!
bullock
Nadsázka?
bullock
Tak jsem si letmo odhadl počet dealerů a to, že vezmou na předváděčku alespoň 2 kusy (možná i 3 kusy - benzínka + supermarket + jeden na svezení). To máme nějakých 200 - 300 ks. Ty se jistě také prodají, ale až někdy příští rok (a nepůjdou do statistik).
Proto si myslím, že máš pravdu - počty se během cca 5 měsíců stabilizují na reálném počtu... (menším, no kolik to bude, to si počkejme).
S tou karamelou .... >😁 >😁 :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
zalezi aj od toho ci clovek riadi to auto alebo prasa, 120 kilovej kreature bude vzdy malo miesta na nohy, normalny clovek nema problem v takmer ziadnom aute 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Ale vždyť Favorit i Felda byly v tehdejších měřítkách rodinná auta. Uvědomte si tehdejší auta podobné velikosti a srovnejte prostornost ... třeba VW Golf, Peugeot 309 a Ford Escort vs. Favorit.
wolff
Jo, když vydělím 500 ks děleno počtem dealerů, pak o dodávkách mezi lidi mám vážné pochyby... O čem nemám pochyby je to, že se ty auta nakonec mezi lidi dostanou.. ale už ne jako nové a ne za startovací ceny...
bullock
Jako bývalý učitel zeměpisu dávám :yes: 😄
Xawier
Ne-e woe,nechají tam 25 litrů zálohu a pak jim to tam nechají... >😁 ...Lidská tupost nezná mezí... >😁
Avatar - gld
gld
a aj sa predá? zaplatí? >😁 jáj tieto PR silné reči.
Klaudius
Zas je dobré, keď si máš kam oprieť koleno, očakáva sa najmä to, že to bude pohodlné opretie. Čiže žiadne hrany a v primeranej vzdialenosti. Ale to hlavne na dlhšie jazdy, čo nie je prípad áut tejto triedy.

Ten lakeť v okne je dobrý - len budem mať v lete obavu, aby som sa o ten holý plech nepopálil. To sa dnes už predsa len nenosí, najmä v tak dospelo tváriacom sa aute.

Nespomenul si priestor vzadu. Je podľa Teba aspoň podmienečne využiteľný? Ako sa tam nastupuje? Majú predné sedadlá pamäť polohy, aby sa po odklopení a následnom vrátení nazad dostali do tej istej pozície, alebo treba znova niečo nastavovať?

Inak celkom zaujímavý pohľad na auto. A najmä nestranný.
jossalito
Než se lidi stačí oklepat, bude tu 5d. A to bude přímý konkurent Pandy. A co víc, bude "český". 😉
CitiGo má příliš málo chyb, aby mu mohly škodit na domácím trhu.
Klaudius
Jediné mini tváriace sa ako auto minimálne o tri triedy vyššie...
Klaudius
Aby nebolo priskoro na šťastné úsmevy, eufória opadne, a čo bude potom? Snáď si niekto nemyslí, že keď sa za prvé mesiace predá 500 kúskov, tak každý ďalší mesiac to bude zas okolo 250...
LudaBaxa
:yes:
jossalito
Tohle nejsou nějak veřejně prezentované informace, změna je, jak psal Dixik2, ty se zařiď podle toho. Ve výsledku je (mi) jedno, jestli tomu věříš, nebo ne. Zpochybňovat se dá donekonečna všechno, ale o tom se mi psát tedy nechce.
LudaBaxa
V katalogu dílů zjistim, že se něco změnilo, ale zda se změnilo k lepšímu, to tam asi nebude ne? To věříš každé kravině co ti automobilka nacpe? Hlavy pro 2.0 TDI maj taky novou upravu a praskat by neměly, ale čert ví..
jossalito
Ty doby jsou už pryč. Viz prodeje Octavie. Ta už dávno převzala otěže. 😉
jossalito
Tyhle věci se neřeší v článcích. Pokud máš přístup do katalogu dílů, tam změnu zaregistruješ.
LudaBaxa
Já se tě ptam na fakt, na odkazy na články, na cokoliv co mě potvrdí, že jsou rozvody vyřešeny. Názor, že si ty myslíš, že jsou rozvody vyřešený mi je k ničemu.
vrkuboy
Pokud na to nahlíš takto pak souhlas, ale všichni víme že v Česku jsou auta jako Favorit, Felicia a Fabia mnohdy vnímány jako rodinná auta.... respektive nedostatek financí staví tyto vozy do role "plnohodnotného rodinného vozu".
vrkuboy
Až VW koupí Kiu bude i Škoda Picanto 😉 >😁
jossalito
CitiGo není normální auto. Tedy pro mě. Já ho chápu jako druhé či až třetí do rodiny a od takovhé žádné zázraky neočekávám.
vrkuboy
Já jezdím s holým plechem i dnes v maluchu, ale to je víkendovka. V normálním autě bych to nechtěl. Stejně jako kovovou hlavici řadící páky... v zimě nic příjemnýho.
Dušan10
Vzhľadom na podobnosť vnútorného priestoru a lacnému HTP "šrotu" je konkurencia najmenšej Škody hlavne smerom k Fábii ....

Kto nepotrebuje TSI a kombík, a chce niečo krajšie .... tak nemá o čom rozmýšľať ...

V českých krajich by každé auto s nalepeným logom Škody bolo zárukou minimálne slušnej predajnosti 😉

Úplnou bombou by bola Škoda Picanto :yes:
jossalito
Ale, to ses tedy moc nerozjel.

Čekal jsem ostřejší dehonestaci. 😉
Dixik2
22KT/11.Novy řetěz z Japonska. :-!
jossalito
Kdybys třicet, či čtyřicet let jezdil s plechem v interiéru, tak ti to nijak divné nepřijde. Nesmíš být slečinka. Klimatizace taky nebývaly. 😉
jossalito
Snad si nemyslíš, že úmyslně sekají mraky jednadvojek se starým rozvodem, o kterém ví, že nefunguje.
Avatar - pario
pario
No vyzerá to tak, že Škoda predá za dva mesiace viac áut, ako "Panda" za celý rok
LudaBaxa
Věř tomu, že bohužel nejsou. Nebo od kdy by mělo být vyřešeno?
vrkuboy
Já jsem odkojenej Trábošem a Stodvaciášem Škodyllacem a jedno mě to teda není >😁
Mr.Murphy
.... tak jsem si do toho včera sednul a byl jsem opravdu velmi mile překvapen. Je opravdu velkou ironií, že zrovna v takovém miniautíčku je opravdu přehršel místa pro řidiče, konečně někdo udělal auto, kde středový tunel neomezuje pravou nohu řidiče.... (co jsem seděl v poslední době v nějakých autech tak třeba v P508 je to katastrofa, Mondeo jakžtakž, ale taky žádná hitparáda....).

Další ergonomicky vynikající záležitostí je fakt, že okno začíná přesně v takové výšce, abyste si při jeho spuštění mohli dobře dát loket ven (jižní národy jistě velmi ocení, tam se takhle jezdí pořád 😄 )

Čili na posez a prostor paráda. Jinak interiér i v té vyšší výbavě působí poměrně hodně sociálně a v autě máte pocit, že když do vás někdo vrazí, nemůžete to přežít.... To ale k těmhle mini-autíčkům patří a mě osobně by to ve městě nevadilo.... Jediným rozporuplným parametrem tak zůstává cena - takovouhle krabičku bych i s klimou koupil tak možná za 180 tisíc, víc ani náhodou.....

Ale jako jo, povedená kárka do města.... Klidně bych v tom jezdil a nepřipadal si méněcenný..... Škoda že v ČR tyhle auta nefrčí, každý raději do přecpaného centra dotáhne svůj naftový čtyřválec a pak tam má být dýchatelně..... 8-s

No a že zezačátku bude válcovat český trh? To se dalo čekat, na druhou stranu zdejší trh je z pohledu minivozů zcela marginální, takže ikdyby tady měla Škodovka podíl 100%, tak na evropských číslech se to vůbec neprojeví....
Avatar - Atlis
Atlis
Tak je to tu, obchodaci maju novu ikonu - Tornado 44. Nizsi manazment uz sa nebude hanbit jazdit v Hatpakovi, to uz je totiz po novom luxus... :yes: >😒]

Bravo, Skoda!
vrkuboy
:yes:
jossalito
Kdysi se tu o tom 1.0 TSI psalo.
Rozvody 1.2 TSI jsou dávno vyřešeny.
LudaBaxa
Odkud je informace o novém motoru?

Doufam, že u té 1.0 TSI konečně provedou něco s rozvodama..Poruchovost 1.2 TSI je katastrofální.
RS
O víkendu jsem jich potkal hned několik a realita mě docela potěšila. Zepředu to vypadá lépe než prezentují fotografie, zezadu prozměnu moc pěkně svítí. :yes:
Žádná revoluce to není, ale nečekaně hodně se liší od ostatních mini.
Wartburg 353W
No zas je fakt, ze tohle nemecke auto vyrabene Slovaky konecne vytlaci z nasich silnic italskej kram vyrabenej kousek od Ostravy u Katowic. Konecne se ukaze, ze my Cesi maly auta umime >😁 >😁 >😁 :-!
Avatar - Destract
Destract
to je mi pak velmi líto...
jossalito
Zkus si větší auto.
Já tedy rozhodně nejsem zastánce úměry: čím menší auto - tím větší zábava.
jossalito
Už to tady proběhlo. CitiGo RS nebude. Nedá se tedy očekávat nějaký extra silný motor. Měl by přijít 1.0 TSI, ale jestli bude jen v Up!u či Mii, nebo i škodovce, to fakt netuším. Nejspíš dle zájmu a přání zákazníků.
Tyhle specialitky prodeje nenaženou. A dokud se ty auta nezaplatí i s chlupama, tak s tím (dle mého) koncern moc počítat nebude.
Avatar - Destract
Destract
pro zábavu možná, pokud vám tedy slovo zábava něco říká...
jossalito
Národu odkojeném na Škodovce, která ty plechy v interiéru vždy měla, je to úplně jedno. A tlačítko furt lepší švihadla. 😉
jossalito
Jak jsem psal už při představení. Toto auto bude kralovat, protože je "české" a a pořád relativně levné.
V začátku bude konkurenci válcovat, potom zájem mírně ochabne, to až se ukojí prvotní poptávka, no ale poté už tu bude pětidvířko, které převezme iniciativu a na špičcce žebříčku miniaut se CitiGo usadí natrvalo.

Co napsat dál? Že Fiat přijde o další trh? Nebo minimálně o vedoucí pozice? Že všichni konkurenti pocítí přítomnost povedeného modelu a citelný odliv zákazníků? Větší nabídka, drsnější konkurenční prostředí, vydělá na tom jen zákazník. 😉
vrkuboy
A proč ne? Viz. Twingo RS 😉
vrkuboy
Nemožnost stahování spolujezdcova okna z místa řidiče a holé plechy evidentně nadchlo hodně lidí. >😒]
jossalito
Proč tak velký motor do tak malého auta?
jossalito
To víš, tři hvězdy Pandy nikoho nenadchnou. >😒]
Avatar - Machýrek
Machýrek
Tak tak sup mazej si objednat Citigo, at jsou vas mraky, cim vic, tim lepe. Na parkovisti pak nebudete zabirat tolik mista a kdyz bychom se nekdy dostali do kolize, nemam strach, jak z toho vyvaznu. Takze bezte, utikejte, gratuluji vsem, za porizeni Citigo nabizim kazdemu karamelu, at ti nezalehne v usich, az si ho povezes domu 😃)
vrkuboy
V čechách možná... tady by se s logem Škoda prodával dobře i dvoukolák nebo rykša (čti Škoda Rapid) >😒]
V Evropském měřítku už to taková hitparáda nebude.
Avatar - Bristol
Bristol
myslím že každý čekal že ovládne tuzemský segment...v ostatních zemích to však bude mít proti konkurenci a hlavně sourozencům dost těžké...
Avatar - jenik1
jenik1
Chování české stáda se opět projevuje. Kdo nemá Citigo jako by nebyl 😄
Avatar - Destract
Destract
včera sem v ní seděl poprvé a byl jsem mile překvapen vnitřním prostorem, mít to o válec navíc, třeba taková 1,6ka v benzínu dalo by se o ní i přemýšlet 😄