aj interier tiez len dufajme ze do seriovej verzie sa nedostane ta obrovska dotykovka lebo ta ked sa pose.re tak si nepustime ani klimu ani radio ani .... proste budeme v pi.
co ty víš? není to levná rýpačka? znáš písničku od Olympiku? ....taky jsem se narodil bos...
Ne boss >:D ale bos. Tohle nikdy nevíš....já když poprvé řekl, že bud to bude AMMans nebo CarSTech tak to bylo úšklebků.... no a pak ty šleby mrzly...a i kdyby stokrát ne, tak je to krásné mít rád to , co většina lidí považuje jen za věc.
Za mě zcela zřetelně topper1982 :yes:
Jde vidět odkud VW čerpá inspiraci aspoň co se týče exteriéru. Infiniti FX prvni generace tu už nějaký pátek jezdí a u VW to prezentují jako svoji budouíi vizi. To všechno v Tokiu ;-) No aspoň bude konečně něco od VW vypadat k světu >:D Je zde vidět snahu přizpůsobit tento model více japonskému resp. asijskému vzhledu... proč asi ? Zatím jsou modely od VW pouze průměr , které neurazí ale určitě nenadchnou.
Pravda zítřka je zde - [odkaz] Je znát, že designová budoucnost mainstreamové Evropy je zcela v režii Volkswagenu. Počítám, že konkurenční evropský mainstream musí komplet křísit, neboť tahle nadstavba se bude opravdu těžko dohánět. No... už víme, jaké budou další generace Volkswagenů. Budou krásné :yes:
Žádná onanie, naopak, velmi racionální pohled. Cením styl toho modelu, náznak budoucího designu, který je tedy fantastický. Ty holt možná zase ceníš "originality" koleose, no pochop, v tom jsme každý jiný...
A co se týče konceptu výše: ano, líbí se mi, a celkem hodně.
Jenže u konceptů bych čekal nějaký viditelný posun, směr na další dekádu.
Tohle mi spíš, než koncept nové generace, sedí na FL Q3 (exteriér zadní část je až do oka bijící), takže z mé strany adorace není na místě.
Za mě bych tu vyzdvihl Mazdu, její nové počiny v mých očích mají smysl, jednotný ucelený ráz, jsou nové a hlavně do budoucího celku portfolia výborně zapadající.
A v prémii podle mě koncern ztráci taky. Na BMW, které teď s novými 5 a 3 řadami s přehledem ukáže dvěma zbylým (Audi a BMW) záda.
Mazda v kontextu ostatní japonské produkce boduje. V přímém porovnání (např. VW x Mazda) to holt už z principu nemůže eurovočím lahodit tak jako tradiční rukodělná VW prácička ;-)
Neřeš tupce, co říkáš na auto?
Mi se líbí, je to super kára - bok ala q3, zadek paráda, vnitřek luxusní a tleskám.... doufám jen, že změní tu čínskou masku.... jinak je to na potlesk.... ;-):yes:
Exterier = stale totez dokola, tzn. nalep si na kapotu znak jaky chces a mas z toho co chces, protoze kdyby tam nenalepili tu placku, muzes si to splest s Daewoo treba klidne.
Vnitrek = konceptualne se jedna o (alespon pro mne) mile prekvapeni, nebot soucasne interiery VW jsou ekvivalentem slova fujtajxl.
Jojo, korejec jak vysitej ;-)
Nechapu ten sirokej stredni tunel, zabira skoro tretinu pristrojovky. Zbytecne zabira prostor pro nohy, jako v oktavce. Asi nepochopili ze BMW dava motor podel, proto tak siroky stredni tunel.
Ex-in-terier :no:
Nastávajúci trend pre VW dizajn:
- predná maska bude podchádzať od svetlometov, doposiaľ kopíroval ich veľkosť
- zadné svetlomety sa budú zužovať
- skosenie zadnej časti bude ostrejšie, ako je tomu doposiaľ
- multimediálna obrazovka sa posúva vyššie
V tomto prípade ide o NOVÝ VOZ, teda žiadne retro. Preto aj ten trend.
Koooonečně se vw odvázal v iteriéru a je to paráda!!! Venek skvělý až na tu chinesse face... jinak :yes: ale jak známe vw, vytvoří z tohoto děla nudný kus....snad ne, snad se mýlím....
Dneska :yes: -
Nu, toto auto vypadá tak trochen jako výsledek divokého garážového dostaveníčka Scirocca s Evoquem, přesto se mi líbí. Anebo právě proto?
A dovolím si vyzdvihnouti (a to docela vysoko) jeden designový majstrštyk ... možná že již někteří tušíte ... ano, je to spojení masky se světly.
No a abych i odpověděl na otázku v názvu příspěvku, když už jsem ji byl položil, že. Má-li toto býti jakási předzvěst dalšího designového směřování pod taktovkou mistra Valtera deSilvy (byť to tedy není žádná revoluce, ale "jen" evoluce) tak má VW nakročeno ke světlým zítřkům.
Je to jen můj osobní názor, ale připomíná mi to Toyotu FJ-Cruiser, ovšem s tím, že toto je naprosto odporné. Pravda, není to tak sterilní jako jiné VW, vyvolává to u mě aspoň "něco" - nechutenství.
EDIT: Z té titulní fotky se mi ta toyota vybavila sama podvědomě, o kopírování nemůže být řeč.
A ešče jedno malé P.S.: Škoda na to jde více zpříma, VW zdá se našlapuje jaksi trochen opatrněji, nicméně kráčí se o dost jinam než jsou různí ti kineticové a křivkomilové za každou cenu (o interiéreh ala klingonské plavidlo raději ani nemluvě). No a kdo že to vlastně celé začal? Že by "medvědí" GLK? A přidá se třeba i někdo další?
Neni nahodou na tom konceptu pri pohledu zezadu prava pneumatika (model sessanta - asymetricka) namontovana obracene? Podle prubehu vzorku bych tipoval, ze je tam pouzita ta, co ma byt nalevo?! :-! nebo to vidim blbe? 8-s