Bezpečnost
Přihlásit pro přidání komentáře
cri-cri
No nějak se mi to nelíbí že už další činan co ma 4 hvězdy, ale doufam zas už cena takového auto pro EU bude minimálně na urovní Fluence nebo Cruze, tedy skoro neprodejné
Ad.
stačí porovnat detaily skore😉
Geely Ti při čelním nárazu skoro urve kotníky a má stejný finální skore jako třeba Kia Picanto, který má při čelním nárazu skoro 100%, ale na 5 hvězd mu chybí el. omezovač rychlosti nebo nemá esp v základu.. holt blbě nastavenej systém
Geely Ti při čelním nárazu skoro urve kotníky a má stejný finální skore jako třeba Kia Picanto, který má při čelním nárazu skoro 100%, ale na 5 hvězd mu chybí el. omezovač rychlosti nebo nemá esp v základu.. holt blbě nastavenej systém
Renault klub, by už mal začať spochybňovať tieto výsledky, hlavne, keď sa tu objaví crash test Renault Fluence Z.E.
Sam s Čínou obchoduji tak vim jak to tam chodí..(sice laboratorní přístroje ale i tka jsme v obrazu)
Ja sa snažím používať overené fakty, ak to tak nie je, napíšem, že je to len moja domnienka.
Niečo som Ti našiel. čítaj bod č.17 [odkaz]
"Each member of Euro NCAP pays to have at least one car model tested each year. Car manufacturers can also request that their car is tested. In such circumstances, manufacturers pay for the testing but they have no control over the publishing of the results. Euro NCAP obtains the cars in a number of ways. In each case, care is taken to ensure that the cars are built to normal production standards. It is clearly important to ensure that we do not test cars which are specially prepared for us. Normally, the cars are paid for by the sponsor of the tests."
Snaží se, ale můj sentiment zůstává. Případný podvod prodáváním ošizených kusů (třeba rok po zahájení prodejů a testování bezpečnosti) je mimo jejich záběr.
Ďalší modelový rok to auto môžu kľudne zmeniť a nebudú postihnuteľný. To by mohla robiť, ktorákoľvek automobilka. Verme, že sa tak nekoná.
Za nejaký čas ich tu budeme mať. To nezmeníme. Spôsobili sme si to sami. Zatiaľ čo Ázia je dokonale obohnaná ekonomickým múrom mi tu im otvárame náruč a vítame ako záchrancov európskej ekonomiky. Pre mňa sú to najväčší vyciciavači. príkladom je Kia, ktorá "zožrala" 4mld. Sk v dotáciach a ďalšie išli nepriamo. Dokonalý príklad Samsung. Nedávno sťahovali fabriku do Rumunska / zamozrejme po daňových prázninách/. No situácia sa zmenila ako náhle vláda prisľúbila opätovné dotácie.
Vždy išlo a pôjde o peniaze. 😄
Na auto.cz jediné prekrútené pojmy
a subjektívne dojmy!
Už som svoj názor o ázijskej produkcii písal. Je ľahké dobehnúť časy priemerných bežcov, no pokoriť stovku vo svetovom čase dokážu len tí najlepší.
Potrvá ešte pár generácií áut, kým to bude vo všetkých smeroch porovnateľné s európou... No zarážajúce je, že automobilka, ktorá dlhé roky stavala na vysokej bezpečnosti svojich produktov dnes prešľapuje na mieste. Line assist, Blis, sledovanie únavy vodiča, presafe systém a pod. V ktorom modely od Renaultu to dnes dostanem? Opraty prevzali iní. [odkaz]
Pri renaulte na rozdiel od Činy človek aspoň môže dúfať, že o 5 rokov keď otestuje na vlastnej koži crash test tak systémy ešte budú fungovať. 😄