Nebudu tady s tebou polemizovat ohledne designu, ten je subjektivni. Ja osobne povazuji RZ za vleice vydarene, i kdyz designove je mi o malinko blizsi jeho sestricka v podani Toyoty.
Jen mala poznamka - za 5 minut jsi na auto.cz "nabouchal" svych prvnich 5 prispevku a co prispevek to opravdova "perla"... 8-s
>:D >:D >:D >:D >:D ... jo jen bacha na výklad těch smajlíků ... je totiž dost možné, že se nesměju tomu, jaks to Katikakusovi "naložil", ale že se směju tobě >:-[] ... a nebo mám spíš plakat? :-O:'-(8-s
To vis ze jo...
Koukam, ze ses dalsich 15 minut snazil. Alespon uz vime, s kym mame tu "cest". Vetsina lidi se tady profiluje nekolik mesicu, tys to zvladl ani ne za pulhodinu... 8-s
Jediná diskusní evropská záchrana je, otevřít na diskusi klasickej prosťáčkovskej evrergreen o tom, že na designu nezáleží, že auto je jako ženská, jde výhradně o spodek... :-O:*) No osobně mám na téma auta a ženy řádově hlubší sentence, ale co nadělám, je to názor zdejších ta-ky-dis-ku-té-rů, tak holt ho tu jen připomínám... Ale nesouhlasím s ním. A to jak u aut, tak u žen.
Myslím, že design už můžeme pomalu opouštět a věnovat se tu technice. Jen mi dovolte jedno kratičké zastavení. Jsem totiž dokonale šokován. Vedle pod designovým trojbojem jeden náš kolega napsal strašnou věc, on napsal, že při výběru auta se řídí tím, jak se daný národ (který to auto vyrábí) zachoval v dějinách k našemu národu, a podle toho se rozhoduje. Konrétně s odkazem na druhou světovou válku by si raději koupil asijský (japonský) vůz (to nechávám raději bez historického komentáře) než například Volkswagen SCIROCCO. Jo, je to otřes, co se lze všechno dočíst.
Sned jen na závěr shrnu - samozřejmě existují jakési velmi silné a jedinečné kontinentální estetické postoje, a tak jako umí pro naše voči vybouchat krásné auto Porsche, Maserati či Peugeot, tak zase klukům v Japonsku umí tamní automobilky ušít karoserii přesně na jejich vkus, třeba právě horní subárko, to je toho ostatně dokonalým příkladem.
No a můžeme směle na techniku.
Tedy v dobách, kdy jsi na první jízdu rozeznal auto od ponorky to nebyl problém, jízdní vlastnosti aut byly takříkajíc vyhrocené, byly na ostří hrotu. Pamatuji si například na svojí legendární (první) předokolku, a sice OLTCIT. Vím tedy co znamená přesednutí z AUTA (tehdy ze škody) do té ponorky. Jízdní vlastnosti oltcita si totiž s tou ponorkou nezadaly. Doslova. No, naštěstí tohle už je dávno v prachu dějin a my se tu můžeme věnovat technice aktuální.
Jenomže... v tom je ten háček. Dnešní technika je natolik vyspělá, že nejslabším článkem řetězce - auto-šofér-technika jsi výhradně... ty, lépe řečeno - můžeš být ty. Kapiš? Ty bys prostě potřeboval nikoliv lepší auto, lepší techniku, třeba právě v podobě horního subaru, ty bys především potřeboval zásadně lepší hlavu, ruce a nohy, případně si koupiut jinou káru. A tedy z toho odvozuj svůj případnej jízdní rajc. Auto, jeho technika je až na druhém místě. Nyní se na deset vteřin zamysli, prosím.
Tak dobrá... no a? Jak? Jdeš do toho, nebo si koupíš auto, které koresponduje s tvým (ne)uměním? Jsi upřímnej, nebo se máš za potenciálního loeba okresu? U té potence ti dávám tak 0,001% naděje, tak co, ještě potřebuješ deset vteřin? Máš je mít.....
Teď ale už vážně - pokud sám sebe považujez za toho, co si báječně zajezdí s horním subaru, můžem do toho jít. Myslím diskusně.
První co je nutno rozebrat je to, pro jakého jezdce je horní vůz určen. Obecně si napišme, že dnes mají všachna auta (nechytej mě za péro) výborné jízdní vlastnosti, dané vyspelou technikou, díky jízdním asistentům atd. No a jsou ovšem i auta, která se programově vyčleňují z toho silného (a uznejme i kvalitního) proudu, auta, která jedou v rovinách, které vyhledávají takzvaní jezdci s hlavou, rukama, nohama a srdcem. Už ti dochází, proč jsem se tě nahoře ptal, za co se jízdně máš? Pokud to víš a pokud jsi ve zkratce dobrej šofér, můžeme pokračovat.
Jo, podle delky a krecovitosti tvych prispevku pod clanky venovanymi japonskemu triu BRZ, GT 86 a FR-S je jasne, ze se japoncum povedla ta spravna trefa. ;-)
To napsal dublér, tohle není od originálního GTÍho ;-\
Zamýšlíš se nad správnou věcí, kterou je třeba rozebrat podrobně a často opakovat, ... jenže tu teď v posledních dnech opakuješ furt to samý dokola. Tohle už se v jiných "86kových" vláknech probralo. Fakt. A navíc je to téma (respektive pravdivý názor), který těm modrým netřeba opakovat, a těm prostším stejně nic neřekne :-(
A abych řekl něco k věci: vidím to na sobě, vidím to v hlasování pod trojbojem. Nám se BRZ líbí nejvíc proto, že vypadá nejevropštěji >:-[]
P.S. Žádný dublér, poctivý geteičko. Musel jsem ovšem zareagovat na tu neuvěřitelnou "národní" hloupost, která se vedle objevila. Docela by stálo za to zde dále rozebrat tu techniku. Je to ovšem na-vlast-ní ne-bez-pe-čí... to snad chápeš? ;-)
Teď nevím úplně přesně, jakou "techniku" myslíš, ale doufám, že tu "strojařinu" >:D ... techniku rozebereme až poté, co vyjdou na povrch nějaké evropské plnohodnotné testy, ne? :-)
On sice již jeden velmi povolaný anglický testér svůj názor napsal, nýbrž vyčkal bych jara. [odkaz] Těm, kteří 86ce nepřejí úspěch, nedoporučuji číst ... mohlo by to s nimi šlehnout >:-[] ... kupříkladu srovnání preciznosti řízení se samotnou 911kou by mohlo vyvolat u některých nevolnost, případně i infarkt >:D (Pro oba GTI: já nechci Hatchinu srovnávat s 911kou, jen jsem si něco půjčil z daného testu ;-) )
Moje největší motoristické očekávání roku 2012 je test AutoBildu (aka AutoTipu), ve kterém proti sobě postaví Scirocco a GT86ku. To bude nářez! Nejzajímavější samozřejmě bude, jak se k tomu páni Němci postaví. Zdali jako chlapi, a nebo jako ženský >:D
Ty ,ale di. Koho zajímá názor nějakého anglána. My už dávno víme ,že to bude škaredé auto ,které předjede kdejaký čipnutý diesel s reichswerke . Tak tady nemel bludy ! :no::no:
ano stále chápu co máš na mysli.. taky jsem se za pár desítek vteřin zamyslel.. ale!
existuje ještě jeden pohled: chci si pořídit auto pro zábavu, na víkendové ježdění. Auto, které mi nebude líto rasovat na okruhu (díky nízké ceně). Auto, na kterém se můžu učit...ano, jsem slabý článek za volantem!!.. ale proč to nezměnit. Pokud bych chtěl "okreskovou" jízdu na úrovni Rocca, tak si na své a6 snížím podvozek a dám větší kola. A myslím že by to mělo stejný význam.. rychlou bezpečnou jízdu. Levná zadokolka ale splní ten první pohled.
No už se to profláklo, nahoře kolega Subaru už prozradil první testovou vlaštůvku... Tak tedy jen krátce - akcent kladen na jízdní zábavu pro vyspělé jezdce, vůz nezatěžkán přebytečnou bezpečnostní technikou, těží z druhu pohonu.
No a teď to hlavní. Zde to musíme směrovat na dřeň, na tvojí dřeň. Tedy jde výhradně o to, zda ty bys mohl vůbec a když už, tak jako zábavu v tom subaru prožít, vždyť když tebe usadit v Aveu, dostaneš z toho rajcu psotník.
Závěr - duel (body se udělují do deseti možných) maximum je 30.
1)
Duel v designu
BRZ - 4 body
ROCCO - 9 bodů
2)
Duel v technice
BRZ - 9 bodů
ROCCO - 9 bodů
3a)
DUEL JÍZDA (za volantem ty) jde o vhodnost vozu
BRZ - 5 bodů
ROCCO - 9 bodů
3b)
DUEL JÍZDA (za volantem eurodrzek)
BRZ - 9 bodů
ROCCO - 9 bodů
Výsledková listina:
Nejlepší auto pro tebe - ROCCO 27 bodů (BRZ 18 bodů)
Nejlepší auto pro eurodrzka - ROCCO 27 bodů (BRZ 22 body)
Oproti tobě je i vít hassan demagog amatér. Vždyť jsi to auto ještě ani neřídil ani neviděl. Už se fakt vzpamatuj ... některé tvoje příspěvky jsou tak akorát na hraně ,ale tohle je přestřel.
Tohle je pravej GTI :yes::-) - pokud jsi v předešlých dnech v diskusích o 86ce drásal kůži do krve, tak tímto jsi nasypal do ran sůl >:-[]:yes:
Jinak už jsme vás dva pro moje interní účely pojmenoval: ten klasickej originální kvalitní GTI bude i nadále GTI. A ten nepovedenej amatérskej dublér bude GTD >:-[] (kdo to nechápe, nechť si této poznámky nevšímá ;-) )
To jako že jsem v obličeji ostře řezaný, avšak s dámskými rysy, k tomu navíc s úzkými rameny, hubenými nohami, moc toho nesním, ale při tom všem jsme přátelský a nadmíru užitečný >:D >:-[]
Taky jsem mohl místo GTD vybrat něco mnohem urážlivějšího, třéba ..... Fox ;-)
Na Libero nešahej! To je naprosto geniální auto. Už jste někdo viděli 3,5 metru dlouhé auto, ve kterém vytvoříte ze sériových sedadel konferenční úpravu? Tj. dvě dvojlavice čelem proti sobě a mezi nimi stůl >:-[]
Souhlas ... taky jsem ještě neviděl auto do kterého se posadí 7 lidí a jejich vybavení na lyžování. Objede auta jedoucí v jednosměrce jednou stranou ve sněhu a pak zaparkuje napříč s předníma kolama do svahu. Třeba u nás na jesenicku jezdí několik těchle autíček a většinou jsou na zásobování horských chat a nebo je používají lyžařské školy atd.
Toyota spolecne se Subaru znovu vyvinuli vuz, ktery jim muze zavidet kterakoli evropska automobilka. Vypada, tak jak ma sportacek pro mlade a nevybourene vypadat, technicky se zda povedene a prvni testy vypadaj vic nez slibne. Doufejme, ze cena bude konkurencneschopna.
Otazka vsak zni: Dokaze evpropska produkce nabidnout neco technicky konkurencneschopneho?
P.S. tady kratky uryvek z testu:
It makes a Scirocco seem synthetic, an RCZ anaesthetised, a 3-series Coupé over-complicated. This is a pure driving device like an Elise or an MX-5 with sharpened sinews. This is how a proper sporting coupé should be. Toyota intended it to embody elements of the 1960s 2000GT and the 1980s rear-drive Corolla Twin-Cam (AE86), and it does.
Omlouvám se za příspěvek netýkající se 86ky a BRZ.
Proč reagujete na GTI, který je evidentně nastrčený webem Auto CZ, aby zvyšoval čtenost diskusí?
Dokud psal k věci a trefně, tak mi tento fakt nevadil. Čím víc mu ale je-be, tím víc si říkám, proč Vám to tu není jasné.
On vlastně možná ani sám nechce, on možná ty žvásty psát musí.
Tak se s ním přece nehádejte :-!
PS pro GTI> Do mně se radeji nepouštěj, na mně si nic nevezmeš ;-)
A abych na závěr přece do diskuse přispěl i k věci, myslím, že je pecka, že taková auta vznikla.
Minimálně jako alternativa. Ale myslím že i jako něco víc.
GT-R R35 je sice jen jedno, ale "baby GT-R" přece jen dál prohloubí osvětu Japonska na tomto přizabednělém kontinentu :-)