Ekonomika
ponukane s jedinym motorom a aj ten je 1000 krat lepsi ako motor v Upe nehvoriac o tom ze ma aj lepsiu kulturu chodu a krajsi zvuk, vyssi kroutak a dalsie superlativa ....
vyborna ponuka
vyborna ponuka
Těch superlativů zase tolik není. Nemaluj si to na růžovo.
Jediné plus je válec navíc což má za následek o něco lepší kulturu chodu. Zbytek jsou výhody sporadické až směšné. 😉
Jediné plus je válec navíc což má za následek o něco lepší kulturu chodu. Zbytek jsou výhody sporadické až směšné. 😉
Za směšného s tou věčnou obhajobou Škody můžeš být leda tak ty. Když 3 dveře, Twingo rozhodně nad Citi-Škodou vede.
Jasně, že vede, v hlavách zdejších plakátů a bychařů. V žebříčku prodejů nám CitiGo na hlavu porazí Twingo. Tím si buď jist. 😉
Já vím, že tě dere koncern a škoda, ale s tím stejně nic neuděláš. 😉
PS: Škoda zde žádnou obahjobu nepotřebuje, za ní mluví prodeje.
Já vím, že tě dere koncern a škoda, ale s tím stejně nic neuděláš. 😉
PS: Škoda zde žádnou obahjobu nepotřebuje, za ní mluví prodeje.
Takže tvrdíš, že Citigo celoevropsky porazí Twingo? A nebo můžu rovnou říct, že za Renault mluví prodeje v Francii?
Ne, tvrdím, že u nás. 😉
Ale abych ti udělal radost, odhaduji, že evrospký prodej NSF bude oscilovat někde na úrovni Twinga, časem ho porazí díky 5d variantám. 😉
Ale abych ti udělal radost, odhaduji, že evrospký prodej NSF bude oscilovat někde na úrovni Twinga, časem ho porazí díky 5d variantám. 😉
5 dv. Citigo (Up, Mii) už nebude konkurovat vozům jako Twingo, Fiat 500 nebo Ford Ka. I teď na ně příliš nemá. Je to tuctovka vůči individualitám.
Ale tady nejde o nějakou pochybnou konkurenceschopnost, ale o výsledné prodeje.
Pětistovce opravdu CitiGo, potažmo celá NSF, konkurovat nebude, už jen proto, že pětistovka má zakladní cenu o téměř 100 tis vyšší.
Káčko je kapitola sama pro sebe, to má problémy s vlastní Fiestou, proti které se nedokázalo dostatečně diverzifikovat, jak z hlediska designu tak i ceny.
Jako potenciálního konkurenta zatím vnímám pouze Twingo, ale to zamrzne na 3d variantě a NFS bude k dostání i s pěti dveřma. Což bude opět podstatná výhoda.
Další konkurent, kterého si nezmínil a stojí zato, je Picanto.
Pětistovce opravdu CitiGo, potažmo celá NSF, konkurovat nebude, už jen proto, že pětistovka má zakladní cenu o téměř 100 tis vyšší.
Káčko je kapitola sama pro sebe, to má problémy s vlastní Fiestou, proti které se nedokázalo dostatečně diverzifikovat, jak z hlediska designu tak i ceny.
Jako potenciálního konkurenta zatím vnímám pouze Twingo, ale to zamrzne na 3d variantě a NFS bude k dostání i s pěti dveřma. Což bude opět podstatná výhoda.
Další konkurent, kterého si nezmínil a stojí zato, je Picanto.
Citigo není konkurent pro Twingo. Twingo je stylovka, Citigo spotřebák. Jo, konkurence je Picanto a i10, kolínská trojčata taky.
Udělat Twingo jako 5 dv by byla totální pitomost, to snad ne.
Udělat Twingo jako 5 dv by byla totální pitomost, to snad ne.
Odkdy je úspěch na malém trhu zrcadlem kvalit auta?
A chceš tvrdit, že Škoda není úspěšná? Každý rok trhá rekordy, letos podle předpokladů vyrobí přes 900 tis vozů. Minulý rok to bylo 762 600 ks, v roce 2009 zase 684 200.
Zdá se ti to jako neúspěch? Zdá se ti, že škoda nedosahuje kvalit své konkurence? 😉
Zdá se ti to jako neúspěch? Zdá se ti, že škoda nedosahuje kvalit své konkurence? 😉
Pleteš koše s baňama, tulifojte. Přečti si vše ještě jednou. A nebo radši dvakrát.
Škoda neprodává jen u nás, neprodává u nás ani nejvíc, a ani u nás nejvíc neroste.
Co ty kvality auta? Škoda nemá kvalitu? 😉
Co ty kvality auta? Škoda nemá kvalitu? 😉
Nejak mi v clanku unika, kolik se priplaci za ten lepsi motor s variabilnim casovanim ventilu.
Jen jediná motorizace pro český trh 😒 Tak to je velké zklamání, převeliké 😒 Je pravda, že 90% by stejně kupovala 1,2 16V 55 kW, ale ta možnost volby třeba 1,2 TCe nebo dCi by nebyla k zahození 8-s Opět doplácíme na levné auta, ale s omezenou nabídkou. Je to podobné jako Megane... taky pro ČR nejsou dostupné všechny motorizace pro 5HB ;-\
Když jsem se podíval do ceníku a konfigurátoru Twinga, tak žádná zmínka o připlácení za úsporný motor nikde není. Vypadá to, že základní verze Access má spotřebu 4,5 l/100 km a Trend a Dynamic mají tu vyšší, tedy 5,1 l/100km. Tak nevím.
Zda se mi to nejake zmatene. Myslel jsem, ze nizsi spotreba jde na vrub casovani ventilu. Cituji😒br />
"Jediný motor bude nabízen ve dvou mírně odlišných verzích, které ale mají identické téměř všechny udávané parametry. Rozdíl spočívá v zavedení variabilního časování ventilů, které umožnilo snížit kombinovanou spotřebu na 4,5 l/100 km."
Motor s promennym casovanim ventilu je rozhodne jiny motor, za mirne odlisnou verzi bych to nikdy neoznacil. Ale autor clanku treba ano. Nicmene zustava nejasne, ktera verze je tedy tim jedinym motorem, ktery se tu bude prodavat.
"Jediný motor bude nabízen ve dvou mírně odlišných verzích, které ale mají identické téměř všechny udávané parametry. Rozdíl spočívá v zavedení variabilního časování ventilů, které umožnilo snížit kombinovanou spotřebu na 4,5 l/100 km."
Motor s promennym casovanim ventilu je rozhodne jiny motor, za mirne odlisnou verzi bych to nikdy neoznacil. Ale autor clanku treba ano. Nicmene zustava nejasne, ktera verze je tedy tim jedinym motorem, ktery se tu bude prodavat.
Podle všeho není ta verze se 76 kW TCe zatím dostupná nikde, a tak já pořád neztrácím naději, že časem půjde koupit i u nás. Pokud by byl příplatek za tento motor stejný jako u Clia, tj. 20000, tak by to ve výbavě Dynamique stálo nějakých 225000, tím pádem by to bylo s obrovským odstupem auto s nejlepším zrychlením za lidovou cenu.
... ve fialové a zelenkavé barvě, musím říct, že mě FL Twingo překvapilo. Jak se mi moc nepozdávalo na fotkách (i jsem to tady komentoval), tak v reálu vypadá výrazně lépe. Obvzlášť předek je v reálu o dost lepší 😉
Jenom je škoda, že se asi nebude u nás prodávat motor 1,2 Tce, je to takové Twingo Renault sport junior. 😄