Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Lancia Voyager: Šestiválec s 208 kW levnější než čtyřválcový turbodiesel

57 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
no sranda je, že Lancia tu má méně servisů a prodejců, než měl chrysler pod delaery mercedesu....

A to ještě cca dva z těch současných Lancia delarů sou bývalí delaři chrysleru....
Avatar - Anonym
Anonym
A co má Lancia z itlaské konstrukční školy?
Ypsilon a Deltu, chrysler má 200, 300 a Voyager.

Takže argumentace nějak nesedí.

Ono nebýt itlaského trhu, nemělo by cenu držet zančku Lancia, ono se stačí podívat na výsledky z let 2007-2009 je jednotlivých evropských trzích a zjistíš že leckde se prodalo Lancií méně než těch Chryslerů. Rovněž servisní a prodejní sít byla u chrysleru leckde hsutší, vč. naší zemičky....
Avatar - Anonym
Anonym
Samostatná Lancia pod Fiatem >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Tak zrovna hadry, parfémy atd. kupuje dost lidí mimo EU.

Ale k tématu: US verzi sem si nekoupil proto, že US HEMi tu stály stejně, proč si přidělávat problémy.....
Já to to koupil za cenu, že někteří borci nabízeli o 30 táců levněji ještě 3,5 V6.....
prostě sem měl kliku >😁
Banjo
Taky se chystám přejít na LPG. Jenom se bojím, že jak nás bude víc, tak někdo chytrý na financích nahodí podobnou spotřební daň jako na benzín...
Banjo
Pokud vozí pět dětí, pak už je celkem fuk, jestli to je 2+2+3 nebo 2+3+2...
A taky pár takových vícedětných (4-6dětí) vysokoškolsky vzdělaných znám...
Mr.Murphy
uvidíme, uvidíme, to je jasné.... (já jen, že jsme tady už půlroku před uvedením čehokoliv nového měli stovky fundovaných příspěvků, že tenhle projekt musí zákonitě krachnout a najednou je tady nějak podezřelý klid.... 😉 )
Mr.Murphy
nevím, jak by se to prodávalo jako Chrysler, asi podobně, možná líp, možná hůř, já to fakt nevím. Každopádně chápu, že Fiat v Evropě Chrysler nechce - Voyager je jeho jediný v Evropě konkurenceschopný model (ještě možná 300, ale spíš ne) a nemá cenu kvůli němu tu značku v Evropě držet. Asi těžko budou mít na showroomech loga Alfy, Fiatu, Chrysleru, Jeepu a Lancie, že?

Čili jeden musel z kola ven a je jasné, že to byl Chrysler, protože Lancií se jen v Itálii ročně prodá nějakých 100 tisíc, tak by byli u Fiatu padlí na hlavu, kdyby ji rušili....
Avatar - Vencos
Vencos
upřímně? Ano. Tady máš ty výhody amerických aut se servisníma výhodama aut evropských. Pro spoustu lidí je Chrysler prostě moc amerika,nedaj se na to sehnat díly a tak podobně, Lancia sice nemá nějáký extra jméno,ale aspoň lidi vědí,že jim to v každym servisu na fiaty spraví
Avatar - Vencos
Vencos
No já bych řekl,že tam ta lavice neni z toho jedinýho důvodu,že to je prostě takový to laciný řešení tý základní verze... Však Sienna,Odyssey a další taky nemají v prostřední řadě žádnou lavici, prostě se to už nežádá,tak to nedělaj...

Však i nejlevnější Caravan tu lavici snad nemá,ne?
Avatar - Vencos
Vencos
na střechu! to je halt věčnej problém s LPG...
Avatar - Vencos
Vencos
Když ty na to pořád koukáš takhle. Chleba si taky můžeš koupit v USA za polovic a dělá to někdo? Můžeš si tam nakoupit mraky hadrů za polovic a jak moc lidí to dělá?
Si myslím,že neni zas tak na místě srovnávat zámořský a EU ceny,jako spíš jen EU ceny a EU ceny.
Pokud vím,taky máš EU verzi,proč sis nekoupil levnější americkou?
figurka
A myslíš, že by se zde toto auto prodávalo za tuto cenu hůře se znakem Chrysleru, než se znakem Lancie ?
figurka
Hele Murphy, na téma "smrt" Lancie si můžeme promluvit za rok, dva, až se podíváme na dlouhodobé prodej, jak evropský trh Lancii ty auta věří. Jen podle nabízeného modelu a ceny těžko soudit. Ano, obecně v poměru "železo"/cena je to velmi dobrá nabídka.
Mr.Murphy
ne... neznám.... asi mám jiné zkušenosti z dospívání (které ostatně u tebe ještě probíhá, takže máš dost času si věci přebrat....).

Jinak ale těžko zpochybníš, že nový Voyager nabízí za míň peněž lepší užitné vlastnosti a výbavu, než adorovaný Peugeot Phedra....

A hlavně, to auto má reálnou možnost si na sebe vydělat a být prodejně úspěšné... Narozdíl od Phedry, Thesis a jiných zajímavých kuriozit, které nám samostatná Lancia v posledních letech servírovala....
Avatar - euro89
euro89
Za to já jsem se dočkal (jako vždy) tvého onanování nad Chryslerem. Možná by jsi mohl napsat do Turína žádost, že chceš dělat Marchionnemu posluhovače. Občas by třeba potřeboval vyleštit boty (nebo něco jinýho, znáš to). >😒]
Avatar - euro89
euro89
No nevím, kdo by chtěl uspořádání 2+3, tomu by stačilo i nějaký menší MPV. Já bych u velkých MPV a eurovanů radši volil variatu 2+2+2, kdy vůz nabízí luxusní svezení pro 6 lidí (jako Phedra).
Avatar - euro89
euro89
Že byla Phedra horší auto tvrdíš ty. Design byl jednoznačně povedenější a o interiéru ani nemluvě... Ale vzhledem k tomu, že se zde chováš jako Marchionneho podržtaška a italská verze GTIho, tak se o tom s tebou nemá cenu bavit. Já mám rád výborný italský auta, ty asi vše, co má italský logo i kdyby to byl sebevětší krám. Kdyby Fiat vyrobil Citigo, tak ho tu začneš taky vynášet do nebes. >😒]
Avatar - Ham.
Ham.
Asi ne, značka, která prodala od začátku roku 80 aut a je někde ve čtvrté desítce prodejců už v ČR asi zrovna velké vášně nevzbuzuje a tímto jumbo MPV které stejně všichni řadí pod Chryslera už vůbec ne. O mrtvých jen v dobrém....
kyklop
dnes sklamanie, ze??? >😒]
Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
Tak ne ze bych chtel rozporovat tvoje tvrzeni, ale 1.5ks je nemozny nebo morbidni....
>😁
Ale znam vyjimku, ktera potvrzuje pravidlo. Manzelcina byvala spoluzacka ceka ve 30ti letech paty dite >😁 A nejsou neviditelny, jen ortodoxne verici...
Mr.Murphy
.... na obvyklé plačky na téma smrt Lancie, nabubřelé přelepování znáčků, MOPAR, Integrála, originály atd.

To jako dnes nic nebude? 😢
Mr.Murphy
píše "max 3 děcka", čili můžou mít i to 1,5 😉
Avatar - DRBNUTY
DRBNUTY
Neviem ako je to u Voyageru, ale 7 miestne auta vacsinou nemaju rezervu kam dat a preto maju lepiacu sadu, alebo runflaty.Takze nadrz na LPG asi nie je kam dat 😒
Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
3 decka? Leda tak neviditelny >😁 >😒] Prumer EU je pod 1.5, zdroj napriklad zde😒br /> [odkaz]
Avatar - Anonym
Anonym
Na to mi stačí kreditka a jedna taška >😁

Uznávám že lidi s dětma toho potřebují víc, ale i tak.
zlysoused
Většina evropských rodin má max. 3 děcka, to je statistický fakt. A nejde o převážení půlky domácnosti, ale o převoz větších věcí spojených třeba z volnočasovýma aktivitama. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Akorát ta rozumná cena se jaksi nekoná u Themy, ta je silně předražená.

Navíc - má menší výkon - US verze s 3,6 V6 má 292 Hp, evropa 286, us verze zrychlení z 0-96 Km/h za 6,6 s, evropa z nuly na sto za 7,7 s (jak to ty evropský modely dělaj) a ve vrcholné výbavě to stojí jako 300C 5,7 V8 AWD.

Trošku hustý, za cenu V6 benál či dehet osmiválec s výkonem o 77-123 Hp vyšším, lepším točivým momentem, navíc 4kolka a se stejnou výbavou. Trochu hukot....
Tady se ta cenová politika silně nepovedla totiž.

Není bez zajímvosti že model 300S s 8ZF, tedy stejn ýato, ovšem 6 HP navíc a lepší zrychlení o cca 0,7 s jde pořídit z Z USA za cca 980 000 Kč.
Tady o 200 litrů dráž a s horšími parametry >😁
Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
Fiat nasadil cenovky velice prijatelne. Myslim, ze slouceni s Chryslerem byl pro Fiat kauf stoleti :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Ono ve všech rodinách maj přesně 5 lidí, tj každej má manželku/partnerku a 3 děti nebo vnoučata.
Zajímavá dedukce.

Znam kluky co maj starý Voye a maj to na podnikání, přes den jezdí sami, vyndaj z toho teda všechny zadní sedačky a pak maj kufr jak hangár, a o víkendu když jedou s rodinou do toh osedačky nacpou a hurá na vejlet nebo k příbuzným. Kdo potřebuje ještě víc prostoru, tak střešní box, že.

Sousedovic rodina čítá 7 lidí, známého 6, další má kámoš má rodinu 4 členou atd.
Každej jezdí pořád v 5ti lidech a převáží ještě půl domácnosti....
To dělaj jen chataři a chalupáři co každý víkend v létě sebou stěhujou půlku domácnosti. Ovšem ty většinou maj kombíky (někdy dolněný vozejčkem), ne MPV
Avatar - Anonym
Anonym
A o starý Voye neměj péči, těch tu jezdí tolik, že se ti o tom ani nesnilo. Oproti Lanciím MPV as tak 60x tolik >😁 >😒]
A když to sečtu i s Ullysse tak 10x tolik >😁 >😁

Pak je vcelku jasné které MPV tu jsou oblíbené a které zas tak moc ne a kdo co uměl před x lety, že >😁

Vůbec nehovořím o otřesném designu modelů Lancia....

Bud to byly hranatý kisny typu Kappa, odpovídajcíc designově tak roku 82 anebo oucaný futuristický bombony typu Phedra, Thesis a další zrůdičky nad kterými vždy dotyčný žasnul, kterej designér to mohl spoldit a kolik toho měl v sobě >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Tak jako pokud by to dal fiat za 1,1 mega a šdej dovoz za 950, kdo si to asi půjde koupit k ofiko Fiatu.
Neboj, oni vědí že Voayger je tu docela populární, že když nastaví ty ceny dobře, vydělaj na tom neb prodej 150-200 aut ročně není nereálný.....

Za současného stavu a cen má šedý dovoz šanci jen s tímhle😒br /> [odkaz]
to má navíc:
navigaci 30 000 Kč
DVD systém zadních sedaček - ten v ceníku není, ale hádám tak 35-40 táců
střešní okno 30 000
metalíza 20 000
+ navíc 4zonová klima a další věci

Suma sumárum tahle výbava navíc by stála u Lancie cca 150-200 táců...
Kdyby jí Lancia vůbec nabízela.
Takže milý TaC není o nic dražší a kdo chce ještě víc luxusu, je Tow and Country jasná volba.
zlysoused
Ale o to vůbec nejde. Jde o to, že z toho neuděláš auto pro 5 lidí + obrovský kufr. A přesně o takové auto má spousta evropských kupců velkých MPV zájem.
Avatar - Anonym
Anonym
Ty sedačky jsou sklopný resp. jdou snadno vyndat během pár minut.

To víš, Stow and Go, tohle není VW kde trvá vyndání lavice půl hodky, potřebuješ nářadí a manželka jí sama neuzvedne ani náhodou, pokud teda není kulturistka >😒] 😄

V USA se tomu říká soccer mum car, můžeš hádat proč >😁
Mr.Murphy
jo jo, prej se Marchione strachem z šedýho dovozu budí ze snů.... >😒]
jinak poměr cena/výkon je jedna věc, důležité jsou pak taky provozní vlastnosti a spolehlivost.... Starej Voyager by prej mohl vyprávět.... 😉

No nic, já Voyageru každopádně fandím :yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Je dobře, že je to velké auto - vhodné pro rakve se jménem Lancia.
Avatar - Anonym
Anonym
Ta to udělá dost lidí, asi vichni ti co dřív nakupovali u šedýho dovozu ty benzíny a maj to právě na plyn.
No že to má špatno umasku se dá bud přežít, nebo koupit na ebay jinou masku a jiný loga + kryt volantu není žádnej problém.
Během půl hodiny je z toho zas originál, akorát v techničáku to bude mít zapsaný blbý údaje, ale to už je nepodstatný. >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Tos vobjevil ameriku, že ameriky maj vždy nejlepší poměr cena, výbava, užitené vlastnosti a výkon.

Teda pokud to nezabili evropští prodejci cenou, což naštěstí Fiat neudělal.
On ví že jinak by ho šedý dovoz rozcupoval na maděru....
Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
GV se mi jako rodinnej kocar velmi libi. V predchozi generaci je to horkej kandidat na nas pristi rodinny vuz. Ale ne v CRD, spotreba 11.5 v prumeru mi pripada na ropu dost nezdrava... Snad bude novej italskej zazrak jmenem 2.8 Multijet uspornejsi, ale stejne necham pristi sestivalec taky prestavet na LPG - uz jen z duvodu, ze erar si z litru bere jen par korun a bude min co rozkrast... >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Za hodně přes milion (cca 1,1) ovšem vč. příplatkový výbavy, která tady činí cca 100 táců.
Takže nula od nuly....

Akorát šedej dovoz si bude muset drbat halvu a ty Dodge Caravany trošku zlevnit, u Town and country to nebude tak horký, páč ten má taky lepší výbavu v základu >😁
Avatar - Subaru4ever
Subaru4ever
Zdá se mi to, anebo je skutečně Lanchraislia skoro zadarmo? 😄 :yes😒br />
Ze necelých 900.000 mít náklaďák s naprosto luxusní všeobsahující výbavou a excelentním a silným motorem mi přijde na dnešní poměry až neskutečné 😄 :yes:
milanka
Mám GV 3,3 benzín, uspořádání je super, jeli jsme v šesti ( dospělí ) do Bulharska, nikdo se nemačkal. V sedmi občas taky jedeme, taky se to dá, ale přeci jen tři lidi vedle sebe i v tak širokým autě, to už není ono. Nedovedu si představit tři vedle sebe v úzkým sharanu po 2000 km 😄
Mr.Murphy
OK :yes:
zlysoused
Jistě, spoustě lidem bude tohle uspořádání vyhovovat, zvlášť když je 3. řada plnohodnotná a za ní je ještě velký kufr. Mě šlo o to, že k ní chybí jako alternativa klasická varianta se třemi ve druhé řadě.
Mr.Murphy
Myslím že když se zanoříš do ceníků, výbav a tabulek vnitřních (a koneckonců i vnějších) rozměrů tak zříš, že Sharan je defacto o třídu menší auto (a zároveň bude ve srovnatelné výbavě a motorizaci dražší).... 😉
Jinak ale ano, je určitě lepší ve druhé řadě 3 místa než 2. Resp. pokud jezdíš v pěti, tak je asi lepší jezdit 2+3 než 2+2+1, ale když jezdíš ve čtyřech nebo v šesti, je lepší mít 2+2+2 (ono taky jde o důstojnost nastupování do té zadní řady atd.)
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Jasně, rozumné důvody pro naftu nejsou, akorát až bude na PP 15 litrů na sto, tak všichni honem poběží předělávat motor na LPG.
A jakkoli rozumné důvody pro naftu nejsou, bude se 85% těchto vozů prodávat v naftě......
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
Wen Věčněžasnoucí
Moc plnohodnotně na mě ta třetí řada nepůsobí, ale i kdyby, absence možnosti uspořádání druhé řady se třemi sedadly (třeba i volitelně) je obrovská chyba a auta typu sharan a podobné tak mají velkou konkurenční výhodu!
.
Když kouknu na toto: [odkaz] , tak bych měl při výběru jasno (neřeším teď značku, ale způsob uspořádání interiéru!!!).
Mr.Murphy
tak ta zadní řada je plnohodná, ne? Takže 5 lidí může jet tak, že pojedou 2+2+1.
Místa na zavazadla tam bude i tak dost, ačkoliv samozřejmě, pátý cestující se patrně nebude moci zbavit jistého pocitu méněcennosti....
Každopádně ve finále budou mít všichni tři vzadu víc komfortu, než kdyby se mačkali vedle sebe ve druhé řadě....
Jinak pánové jestli na třech lidech v druhé řadě trváte, kupte si Freemonta. Koncern Fiat má dnes něco pro každého :yes: 😉
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
Wen Věčněžasnoucí
Přesně tak, auto je tímto naprosto zabito! A to říkám jako ten, kdo by právě něco takového potřeboval, ale uspořádání 2 + 2 + 3 je naprosto dementní - často míň praktické než klasický kombík 2 + 3... 8-s Nechápu! :no:
krultheking
opravdu, ale opravdu není fabia kombi, ani oktavia kombi pro ty movitejsi, rodinný ideál se právě našel nahoře v článku
zlysoused
Jako docela velkou nevýhodu vidím v uspořádání interiéru. Proč nenabízí i variantu se třemi sedadly ve 2 řadě? Tohle uspořádání neumožňuje variantu 5 lidí + velká zavazadla, což je podle mě pro spoustu lidí důvod ke koupi velkého MPV.
IPace
50k rozdil, to bych vrazil do LPG a prakticky bych pak jezdil jeste levneji nez s dieselem, jen jsem nenasel kde to ma rezervu, pac klasickou bombu v "kufru" bych nesnes
Mr.Murphy
.... a taky ta Phedra byla asi horší auto a navíc se prodávala zásadně míň, než ten Chrysler, že.... Čili defacto téhle "Lancii" není co vytknout, akorát holt nemá italské geny.... (což kupující budou jistě mohutně řešit a dožadovat se dražší a míň praktické Lancie, na kterou byli zvyklí >😁 )
Avatar - euro89
euro89
Konečně si někdo uvědomil, že u těhle "Lancií" nemůže být cena nastavená jako za Lancii, ale jako za americkej pekáč. Aspoň chválim, že Pentastar je levnější než traktor. To je vlastně jediný, co na tomhle autě opravdu chválim, protože je pravda, že Phedra 3,0 V6 byla svýho času mnohem dražší.
Mr.Murphy
na tu cenu čumím.... 880 tyček za tak obrovské, vybavené a praktické MPV, to je opravdu skvělá cena....

Takovou velkou krávu ještě nějaký ten rok potřebovat nebudu, ale jeden nikdy neví....

PS: s Pentastarem to má zrychlení 0-100 jako Bravo T-jet 150k >😁

Ty plačky nad osudem Lancie se z mého pohledu ukazují jako velmi liché - samozřejmě, ty nové auta nejsou autentičtí Tailáni, ale co se výbavy a poměru cena/výkon týče, tak jsou to parádní auta a Lancia může být opravdu ráda, že ještě dostává šanci a může tyhle auta pod svojí značkou prodávat..... (furt je na tom líp než Alfa, která ještě dva roky bude prodávat jen 3dv a 5dv. hatchback....)

PS: kolik by stála takhle nadupaná Phedra? 1.2 mio?
cuoresportivo
Šášulka si bude i dále promazávat * mastnou naftou. Neb dým z dýzlu mu zatemnil rozum. >😁
Rozumné argumenty pro naftu nejsou.

(Editace: Pod * bylo napsáno ř i ť , což nijak nepovažuji za vulgární, aby mě tu někdo pak napadal.)
wolff
Hustá cena...

Tady bych se opravdu divil, kdyby se jich i tady pár neprodalo... Byť tohle auto tady ani přímou konkurenci nemá, tak při vší úctě, i to nejbližší...to deklasuje na plné čáře....

Nebudu si hrát s konkurenčními konfigurátory, ale bojím se, že nějaký Sharan, či spíše Multivan v blízké motorizaci a výbavě bude (i v naftové verzi) výrazně, ale opravdu výrazně dražší... Už cena u Freemontu je celkem dobrá, ale tohle je ještě lepší...

Tohle auto se tady jako Chrysler prodávalo za hodně přes milion...

Sem zvedavý jak šášulka bude argumentovat, páč tohle je ještě levnější než šedý dovoz... >😁