Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan GT-R Track Pack: Okruhová Godzilla

Díky paketu Track má být GT-R rychlejší na závodních okruzích.
Zpět na článek
11. 12. 2011 12:17
11. 12. 2011 21:08
Avatar - Ham.
11. 12. 2011 12:17
Bezkonkurenčně
nejlepší sportovní kára za dané peníze.
Rozbalit vlákno
15
11. 12. 2011 17:43
Re: Bezkonkurenčně
Já bych si za ty peníze radši koupil M3 s manuálem. Sice bude ve většině případech pomalejší, ale zábavou za volantem Nissan hravě předčí, navíc i za nesrovnatelně nižší náklady.
Avatar - Ham.
11. 12. 2011 19:27
Re: Bezkonkurenčně
O jaké zábavě mluvíš? GTR je ve všech jízdních režimech o dvě třídy lepší auto na které se M3, jakkoliv je dobré, absolutně nechytá.
11. 12. 2011 19:39
Re: Bezkonkurenčně
Pravděpodobně si zábavu představuješ úplně jinak, než já. Kombinace oturbeného motoru, pohonu všech kol, automatu a kopy procesorů mi jako zábavná moc nepřijde. Já mám mnohem radši klasiku ve stylu M3 (atmosféra, pohon zadních kol).
Avatar - Ham.
11. 12. 2011 20:04
Re: Bezkonkurenčně
Tak u sportovního auta jde především o rychlost a to jak v přímce tak v zatáčce a v tom je GT-R král. Nevím co víc je zábavnější než rychlost. S GTR se můžou měřit některé Porsche nebo Ferrari ale to je cenová hladina dvakrát vyšší.
Avatar - R32
11. 12. 2011 21:08
Re: Bezkonkurenčně
Presne tak, navyše je GT-R aj najuniverzálnejšia kára, kľudne do nej naskočia štyria borci, nastavíš komfortnejší režim a z toho bezpečné "pohodlné" kupé. Konkurencia ktorá mu to chce natrieť na okruhu stojí raz toľko a to sú ale autá ktoré sú vypiplané na okruh nie na bežné cesty.
11. 12. 2011 21:35
Re: Bezkonkurenčně
Vidíš, a zrovna rychlost zábavná není. Nebo je snad zábava jet 250 za hodinu po dálnici? Zábava je především o tom, že řídím auto, ne že mi auto dá pocit, že ho ovládám, přičemž většinu práce za řidiče odvede technika (což je případ právě GT-R). GT-Rko prostě nabízí prvoplánovou zábavu (jak jsi psal, rychlost v přímce a v zatáčkách, v tom asi nemá konkurenta), ale to potěšení z toho, že ty jsi pánem, tam prostě chybí. Pro mě je to obdivuhodné auto, klidně bych si ho koupil, ale jen v případě, že bych měl v garáži ještě opravdu řidičské auto. Btw. srovnávání s ostatními auty je irelevantní, protože tenhle Nissan nemá přímého soupeře, je to takovej mišmaš všech možných aut.
Avatar - Ham.
11. 12. 2011 21:48
Re: Bezkonkurenčně
V M3 žádná elektronika jako není? Vždyť je tam +- to samé.
Píšeš, že zábava je o tom, že řídím auto, a to jako GTR neřídíš?
Většinu práce v GTR odvede elektronika, tak to jsi úplně vedle, když v GTR které opravdu pojede na hraně uděláš chybu tak si nabiješ čumák úplně stejně jako v M3, jediný rozdíl je, že to bude ve vyšší rychlosti a tudíž si ústa nabiješ důkladněji, to je dáno rozdílem mezi 4x4 a RWD, 4x4 je daleko rychlejší ale hranice mezi bytím na silnici a bytím v poli je daleko tenčí.
A přímých soupeřů má GTR mraky.
11. 12. 2011 22:02
Re: Bezkonkurenčně
Když pojedeš na hraně, tak tě nezachrání nic, protože fyziku neobelstíš, takže to není žádný argument ;-) Elektroniky v BMW je skutečně míň, než v Nissanu. Btw. rozdíl v rychlosti mezi čtyřkolkou a zadokolkou jsou za normálních podmínek prakticky bezvýznamný, čtyřkolka má výhodu za ztížených podmínek a při rozjezdu, v zatáčkách naopak bývá pomalejší (vrozená nedotáčivost).
A jací ti přímí konkurenti teda podle tebe jsou?
Avatar - Ham.
11. 12. 2011 22:37
Re: Bezkonkurenčně
Rozdíl v rychlosti mezi 4x4 a RWD není u málo výkonných motorů, to ale není případ těchto aut, kde jsme cca na 500hp. Tam už jedna náprava je handicap ať na suchu nebo mokru. Dokladem je právě daleko větší schopnost projíždět zatáčky u GTR. 4x4 není výhradně nedotáčivá, to je blábol. Je podle nastavení neutrální, přetáčivá nebo nedotáčivá, záleží právě a jen na tom, jak je regulován výkon mezi nápravy a na samotném nastavení podvozku, ano GTR umí být v tomto smyslu cokoliv protože umožňuje přenastavit podvozek i vlastní 4x4.
No a soupeři GTR? Zespoda třeba nadhozená M3, technicky na GTR nemá, ale cenově ji atakuje, určitě modely Porsche GT3 RS, 911 Turbo S , nemusí se bát srovnání třeba Lexusu LFA, nebo McLarenu MP4-12C, může se srovnávat s Ferrari 612 Scaglietti, zespoda ač technicky na GTR nemá ale opět cenově Masserati Q, nebo třena Viper SRT10 ten by na okruhu také potil krev při přímém střetu s GTR.
11. 12. 2011 22:43
Re: Bezkonkurenčně
Všichni ty tví "konkurenti" jsou absolutně mimo. Jak už jsem psal, GT-R nemá žádného přímého konkurenta, je to takový mix prakticky všech aut, která jsi vyjmenoval, ale pokud srovnáš s GT-R jednotlivá auta (například takové GT3 RS), zjistíš, že obě auta mají naprosto odlišný charakter. Proto nemám rád všechna ta různá srovnávání.
Avatar - Ham.
11. 12. 2011 22:52
Re: Bezkonkurenčně
Charakter mají (nebo nemají) lidé, auta jsou čistě technická záležitost a slinty o charakteru jsou o ničem. Sportovní auto je buď dobře zkonstruované a umožňuje rychlou jízdu za všech podmínek, nebo není a pak je to pomalý pekáč. >:-[]
Avatar - Sysoj Psojič
12. 12. 2011 00:21
Re: Bezkonkurenčně
Howgh. Tak zní pravda.
BTW přál bych Vám tu, hlavně xqanqovi, napřed ty auta tak na týden mít a potrápit. Pak by mluvil jinak. Tohle jsou chlapecké názory od časopisu.
11. 12. 2011 23:34
Re: Bezkonkurenčně
:yes: :yes: :yes: Nápodobně. Zábava je dnes spojena s tím být nejrychlejší a nejrychleji projet to a ono. Já mám zábavu spojenou s trochu nejistým zadkem, dostatečným výkonem a manuálem. Mít zbytečné prachy, koupím si Caymana S, kterého se mi podařilo řídit. Úžasný zážitek. Případně ještě MB C AMG
Avatar - beibej
11. 12. 2011 23:49
Re: Bezkonkurenčně
Já bych volil Ultimu GTR, za podobný peníze a přitom neskutečná raketa!
12. 12. 2011 00:30
Re: Bezkonkurenčně
Pokud jsi tenhle druh řidiče, proč ne Ariel Atom (možná by se ti podařilo sehnat V8, ten je famózní), Lotus Elise (dá se dobře upravovat a takových 400 koní v 800 kilovém autě... :-) ), nebo třeba Radical? To jsou pro mě řidičsky zajímavá auta (v tom smyslu, jako pro tebe M3, jen úplně někde jinde) v podobné cenové relaci.