user co oficialne (podciarkujem oficialne!) pouziva viacej nickov je pre teba prostacek? V tom pripade nim si sam tucko. To, ze na teba prestanem reagovat je len znakom toho, ze Ta ignorujem a vyslovene sa mi nechce po tebe citat nic. Sorry ale whitove kvality skladby viet a rozmyslania nemas.. Tak to uz pochop tucko a nebud urazeny. Keep smiling :-)
Ty tady ještě chodíš? Vždycky se jen urazíš se slovy, že už reakce nečteš. Dneska si hraješ na tvrďáka a maskuješ to množstvím větším než malým smajlíků? Ale tak aspoň, že už ses (možná, snad) naučil používat pouze jeden nick, abys zde nebyl až za tak velkého pros´táčka ;-)
Chápu, že tě to asi žere, když jsme se rozděli. Ale já si nestěžuju, alespoň my jsme si polepepšili nejen po ekonomické, ale hlavně po sportovní stránce, kdy do reprezentačních výběrů už nemusíme nominovat určité procento Slováků z povinnosti, kteří byli výkonnově podprůměrní. Kdyby jsme se nerozděli, tak např. dodnes vzpomínáme na poslední titul z MS v hokeji na rok 1985.
Vycházel jsem z tohoto rozhovoru: [odkaz] , kde se Ingenlath k Roomsteru přiznal. A možná mylně jsem předpokládal, že stejně hnusnou Fabii II musel dělat ten samý talent. Wouda byl podle mého podřízeným T.I. a dělal první návrhy na Roomster, které zase tak hnusné nebyly.
jasne jasne a ty potom dva tyzdne urazene vypisujes pod kazdy moj prispevok a snazis sa ma nejakym tebe primitivnym sposobom zhodit... Pozname pozname >:D >:D
V těch svých jedenácti letech by sis něco z matematiky ZŠ pamatovat mohl, co jste v matice probírali třeba zrovna dnes? To víš, já už jsem přece jen podstatně starší "puberťák", než ty. ;-)
"objektivní"příspěvky...myslis tie s percentualnym podielom hlasov Auto roka v cechach? o ano,je to len zakladna matika,proste len par faktov...uci sa to na zakladnej skole...neviem ako u vas,ale asi si to ešte nemal...resp. neboj,dorastieš
Hlavně už zbytečně neskač, evidentně ti ty otřesy nedělají dobře na hlavu...
Tvoje fotka u nicku tvé "objektivní" příspěvky vysvětluje poměrně jasně...
Copak, už si konečně přišel na to, že nemusíš mít na každý comp jiný nick.
Raděj se uklidni, nebo tě zase lehce vytočím do běla u budeš tu psát ty svoje tradiční vulgární zvratky..., labilní "tvrďáku". :*) >:-[]
Samozřejmě, za komunismus v celém východním bloku mohou jen zlí Češi.
A stejní zlí Češi mohou i za to, že za 2.sv. války vznikl Slovenský Štát, který byl satelitem hitlerovského Německa a který roku 1941 vstoupil do válečného stavu s Velkou Británií a USA ;-)
všeobecné nadšení nad vítězstvím SUV (fuj, už to samo u mě znamená nula bodů), za jehož design by se nemusel stydět ani slavný tvůrce skvostné Fabie II a Roomstra, Thomas Ingenlath. Tereňák s 19" koly s profilem 235/55mm, jo? A pohání to 2,2l turbodiesel, mající celých 150HP? No, hlavně, že to má emise CO2 jen 130g/km, jak se hrdě chlubí na webu. To mě fakt bere. Hnusné a nepraktické auto pro městské pozéry. Každý napomádovaný čutálista musí mít svého Evoqua!!! Ale uznávám, že z pětice finalistů bych si vybral jen stěží
TOP 5 - 2x Jižní Korea - další úspěch! Citigo tam tedy moc nechápu... a Ford? Téměř pořád to stejné... Tomu Rio to přeju! Ve srovnávacím testu Auto Tip 25/2011: Kia Rio vs. Nissan Micra vs. Toyota Yaris s přehledem Kia vyhrála! :yes:;-)
Mimochodem, v konkurenčních testech kritizované elektrické zavírání pátých dveří ve skutečnosti funguje. Jde jen o to, že ignoruje rychlý stisk. Range Rover dá na lepší mravy, tlačítko je potřeba chvíli podržet a zbytek práce vykonají elektromotory! ;-)
No neviem. Priznam sa, ze nepoznam ziadneho majitela Rover a tak, to co som napisal cerpam z novin, z testov a pod. Naozaj som presvedceny, ze Rover nepatri k tomu spolahlivemu. Cital som uz aspon 20 roznych dotazov na majitelov aut a pod a naozaj boli majitelia Rover takmer vzdy na dne tabulky spokojnosti ;-\ .
A zase ta klišé. Land Rover. Range Rover = střepy co víc stojí, než jezdí. Ano, jsou to stejně poruchová auta, jako každá jiná. Problém je, že vše je řízeno elektronikou a ta při sebemenším problému auto odstaví. Vlastním už druhého Land Rovera a poruchovost je zhruba stejná jako u LandCruisera, co jsem měl mezitím. Naopak cena náhr. dílů je poměrně nízká (na rozdíl od Toyoty), co stojí majlant, je značkový servis. A bez něj to moc nejde, protože i taková věc jako gemotrie nápravy vyžaduje připojení k diagnostice.
Pokud sis toho náhodou nevšiml, tak za slovem "uvědomělejší" je vychlámaný smajlílk, takže to až tak doslovně "nežer" a hlavně zbytečně nepolitizuj.
Pokud si slovenští novináři opravdu myslí, že je Rio o tolik % vhodnější kandidát na 1. místo, než (až celkově třetí!) Evoque, tak to svědčí buď o jejich nesoudnosti, nebo uplatitelnosti.
Ať si slovenští novináři klidně vyberou na 1. místo třeba rikšu, žádné prepáčenie od nás k tomu potřebovat určitě nebudou... ;-)
Jinak jsme po II, světové spadli do sovětské zóny, takže i kdyby se u nás volilo podstatně racionálněji, dopadlo by to ve finále úplně stejně, viz všechny okolní státy v této zóně, viz rok 68 atd.
Uvedom si, ze na Slovensku hlasuje 16 novinarov a v Cechach 40, v obidvoch krajinach je rovnake bodovanie. Cize aj body musis delit koeficientom 2,5 a hned mas iny obraz.
Tak určitě vyhrálo to správné auto a dokonce souhlasím, že hlavně kvůli designu. Na druhou stranu musím říct, že u mě by Evoque vyhrál hlavně proto, že to auto je nejen krásný, ale narozdíl od většiny dnešní produkce opravdu UMÍ !!! Tohle by neměla být designová, ale hlavně komplexní soutěž. Ikdyž pokud se podívám na loňský ročník, tak je to v pořádku, tam design asi nikoho moc nepřesvědčoval :-)
V com vidis tu uvedomelost? V tom, ze Cesi uvedomelo a vlastenecky volili Skodu Citigo? Pokial si si nevsimol, z piatich ceskych finalistov boli traja aj na Slovensku? Ocakaval by si, aby Slovaci v ramci uvedomelosti pockali na ceske vysledky a podla toho hlasovali?
Komunizmus, ktory sme mali vdaka Cechom (kde komunisti vyhrali v 1946 volby a slovenske hlasy to nedokazali prebit), sa uz skoncil, a federacia, kde sa vsetko rozhodovalov Prahe, tiez. Tak prepac, ze slovenski novinari vybrali svojich favoritov.
Ona je to samozřejmě pro porotce schíza - jestli vystrčit dopředu fešáckého exota nebo tam dát většinový model. Jak o tom byla debata u slovenského Auta roku - buď by bylo dobré zavést kategorie a vítěze v nich nebo snad naopak finálovou skupinu ocenit jako celek ("všichni jsou vítězové"). Jinak se musíme každý rok smířit s tím, že jednou se porotci vyspí na levém, podruhé na pravém boku - jednou nás budou přesvědčovat na bramborák, podruhé na tři prsty vysoký stejk. :-)
nejlepší moderní design má prostě Evoque a pak i40
citigo je oproti Twingu (2012) jen něco jako napodobenina z Číny- chybějící vyriabilita, namstný-neslanný vzhled a navíc ovládání elktrických okýnek je vážně předpotopní
Tohle mi připomíná vtip o americkém a ruském reprezentantovi, kdy Američan vyhrál a Rus skončil z těch dvou poslední.
A ruské noviny napsaly, že po lítém boji a vydání všech sil, skončil náš reprezntant na krásném druhém místě, zatímco Američan skončil předposlední. >:D
právě proto, že je rok 2011, tam má Citigo své místo! Možná, že kdyby byl naopak 2018, tak by vůz typu Citigo vyhrál.
Citigo je zkrátka jiné pojetí, ryze funkční. Naprostá minimalizace provozních nákladů (a výrobních též). S tím, kam Evropa směřuje, bude těmihle vozy za 5 let jezdit půlka Evropy :-!
(2zónové klimatizace, autohifi a další jsou zkrátka jen zbytnosti, pro které jsme jen tak nějak zpohodlněli) :-!
To není žádná má logika. Opakuji, záleží, jestli porota musí zohlednit mantinely. To by jinak stále vyhrávalo ferrari nebo lambo.
Krom toho, Carrefour nebo Delvita nebyly žádné "lepší" obchody. Nabízely uplně stejné kvazikvalitní zboží, jako ty ostatní. Jejich odchodu z českého trhu vůbec nelituji. O nic jsme nepřišli.
Btw. co je s tim tvym povestnym okem. To uz je v kratke dobe podruhe, kdy si zcela zasadne otocil - nejdriv Focus, ted Evoque.
Chtelo to videt je nazivo, jak jsem ti psal? ;-)
No, tak nám ko-neč-ně motorističtí novináři nadělili důstojného ježíška. I když počítám, že zítřejší tripartita tuhle sociální neuváženost bez odezvy nenechá a nějakého toho hladového garážového pochodu se od odborářů ještě dožijeme...
Dnes to dopadlo tak, že vyhrálo auto, které nevyhrát nemohlo. A to je v kontextu doby, zejména přeshraničního tamního obdobného klání neuvěřitelně nadějný signál.
Investigativně zaspekuluji, že EVOQUE vyhrál především za skutečně výjimečný a výjimečně krásný design. Design, který není samoúčelnou karosářskou kreací, nýbrž velmi životným tvarem praktického automobilu. Popravdě uznejme, že design EVOQUE je svou kvalitou ve spojitosti s předmětným segmentem zcela ojedinělou skutečností. EVOQUE je vizuálním démantem velkosériové produkce, prolomil ustálenou notorickou designovou praxi, kterou určují dva tří premianti a ostatní jen otrocky kopírují. Nikoliv však Range Rover.
P.S. Tímto se pokorně kaju za svá dřívější slova neuchopení designu tohoto modelu.
U vás vyhrálo zcela jasně Rio a i40 byl hned druhý!
U nás naopak jasně vyhrál Evoque a Rio/i40 byly až na 4. a 5. místě s odstupem 38/41 bodů na prvního Evoque. Ještě na tom zásadním rozdílu něco nechápeš?
Já jsem taky spokojen, Evoque mám od začátku rád pro ten vydařený minimalistický design exteriéru a z finálové pětky bych ho vybral poslepu. Jinak - vypadá to, že český KMN nebral "value for money" jako rozhodující kritérium, takže "spotřebáky" se dostaly na druhou kolej.
Tiez sa mi velmi, velmi paci. Coho by som sa ale naozaj obaval je kvalita spracovania. Staci sa pozriet na spokojnost zakaznikov s touto znackou: [odkaz] [odkaz] alebo najlepsie [odkaz] alebo [odkaz] I na Prime v "Autosalonu" este na uplne novom a uz nefungovalo elektricke zatvaranie piatych dveri. Neviem, cim to je, pretoze anglicania nie su predsa taliani. ;-\ . Verim predsa len, ze toto auto bude krokom vpred. Ved i suciastky na Rover patria v zasade medzi tie drahsie.
Ano, dle tvé úžasné logiky je krabicové "víno" lepší než značka za klacek láhev, protože na to první dosáhne každý bezdomovec, zatímco to druhé si koupí málokdo....Lidl je nejlepší, protože je nejlevnější a může tam nakupovat nejvíc lidí. Ještě že ten Carrefour a hlavně Delvita už od ná zmizely, co? >:-[]
Houno je v poradku :-) , sa kukni jake je to tesne >:D teda Evoque (moj favorit) to take jasne nemal...na svk bol 3tí...co je takisto super,mohol vyhrat,ale lepsie jako Citi v top 3. >:D
Pokud zde argumentaci patriotizmem povazujes za nesmyslnou - cesti novinari hlasujici za ceske auto, docela me prekvapuje tve tleskani a palce nahoru nazorum o udajnem patriotizmu v hlasovani slovenskych novinaru za korejske auto vedle v clanku o Auto roku na Slovensku. 8-s:no:
Aneb obracis si to, jak se ti to hodi. Ale klidne si kalej do tlamy dal. Nastesti uz vsichni vedi, co jsi zac. Odplivnul bych si, ale i toho plivance je na tebe skoda.
Ono trochu záleží, jestli porotce má či nemá v rozhodování mantinely. pokud nemá, je evoque opravdu hezké, zajímavé a originální auto, prvenství si jistě zaslouží. Jenže v reálu si ho koupí zlomek těch, co se jim líbí, proto v jiných anketách vítězí jiné vozy. Třena hyundai >:D >:D >:D
Souhlas, Evoque byl take mym favoritem a zvitezil zcela zaslouzene. :yes:
Umisteni Citigo je ovsem potreba brat s notnou rezervou, tady prece jen sehral sve patriotizmus. Nerikam, ze je to spatne, Citigo vsak nepredstavuje nic extra zajimaveho ;-)
>:D napadlo mě něco podobného, ale ne u Citigo, to je vcelku v pohodě, ale co tam dělá vobludka Focus? Zdá se, že si tu hrůzu porotci neprohlédli zezadu, asi se tam báli jít >:-[] O tom poházeným rákosu i40 raději ani nemluvě... Ale Evoque je dobrá volba :yes:
Druhý rok po sebe po to vyhralo presne to isté auto, ktoré by som ako víťaza zvolil aj ja. A tento rok proti Evoque nemala šancu prakticky žiadna novinka! Len tak ďalej! ;-):yes:
Evoque :yes::yes: , je supr, správná volba, ...nový Focus nebo Rio rovněž :yes: , ale jak se tam mohlo dostat Citigo, jak někdo mohl něco tak odporného vůbec nominovat !!!!!!, něco podobného už vyjelo dávno, ale pod jinou značkou a neslo název Twingo,...na svou dobu zajímavý model, .....a dnes je rok 2011 !!!......naštěstí zvítězil zdravý rozum :-)
V podstatě souhlasím.
Ford Focus to být nemůže - něco tak neskutečně nevhodně designovaného by nemělo vyhrát ani kdyby to jinak bylo po všech stránkách skvělé auto. Nechci tu tvrdit, že je vzhled důležitější než ostatní vlastnosti auta, ale při pohledu na Focus si i s touto premisou pohrávám.
Škoda Citigo - to sice na svou cenu může být dobré auto, ale označit za auto roku auto ze segmentu levných supermini nevyšle do světa moc optimistické zprávy (navíc výhra českéhou auta může naznačovat i jisté zákulisní manipulace)
O Kia Rio mnoho nevím (snad jen info ze zde nechvalně staženého a následně vráceného článku, kde si vedla dobře), ale jestli bych si dovedl představit výhru jiného auta, tak pak asi Hyundai i40. Nejen, že je velmi hezké, ale podle všech zahraničních testů také neočekávaně dobré a v dnes v jiné diskuzi linkovaném testu německého auto-zeitung bezstarostně drancuje francouzskou produkci ([odkaz]
No a Evoque? Již od zhlédnutí prvních konceptů jsem veděl, že to bude skvělé auto. Měl jsem pocit, že se bude jednat o designérskou verzi běžného Range Roveru a že tedy auto bude dražší (zejména vzhledem ke spojení se jmény jako Victoria Beckham). Když jsem pak zjistil, že začíná na 800k, byl jsem velmi překvapen. Kvalita Range Roveru za o něco nižší cenu než u větších modelů a to navíc v překrásném vnějším zpracování - to je podle mě dobrá volba.
Čeští motorističtí novináři už podruhé (viz Giulietta loni) ukazují, ža mají odvahu neudělat "samozřejmou" volbu a že pro většinu z nich jsou auta nejen práce, ale i srdeční záležitost. Krása, styl a tradice u nich vítězí nad chladným pragmatismem. Ode mě mají volitelé :yes::yes::yes: