Parádní barvy :yes::yes::yes: Snad se Kopejdovi na počtvrté podaří IRC vyhrát, takhle je sice historicky nejúspěšnějším pilotem (3x druhé místo), ale první flek je první flek.
Co by se na tom nedalo počítat? Jako, že třikrát vyhrát není trojnásobné vítězství? Nebo když něco vyhraje koncern, tak se to jako nepočítá??? >:D Třeba WTCC nebo 24hodin LM?
No, kdyby měli všichni tolik peněz, aby nasadili do Dakkaru 15 nebo ještě víc vozidel jako VW, tak by se vidělo jak to vlastně je.
Co já si pamatuji, tak dokud se Mitsubishi s jediným srovnatelným zázemím nerozhodlo z Dakkaru odejít, dostal slavný tuareg vždycky od N´Miciny na prd del.
Ne, na tato vítězství marketingu, podobně jako Škoda v IRC (prakticky bez konkurence) bych tedy já moc hrdý nebyl. Ve WRC hrála škodovka vcelku smutnou roli.
Skodovce uspech jednoznacen preju, zaslouzi si ho !!
Ale "koncernovy" pristup k rally, co z znamena "SKODA NIKDY do WRC" pro me znamena, ze mi je tenhle uspech celkem fuk ;-(
K cemu mi je/bude pocit, ze jsem nejlepsi ve druhe lize, kdyz v zivote nemuzu/nemsmim byt nejlepsi v lize prvni ?!
Takze dobry, ale ne nejlepsi. A takhle to zustane. Je mi lito;(
PS. a prosim zadne PR-recicky o tom, ze tenhle projekt je vyborne napojeny na importery, je ziskovy a to WRC nikdy nebylo ... bla, bla, bla...s WRC vime moc dobre, jak ty bylo a prave cistka v Motorsportu pomohla k tomu, aby Skodovka je uspesna. S pristupem k WRC jako k IRC bychom v dnesni dobe bojovali o bednu pokazde. Ale tady holt veli "velkej Wolf"....
Díky za vysvětlení, teď už jsem moudřejší... Hloupost se jmenuje cosworth. Být absolutní špičkou v S2000 je stejný úspěch jako být absolutní špičkou ve WRC... Říká se tomu konkurenční boj a být v jakékoliv kategorii nejlepší je megaúspěch. Teď jsou Ti nejlepší Citroen, Škoda a Mitsu. Rozhodně je větší úspěch být první v S2000 jako Škoda, než věčně druhý (v podstatě ze dvou i když letos skoro ze třech) ve WRC jako Ford...