Není (tedy platformou). Tahle verze stojí na platformě Audi se vším všudy. Tedy platformě, na které stojí vše od A4 po A8. A platforma Phaetonu je také platforma A8 (předchozí generace), jen musela být upravena pro ocel místo ASF. MLB už od začátku počítá s použitím jak oceli, tak hliníku a jejich kombinací, protože byla plánovaná jako modulární pro všechny "velké" Audi. Nasazení ASF brání jen výrobní proces.
Pro mě je to zásadní mínus tohoto vozu a ohromná škoda. Jinak by to byla zajímavá volba.
Snad příští verze - tohle je sice za new verzi vydáváno ale ... ale jinak je to stále ještě "sourozenec" vw PHAETONu - což TAKová "sláva" prostě NENí, no ;-)
Mě by hlavně udělali radost, kdyby to stálo na ASF. Prodloužená A8 je lehčí než tenhle mastodont. Je smutné (jak pro koho), že Audi je technologicky dále, byť jde o značku níže v hierarchii.
.. tedy ta před (důkladnějším) faceliftem mne maličko zklamala (a souhlasím s názorem že TAKTO měl Bentley Continental GT vypadat a hlavně jezdit od počátku) a mám pocit že ne až TAK "bombastické" prodeje (myslím oproti začátku prodejů první verze, kdy - zejména kvůli designu - se vůz stal doslova HITem) této (faceliftované) varianty jsou smutnou ukázkou toho, že KVALITA až tak NErozhoduje.. ;-)
Myslím že právě TATO varianta je VELMi zajímavé "skorodokonalé" auto (no ještě bych počkala na facelift tohoto faceliftu až příjde nějaká "lepší" převodovka a PAK... :yes::-)