.. tedy ta před (důkladnějším) faceliftem mne maličko zklamala (a souhlasím s názorem že TAKTO měl Bentley Continental GT vypadat a hlavně jezdit od počátku) a mám pocit že ne až TAK "bombastické" prodeje (myslím oproti začátku prodejů první verze, kdy - zejména kvůli designu - se vůz stal doslova HITem) této (faceliftované) varianty jsou smutnou ukázkou toho, že KVALITA až tak NErozhoduje.. 😉
Myslím že právě TATO varianta je VELMi zajímavé "skorodokonalé" auto (no ještě bych počkala na facelift tohoto faceliftu až příjde nějaká "lepší" převodovka a PAK... :yes: 😄
_MT_
0
Mě by hlavně udělali radost, kdyby to stálo na ASF. Prodloužená A8 je lehčí než tenhle mastodont. Je smutné (jak pro koho), že Audi je technologicky dále, byť jde o značku níže v hierarchii.
Hammunasakra
0
Snad příští verze - tohle je sice za new verzi vydáváno ale ... ale jinak je to stále ještě "sourozenec" vw PHAETONu - což TAKová "sláva" prostě NENí, no 😉
_MT_
0
Není (tedy platformou). Tahle verze stojí na platformě Audi se vším všudy. Tedy platformě, na které stojí vše od A4 po A8. A platforma Phaetonu je také platforma A8 (předchozí generace), jen musela být upravena pro ocel místo ASF. MLB už od začátku počítá s použitím jak oceli, tak hliníku a jejich kombinací, protože byla plánovaná jako modulární pro všechny "velké" Audi. Nasazení ASF brání jen výrobní proces.
Pro mě je to zásadní mínus tohoto vozu a ohromná škoda. Jinak by to byla zajímavá volba.
Myslím že právě TATO varianta je VELMi zajímavé "skorodokonalé" auto (no ještě bych počkala na facelift tohoto faceliftu až příjde nějaká "lepší" převodovka a PAK... :yes: 😄
Pro mě je to zásadní mínus tohoto vozu a ohromná škoda. Jinak by to byla zajímavá volba.