Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Auto Bild TÜV Report 2012 (vozy stáří 8-9 let): Porsche, VW a Ford proti japonské přesile

20 komentářů

Neri0
Ten jouda z Auto cz. Hochu ty ty japonce těžce neseš. V každém nadpisu TUV fau vé porsche >😒] :no:
ozawasan
ne, že bych byl až takový blázen, nebo je to jen tím, že jsem to přehlédl, ale chybí mi tam Subaru Forester či Outback nebo Impreza. O to víc, že v minulých letech ta auta byla na špici - mluvím o starších vozech, kde by mělo dojít k posunu z roku na rok, ale nechce se mi věřit, že třeba Forester z třetího či čtvrtého místa u aut starších zmizel někam na místo, které ani v tabulce není.........to nesedí....
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
SOUHLASím - navíc je Citroën C5 daleko spolehlivější než vw Passat nebo Škoda Octavia = CELÉ je to "nějaké podezřelé"! 😉
Avatar - Dan0044
Dan0044
No ale všechny letošní žebříčky jsou nějaké postavené na hlavu.... Najednou auta, která byla na špici, se objeví třeba za polovinou a naopak, auta, která byla za polovinou se objeví úplně vepředu... a přitom i s tim uběhlym rokem to jsou stejná, stejně stará auta, ale naskrz žebříčky jsou najednou posuny, jako .......
Sice souhlasím s Porschem a Toyotou, to jsou spolehlivostní klasiky, ale ty ostatní auta mi ve všech těch žebříčcích nějak nesedí (ok, ještě třeba Mazda a Honda). Otázka je, jestli jim někdo letos ten průzkum "nezasponzoroval".... Je přeci krize >😁
Kylie má pravdu, je to zvláštní, aby byl Citroen C5 tak vepředu 😁
K Ozawasanovi: je možnost, že těch Subaru bylo pod určitý počet a potom je tam nezapočítali kvůli nevěrohodnosti výsledku. Ale pochybuji, že by Němci za rok sešrotovali tolik Subaru, aby už v tom žebříčku nebylo.
Avatar - Ham.
Ham.
Spolehlivost modelů se s generacemi mění, starší model může být spolehlivější než nový pak u tabulky starších aut vystoupá nahoru, nebo naopak nový model je spolehlivější než starý pak stoupá naopak v tabulkách novějších aut.
Avatar - Dan0044
Dan0044
Ale je minimálně zvláštní, aby loňské vyhodnocení ohodnotilo auto jedné generace úplně rozdílnými výsledky....
jossalito
Celé je to úplně normální.
Nová Cé pět je jedna z nejhorších voleb a ty s tím nic neuděláš. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Že vás ("plácat") takové nesmysly "baví"...? 😉
PS: A nebo se opravdu (až TAK moc) v autech NEvyznáte? To by MOHLO být ono! 😄
jossalito
To nejsou nesmysly, to je pravda. A vidím, že to někdo nese hodně těžce. :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jako že v technicky SUPER vyspělém a na kvalitu VELMi náročném (130ti MILIONovém) Japonsku zvolili Citroën C5 vozem roku a jeden anonymní nick na kterémsi českém serveru tvrdí přesný OPAK - a já "že to těžce nesu"? 😉
PS: Prosím JEŠTĚ! (něco takového! a můžete i "přidat" :yes: 😄
jossalito
Volba auta roku nemá s jeho následnou spolehlivostí pranic společného. Viz několik titulů Alfy Romeo 156. Jak je na tom kvalitativně a spolehlivostně toto auto, tu ví každý. :-!

PS: Tys toho rozumu moc nepobrala, i ty tvoje argumenty jsou velmi... směšné. :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
ad PS: NEříkal jste zrovna včera (převčírem? 😉 ) že VY s napadáním a urážením NIKDY NE(začínáte? - nojo, když docházejí argumenty ... NEmohl byste začít "fandit" nějaké JINÉ automobilce? Nějaké co dělá KVALITNĚJŠí, inovativnější, prostě LEPŠí vozy? Děkuji 😄
CO že to "ví každý"? Že Passat od nějakých 5ti let "nahoru" je (mnohem) NEspolehlivější než C5? 😄 Že je NEspolehlivější než Citroën C5 i v "průměru" za 11 let (který TÜV také uvádí? 😉
PS: Nu některému auto zpočátku vychytáte pár mušek a pak už jen "zraje jako víno" ("podstata" je zdravá a v pořádku) a některé se po pár kilometrech začne "sypat" a "sypat" a tabulkami se roka za rokem propadat..
KVÍZOVÁ OTÁZKA: "které je které"? 😄
PPS: Nojo, já vám úplně ZAPOMNĚLA říct, že pár let před C5 získal titul JAPAN auto roku také Citroën C6 >😒]
(a "cení" si tam i GOLFa! ale passata NE - vážně a "ohne legrace"! ČÍM to tak může být? 😉
(co vyhrálo v těch letech v česku, škodofka nebo škodofka? 😄
jossalito
Když upozorním, že si napsala hloupost, tak je to urážka? Ty buď nerozumíš česky, nebo máš absolutně pokřivené měřítka. Doufám, že ses nad tím blafem aspoň zamyslela a stydíš se, co jsi dokázála vyplodit za nesmysl.

Zaměř se na Cé pětku, na ostatní se vykašli.

Neboť zde předvádíš jen úniky, zadní vrátka a pokusy o stočení diskuze na úplně jiný problém.
:-! :no😒br />
PS: Cé pět z před pěti let, je starý model. Tento nový, ten tvůj, se ukazuje jako ukázkový křáp.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne, NENí - proč se ptáte? 😉
(když napíšete TO co jste napsal tak zase JE - kdybyste se náhodou ptal.. 😄
C5 je ("jen") jiná karoserie na mechanice C6 😉
PS: "Můj" byl i ten minulý (C5 V6 :yes: 😄 ) a byl FAJN a jak jsem vám již VYSVĚTLILA (tak MNOHEM hodnotnější obsažnější ifno o poruchovosti jsou katalogy ojetin). To co nazýváte "ukázkový křáp" v reálu znamená, že třeba 89% majitelů je VELMI spokojeno (a u vozu který za "křáp" NEpovažujete to je třeba 92% 😉
Mám 3tí C5 (2.2 HDi, V6 3.0 benzín, V6 3.0 bi-turbo nafta) a "zazlobila" nejvíce ta druhá (opakovaně nezvládli opravit ostřikovače světlometů - které "vyjely" ostříkly a NEzajely. tedy po opravě to vždy třeba půl roku vydrželo a znovu... sice fungovaly "normálně" a NEzajely celé zpět dovnitř - šlo to dotlačit prstem - to "definitivně" opravili až "naponěkolikáté" někde okolo 90ti-100 tisíc km.
U téhle zatím jen vrzalo madlo v pravých dveřích - tak jako vše - vyřešeno v záruce - 5 let/150.000 km, v Rakousku "jen" 120.000 km
NEJ"závažnější" závada se projevila u té druhé, kdy někde kolem 40 t. oznámilo že "technický problém" a přechází do "omezeného režimu" (zavolejte servis nebo možná jízda max 80 km/h) a odešla (byla "načatá" cívka jednoho válce - řešeno výměnou VŠECH - pochopitelně zdarma - a už nikdy nezazlobily, šlo o nějakou vadnou sérii ... to jsou PŘESNĚ věci, které se pak dočtete v těch katalog ojetin - případně v testech na 100.000 km, ty mám také "moc ráda" - TÜV je mezi "amatéry" sice asi docela "populární", ale jako zdroj (solidní) info - VELMi "omezené"
Už jsem se "dlouho" NEptala - nabídnete/doporučíte mi místo C5 V6 Bi-turbo nějaký (alespoň "trochu podobný" - prostě NE horší) lepší vůz? Může být i maličko dražší..? 😉
jossalito
Tady se zaměř hlavně na Citroeny😒br />
[odkaz]

[odkaz]

PS: Hledej v těch červených a vždky ke konci tabulky. :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To už se OPAKUJETE, to už jsme "probírali" a OBA to víme.. i když to je váš JEDINÝ (proti)argument, tak se k němu stále a stále vracíte - chápu 😄
Nicméně zde jsme již "po pár letech" a tam je to ZCELA OPAČNĚ - problémky PASSATu s přibývajícími lety narůstají a NARŮSTAJí (doslova - když si projdete tabulky najednou, včetně závěrečného "průměru" za celých 11 let ... tak jak jsou zveřejněny, tohle "roztrhávání" na MNOHO článečků je dobré ... leda tak k tomu mít "hodně" článečků 😄 ) - prostě tady jste v diskuzi pod "lety"/pod článkem kde je Citroën C5 spíše NADprůměrně spolehlivý 😄
PS: Necítíte to jako "protimluv" když Citroën C5 stále "kritizujete" (myslím že ani nevíte proč - nebo PROZRADÍTE mi to? 😉 ) a přitom lepší (nebo alespoň "podobný") vůz nabídnout NEumíte/NEznáte? 😐
PPS: Nebo OBRÁCENĚ, co (konkrétně - i motor) je pro VÁS "nej" vůz střední třídy? 😄
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Tahle statistika je o spolehlivosti mozna tak z deseti procent. Zbytek je jen o chovani majitelu k autu. Zajimalo by me,kolik majitelu vozidel je dava pred technickou (TUV neni nic jineho) prohlidnout a odstrani zavady. Nebo vubec aby se nejak pravidelne starali.
A ze je VW nahore? To je tim,ze vzhledem k jeho kvalite uz ma vetsinu dilu vymenenych >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já dávám vůz před technickou VŽDY do servisu (jezdí mi tam s ním oni a druhý den vůz vyzvedávám "komplet opečovaný" - myslím třeba vyčištěnou klimatizaci 😉 + "hotová prohlídka" - samozřejmě BEZ "ztráty květinky" 😄
PS: Už jsem to tu párkrát psala, po "pár" autech co jsem měla/jsme měli si troufám tvrdit, že DŮLEŽITĚJŠí než o to JAKÝ je to vůz (jaká značka) je to KDO (myslím "servisního muže" 😉) konkrétně se o něj stará (a samozřejmě JAK o vůz pečuje/jaký k vozu má vztah MAJITEL
(já si se svým "povídám", po cestě mu "poděkuji" jak /skvěle/ jel a ... a on(i) mi to "vrací" 😄
Avatar - Ham.
Ham.
Nepřehlédl, pokud model nemá patřičný počet protokolů tak aby byl statisticky relevantní tak z tabulky vypadává, u novějších aut má model ještě nadkritický výskyt ale jak stárne a vyřazuje se z provozu tak se to projeví i na počtu technických kontrol a z tabulky vypadne a tabulka se v celkovém množství modelů zkracuje. Některý model se do tabulky kvůli malému výskytu nedostane ani jako nový (v D se prodává určitě tak dvakrát více modelů než je v tabulce dvouletých aut), některý model vypadne postupně tak jak stárne protože jeho výskyt se sníží (Forester).
ozawasan
ach so.....díky :yes: