Novinky
u rendlíků to začíná praskat ve švech. Zákazníci z motoristicky vyspělých zemích přestávají kupovat šunt. :yes: :yes: :yes:
No v kazdom pripade Ada, Renault ma na zapade dobre meno. Citujem nemecku studiu:
"Francúzska značka si v Nemecku vybudovala pozitívny imidž. Za volantom Renaultu možno nájsť o niečo viac mužov než žien. Vo veku 34 rokov síce nedosiahli výraznejší kariérny postup a príjem (1 600 eur), no verejnosť ich považuje za otvorených, štíhlych a športovo založených, príťažlivých a skromných. Najvýraznejším rysom je ich zmysel pre ochranu životného prostredia, politicky sú volebné preferencie majiteľov Renaultov vyrovnané medzi pravicou a ľavicou". 😄
"Francúzska značka si v Nemecku vybudovala pozitívny imidž. Za volantom Renaultu možno nájsť o niečo viac mužov než žien. Vo veku 34 rokov síce nedosiahli výraznejší kariérny postup a príjem (1 600 eur), no verejnosť ich považuje za otvorených, štíhlych a športovo založených, príťažlivých a skromných. Najvýraznejším rysom je ich zmysel pre ochranu životného prostredia, politicky sú volebné preferencie majiteľov Renaultov vyrovnané medzi pravicou a ľavicou". 😄
To, co uvadis, neni jmeno znacky, ale studie, koho si nemci predstavuji za volantem vozu dane znacky. Navic jde o prumerovany vzorek.
Clovek, ktery ve 34 letech nedosahl vyraznejsi karierni postup a ma spise nizky prijem, ktery se neumi rozhodnout ani ve sve politicke orientaci...
No, o necem to svedci - pokud ubyva kupcu renaultu, tak mozna proto, ze ubyva i takovych nemastnych-neslanych lidi.
A to je dobre, ne?
Clovek, ktery ve 34 letech nedosahl vyraznejsi karierni postup a ma spise nizky prijem, ktery se neumi rozhodnout ani ve sve politicke orientaci...
No, o necem to svedci - pokud ubyva kupcu renaultu, tak mozna proto, ze ubyva i takovych nemastnych-neslanych lidi.
A to je dobre, ne?
Ale ta prva veta: "Francúzska značka si v Nemecku vybudovala pozitívny imidž" naznacuje i meno znacky. Ten zvysok-to mas samozrejme pravdu.
Tak jde o citaci z jakého si článku, jenž zveřelnil výsledek jednoho průzkumu v Německu a za cíl si si vzal "zjistit", jaké představy, reakce, vyvolávávají majitelé jednotlivých značek. Testovaný vzorek byl tentokráte o něco širší než obvyklých 100 až 200 lidiček alá Bohemia agentury. Nechce se mi dohledávat závěry - ovšem dělat z toho tady PŠM na téma politické orientaci je silná káva...
V onom průzkumu je typickým řidičem Rencka 34 letý jedinec s příjmem 1600 Eur, jenž ještě nedosáhl významnějšího kariérního postupu. Jinak je vnímán jako otevřený,přitažlivý, sportovní a skromný jedinec, jehož pol. volební preference jsou tak půl na půl...
VW je zastoupen 43 letým skromným a ekologickým jedincem , s příjmem 2100 Eur ze středu hirearchie, nudný maloměšťák,nepřitažlivý a nesportovní, s levicovou volební prefernencí.
Jak dopadly jednotlivé značky je překvapující - např. největší potížisté a nerváci jezdí dle Němců ve Fordech, o prémii nemluvě...
Tudíž si cucáš z prstu a klasicky česky kecáš - diplomaticky řečeno překrucuješ originální závěry jak se ti to hodí a ihned je lživě demagogicky aplikuješ na adresný, skupinově identifikační dehonestující popis osobnosti majitele či sympatizanta pro tebe fuj značky...Koho mi to jen připomíná...
Pro ostatní, tady je odkaz na výsledky v oné "studii" a obrázek si udělejte každý sám...viz:😒br /> [odkaz]
Ovšem tady jsou odborníci na všechno a stačí k tomu jeden článek...
V onom průzkumu je typickým řidičem Rencka 34 letý jedinec s příjmem 1600 Eur, jenž ještě nedosáhl významnějšího kariérního postupu. Jinak je vnímán jako otevřený,přitažlivý, sportovní a skromný jedinec, jehož pol. volební preference jsou tak půl na půl...
VW je zastoupen 43 letým skromným a ekologickým jedincem , s příjmem 2100 Eur ze středu hirearchie, nudný maloměšťák,nepřitažlivý a nesportovní, s levicovou volební prefernencí.
Jak dopadly jednotlivé značky je překvapující - např. největší potížisté a nerváci jezdí dle Němců ve Fordech, o prémii nemluvě...
Tudíž si cucáš z prstu a klasicky česky kecáš - diplomaticky řečeno překrucuješ originální závěry jak se ti to hodí a ihned je lživě demagogicky aplikuješ na adresný, skupinově identifikační dehonestující popis osobnosti majitele či sympatizanta pro tebe fuj značky...Koho mi to jen připomíná...
Pro ostatní, tady je odkaz na výsledky v oné "studii" a obrázek si udělejte každý sám...viz:😒br /> [odkaz]
Ovšem tady jsou odborníci na všechno a stačí k tomu jeden článek...
:yes😒br />
obzvláště úbytek těch "nemastných-neslaných" lidí potěšil >😁
obzvláště úbytek těch "nemastných-neslaných" lidí potěšil >😁
Zkus si namichat koktejl z nadhledu, optimismu a pozitivniho videni, dej si ho tak dvojitou davku a pak pis.
Nebo aspon trojitej Rum Bozkov - perlu mezi konaky.
Jinak ti praskne zilka, mlhovino >😁
Nebo aspon trojitej Rum Bozkov - perlu mezi konaky.
Jinak ti praskne zilka, mlhovino >😁
Copak já, já jsem v poho a Božkov má dobré plachty, i když Captain Morgan není nadarmo jeho velícím... Někdy je dobrý popřemýšlet nad tím co a jak psát - tolik Božkova zase nemám.
O tom koktejlu opatrně - někdo by se mohl ptát, co je to za odrůdu 😉 .
O tom koktejlu opatrně - někdo by se mohl ptát, co je to za odrůdu 😉 .
Tak ja o tom budu priste jenom septat - psat v malejch pismenkach - at nekazim mladez...
I kdyz mne tak
napada --> Andromeda --> mlhovina --> mlha --> kouř..? 😄
I kdyz mne tak
napada --> Andromeda --> mlhovina --> mlha --> kouř..? 😄
Hm, vyloženo logicky a souvisle, co dodat ( i když je to špatně, neb ona galaxie je viditelná v onom souhvězdí jako obláček i běžným okem, ale ten významový obláček tam vlastně je... )- > jsem odhalen. Inu El mariachi ( dle vzoru nejspíše osamělý ), zbraně, salva, kouř...Ve významu skutečného muzikanta nemluvě... 😉 A pak, že nejsou společné zájmy >😒]
Renault ako spravna francuzska polostatna spolocnost vyhlasila embargo na UK z dovodu ich blokovania zmien Lisabonskej zmluvy a odmietania tesnejsej integracie v ramci EU 😄
Sme svedkami izolacie UK v ramci EU v praxi >😁
Sme svedkami izolacie UK v ramci EU v praxi >😁
Tyhle tance se dají pochopit u automobilek, které vyrábí auta takřa na koleně, ovšem jestliže tradiční evropské eso stahuje vocas z tradičního a vyspělého velkého evropského trhu, to je signál z arsenálu Saab-signálů.
Každopádně jezdit tu autem, které se stydí na křižovatkách v Londýně, to musí být zajímavej rajc...
"Za dvě pade"... tím to všechno začalo. Konce raději nedohlížej...
Toto je debakl roku 8-s 8-s :no:
Každopádně jezdit tu autem, které se stydí na křižovatkách v Londýně, to musí být zajímavej rajc...
"Za dvě pade"... tím to všechno začalo. Konce raději nedohlížej...
Toto je debakl roku 8-s 8-s :no:
Za dvě pade je reklama tak možná u nás, naopak v GB jsou ceny Renaultu značně vysoké... ony jsou vysoké reálně i u nás, jen se je nutno podívat do ceníku pořádně a nenechat se zmást reklamou a marketingem jednotlivých značek.
Jestli se Renaultu v GB dlouhodově nedaří a nic nenasvědčuje tomu, že se situace změní a to nejen z pohledu Renaultu, který zcela objektivně svou pošramocenou pověst zlepšuje, viz Laguna III jako jedno z nejspolehluvějších aut ve třídy, tak z pohledu GB, která ekonomicky v krizi nepokvete a spíše bude toužit po levných autech, je lepší síť využít ppro Dacii... což mne i překvapuje, že se tam vůbec dodnes neprodávala... Pamatuji si, jak ve starých Top Gearech Jeremy opěvovalpříchod Logana...
Jestli se Renaultu v GB dlouhodově nedaří a nic nenasvědčuje tomu, že se situace změní a to nejen z pohledu Renaultu, který zcela objektivně svou pošramocenou pověst zlepšuje, viz Laguna III jako jedno z nejspolehluvějších aut ve třídy, tak z pohledu GB, která ekonomicky v krizi nepokvete a spíše bude toužit po levných autech, je lepší síť využít ppro Dacii... což mne i překvapuje, že se tam vůbec dodnes neprodávala... Pamatuji si, jak ve starých Top Gearech Jeremy opěvovalpříchod Logana...
Ronaulte, skutečnost, že hlavně na loganech sjíždí životní lajnu např. bulhaři či kosovci je pochopitelná, ovšem pravděpodobně ti ušlo, že píšeme o Spojeném Království... píšeme o jednom z nejdůležitějších evropských trhů. Na nich je lowend produkovaný klasickým evropským mainstreamem jen k doplnění počtu, nikoliv profilem značky, standardem. Nesnaž se (si) to bláhově omlouvat, kdyby se Renault totiž stáhl z "rozvojového" trhu, zejména v některé poskomunistické zemi a rozhodl se tamní trh zajistit Dacií, nic proti, tohle ovšem je opravdu - DEBAKL ROKU.
Mimo obvyklé omáčky co kdo sjíždí, si k výčtu zákazníků klidně přidej i obyvatele hrdého Albionu, neb on nedostatek strhává mnohý rozdíl a zažité masky...
Pokud Renaultu - nyní hloupě řečeno - vyjde sázka - na odbytovou, kupní/prodejní, respektive krizi jako takovou, tak si můžeš se zažitými klišé tapetovat co chceš a můžeš klidně psát do diskuzí po celé Evropě sáhodlouhé odstavce o rozvojových trzích, značkových profilech, atd. Odpovědí ti ( v optimistické verzi ) bude lapidární jednoduché: tak to financuj...
O "debaklech" roku nebo století, nebo rovnou mileniálním, se bavme po určitém čase...
Pokud Renaultu - nyní hloupě řečeno - vyjde sázka - na odbytovou, kupní/prodejní, respektive krizi jako takovou, tak si můžeš se zažitými klišé tapetovat co chceš a můžeš klidně psát do diskuzí po celé Evropě sáhodlouhé odstavce o rozvojových trzích, značkových profilech, atd. Odpovědí ti ( v optimistické verzi ) bude lapidární jednoduché: tak to financuj...
O "debaklech" roku nebo století, nebo rovnou mileniálním, se bavme po určitém čase...
Nevím, jestli jsi někdy v GB byl, jestli to spíše nebyl nějaký euroweekend nebo jen služební cesta ve čtyřech v Superbu, ale představa, že Anglie je jen řada lordů jezdících RR a Bentley mi příjde jak z červené knihovny.
Těch sociálně slabších je tam spousty. Anglický průmysl stagnoval, něajký rozvoj trhu, natož mainstreamového určitě nehrozí, toho je si Renault vědom a seškrtal to, co jej tížilo a připravuje se na příchod nového Clia, které je pro něj stěžejní.
A že Logan v Anglii nenajde zájemce? V Bulharsku a jinde v chudších státech v nich bude jezdit střední pracující třída, v GB budou v něm jezdit chudší a těch tam opravdu není zrovna málo, což Jeremy dobře ví.
Debakl vypadá jinak.
Těch sociálně slabších je tam spousty. Anglický průmysl stagnoval, něajký rozvoj trhu, natož mainstreamového určitě nehrozí, toho je si Renault vědom a seškrtal to, co jej tížilo a připravuje se na příchod nového Clia, které je pro něj stěžejní.
A že Logan v Anglii nenajde zájemce? V Bulharsku a jinde v chudších státech v nich bude jezdit střední pracující třída, v GB budou v něm jezdit chudší a těch tam opravdu není zrovna málo, což Jeremy dobře ví.
Debakl vypadá jinak.
UK je druhá nejsilnější ekonomika Evropy hned po Německu. Takže tužba po levných autech se tam nebude konat dokud všechny chudší země včetně nás skutečně nebudou dřít bídu s nouzí a nebudou jezdit šlapacími auty. Takže ten úprk z druhého nejbohatšího trhu mi smysl nedává, ano odejít z CZ, SK, HU a podobných zemiček a nahradit to Dacií by smysl dávalo protože jestli krize někam přijde tak do nejchudších zemí. Představa, že Britové se budou muset vrhnout na Sandera, Logany a spol. je poněkud legrační byť je krize. A btw. UK nemá euro, což poněkud ulehčuje jejich ekonomickou pozici protože v zásadě nemusí platit za ty země eurozóny co prošustrovaly státní peníze. Takže je to krok, který podle mého využije asijská konkurence a uvolněné pozice zaplní rychlostí protržené přehrady. A vrátit se na takový trh bude velmi těžké, spíše nemožné.
Asi každý čteme jiný článek...
Tak prvně Renault z Anglie neodchází, omezuje modely, které se tolik neprodávají, viz Espace a Modus, což jsou navíc modely na konci životního cyklu a už jen vytřískávají poslední kusy, které se dají ještě prodat. Trochu smutnější je to s Lagunou, která s 4C má co nabídnout, ale nejmladší taky není a za rok až dva by končila tak či tak. Jde hlavně o omezení množství prodejen, zřejmě i na úkor Dacie, která má právě těm Korejcům a jiným asiatům zatnout tipec.
Neví, jestli jsi někdy v GB byl, něco o ní slyšel, ale jestli od druhé nejsilnější ekonomiky čekáš, že tam všichni žijí v blahobytu a jezdí Bentleyem, tak jsi na omylu. Těch sociálních případů je tam více než dost, míra nezaměstananosti není o nic jiná než třeba v ČR. Navíc právě ty východevropské trhy zažívají rozvoj, GB spíše stagnuje a jde to vidět i na tom, že všechny GB značky zkrachovaly nebo je koupili Číněné nebo Němci.
Ale ještě jednou, Renault neopouští anglický trh, snížil množství prodejen...
Tak prvně Renault z Anglie neodchází, omezuje modely, které se tolik neprodávají, viz Espace a Modus, což jsou navíc modely na konci životního cyklu a už jen vytřískávají poslední kusy, které se dají ještě prodat. Trochu smutnější je to s Lagunou, která s 4C má co nabídnout, ale nejmladší taky není a za rok až dva by končila tak či tak. Jde hlavně o omezení množství prodejen, zřejmě i na úkor Dacie, která má právě těm Korejcům a jiným asiatům zatnout tipec.
Neví, jestli jsi někdy v GB byl, něco o ní slyšel, ale jestli od druhé nejsilnější ekonomiky čekáš, že tam všichni žijí v blahobytu a jezdí Bentleyem, tak jsi na omylu. Těch sociálních případů je tam více než dost, míra nezaměstananosti není o nic jiná než třeba v ČR. Navíc právě ty východevropské trhy zažívají rozvoj, GB spíše stagnuje a jde to vidět i na tom, že všechny GB značky zkrachovaly nebo je koupili Číněné nebo Němci.
Ale ještě jednou, Renault neopouští anglický trh, snížil množství prodejen...
Dobře neodchází, ale omezuje modely, Laguna je klíčový model pro budování povědomí o značce, utéci s Kangoo a Traficem, no v UK asi nejsou živnostníci (podle mě to jsou druhé nejoblíbenější dodávky hned po Fordu).
Že je v UK chudá vrstva o tom žádná, ale střední a vyšší třída je tam pořád daleko početnější a bohatší než kdekoliv jinde, vyjma D, tamní trh je orientován na dražší modely. Jen namátkou nejprodávanější auto střední třídy není žádný zástupce mainstreamu ale BMW 3er, následovaný MB-C (měsíčně se jich prodá cca 6 tisíc, porovnej si to s drobkama třeba u nás), to je znak chudoby? Nejprodávanější auta absolutně nejsou nějaká miniautíčka jako třeba v Italii, ale Focusy, Golfy, Astry, Miníci, Fiesty, Kaškaje a další modely. Jediné co je bude držen je Megane, pokud ten by padl tak to mohou zavřít.
V UK jsem byl mnohokrát a je to skutečně druhá nejbohatší země Evropy bez jakýchkoliv pochyb, stáhnout odtud Lagunu a poslat tam Dacii to mi rozum nebere.
Automobilky v GB zkrachovaly dávno, se současnou krizí to nemá absolutně nic společného.
Že je v UK chudá vrstva o tom žádná, ale střední a vyšší třída je tam pořád daleko početnější a bohatší než kdekoliv jinde, vyjma D, tamní trh je orientován na dražší modely. Jen namátkou nejprodávanější auto střední třídy není žádný zástupce mainstreamu ale BMW 3er, následovaný MB-C (měsíčně se jich prodá cca 6 tisíc, porovnej si to s drobkama třeba u nás), to je znak chudoby? Nejprodávanější auta absolutně nejsou nějaká miniautíčka jako třeba v Italii, ale Focusy, Golfy, Astry, Miníci, Fiesty, Kaškaje a další modely. Jediné co je bude držen je Megane, pokud ten by padl tak to mohou zavřít.
V UK jsem byl mnohokrát a je to skutečně druhá nejbohatší země Evropy bez jakýchkoliv pochyb, stáhnout odtud Lagunu a poslat tam Dacii to mi rozum nebere.
Automobilky v GB zkrachovaly dávno, se současnou krizí to nemá absolutně nic společného.
No vidíš jak sis krásně vysvětlil odchod Laguny z trhu v GB sám.
Nějak si nedokážu představit, co chcete dělat v případě toho, že se Laguně (a těch dalších maistreamů na stejné úrovni je mnoho) prodejně nedaří? Tančit kolem auta hula hula, živit jeho marketing a výrobu verze s pravostranným řízením a čekat na spasení? 😲 Nedaří se, není zájem, bye bye... jediné, co by pomohlo je jiný model, ten zatím není a letos a ani příští rok určitě nebude.
A zase nečteš pořádně. Píše se o osobních verzích dodávkových vozů, ne o dodávkových vozech celkově!
U Trafficu to chápu, u Kangoo je to škoda, právě ty osobní verze při mé poslední návštěvě jsem vídal často.
Kde se mainstreamu daří a vyplatí se investovat do GB trhu jsou kompakty, kde Renault zůstává a s Meganem sází na zlepšování image díky divizi z Dieppe... a v malých vozech příjde brzy Clio od kterého se mnoho očekává... pokud půjde ve šlépějích faceliftu twinga, nabídne nový přímovstřikový 1,2 TCe, solidní diesel (což není problém i s 1,5 dCi), tak se mu dařit může.
Že Renault odstraňuje výběhové modely a část prodejen zruší, když není zájem, je logické... a odvozovat od toho rovnou celkový odchod z trhu je tmářské. 8-s
Nějak si nedokážu představit, co chcete dělat v případě toho, že se Laguně (a těch dalších maistreamů na stejné úrovni je mnoho) prodejně nedaří? Tančit kolem auta hula hula, živit jeho marketing a výrobu verze s pravostranným řízením a čekat na spasení? 😲 Nedaří se, není zájem, bye bye... jediné, co by pomohlo je jiný model, ten zatím není a letos a ani příští rok určitě nebude.
A zase nečteš pořádně. Píše se o osobních verzích dodávkových vozů, ne o dodávkových vozech celkově!
U Trafficu to chápu, u Kangoo je to škoda, právě ty osobní verze při mé poslední návštěvě jsem vídal často.
Kde se mainstreamu daří a vyplatí se investovat do GB trhu jsou kompakty, kde Renault zůstává a s Meganem sází na zlepšování image díky divizi z Dieppe... a v malých vozech příjde brzy Clio od kterého se mnoho očekává... pokud půjde ve šlépějích faceliftu twinga, nabídne nový přímovstřikový 1,2 TCe, solidní diesel (což není problém i s 1,5 dCi), tak se mu dařit může.
Že Renault odstraňuje výběhové modely a část prodejen zruší, když není zájem, je logické... a odvozovat od toho rovnou celkový odchod z trhu je tmářské. 8-s
Vidím to trochu jinak, každý výrobce střední když vidí jak tam frčí drahé modely tak si musí lámat hlavu jak tam prorazit se svým modelem a ne si takový lukrativní trh zabouchnout u nosu. To, že se nedaří by pro takto velké producenty neměl být podnět k útěku ale k vývoji a nasazení nového lepšího modelu. Může se totiž lehce stát, a u nafrněných Anglánu bych se tomu moc nedivil, že odchodem ze střední ztratíš image i v nižší střední a můžeš mít klidně model jak noha, to 3er si Anglán nekupuje kvůli 3er ale kvůli tomu, že je docela velký snob a vidí 5er, 7er a další nóbl modely a jde po nižších jak slepice po flusu. A odchod Laguny podle mě znamená jediné, příchod i40 a spol. což, pokud se tak stane, mě docela štve.
Osobní, neosobní, výš kolik je tam rozvozů dětí po vesnických školách, lidí na letiště, řemeslníků do práce, to všechno jsou osobní verze.
Rušit část prodejní sítě a mít jen větší dealerství, lépe vybavené, je určitě rozumné, sníží to náklady a navíc může i zkvalitnit prodej jako takový.
Osobní, neosobní, výš kolik je tam rozvozů dětí po vesnických školách, lidí na letiště, řemeslníků do práce, to všechno jsou osobní verze.
Rušit část prodejní sítě a mít jen větší dealerství, lépe vybavené, je určitě rozumné, sníží to náklady a navíc může i zkvalitnit prodej jako takový.
Jenže prorazit neznamená lidem nabulíkovat, že si kupují něco echt a přitom jim nabízet auto se stejným logem a jménem, které v minulé generaci zničilo pověst na dlouhou dobu. Lidi se v té Laguěn svezou a zjistí, že ačkoliv je to auto dobré, hlavně má dobré dieselové motory, tak prostorností hlavně vzadu za konkurencí pokulhává a mimo 4C nenabízí ani ty nejlepší jízdní vlastnosti ve třídě... a to je bohužel málo. Pokud Laguna III měla napravit pověst o nespolehlivosti, tak se ji to podařilo, ale to je vše.
i40 je pořád ještě na začátku, nemá toho moc co nabídnout. Popravdě i méně než ta Laguna a zatím bez pořádného motoru, co by vytvrořil jiný image než image levného vozu, nemá dle mého soudu šanci zaujmout. Pokud někdo získá na odchodu Laguny, tak to bude Superb. A i Anglie a celá Evropa dnes opouští klasickou střední třídu a jde to vidět. Lidé dávají přednost různým SUV a Crossoverům za podobné peníze.
K budování image není nutno mít sedan střední třídy, hlavně pokud není prémiový, stačí i menší, ale o to propracovanější auta... jen musí brzy přijít. Clio už by tu mělo být, Modus pořád nikde, něco, co by zvedalo image po vzoru řady DS také chybí, chybí pořádný střední SUV, který by komnkuroval nově příchozím z PSA na bázi ASX... Jestli přestanou prodávat Lagunu, v tom bych problém neviděl, jen musí přijít urychleně s něčím novým, protože nejen Korea, ale i PSA nespí. A k image Renaultu poslední dobou nepatří už francouzské pohodlné měkké auto, ale naopak se zaměřují na sportovnost - neříkám, že já osobně z toho jásám (i když megane GT a Laguna 4C jsou jízdně výborná auta) - a čerpají s Renault sportu.
V tom ostatním souhlas
i40 je pořád ještě na začátku, nemá toho moc co nabídnout. Popravdě i méně než ta Laguna a zatím bez pořádného motoru, co by vytvrořil jiný image než image levného vozu, nemá dle mého soudu šanci zaujmout. Pokud někdo získá na odchodu Laguny, tak to bude Superb. A i Anglie a celá Evropa dnes opouští klasickou střední třídu a jde to vidět. Lidé dávají přednost různým SUV a Crossoverům za podobné peníze.
K budování image není nutno mít sedan střední třídy, hlavně pokud není prémiový, stačí i menší, ale o to propracovanější auta... jen musí brzy přijít. Clio už by tu mělo být, Modus pořád nikde, něco, co by zvedalo image po vzoru řady DS také chybí, chybí pořádný střední SUV, který by komnkuroval nově příchozím z PSA na bázi ASX... Jestli přestanou prodávat Lagunu, v tom bych problém neviděl, jen musí přijít urychleně s něčím novým, protože nejen Korea, ale i PSA nespí. A k image Renaultu poslední dobou nepatří už francouzské pohodlné měkké auto, ale naopak se zaměřují na sportovnost - neříkám, že já osobně z toho jásám (i když megane GT a Laguna 4C jsou jízdně výborná auta) - a čerpají s Renault sportu.
V tom ostatním souhlas
Milý HAMe, v Británii už je od léta recese, první v EU, Euro neEuro! A nyní jim jdou po krku ratingové agentury s tím, že jsou možná na řadě, kdo kvůli špatnému bankovnímu trhu přijde o AAA rating. Tudíž má možná Ronault pravdu.
O dalším je zbytečné spekulovat, mne třeba zajímá, proč najednou Škoda zlevnila až o 40 tis své některé modely? Víš to, já ne? Jistě to ale není tím, že očekává růst .
Já to vidím tak, že na automobilky přicházejí zlé časy, a kdo je připraven..... na šrotovné a jiné pobídky již totiž mohou všichni včetně pana Winterkoma zapomenout. A jestli to bude trvat-jak pravila šéfka MMF deset let, tak potěž pánbůh!
Možná to někdo bere tak, že Renault zvedá nohavice a brod je daleko, nevím, ale vsadím se, že v prvním kvartále příštího roku se budou dít věci, a nejen v autech.
O dalším je zbytečné spekulovat, mne třeba zajímá, proč najednou Škoda zlevnila až o 40 tis své některé modely? Víš to, já ne? Jistě to ale není tím, že očekává růst .
Já to vidím tak, že na automobilky přicházejí zlé časy, a kdo je připraven..... na šrotovné a jiné pobídky již totiž mohou všichni včetně pana Winterkoma zapomenout. A jestli to bude trvat-jak pravila šéfka MMF deset let, tak potěž pánbůh!
Možná to někdo bere tak, že Renault zvedá nohavice a brod je daleko, nevím, ale vsadím se, že v prvním kvartále příštího roku se budou dít věci, a nejen v autech.
No vidíš GTI, von to byl mazanej tah, místo lagun se v krizi pofrčí na dačkách a pak Renault obsadí trh šlapacíma autíčkama.
Jen teď nevwím, jestli se nepřidá s tím šlapacím taktéž nedotčená konkurence 😉 ...
Prida, Mercedes uz zacal😒br />
[odkaz]
[odkaz]
Tohle je asi zástupce budoucí vyšší střední - dva zapřažení přeživší oři s velkým zavazadlovým nebo obytným prostorem... >😒]
A má pohon na osm kopýtek :yes:
Asi půlený rychlosti -> redukce ?
Zalezi, jak za "to" tahas...
A vsimni si i variability nakladoveho prostoru - stelovat se da uplne vsechno.
Bezpecnost chodcu = maximalni hodnoceni, i kdybys uz nestihl zastavwit, klidne porazeneho pedestriana nadjedes diky velke svetlosti.
Dojezd temer neomezeny, palivo je uplne vsude (no fajn, Saharu a poly nepocitam, tam pry ale pracuji na modelu s nazvem polar-bear-powerred-snowmachine), a v podstate mas i autopilota.
Klasicky automobil to ma podle mne spocitane.
Edit: K mariachimu by se takovej "Mercedes" hodil, ne?
Edit2: Kurna to by bylo zuzo - jen bych si tam nahore lebedil a drnkal, sem tam ten kour 😄 a obcas lok rumu... Jen serifum bych se musel asi vyhybat = zadna zmena >😁
A vsimni si i variability nakladoveho prostoru - stelovat se da uplne vsechno.
Bezpecnost chodcu = maximalni hodnoceni, i kdybys uz nestihl zastavwit, klidne porazeneho pedestriana nadjedes diky velke svetlosti.
Dojezd temer neomezeny, palivo je uplne vsude (no fajn, Saharu a poly nepocitam, tam pry ale pracuji na modelu s nazvem polar-bear-powerred-snowmachine), a v podstate mas i autopilota.
Klasicky automobil to ma podle mne spocitane.
Edit: K mariachimu by se takovej "Mercedes" hodil, ne?
Edit2: Kurna to by bylo zuzo - jen bych si tam nahore lebedil a drnkal, sem tam ten kour 😄 a obcas lok rumu... Jen serifum bych se musel asi vyhybat = zadna zmena >😁
To je fakt - průchodnost daná velkou světlou výškou, variabilita zavazadlového prostoru, originální zavěšení a téměř nezničitelné obutí z něho dělají velkého favorita.
Jistá forma autopilota s funkcí comming home je bonusem >😒] .
Šerifove neměřej, nekecají do autopilota a mají taky žížu, že >😒] . Pokud je to rum z cukrové třiny, tak to jooo
Jistá forma autopilota s funkcí comming home je bonusem >😒] .
Šerifove neměřej, nekecají do autopilota a mají taky žížu, že >😒] . Pokud je to rum z cukrové třiny, tak to jooo
Coming home - jo vidis, ten jsem zapomnel :yes:
>😁
No od politicke orientace a aut jsme se dostali k chlastu, tak jeste proberem holky a jdem spat, ne? >😒] >😒]
>😁
No od politicke orientace a aut jsme se dostali k chlastu, tak jeste proberem holky a jdem spat, ne? >😒] >😒]
Vzdyt to pisu vejs - je to rucnik v ringu.
To je mi lito.
To je mi lito.
Je to tragedie. Ten obecnej singnál - frantíci vyklízí pole právě v Británii - je defacto políček, který Renault uštědřil sám sobě. Není o ta auta zájem. Někdo tu nahoře psal, že na tamním trhu se prodávaly renaulty za vyšší ceny, než-li zde. Pokud ano, pak je evidentní, že tam byla cena reanultů nadhodnocená. Pravda je v těch našich "dvoupadesáti", to je dnes Renault. Tak budeme opatrně vyhlížet, kde to vyklidí dále... Je to smutné, ale na druhé straně tuhle díru okamžitě vykryjí ti, kteří vyrábí auta schopna konkurence i v Británii. Bohužel se s tím svezou jistě i korejské značky.
P.S. Jak to sbalí v Německu, může jít vlajka na půl žerdi...
P.S. Jak to sbalí v Německu, může jít vlajka na půl žerdi...
K tomu P.S. - Renault to nikdy v nemecku nezabalí, je tam najsilnejšia dovozová značka, napriek podivným hodnoteniam niektorých nemeckých novinárov. Inak debakel roku to je, ono sa tam moc tych Lagun, Window a Espacov určite veľa nepredalo, ale kvôli stratovosti určitých modelov úplne uvolniť pole konkurencii /dokonca v segmente čo sami založili!/ - tak toto je gól do vlastnej brány ako napr. spôsob oživenia Gordini. Problém je že sám veľký Carlos hľadí len na krátko a strednodobý zisk a na ostatné kašle. Mimochdom, bol som na výlete vo VB, odhliadnuc od toho že nevedia na akej strane sa má jazdiť, nemajú vodovodnú batériu, majú podivný vozový park. Samý Vauxhall / to nie je podľa nich Opel to je anglické auto 😄 / samá škodovka a ford. Takú Lagunu 3 som videl jednu jedinú. Ale Dacia, prečo nie, dobre by zapadla do fift gear, možu sa vytešovať aká je lacná a dobrá, ako sa vytešujú pri každej škode.
Jojo, presne tak.
Nejsou schopni konkurovat a tak misto prace na naprave vyklidi pole - co to, sakra, je za pristup?!
Chce snad Renault skoncit jako Fiat - se dvema modelovymi radami v nejnizzsich segmentech?
Nejsou schopni konkurovat a tak misto prace na naprave vyklidi pole - co to, sakra, je za pristup?!
Chce snad Renault skoncit jako Fiat - se dvema modelovymi radami v nejnizzsich segmentech?
A jak si tu práci na pozici dovozce Renaultu GB představuješ? Omezili množství prodejen aby nebyli proděleční, seškrtali nevýdělečné modely a soustředí se na nové. A nové modely Renault představuje, stejně jako nové motory.
No rozhodne si tu praci nepredstavuju tak, ze kdyz se neprodava, tak pozaviram prodejny.
Nevydelacne modely - jo, souhlas, ale tu se bavime o LAgune (komplet rade) a Espacu. To neni z hlediska portfolia Renaultu nic okrajoveho (jako treba Wind), tohle + Megane + Clio musi tahnout prodeje, jinak potahne komplet cely Renault...
Nevydelacne modely - jo, souhlas, ale tu se bavime o LAgune (komplet rade) a Espacu. To neni z hlediska portfolia Renaultu nic okrajoveho (jako treba Wind), tohle + Megane + Clio musi tahnout prodeje, jinak potahne komplet cely Renault...
Já jsem zvědavý, co se nejen v Albionu bude třeba celkově za půl roku až rok v této branži dít a jak se budou chovat ostatní. Aby jsi nebyl překvapený 😉 .
A já bych podle článku řekl, že je to spíš debakl Spojeného králoství, pokles měny o 16 %...
Pokud se to nezlepší tak příjde plošné zdražování a to se pak ti angláni o ty dačky ještě pobijou... 😄
Pokud se to nezlepší tak příjde plošné zdražování a to se pak ti angláni o ty dačky ještě pobijou... 😄
To je jasny rucnik v ringu.
Nekdy zacatkem roku tu byla diskuse o budoucim smerovani Renaultu a jedna z teorii byla, ze pujde cely smerek k lowendu.
A tohle je asi zacatek.
Otázkou je, jak dlouho a jak početnou skupinu kupců, si vzhledem ke spíše pesimistické perspektivě, výrobci těch "ušlechtilejších" značek či typů udrží.
Nota bene s přihlédnutím k naprosto marginálnímu českému trhu, množství uskutečněných prodejů a velmi pravděpodobné problematické budoucnosti hlavně tady v Bohemii. Nebo-li, více "rajcovní" bude to, co se bude dít zde a jsme u toho, že nejen mluvčí mluví...
Vim, ze Nissan v soucasne dobe prodava z japonskych automobilek v Evrope nejvice (nebo mel aspon jeden takto uspesny mesic), ale to je jednooky kral mezi slepymi.
Neni to malo na "celoevropsky osvedcenou strategii" ?
Priklad z praxe: [odkaz]
Drahe Renaulty nikdy nebyly kdovijakymi trhaky.
Takze obrat k lowendu muze pomoct, zvlast kdyz - jak pises - tato trida bude v Evrope hrat porad dulezitejsi roli.
Laguna tedy je uz par let vrcholem nabidky, mozna spolecne s (uz znacne zastaralym) Espace.
A ani jedno z toho nebyl zadny trhak.
Espace se i přes svůj věk - IV generace ve výrobě od roku 2003 - drží relativně dobře.
Na jednu stranu tady (částečně oprávněně) kritizuješ diskutéry, kteří se pošklebují běžným autům, na druhou stranu si myslíš, jak jsi in a světovej, když tady opakuješ ty bláboly o marginálním trhu a české pidizemičce. No, mírně řečeno zvláštní....
Z hlediska věci, jde jednak o zkratkovitou zprávu bez jakýchkoliv podrobností ( nebo je tam někde vidíš ??? ) a já reagoval na klasické místní schema - neschopný a lowendový Renault, v duchu tzv. já jsem to říkal - což jsem zdůraznil.
Pokud ti dělá dobře podobně "kvalitní" zpravodajství a komentáře, tak o co ti v mém případě jde ? Stačilo obligátně pod mnou komentovaný příspěvek přidat palec nahoru, omáčku o tom, jak to je jasné, jak jsi to říkal a hotovo.
Trhy jsou různě veliké, s různou vahou a různou vypovídací hodnotou -> a já na ně vliv nemám, ale nehraju si bonvivánsky na světáka, co se zná minimálně s první desítkou "nejlikvidnějších" z Forbesu a komu volají o radu cea ze všech možných koutů o radu,popřípadě jsou na ručník z toho, když čtou místní diskuze...
Tady se permanentně objevuje i díky tobě tolik blábolů, že ty mé občasné úplně zaniknou.
Co e týká Renualtu v UK souhlasím s tím, že do jejich obchodní strategie člověk nevidí a fakt je ten, že prosadit se na ostrovech proti domácím výrobcům musí být asi dost těžké, když s výjimkou Passata a Superba (francouzskou konkurenci jsem tam moc v tomhle segmentu neviděl...) jsou všichni kokurenti de facto domácí (Insignia, Mondeo, Accord i Toyota - jméno mi vypadlo). Takže beru, co jsi napsal, souhlasím, že výkřiky tohoto typu jsou o ničem (stejně jako hysterické obhajování neobhajitelného...), nicméně příště prosím pokud možno bez té čecháčkovské malosti.....
Něco jiného je rovný s rovným a něco jiného je buranská nafoukanost - k lokajství jsem nebyl vychováván,před lokajstvím fyzickým i duševním varován a upozorněn na možné podoby lokajství...
Neohýbám svůj hřbet ( a že s tím mám problémy ) a nechci to po jiných, nicméně já se zase čím dál více setkávám s arogantními sebevědomými blby, jenž se ani neobtěžují zvážením alternativ, nedej bože důsledků, pochybováním a "jediná" cesta ( ať se děje cokoliv ) je samozřejmost. To je odvrácená tvář lokajství.
Světákem je v mediální Bohemii kdejaký blb, za odborníky jsou prohlašováni nýmandi a gauneři -> profesionalita je to poslední, s čím se dá počítat, co je ceněno. Velkohubost není sebevědomí, to si pleteš.
Já nikomu verbálně či jakoli jinak svoji cenu, chceš-li své sebevědomí, nemusím vnucovat a upoceně dokazovat - a tady je pro mnohé zakopaný pes.
Můj bývalý zaměstnavatel byl prodán před cca 17 lety zahraničnímu konsorciu a někteří "west týpci" si taky mysleli, že tady lezeme po stromech, z čehož byli vyléčeni, ale další nebyli jiní...
Mnohem větší rektální alpinismus je vidět dnes a má dvě podoby: buď se nekricky chválí a aplikuje zahraniční v duchu lokajství( spíše aby to bylo na koho svést), nebo naopak jsme takoví e😜erti, že všichni okolo jsou nýmandi...
Upoceným jsou pro mne výkřiky zavánějící světovostí, ač nevidím pořádně na svůj dvorek a vynášení soudů, anž to sami máme a budeme mít svých problémů nad hlavu.
Tak že, nepleť dohromady skutečné sebevědomí, vyrovnanost s hurá světáctvím a arogancí okresního formátu a nepodsouvej mi prosím dehonestaci těch dle tebe úspěšných jako bych jim kazil klid na práci...
O Renault strach nemám a rozhodně nejde o "totální vyklízení pole", jak to někteří pojali. Protože opět chybí cokoliv upřesňujícího a doplňujícího, respektive obsáhlejší analýza, je mimo mísu jakoli na jeho adresu stavět kříže...
O rust prodeju i zisku premiovych znacek se nijak neboj, a kdyby to slo, tak se o ne ani neotirej. Oni to v Mnichove ci Modene uz bez tebe nejak prezijou...:0)
Carlos není neomylný a prosazení některých jeho vizí nebylo zrovna nejšťastnější...Neustále mluvíme o automobilce, jenž před cca 10,11-lety byla prodejní evropskou špičkou. Pravda, posledních asi 5-6 let je nevýrazná.
Modenu ani Mnichov nepreferuji - těším se na novinky z Hethelu ...
GB trh je ale velmi konzervativny a samozrjeme sa tam dost dari Nemcom a hlavne VW. Urcite sa tam lepsie predava konzervativny Golf, nez excentricky Megane. Otazne je, ci je to kvoli dizajnu, ak ano, tak by mali prejst of Velsatisovsko-Dalijovskych liniek k niecomu serioznemu, aj ked Laguna 3 je very good :yes:
[odkaz]
PS: Ty prsty nejsou vzhůru proto, že nějak opěvuji samotný význam prodloužené záruky, ta je za příplatek všude, jen marketingově je to dobrý tah, viz korejci, kteří na tom staví jak ďas, tedy pak ještě na to, že to jsou česká auta >😁