Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - R32
Je to tu...
R32
| 22. 12. 2011 07:58
Automobilky ktoré sa hnali za vidinou zisku a súhlasili s tými absurdnými Čínskymi podmienkami si teraz môžu gratulovať. Dali úplne legálne Číňanom svoje know-how a dnes keď už stíhajú pokryť vlastný trh začínajú sa pozerať za hranice. Toto už nieje auto typu Brilliance ktoré so stiahnutým chvostom zaliezlo späť za veľký čínsky múr.... Tak veľa síl v konkurenčnom boji prajem tým našim zavedeným značkám, cena nízka, solídny dizajn, záruky veľkorysé, bezpečnosť na úrovni, na to sa už môže chytiť viac rybičiek. Uvidíme vypracovanie... tradičnú slabinu čínskych výrobcov.
Ešte je tu nádej, že Nemecký ADAC vymyslí nejaký absurdný test kde Geely samozrejme prepadne. >:D
Avatar - gld
Je to tu...
gld
| 22. 12. 2011 13:21
Už to vypuklo velebnosti..

ale vážne, daj jeden dôvod, prečo by som mal za 12 eurotácov chcieť čínske auto? Som vážne zvedavý. Za tie prachy mám renault fluence pomaly v plnej paľbe, prípadne astru classic a podobne.

Tento čínsky dráčik zalezie nazad za múr, podobne ako jeho predchodcovia.

Btw- nevolá sa to auto geely emgRand? ;-)
Avatar - Atlis
Je to tu...
Atlis
| 23. 12. 2011 00:18
jo, to hovorili aj o korejcoch...
Je to tu...
Klaudius
| 23. 12. 2011 20:17
Lenže Kórejci sem neliezli na 3x a neťahali nazad s hanbou. Ako dlho je to už od prvého pokusu Číňanov predávať v Európe? A ako dlho to trvalo Kórejcom, kým sa vyrovnali európskej konkurencii?
Číňania si najprv povesť pokazili - a získavať ju budú len ťažko a pomaly. Na žiadny boom to rozhodne nie je a nebude. Aspoň nie v dohľadnej dobe.
Nebohá Itálie....
Mr.Murphy
| 22. 12. 2011 08:26
.... není náhodou že si Čínani vybrali zrovna Itálii.... Jednak je tamní auto-průmysl poměrně rozkolísaný, takže na tento slabý kus si čínský dravec věří a jednak je to obrovský automobilový trh, na kterém možná brzo nastane totální recese. A pak by tam byla šance pro levné auta (ať už je jejich kvalita jakákoliv.... 8-s )

Dalším paradoxem je to, že v Itálii bují poměrně silná čínská menšina, která si postupně přebírá veškerý tamní textilní průmysl. Minulý týden na toto téma vyšel mimořádně depresivní článek v týdeníku Respekt (bylo to o zamoření textilního města Prato Číňany....).....

Jistě se tady můžeme Itálii škodolibě vysmát, jak že to ta někdejší automobilová a oděvní velmoc dopadla, ale narovinu, chlapci, myslíte, že Itálii to skončí? (ostatně, už spojenci za druhé světové zahájili invazi do Evropy právě vyloděním v Itálii, že?).... :*)
Avatar - Ham.
Fiat ze hřiště,
Ham.
| 22. 12. 2011 08:46
Geely na hřiště. Ještě, že mají pro vysloužilého hráče místo v druholigovém týmu v Jižní Americe.
Fiat ze hřiště,
Mr.Murphy
| 22. 12. 2011 08:51
tak vono to tak divoké snad nebude, ale bohorovný klid určitě není na místě.... Třeba korejské auta nejsou v Itálii o nic úspěšnější než ve zbytku Evropy, takže to není tak, že Itálie by byla extra hladová po levných asijských vozech.... Ale i tak, je potřeba tomu věnovat pozornost....
Avatar - Ham.
Fiat ze hřiště,
Ham.
| 22. 12. 2011 11:51
Renault stahuje některé modely z UK, Fiat míří za oušn, PSA oznamuje ztráty, Volvo staví nové továrny v Číně, Saab už čichá kytky zespodu, já to vidím divoké na můj vkus až moc.
Avatar - kari.laz
čínsko americká okupace
kari.laz
| 22. 12. 2011 09:18
Koukám, že potkak v itálii pravé italské auto bude za chvíli problém >:D
čínsko americká okupace
Mr.Murphy
| 22. 12. 2011 13:56
koncern Fiat si tam dlouhodobě udržuje podíl 30%, takže ještě chvilku to vydrží.... ;-)
Avatar - kari.laz
čínsko americká okupace
kari.laz
| 22. 12. 2011 14:01
Myslíš ten koncern, co ,má v nabídce pár aut a ostatní jsou přeražený američani?
čínsko americká okupace
Mr.Murphy
| 22. 12. 2011 14:44
to je jako nějaká urputná snaha o flame? >:D
Dnes beze mě.... když jsou ty vánoce ;-)
Mimochodem, pod článkem o Giuliettě jsi zapomněl napsat, že má homo-look. Tak šup šup, ať to tam nechybí ;-)
Avatar - kari.laz
čínsko americká okupace
kari.laz
| 22. 12. 2011 15:10
Psal jsem o pravém Italském autě. Tobě přijde ta škála přeznačených modelů jako tipická Italská auta? Zrovna Italové, kteří si zakládali vždy na designu. Proto jsem psal "pravé" Italské auto.
A to že Giulietta má homolook a zadní světla ve tvaru spermie popisovat nemusím. Všichni mají oči.
čínsko americká okupace
Mr.Murphy
| 22. 12. 2011 15:19
"pravé" italské auto je Punto, F500, Panda, Giulietta a spol. Ty tam ten trzní podíl tvoří a to dělá těch 30%.... Rozhodně ten podíl nebudují Freemonty a Themy.... Dál tady už slovíčkařit fakt nebudu.... ;-)

Jo a ty světla ve tvaru spermie, to je mazec. neprojektuješ si do toho něco??? >:D :*) Jako víš jak, dost často se vůči menšinám nejvíc vymezují takoví ti... no... prostě tak nějak podprahově.... rozumíš.... ;-)
Avatar - kari.laz
čínsko americká okupace
kari.laz
| 22. 12. 2011 15:38
Jestli ti lidé, co produkují spermie připadají jako menšina, tak opravdu neexistuje recept, jak tě z toho dostat. Já proti menšinám nic nemám, ale to neznamená, že nemůžu přirovnávat k jednotlivým skupinám produkty. Jako když bude růžová bunda s kytičkama, tak jí taky každý označí za dámskou. Zrovna tak já označuju dvě součastné Alfy za homo look (maximálně ještě pro metrouše).

A jestli myslíš, že ta tvá skvadra vyjmenovaných aut to do budoucna vytrhne, když punto má víc faceliftů, než měl Jackson plastik a ostatních moc není, tak jsi na omylu. Fiat se místo na to aby omladil a rošířil svou nabídku soustředí na ražbu nových log, která lepí na americká auta. V tuhle chvíli tu máme Fiat s pár malými modely, zoufale uškrcenou Alfu se dvěma "podivnými" modely a Lancii, která má dva své modely a zbytek jen přeražený.

Kde je potom ten pověstný Italský automobilový průmysl, když už ani po designové stránce se nesnaží dělat italská auta. Když vynecháme Ferrari, Lamborghini a Maserati, tak nám zbyde poměrně zoufalá nabídka Italských modelů doplněna Přeznačkovanými Chryslery.
Avatar - abacus
čínsko americká okupace
abacus
| 22. 12. 2011 15:56
Ty sa pýtaš kde je ten taliansky esprit, emócie. U Fiatu na konci tabuľky.
Posledná štúdia J.D.Power spokojnosti talianskych zákazníkov. [odkaz]
Avatar - Ham.
čínsko americká okupace
Ham.
| 22. 12. 2011 16:48
Fiasko domácích. Čajna to bude mít dost usnadněné.
Avatar - Guttalax
no toto
Guttalax
| 22. 12. 2011 14:49
:-) Geely- čínská OPTIMA. >:D >:D >:D >:D
Avatar - Atlis
Predsudky predsudkami...
Atlis
| 23. 12. 2011 00:23
...ale davam bolsevikovi jednu, maximalne dve generacie (citaj tak 3-4 roky) a Winterkorn, bude na autosalone v Zeneve merat metrom vzdialenost od volantu k spataku v cinakovi.

japonci ovladli svet za pol storocia, korejci cistia znacky s "historiou" po menej ako polovici a cinania vytru oci vsetkym za menej ako desat.

nehadzme si hviezdy pred oci. ak to bude ako tak vyzerat, bude to ako tak bezpecne a bude to lacne, ludia budu kupovat auta aj zo zimbabwe...
Predsudky predsudkami...
GS
| 23. 12. 2011 06:41
Kua nestraš! :-( Problém je, že všichni asiati neuznávají něco jako duševní vlastnictví, a Japonci i Korejci vyrostli právě na tomto. Čína to, díky blbečkům nenažraným z evropských automobilových koncernů jen zopakovala. Měli všichni málo zisků, mysleli že urvou Čínu pro sebe a nyní to vypadá, že Čína jim urve jejich tradiční trhy. Frantíci, Nemčouři, Američané, ti všichni do Číny dovezli své technologie na výrobu aut aby je tam mohli vyrábět- kolik to je let? Deset? Maximálně a výsledek se dostavil Čína jim vše ukradla a už se díky volnému obchodu- za kterým stáli taktéž nenažraní majitelé EU firem, tlačí zpět.
Jenže, to, že Číná neuznává něco jako duševní vlastnictví, patenty a ochranné známky, to vše ti šéfové věděli!! :no: