Novinky
.... není náhodou že si Čínani vybrali zrovna Itálii.... Jednak je tamní auto-průmysl poměrně rozkolísaný, takže na tento slabý kus si čínský dravec věří a jednak je to obrovský automobilový trh, na kterém možná brzo nastane totální recese. A pak by tam byla šance pro levné auta (ať už je jejich kvalita jakákoliv.... 8-s )
Dalším paradoxem je to, že v Itálii bují poměrně silná čínská menšina, která si postupně přebírá veškerý tamní textilní průmysl. Minulý týden na toto téma vyšel mimořádně depresivní článek v týdeníku Respekt (bylo to o zamoření textilního města Prato Číňany....).....
Jistě se tady můžeme Itálii škodolibě vysmát, jak že to ta někdejší automobilová a oděvní velmoc dopadla, ale narovinu, chlapci, myslíte, že Itálii to skončí? (ostatně, už spojenci za druhé světové zahájili invazi do Evropy právě vyloděním v Itálii, že?).... :😉
Dalším paradoxem je to, že v Itálii bují poměrně silná čínská menšina, která si postupně přebírá veškerý tamní textilní průmysl. Minulý týden na toto téma vyšel mimořádně depresivní článek v týdeníku Respekt (bylo to o zamoření textilního města Prato Číňany....).....
Jistě se tady můžeme Itálii škodolibě vysmát, jak že to ta někdejší automobilová a oděvní velmoc dopadla, ale narovinu, chlapci, myslíte, že Itálii to skončí? (ostatně, už spojenci za druhé světové zahájili invazi do Evropy právě vyloděním v Itálii, že?).... :😉
Geely na hřiště. Ještě, že mají pro vysloužilého hráče místo v druholigovém týmu v Jižní Americe.
tak vono to tak divoké snad nebude, ale bohorovný klid určitě není na místě.... Třeba korejské auta nejsou v Itálii o nic úspěšnější než ve zbytku Evropy, takže to není tak, že Itálie by byla extra hladová po levných asijských vozech.... Ale i tak, je potřeba tomu věnovat pozornost....
Koukám, že potkak v itálii pravé italské auto bude za chvíli problém >😁
koncern Fiat si tam dlouhodobě udržuje podíl 30%, takže ještě chvilku to vydrží.... 😉
Myslíš ten koncern, co ,má v nabídce pár aut a ostatní jsou přeražený američani?
to je jako nějaká urputná snaha o flame? >😁
Dnes beze mě.... když jsou ty vánoce 😉
Mimochodem, pod článkem o Giuliettě jsi zapomněl napsat, že má homo-look. Tak šup šup, ať to tam nechybí 😉
Dnes beze mě.... když jsou ty vánoce 😉
Mimochodem, pod článkem o Giuliettě jsi zapomněl napsat, že má homo-look. Tak šup šup, ať to tam nechybí 😉
Psal jsem o pravém Italském autě. Tobě přijde ta škála přeznačených modelů jako tipická Italská auta? Zrovna Italové, kteří si zakládali vždy na designu. Proto jsem psal "pravé" Italské auto.
A to že Giulietta má homolook a zadní světla ve tvaru spermie popisovat nemusím. Všichni mají oči.
A to že Giulietta má homolook a zadní světla ve tvaru spermie popisovat nemusím. Všichni mají oči.
"pravé" italské auto je Punto, F500, Panda, Giulietta a spol. Ty tam ten trzní podíl tvoří a to dělá těch 30%.... Rozhodně ten podíl nebudují Freemonty a Themy.... Dál tady už slovíčkařit fakt nebudu.... 😉
Jo a ty světla ve tvaru spermie, to je mazec. neprojektuješ si do toho něco??? >😁 :😉 Jako víš jak, dost často se vůči menšinám nejvíc vymezují takoví ti... no... prostě tak nějak podprahově.... rozumíš.... 😉
Jo a ty světla ve tvaru spermie, to je mazec. neprojektuješ si do toho něco??? >😁 :😉 Jako víš jak, dost často se vůči menšinám nejvíc vymezují takoví ti... no... prostě tak nějak podprahově.... rozumíš.... 😉
Jestli ti lidé, co produkují spermie připadají jako menšina, tak opravdu neexistuje recept, jak tě z toho dostat. Já proti menšinám nic nemám, ale to neznamená, že nemůžu přirovnávat k jednotlivým skupinám produkty. Jako když bude růžová bunda s kytičkama, tak jí taky každý označí za dámskou. Zrovna tak já označuju dvě součastné Alfy za homo look (maximálně ještě pro metrouše).
A jestli myslíš, že ta tvá skvadra vyjmenovaných aut to do budoucna vytrhne, když punto má víc faceliftů, než měl Jackson plastik a ostatních moc není, tak jsi na omylu. Fiat se místo na to aby omladil a rošířil svou nabídku soustředí na ražbu nových log, která lepí na americká auta. V tuhle chvíli tu máme Fiat s pár malými modely, zoufale uškrcenou Alfu se dvěma "podivnými" modely a Lancii, která má dva své modely a zbytek jen přeražený.
Kde je potom ten pověstný Italský automobilový průmysl, když už ani po designové stránce se nesnaží dělat italská auta. Když vynecháme Ferrari, Lamborghini a Maserati, tak nám zbyde poměrně zoufalá nabídka Italských modelů doplněna Přeznačkovanými Chryslery.
A jestli myslíš, že ta tvá skvadra vyjmenovaných aut to do budoucna vytrhne, když punto má víc faceliftů, než měl Jackson plastik a ostatních moc není, tak jsi na omylu. Fiat se místo na to aby omladil a rošířil svou nabídku soustředí na ražbu nových log, která lepí na americká auta. V tuhle chvíli tu máme Fiat s pár malými modely, zoufale uškrcenou Alfu se dvěma "podivnými" modely a Lancii, která má dva své modely a zbytek jen přeražený.
Kde je potom ten pověstný Italský automobilový průmysl, když už ani po designové stránce se nesnaží dělat italská auta. Když vynecháme Ferrari, Lamborghini a Maserati, tak nám zbyde poměrně zoufalá nabídka Italských modelů doplněna Přeznačkovanými Chryslery.
...ale davam bolsevikovi jednu, maximalne dve generacie (citaj tak 3-4 roky) a Winterkorn, bude na autosalone v Zeneve merat metrom vzdialenost od volantu k spataku v cinakovi.
japonci ovladli svet za pol storocia, korejci cistia znacky s "historiou" po menej ako polovici a cinania vytru oci vsetkym za menej ako desat.
nehadzme si hviezdy pred oci. ak to bude ako tak vyzerat, bude to ako tak bezpecne a bude to lacne, ludia budu kupovat auta aj zo zimbabwe...
japonci ovladli svet za pol storocia, korejci cistia znacky s "historiou" po menej ako polovici a cinania vytru oci vsetkym za menej ako desat.
nehadzme si hviezdy pred oci. ak to bude ako tak vyzerat, bude to ako tak bezpecne a bude to lacne, ludia budu kupovat auta aj zo zimbabwe...
Kua nestraš! 😒 Problém je, že všichni asiati neuznávají něco jako duševní vlastnictví, a Japonci i Korejci vyrostli právě na tomto. Čína to, díky blbečkům nenažraným z evropských automobilových koncernů jen zopakovala. Měli všichni málo zisků, mysleli že urvou Čínu pro sebe a nyní to vypadá, že Čína jim urve jejich tradiční trhy. Frantíci, Nemčouři, Američané, ti všichni do Číny dovezli své technologie na výrobu aut aby je tam mohli vyrábět- kolik to je let? Deset? Maximálně a výsledek se dostavil Čína jim vše ukradla a už se díky volnému obchodu- za kterým stáli taktéž nenažraní majitelé EU firem, tlačí zpět.
Jenže, to, že Číná neuznává něco jako duševní vlastnictví, patenty a ochranné známky, to vše ti šéfové věděli!! :no:
Jenže, to, že Číná neuznává něco jako duševní vlastnictví, patenty a ochranné známky, to vše ti šéfové věděli!! :no:
Ešte je tu nádej, že Nemecký ADAC vymyslí nejaký absurdný test kde Geely samozrejme prepadne. >😁
ale vážne, daj jeden dôvod, prečo by som mal za 12 eurotácov chcieť čínske auto? Som vážne zvedavý. Za tie prachy mám renault fluence pomaly v plnej paľbe, prípadne astru classic a podobne.
Tento čínsky dráčik zalezie nazad za múr, podobne ako jeho predchodcovia.
Btw- nevolá sa to auto geely emgRand? 😉
Číňania si najprv povesť pokazili - a získavať ju budú len ťažko a pomaly. Na žiadny boom to rozhodne nie je a nebude. Aspoň nie v dohľadnej dobe.