Novinky
.. je CHYBkA! U verze HYbrid4 je uveden jen výkon - 120 kW je výkon jen dvoulitrového dieslu. Drobná chybka je i u točivého momentu (jen spalovacího motoru) - ten je na jednu stranu snížen na 300 Nm, ale maximum má zato ve výrazně širším rozsahu 1750-3500 otáček.
PS: a MAXimum elektromotoru je 27 PS a 200 Nm
PPS: Jistě "shodou okolností" ale stejně NEpřesně ("hůř") byly parametry uvedeny ve srovnávacím testu škoda SUPerb 2.0 TDi versus Citroën C5 2.2 HDi 150 kW (tam je točivý moment 450 Nm)
PROSBičkA na redakci: Až to příště "popletete" NEmohlo by to být "naopak"/myslím "ve prospěch" CITROËNu? 😉
PS: a MAXimum elektromotoru je 27 PS a 200 Nm
PPS: Jistě "shodou okolností" ale stejně NEpřesně ("hůř") byly parametry uvedeny ve srovnávacím testu škoda SUPerb 2.0 TDi versus Citroën C5 2.2 HDi 150 kW (tam je točivý moment 450 Nm)
PROSBičkA na redakci: Až to příště "popletete" NEmohlo by to být "naopak"/myslím "ve prospěch" CITROËNu? 😉
Třeba to není spiknutí auto.cz vůči Citroenu, ale jen prostě to, že údaje o obou motorech se do jedné buňky tabulky nevejdou. V článku jsou údaje uvedeny. Vzhledem k tučnému příplatku za hybridní verzi to stejně není důležité - v ČR buď nebude nabízena vůbec nebo si ji nikdo nekoupí 😉
Už som si mysle, že Citroen po krásnej C4-ke a DS-4 ke začne robiť konečne normálne autá. Ale bohužiaľ to bol len krátky úlet do normálnosti. Citroen (a žabožrúti všeobecne) je priam posadnutý asymetriou a z toho vyplývajúcou ošklivosťou.
Dizajnéri by si mali pozrieť základy psychológie, aby pochopili, čo ľudia považujú za pekné - oblé a symetrické. Ani s jedným ani s druhým sa to však nemá preháňať. Napríklad ľudská tvár je považovaná tým viac za krásnu, čím viac je symetrická. Ak je však dokonale symetrická (vytvorená na počítači zrkadlovým obrazom jednej časti tváre), tak už nie je pekná - pripadá ľuďom nežívá - ako robot.
Dizajnéri by si mali pozrieť základy psychológie, aby pochopili, čo ľudia považujú za pekné - oblé a symetrické. Ani s jedným ani s druhým sa to však nemá preháňať. Napríklad ľudská tvár je považovaná tým viac za krásnu, čím viac je symetrická. Ak je však dokonale symetrická (vytvorená na počítači zrkadlovým obrazom jednej časti tváre), tak už nie je pekná - pripadá ľuďom nežívá - ako robot.
...ale moj Zlatko Josefko...někomu se líbí brunety, někomu blondýny. Jiní jsou posedlí zrzkama 😄 Někteří chlapi preferují u žen spíše IQ.... A co jsem tím chtěl říct ?? Pojem ošklivosti a krásy je u každého z nás extra subjektivní záležitost (naštěstí !) :yes:
Citroen to poslednou dobou trošku preháňa vrámci tvarových riešení exteriéru.Na môj vkus je tam toho príliš hlavne pri modeloch DS.Ale interiér v tomto prípade má moje sympatie 😄
PS: A mírný NE"zvyk" z volantu zmizí (doslova) po pár dnech používání..
PPS: "Chic" MPV Citroën DS5 mne osobně NEoslovoje (tento typ vozu pro MNE nemá smysl), ale právě interiér je bez diskuzí VELMi exkluzivní a mezi současnými automobily ZCELA mimořádný (a MOC se mi líbí ovládací prvky ve střeše - vzdáleně trochu přimopínající ovládání v letadle a mezi auty Bentley Continental GT 😉
PPS: Při rozhodování mezi vozem střední třídy (od vw) a mpv (od Citroën) dáte přednost PASSATu?
Já osobně bych "od každého trochu" = vůz střední třídy (od Citroën :yes: 😄
Pořád nedovedu pochopit, proč jsi si pořídil Outlandera, když jsi od rána do večera mohl onanovat nad Passatem nebo něčím podobným z produkce VW.