Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan GT-R: Rychlostní souboj modelů 2009, 2011 a 2012

Může se nějaké auto stát legendou už za svého života? Pár takových případů bychom v nedávné historii určitě našli. Ale moderní vůz? Nissan GT-R k tomu má rázně nakročeno.
Zpět na článek
25. 12. 2011 16:50
25. 12. 2011 19:49
27. 12. 2011 18:39
26. 12. 2011 11:31
26. 12. 2011 12:08
26. 12. 2011 12:51
26. 12. 2011 13:16
26. 12. 2011 16:17
27. 12. 2011 18:39
25. 12. 2011 12:11
Tatínek Mizuno je
je se svým dítkem sokojený [odkaz] a já se mu vůbec nedivím. :yes: >:D
Rozbalit vlákno
2
25. 12. 2011 12:11
Re: Tatínek Mizuno je
spokojený ;-)
Avatar - Katikakus
25. 12. 2011 14:22
Re: Tatínek Mizuno je
Bodejt by nebyl. GT-R je opravdu povedene nacini ;-)
Avatar - Ronault.
25. 12. 2011 16:50
2 Možnosti
1) Nové GT-R je opravdu opěto kus rychlejší
2) Stačí 2 roky a první japonští koníci chcípají >:-[] >:D

PS: Samozřejmě všechna čest již pomalu žijící legendě GT-R :yes: :yes: , i když kdyby tam byl diesel, to by panečku jelo >:D
Rozbalit vlákno
9
25. 12. 2011 19:49
Re: 2 Možnosti
hezky vodspoda a zatacky by to vybiralo nadhernym nedotacivym smykem podporenym cernym dymem ze ctyr obrovskych koncovek vyfuku a uzasnym zvukem lamborghini 1050 :-! >:D
Avatar - Starfighter
27. 12. 2011 16:53
Re: 2 Možnosti
Píše se "vocpoda" >:D
27. 12. 2011 18:39
Re: 2 Možnosti
to mi uteklo >:D :-!
26. 12. 2011 11:31
Re: 2 Možnosti
Na tohtorocnych majstrovstvach pretekov do vrchu bola Kia Ceed Crdi, ale presne ako pises, vytunena na neviem aky vykon a za nou iba cierny dym. Netusim, ako to bude vyzerat za par rokov, ale niektori su z tej nafty uplne zdebilneni uz teraz.
Avatar - Ronault.
26. 12. 2011 12:08
Re: 2 Možnosti
Já bych to tak tragicky neviděl, naopak mám pocit, že nafta pomalu ale jistě začíná ustupovat. Ve velkých vozech ne, tam má docela logické opodstatnění, ale třeba spousta lidí začíná přemýšlet při koupi ojetiny i nového vozu spíše o benzínu a hodně velkou zásluhu na tom mají moderní benzíny, které dovolují dosáhnout efektu točivého momentu turbodieselu a pokud se budeš krotit, tak zároveň slušné spotřeby - viz TSI, THP, Ecoboost...
26. 12. 2011 12:51
Re: 2 Možnosti
Dnes je vsetko na naftu. Stacilo chvilu cakat v aute pred obchodnim domom a hned vies, ze najlepsi pohon je akakolvek variacia s pismanami TDI. Pokial to ma DPF, tak mi to nevadi, ale dnes sa uz v meste neda ani chodit pesi, jazda na bicykli je plucna samovrazda, ale ked to tak stat chce, tak mi poddani to tak mame.
26. 12. 2011 13:16
Re: 2 Možnosti
Je to OT ale myslenka dieselu ve sportovnich autech neni tak nova

[odkaz]

tady je soucasnejsi

[odkaz]
26. 12. 2011 16:17
Re: 2 Možnosti
Ano, nova nie je a asi aj moze fungovat - Audi&Peugeot LeMans, ale tieto maju filtre, pretoze ako dokaze zadymit ta Toyota, tak to je sila.
Wikipedia pise, ze to Audi moze dat az 522kw, podla kvality paliva, ale ze sa nemoze nastavit na takyto max, lebo by to zanieslo DPF.
A o tom to je. Prve co amatersky jazdec urobi, je ze vykucha filter a vytuni to na max.
27. 12. 2011 18:39
Re: 2 Možnosti
jo a chvali si jak ma to auto dunivejsi zvuk >:D takovejch taky par znam....