Novinky
Sleeper
0
To nedokážu posoudit, v Japonsku jsem nebyl 😄 Jistě, N Box není určen pro jiné trhy než ten domácí. Já ale kouzlo těchto krabiček objevil... 😄
Přejít do diskuze
Clanek jsem cetl, vim ze se to bude tykat celeho auta, jen jsem uvedl nazorny priklad, kam se lez s motory dostat 😉 Tesim se na nove generace aut.
V Japonsku je jízd "mimo město" asi méně než na českém venkově ... u nás tu krabici Honda prodávat nebude 😉
Dík. Na hranici tuny bude spíš, ale neměla by to být vlaštovka, ale nezbytnost. To by mohli pánové v EU komisi přidat na seznam ekologických požadavků k CO2 emisím. Jedno bez druhého se nakonec neobejde.
Stačí si přečíst můj předchozí příspěvek v diskusi....😄 Věřte mi, že kdybych konkrétní číslo znal, určitě bych ho do článku napsal.
A tak tedy by bylo hezké se dozvědět kolik "soudruzi" z Japonska ušetřili na váze?! ;-\
Snižování hmotnosti se týká jak samotného motoru, tak i karoserie, jak jest uvedeno v článku. Konkrétní hodnoty si Honda nechala pro sebe, ale třeba už můj předpotopní Wagon R+ (což je vlastně taky kei car, protože od původního japonského modelu se liší hlavně litrovým motorem) má 920 kg. Pokud srazíte hmotnost o desetinu, máte pryč skoro metrák. To už musí být znát.
To je mysleno obecne, ze budou snizovat vahu. Nova nafta 1,6i-Dtec ma mit hmotnost jako benzinovy motor.
Tohle zadny odpor nema, postav vedle sebe dva japonciky a vitr je v poho obleti >😁
Tohle zadny odpor nema, postav vedle sebe dva japonciky a vitr je v poho obleti >😁
Boční vítr s takovýmhle autem samozřejmě cvičí a musí se s tím počítat - i na okreskách, fouká-li více. Máte-li krabičku jako jediné auto, jezdíte s ní i mimo město... 😄 Ale hondička už má alespoň stabilizaci, která jí určitě přijde k duhu, tady se opravdu hodí. Kdo kdy jel po děravé okresce s podobným autem víc jak šedesát, ví 😄
Jako vzdy spicka tridy (sice teda nevim jaky, pac je to hodne divoky), nebo ty snad nedosahnes 20cm vedle volantu 😉