Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda N BOX: Honba za nižší hmotností začíná

Honda oprašuje legendární označení. N Box je prvním členem nové N Series, která si vzpomněla na šedesátá léta.
Zpět na článek
28. 12. 2011 09:36
28. 12. 2011 09:53
28. 12. 2011 11:21
28. 12. 2011 15:35
29. 12. 2011 00:49
28. 12. 2011 10:48
28. 12. 2011 11:22
28. 12. 2011 12:27
28. 12. 2011 20:58
28. 12. 2011 12:25
28. 12. 2011 14:10
28. 12. 2011 09:55
Avatar - Destract
28. 12. 2011 09:36
Zákruty
Tohle je stejně komický jak ty mini-dodávčičky s motorem uprostřed. By mě zajímalo co s tím dovede takovej boční výtr >:D
Rozbalit vlákno
10
28. 12. 2011 09:53
Re: Zákruty
Takové auto asi málokdy vyjede mimo město nebo na dálnici, takže to zase tak nevadí.
28. 12. 2011 11:21
Re: Zákruty
Boční vítr s takovýmhle autem samozřejmě cvičí a musí se s tím počítat - i na okreskách, fouká-li více. Máte-li krabičku jako jediné auto, jezdíte s ní i mimo město... :-) Ale hondička už má alespoň stabilizaci, která jí určitě přijde k duhu, tady se opravdu hodí. Kdo kdy jel po děravé okresce s podobným autem víc jak šedesát, ví :-)
28. 12. 2011 15:35
Re: Zákruty
V Japonsku je jízd "mimo město" asi méně než na českém venkově ... u nás tu krabici Honda prodávat nebude ;-)
29. 12. 2011 00:49
Re: Zákruty
To nedokážu posoudit, v Japonsku jsem nebyl :-) Jistě, N Box není určen pro jiné trhy než ten domácí. Já ale kouzlo těchto krabiček objevil... :-)
Avatar - FiLan
28. 12. 2011 10:48
Re: Zákruty
Honba za nižší hmotností a větším odporem vzduchu. :-)
Avatar - Choochoo
28. 12. 2011 11:22
Re: Zákruty
To je mysleno obecne, ze budou snizovat vahu. Nova nafta 1,6i-Dtec ma mit hmotnost jako benzinovy motor.
Tohle zadny odpor nema, postav vedle sebe dva japonciky a vitr je v poho obleti >:D
28. 12. 2011 12:27
Re: Zákruty
Snižování hmotnosti se týká jak samotného motoru, tak i karoserie, jak jest uvedeno v článku. Konkrétní hodnoty si Honda nechala pro sebe, ale třeba už můj předpotopní Wagon R+ (což je vlastně taky kei car, protože od původního japonského modelu se liší hlavně litrovým motorem) má 920 kg. Pokud srazíte hmotnost o desetinu, máte pryč skoro metrák. To už musí být znát.
Avatar - Choochoo
28. 12. 2011 20:58
Re: Zákruty
Clanek jsem cetl, vim ze se to bude tykat celeho auta, jen jsem uvedl nazorny priklad, kam se lez s motory dostat ;-) Tesim se na nove generace aut.
Avatar - Destract
28. 12. 2011 14:10
Re: Zákruty
No to jsem to ale kus idiota... takhle znásilnit český jazyk ;-\
28. 12. 2011 09:55
A co ergonomie ?
Zajímalo by mě, jak se ovládají některé tlačítka za řadící pákou (z pohledu řidiče).
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Choochoo
28. 12. 2011 10:12
Re: A co ergonomie ?
Jako vzdy spicka tridy (sice teda nevim jaky, pac je to hodne divoky), nebo ty snad nedosahnes 20cm vedle volantu ;-)
Avatar - Blue Sun
28. 12. 2011 12:25
Re: A co ergonomie ?
Já bych to zkusil rukou...
28. 12. 2011 12:42
Kolik váží??
A tak tedy by bylo hezké se dozvědět kolik "soudruzi" z Japonska ušetřili na váze?! ;-\
Rozbalit vlákno
2
28. 12. 2011 13:12
Re: Kolik váží??
Stačí si přečíst můj předchozí příspěvek v diskusi....:o) Věřte mi, že kdybych konkrétní číslo znal, určitě bych ho do článku napsal.
28. 12. 2011 13:27
Re: Kolik váží??
Dík. Na hranici tuny bude spíš, ale neměla by to být vlaštovka, ale nezbytnost. To by mohli pánové v EU komisi přidat na seznam ekologických požadavků k CO2 emisím. Jedno bez druhého se nakonec neobejde.