Boční vítr s takovýmhle autem samozřejmě cvičí a musí se s tím počítat - i na okreskách, fouká-li více. Máte-li krabičku jako jediné auto, jezdíte s ní i mimo město... :-) Ale hondička už má alespoň stabilizaci, která jí určitě přijde k duhu, tady se opravdu hodí. Kdo kdy jel po děravé okresce s podobným autem víc jak šedesát, ví :-)
To je mysleno obecne, ze budou snizovat vahu. Nova nafta 1,6i-Dtec ma mit hmotnost jako benzinovy motor.
Tohle zadny odpor nema, postav vedle sebe dva japonciky a vitr je v poho obleti >:D
Snižování hmotnosti se týká jak samotného motoru, tak i karoserie, jak jest uvedeno v článku. Konkrétní hodnoty si Honda nechala pro sebe, ale třeba už můj předpotopní Wagon R+ (což je vlastně taky kei car, protože od původního japonského modelu se liší hlavně litrovým motorem) má 920 kg. Pokud srazíte hmotnost o desetinu, máte pryč skoro metrák. To už musí být znát.
Dík. Na hranici tuny bude spíš, ale neměla by to být vlaštovka, ale nezbytnost. To by mohli pánové v EU komisi přidat na seznam ekologických požadavků k CO2 emisím. Jedno bez druhého se nakonec neobejde.