Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
jozephko
Na Discovery alebo podobnom programe som pred pár rokmi videl dokument, ako vznikal dizajn Nitra. Základnou myšlienkou bolo postaviť robustné SUV, ktoré by výzorom pripomínalo gorilu. Aj pracovný názov bol vtedy Gorila. Myslím, že to nebol Dodge, ale iná automobilka koncernu, ale to je nepodstatné.
A práve tie prvé modely pripomínali Gorilu, po facelifte sa auto trochu zjemnilo.
A práve tie prvé modely pripomínali Gorilu, po facelifte sa auto trochu zjemnilo.
blowiik
Na nenáročných východoevropských trzích poměrně nedoceněný auto... zvýšený odolný podvozek, slušný kufr, rozumně výkonné motory, možnost TDI ... míval ho spolužák v černý barvě.. a nejenom, že vypadalo celkem svalnatě, ale i to poježdění v něm nebylo špatný :yes: teda až na interiér, to bylo čirý "rumunský" peklo >😒]
to asi zabilo caliber u nás v evropě...sympatická cenovka i vzhled, solidní motory i podvozek...ale mizernej interiér...obzvlášť když se ho snažili prezentovat jako alternativu k octávce tak ho odepsali uplně...tá má přece jen interiér o deset let dál...kdyby ho veřejně postavili proti nissanu qasqai a podobným v segmentu možná by uspěli lépe... 😉
to jo, ale ono zase těžko ho veřejně postavit proti kaškaji, když caliber postrádal 4x4
Preboha olizovači plastov, sa spamätajte. To je ako davová psychóza alebo morové rany. Plasty plasty plasty. V calibri som sedel neraz, mal ho šéf v robote. Vôbec mi neprišla úroveň interiéru (zvlášť s prihliadnutím na cenovku) nedostatočná. Dizajnovo síce nič moc, ale spracovanie veľmi dobré, nikde nič nebúchalo ani nevŕzgalo. A že sa teda s tým autom nemaznali..
Caliber okrem neprekonateľnej nedôvery spotrebiteľov zabila ponuka motorov. Základný benzín pôsobil na priemerného stredoeurópana ako požierač detí pri ceste, a nafta posunula cenovku privysoko.
Caliber okrem neprekonateľnej nedôvery spotrebiteľov zabila ponuka motorov. Základný benzín pôsobil na priemerného stredoeurópana ako požierač detí pri ceste, a nafta posunula cenovku privysoko.
presne tak, interier sice evropany prilis nepotesil, ale bo calibera mam už druhého (první byl diesel, trosku trapnej ulet vzhledem hnusne traktorovitému zvuku, který se k vozu absolutne nehodil) a mraky lidi uz v nem svezl, vetsine se libil... navic se vyborne udrzuje a celkove se proste k tomu autu hodí... hrany a ciste linie z venku tak i ze vnitr... mit v Calibru palubku z neceho jako škodárna, zabilo by to celej pocit z rizeni relativne masivního caliberu...
Onehdy jsem cetl nazor redaktora, ze Caliber nebyl příliž výrazné auto a otvírala se mi kudla v kapse... co třeba v té neonově modré v verzi R/T ( [odkaz] ) to ze je nevyrazne auto??? Sám ho mam v sede a lidi krouti hlavy za sedou myskou 😄 nadčasový design který není starý ani dnes... udelat takové auto škodovka nebo VW, je to bestseller... je to jenom v myšlení piuritánských čecháčků... kdyz vzpomenu, kolik amerik jsem už známým dopioručil a jsou s nima spokojení více než s VW apod... :-!
So Bye Bye Caliber 😒 😒 😒
Onehdy jsem cetl nazor redaktora, ze Caliber nebyl příliž výrazné auto a otvírala se mi kudla v kapse... co třeba v té neonově modré v verzi R/T ( [odkaz] ) to ze je nevyrazne auto??? Sám ho mam v sede a lidi krouti hlavy za sedou myskou 😄 nadčasový design který není starý ani dnes... udelat takové auto škodovka nebo VW, je to bestseller... je to jenom v myšlení piuritánských čecháčků... kdyz vzpomenu, kolik amerik jsem už známým dopioručil a jsou s nima spokojení více než s VW apod... :-!
So Bye Bye Caliber 😒 😒 😒
1,8 R4 požírač dětí???
Prosímtě....
Pokud se někomu zdá že dvoulitr je hrrrozně velkej motr a že to žere i trvávu kolem cesty, možná by pomohla nějaká terapie >😁
Prosímtě....
Pokud se někomu zdá že dvoulitr je hrrrozně velkej motr a že to žere i trvávu kolem cesty, možná by pomohla nějaká terapie >😁
Bavíme sa o vrchole spotrebiteľského konzervativizmu. Od auta podobnej veľkosti sa čakala rozumná 1.6-ka. Zas druhá pravda, caliber bol dosť tlouštík.
1,6ku Chrysler měl, však jí vyvíjel společně s Rover/BMW. Ano je to ten motor co byl v Mini první generace a zároven taky v pár e😜ortních Neonech a PTCruiserech.
Přesto ho tam nedali. Asi věděli proč.....
Ta 1,8 nežere o moc víc a má s autem menší práci, no a dvoulitr a 2,4 - ono s CVT převodvkou by ta 1,6 ka vůbec nejela....
A stejně pro evropu bylo 65% Caliberů se slavným VW TDI
Přesto ho tam nedali. Asi věděli proč.....
Ta 1,8 nežere o moc víc a má s autem menší práci, no a dvoulitr a 2,4 - ono s CVT převodvkou by ta 1,6 ka vůbec nejela....
A stejně pro evropu bylo 65% Caliberů se slavným VW TDI
Dvoulitr diesel byl omyl, to se ke Caliberu vůbec nehodilo.. Sice vypadá jako pracant, ale traktor néé! Mám 1.8 a slabej motor.. Sice 150 kobyl, ale malej krouťák, musíš vytáčet, aby si z auta něco dostal, ale nestěžuju si.. Po Praze za 8.. Žádnej zázrak, ale pr.ser vyloženě taky ne.
V Evropě i u nás se ho prodalo mnohem víc než předtím Neonu, takže otázka: byl to neúspěch?
No interiér byl palstárna, prostě za dob Mercedesu byly interiéry tragédie, škudlily kde mohli, nechápu proč. Zbytek auta byla ale dobrej, design zajímevej, spolehlivost v poho, osvědčené motory GEMA R4, no pro evropu tam byla vykopávka 2,0 TDI PD, kterou později ještě na pár trzích nahradil motor 2,2 CRD Mercedes....
No interiér byl palstárna, prostě za dob Mercedesu byly interiéry tragédie, škudlily kde mohli, nechápu proč. Zbytek auta byla ale dobrej, design zajímevej, spolehlivost v poho, osvědčené motory GEMA R4, no pro evropu tam byla vykopávka 2,0 TDI PD, kterou později ještě na pár trzích nahradil motor 2,2 CRD Mercedes....
Ronault.
letušky a letušáci? 😢 >😒] >😁
Kdepak nám odletěl ten náš? >😒]
Kdepak nám odletěl ten náš? >😒]
Furt někde lítám, teď sem po dlouhý době koukal na článek, kterej by mě zajímal.. :-!
No, co mám napsat, s Calibrem maximální spokojenost, radši ať ukončej výrobu než ho vídat v barvách Fiatu, jak to udělali s Journey/Freemont.. To * ne! Amerika rulezz! :yes:
No, co mám napsat, s Calibrem maximální spokojenost, radši ať ukončej výrobu než ho vídat v barvách Fiatu, jak to udělali s Journey/Freemont.. To * ne! Amerika rulezz! :yes:
Na vině byla cena, palstový interiér a žádné modernizace + krize.
V USA a ostatních zemích mimo Evropu byl úspěšný halvně Caliber, Nitro tam nikdy moc nebodovalo.
O Caliberu se dá říct, že e😜rotně byl mnohem úspěšnější než předchozí Neon, ovšem na domácím a důležitém severoamerické trhu úspěchu Neonu nikdy neodsáhl.....
No Caliber bude mít nsátupce, ale žádné super velké úspěchy tomu nepředpovídám....
CO se týče Nitra, je asi zbytečný mít Nitro i cherokee.
Spíš by to chtělo nějaký nový model pro chrysler, nějaké nástupce Crossfire nebo Pacificy.