.. to tak asi NEbude, ale jinak mi příjde že přicházející nová audi A3 tahá za (nej)kratší konec provazu - BMW 1 i nový Mercedes A působí poněkud (HODNĚ) "inovativněji" (než tahle dražší a v testech většinou horší verze vw Golf ;-)
Ale když do R8 dají motor z Benley Continental (+ slušnou převodovku - já bych byla PRO "ZF s 8mi"), tak to by NEmuselo "být špatné" (zatím to bylo "zajímavé auto s ALE" = první "ale" je MOC vysoká cena, to se asi NEzmění, ale to zas tak neva. Další "ale" byla slušná převodovka se SLABŠíM motorem a LEPŠí motor se SLABŠí (slabou) převodovkou. Popravdě OBĚ verze bych "poslala k ledu" a ... audi R8 4.0 TFSi - ve dvou verzích s převodovkou "s 8mi" nabízela :-)
"A působí poněkud (HODNĚ) "inovativněji" (než tahle dražší a v testech většinou horší verze vw Golf" ............. jj,já říkám jedno je to jen Audi,Vw se čtyřmi kruhy,nic víc,nic extra!
Taky mi tam ta inovace schazi, BMW je jina liga. Kdyz jsem zahledl [odkaz] tak jsem si vzpomnel na [odkaz] Taky to melo pusobit sportovne, ale neco tomu chybelo uz driv, natoz dnes ;-)
BMW :yes:
tak ja osobne si počkam na predstavenie na jar ,baviť sa o inovativnosti je dost predčasne...ked ešte nemame predstaveny tebou spomenuty mercedes A a ak si sa nahodou sekla a myslela si Bčko tak to je čo sa tyka inovacii tiež na tom biedne,kedže sa až moc podoba na predchodcu...a bmw 1 to iste bez vyraznejšich zmien v dizajne ...skor by som povedal,že trpiš nejakou averziou voči VW koncernu a maš potrebu rypat ;-) .z toho čo vieme bude nova a3jka disponovať najmodernejšou platformou, 2 razvory karoserii a technika tiež nebude nič Bčkove.... Audi sa može zrovnavať s BMW či Mercedesom vo všetkych smeroch,ale ano pre teba nemusi...
Nene, myslela jsem "kategorii audi A3 a BMW 1" = Mercedes A - který, zatím vypadá VELMi dobře/nadějně...
(samozřejmě uvidíme jaká bude realita ;-)
PS: Ale (z mého pohledu), zatímco BMW dál "poladilo" svůj (orig.) styl vozu nižší střední třídy, Mercedes tam chystá "docela REVOLUCI", tak audi A3 bude ... asi zase (jen) audi A3 :-)
PPS: Ale ano - po těch cca 25ti letech se audi už MŮŽE hodně srovnávat s BMW či MERCEDESem (nicméně narozdíl od nich v nižší střední NIC "new" či "převratného" NEpřipravuje - nová audi a3 bude mít hlavně "trochu ostřejší" rysy, což bude v reálu asi NEJvýraznější změna ;-)
Kolik srovnávacích testů ta ještě nepředstavená generace se svejma konkurentama už absolovovala?Tohle je opravdu na úrovni třetí třídy základní školy.Včetně vyjadřování.
A3 s Golfem většinou prohrává na poměru cena - užitná hodnota. Prostě Audi může nabídnou design, lepší materiály, exkluzivnější příplatky, ale co se užitné hodnoty týče, nepřidá, spíš ubere. A Golf je opravdu špičkové auto, které dokáže porazit i to BMW (z objektivně-praktického hlediska). Uvidíme, jak se u Audi pochlapí, já ani žádnou revoluci nechci. MB jí potřebuje, protože A je z úplně jiného světa a povětšinou mimo zájem mladých lidí, i když já jsem se s ním svezl celkem rád.
BTW: Dnes jsem si říkal, jaké skvělé auto by to bylo - vzít karoserii Scirocca a k tomu techniku a interiér jedničkového BMW. :-) Jo, to bych si nechal líbit. Jak to píšu, tak se musím smát - přát si, aby BMW mělo design VW. >:D
ad PS: Myslím že by možná stačilo "povolit" Sciroccu "dál růst" = NE"bát se"/NE"řídit se" interními koncernovými příkazy a "popustit mu uzdu" = i jen tak jak je postaveno by z něm mohlo být (možná i MNOHEM) lepší/zajímavější auto ;-)
Mně se náhodou BMW 1 moc líbí (a VÝBORNĚ se mi jezdilo i s první generací - a tahle je dle všeho ještě LEPŠí :yes::-)
Na rozdíl od místní skupiny brouka Pytlíka, která z fotomontáží různého původu dokáže odhadnout, že A3 bude nejhorší v prémii, že nestačí ani na Golfa, že je nejméně inovativní, ba co víc, již dopředu jsou informováni, jak dopadnou srovnávací testy, nedokáži říci více než to, že pokud vnější design bude jako na fotkách tak to bude velmi přitažlivý prcek.
PS: možná to nejsou nadpřirozené jasnovidecké schopnosti, či geniální znalost vnitřních poměrů ve vývoji Audi, nýbrž křečovitá snaha zoufalců odůvodnit si sami před sebou tristní pohled do své vlastní garáže.
NE"překrucujte" - prosím! ;-)
PS: Audi (narozdíl třeba od nového MERCEDESu) prostě ŽÁDNOU "revoluci" NEchystá (takovou další malou evoluci - v designu, uvidíme co motory, ale nějaký PŘEVRAT tam také asi očekávat NElze :-)
CHVALTE audi R8 (neb si to zaslouží), CHVALTE audi A8 (neb "něco do sebe má"), CHVALTE audi A6 (neb se vynikajícímu BMW 5 opravdu "skorovyrovná"), NE-chvalte audi a4 (neb si to NEzaslouží) a s audi A3 samozřejmě "uvidíme", ale ... ;-)
PPS: Děkuji za optání, já jsem s garáží docela SPOKOJENA (co vy? :-)
Nemělo by se zapomínat na to,že už tu jeden "revoluční a pokrokovej malej Mercedes" byl.Dokonce tak revoluční a pokrokovej,že generacích ho po dvou předělali na konvenční hatchback.
Audi nikdy nebude výrazná revoluce,je to stavebnice kde se díly,motory,převodovky používají napříč celým portfoliem VW,ano "vlnka" sem,"vlnka" tam ale to je tak vše! Může se někomu líbit víc A3 jak Golf ale když do toho sedneš je skoro jedno jestli sedíš v VW,Audi Seatu či Škodě jen v cenách a znacích na kapotě je rozdíl!!
Máš recht, Audi/VW je stavebnice, ale na rozdíl od jiných stavebnic je to stavebnice s nejvíce druhy kostek. Všichni používají třeba motory nebo převodovky napříč svými řadami, rozdíl je ten, že VW/Audi má těch kombinací nejvíce. Dnes se bez myšlenky modulárních platforem neobejde žádná značka a do určité míry ji používají i exklusivní výrobci (Rolls, Bentley viz třeba motory BMW/Audi)
Necítím tady trochu(od původní myšlenky na kterou jsem narážel) snahu stočit téma někam jinam?To celý lehce řízlý jemně trapným děláním jako že jsi nepochopila ironii?
Honda ne,proto ji mám rád,je sama sebou :-) Jinak souhlas je to tak,koupíš Nissana a kupuješ Renaulta či naopak nebo aspon minimálně modulární společné díly a je smutné že procento se stále zvyšuje! Ano Bentley má VW a RR BMW jestli se nepletu. Nj nic nenaděláme
To je to samý jak jsem psal proč bych si kupoval "prasopsa " Lamborghini od VW když budu chtít Itala koupím Ferrari a určitě udělám lépe!!
Ale Honda sdílí úplně stejně jako všichni ostatní, když vezmu CRV, Accord a Civic tak je to s motory a převodovkami úplně stejné jako třeba mezi Golfem/A3, Passatem a Tiguanem nebo mezi Meganem, Kvaškajem a Lagunou, jediný rozdíl je, že mají těch motorů a převodovek méně, třeba 2,2i-DTEC sdílí hned tři modely a to jsem jen doma v Evropě, když se podíváme do US na Accuru vs. Legend v Evropě tak kostičky budou zase stejné (jeden V6 3,5 a 3,7 l) jen počet modelů dál naroste.
Moment,moment ,my se bavíme o sdílení mezi značkami tím myslím že Honda techniku si nekoupíš /kromě Acury což je luxusnější odnož Hondy v US/ žádné jiné značce /dřív to byl Rover/ To že bude sdílet platformy,motory a jiné technologie na svém portfoliu je logické,nezbytné a bez toho se neobejde žádná automobilka.
Ale nestane se aby se technika kterou se chlubí Seat nabízela za výrazně vyšší cenu jako Audi,ještě beru třeba Toyotu a Subaru i když patří Subaru Toyotě nikdy by jsi to technikou neřekl protože Subaru dělá diametrálně jiná auta i když..........ted ta AE86 je tah jako ve VW a snad zustane u mimořádného projektu a nebudou si zákazníci kupovat RAV 4 jako Forestera to by bylo nechutné!
Proč nemůže VW najít společnou řeč se Suzuki?? Protože je chce prznit jako jiný značky a Suzuki se to nelíbí a to je dobře,at radši kopne Vw do zadku!!
Nemůžeš počítat obchodní značky pro USA Toyota-Lexus,Honda -Acura,Nissan-Infinity aj
Bral bych kdyby VW měl svou techniku,vývoj ale kdyby jsi měl chut na exklusivitu tak by jsi šel do Audi a tam by jsi si koupil jinou techniku,motory,materialy který v portfoliu VW nedostaneš v žádné jiné značcekdyby značky spřízněné žily vedle sebe tak jako zmíněné Subaru -Toyota,takhle ????...........to je směšné divadlo
Tak jednak Acura/Honda je totéž co Audi/VW (Audi je také "jen" značka VW) a to že je to "jen" v US na věci nic nemění. A Toyota vs Subaru také není dobrý příklad, FT-86 a BRZ jsou klony tak dokonalé, že rozdíl mezi A3 a Golfem je proti tomu doslova propastný. Japonci se učí pomalu ale o to důkladněji, platformy sdílí a budou sdílet to je nad slunce jasné.
asi tak ,to je otazka času kedy aj ostatne značky začnu viac či menej použivať rovnake platformy s inymi karoseriami ako je to u VW group už dlhšie...US model zdielania techniky bola v tomto smere trochu inde,dedilo sa všetko a auto vyzeralo v podstate uplne rovnako okrem znaku...ide to aj dnes chrysler /lancia...vw zdiela platformy,motory,technicke veci /klimatizacie,audiosystemi atd.../ naprieč celym portfoliom to je to prečo je vw dnes tam kde je...uspora nakladou ,možnost rychlejšie zareagovať na rozširenie modelovej palety atd jednoducha matematika...DOLEZITE JE PODOTKNUT,ZE VZDY V ORIGINALNOM OBALE KAZDEJ JEDNEJ ZNACKY /mimo model exeo od seatu čo je taka z nudze cnost/možno sa milim ,ale je dost smutne radit audi priamo po bok vw,škoda,seat...
Z hlediska toho, že Audi patří pod jeden koncern tak patří po bok značek jako je VW, Škoda, Bugatti, etc, na tom nevidím nic špatného. A tak jako Prazdroj vyrábí vše od výčepní desítky přes mainstreamový gambáč až po prémium ležák tak VW nabízí Bugatti jako top luxusu, cenově vysoko nad Bentley což je jenom luxus, Lamborghini supersport nejvyšší třídy, Porsche supersporty pro širší publikum, první značka z oblasti masové produkce je Audi ovšem stojící na vrcholu hromadné výroby, nikdo v koncernu nedostane 4.0 TFSI nebo 4.0 TDI (a když tak jedině luxusnější značka, třeba Porsche do SUV) protože to je vyhrazeno prémii u Audi, VW typický mainstream, Seat/Škoda low-end. Prostě od auta za 50 mega po žebráka za 200 tisíc. To, že se některé komponenty sdílí mezi značkami je z mého pohledu dobře protože jednak to zlevňuje výrobu což dává mj. prostor k nákladnějšímu vývoji jiných komponent a jednak tam kde by to již vadilo jsou komponenty zcela jiné, vyšší třídy. A v podstatě všechny úspěšné koncerny tento model používají.
Jenže má to svoje negativa mimojiné,,když VW vyprodukuje poruchovou mr... jako 1.6FSI tak to máš i v Audi a to si myslím není dobrá zpráva pro toho co si výrazně připlatil.
No doufám že FT86-BRZ bude vyjímka co potvrzuje pravidlo.
Nejsem zastáncem tohodle konzumního špekulování,bohužel doba kdy jsi si koupil Bentley měl jsi originalitu,koupil jsi Mini měl jsi originalitu,koupil jsi Bugatti,Lamborghini vše originál dneska je to skoro jedno ,za pár desítek let budou 4 výrobci se 150 podznačkami a vybírej,je to škoda!!
Tak škoda to trochu je ale je to osud všech průmyslových odvětví takže automobilky se tomuto trendu těžko vyhnou. A pořád raději vidím třeba Bentíka pod VW jako dál se rozvíjející značku byť nějaký jouda vykřikuje, že ten či onen přepínač viděl v audi nebo Rolls pod BMW také jako fungující značku byť jiný jouda může křičet, že bez bmw 12válce by nebyl. Protože kdyby je koncerny nekoupily tak skončily na mizině a chodili bychom se na ně dívat jen do muzea jako třeba na Saab, popřípadě by je využil nějaký čínský komanč pro "levný nákup" technologií což vidím jako úplně nejhorší alternativu, to když už tak to raději to muzeum.
ale ho.no.... dobře už asi bylo..... to je na skok do rakve..... neblázni... tak jako máme zasebou věci krásné tak i špatné..... a máme před sebou to samé.... to je život... no ne? :-)
Myšleno samozřejmě v AP,život jde dál,jistě ale zatím se spíš vyspělost obrací proti lidem,svobodě. Snad bude lépe,je to trochu negavistické ale kus pravdy v tom jistě je
Já také :-)
PS: Sorry, ale NEmohu "si odpustit" - koncerny (přece) nekoupiLY ;-)
Koupil VolksWagen - za DĚSNOU cenu Bentley (a Rolls Royce BMW "spadl do klína" :-)
jejda, to je ale blááááábol...... strašný blábol. Bentley je originalita, mini je pořád origo /za mě nic moc/, Bugatti, Lambo...... to tu říkáš, jak bys kupoval tyhle ještěrky každý rok >:D >:D >:D ty jsi drak, thelli.... ;-)
Nevím ale Audi a VW bývaly samostatné značky jestli se nepletu kdežto Acura vznikla jako luxusnější divize Hondy,a Nejde jen o Audi podívej Škoda,Seat to jsou další klony VW,škoda
Prémiovou značku si každý tvoří po svém, VW tak, že si koupilo Audi, Japonci tak, že si ji vytváří z nuly protože v Japonsku žádná prémiová značka nebyla. Ale i některé evropské koncerny se snaží prémii vytvořit na základě mainstreamové značky, viz třeba Citroen a řada DS. Nicméně výsledný princip je stejný, nabídnout lepší zboží ovšem za značně vyšší ceny.
A ke klonům VW, ano Škoda/Seat je klon VW ale VW ty klony potřebuje aby dokonale vykryl lokální trhy, příklad je dvojice octa/golf, octa se nikdy nebude prodávat tak dobře na rozvinutých trzích (třeba v Německu) jako golf a naopak golf se nikdy nebude tak dobře prodávat jako octa ve střední a východní Evropě. No a žádný normální výrobce si nenechá ujít možnost místo milionu aut prodat dva.
theoli, poradím ti. sedni do cfágnu a do audi...... jestli tě to netrkne tak pak už jen Pendolinem svit do hlavy.... to jako bys řekl, že mini je to samé jak 1čka.... blbost, ne?
No, nevím jestli audi potřebuje nějakou revoluci....to není Hyundai.... audi je na vrcholu a stačí ladit.... oni hlavně musí zachovat charakter... jinak mi se taky nelíbí, že jsou stejná, ale co naděláš 8-s;-) jinak je to špička....
Btw.: sedni si do seatu a pak do audi.... dej si ale na čelo molitan, páč až ti dojde, co si myslíš a říkáš, tak se bouchneš dveřma do čela >:D >:D
Pro mě vrchol Audi rozhodně nepředstavuje ,mám jiné představy o vrcholu a to třeba BMW,Lexus,MB tam se Audi s těma stavebnicema nemá nárok koukat ale jsou tací,kteří k Audi shlížeji jak k modle a pro ně to je,znalec si koupí BMW,Lexuse,MB když bude chtít supersporta koupí Ferrari a ne Lambo,převlečený VW!!! To je můj názor,nekamenujte mě >:D a až příjde doba že si půjdu zase koupit Auto rozhodně to nebude VW ale třeba Avensis,Accord možná LH200 ale rozhodně by mě jízda ve VW netěšila a styděl bych se za něj.
Myslela jsem ÚPLNĚ JINÝ vrchol (ale budiž ;-)
PS: A Lambo se Ferrari NEvyrovnalo NIKDY (ani v dobách kdy ještě nebylo vw :-)
A já o TOMHLE něco (málo) vím ;-)
Nepřipadá ti, že lambo dělá auta trochu jinak a jiné. Vyrovnat se Ferrari ? >:D Předpokládám, že víš, že lambo je vlastně truc Ferrari. Proč by se měli snažit "porazit" Ferrari na jejich písečku (rozuměj lepší kopií jejich produkce).
Ne to tedy NEpřípadá! Obě (pár km od sebe vzdálené) automobilky spolu SOUPEŘí již od dob "starých pánů" (zakladatelů) - jak sám správně podotýkáte ;-)
Doplňková otázka: jaké je NEJlépe jezdící Lamborghini? >:-[]
Nápověda: Pojmenované po hlavním testovacím jezdci značky, který tak dlouho naléhal ... až KONEČNĚ i u Lamborhini postavili vůz co se s ním dobře jezdí :-)
Je otázkou co znamená nejlépe jezdící. Z pohledu řidičského krocení auta je LP550 opravdu to nejlepší ze St Agaty. Z pohledu dosahovaných časů (což může být také jeden z pohledů na nejlepší jízdu) a v kontextu modelu Superleggera.
Valentino naléhal až Stephan "povolil" >:D Znáš je ? Oficiální verze vzniku LP550 je trochu jiná.
Doporučuji navštívit obě automobilky. Způsob prezentace sebe sama, důraz na určité atributy. Tím jsou ty automobilky jako den a noc.
:yes: Audi jako jako vrchol nevidím, ale na špičce je... má vše, co prémii dělá prémií. Nejvíce to vyniká u více pomazlených verzí a motorů.... ale v chudobě je tam, kde ostatní skoro končí.... Audi je Audi....
V10 i V12 Tdi byly NEsmysly (NEsmyslné motory - kdyby raději uděli "pořádný" V12 :-|
PS: Ale myslím že nový 4.0 TFSi by (ve spojení s "pořádnou" převodovkou - tu R8 nutně POTŘEBUJE!) MOHL být "ten pravý" ;-)
ale říci, že audi je přebouchaný vw je 3,14čovina..... zábavné je, že většinou mluví o audi lidi, co v něm ani neseděli. Audi je Audi..... doporučuji si třeba jen sednout do té pidi q3 předražené..... tam vám dojde, že za kvalitu se platí....a pokud na to nemáte tak mazejte do seatu, vw, škody, atd.... tak to je......třeba mě tu utopte v naftě >:D ano, žebrácké verze u audi snesou porovnání, ze kterého vítězně nevyjdou v rámci peněz - např. 508, c5...... ano, tam ztrácí.... ale jinak.... audi je vorsprung durch technik.....
Zase jeden malý naiva, který věří heslům marketingových oddělení. Nezapomeň si to 10x říct před spaním jako Zdrávas a přidej k tomu 10 x simpli klefa - to bude Tvůj Otčenáš.
P.S. V naftě se utopíš sám.....
........na to jen: * * slavný soude....a to ti odříkám i pětkrát >:D o dyzajnu se můžeme bavit - je to osobní, ale sedni do audi a uvidíš, že, pokud to není žebrák version, tak je to vymazlené. Ale možná je to tím, že jsem malý naiva a zatím jen leštím tyč a občas si půjčím vůz od taťka ;-)
Já raději jezdím a sedím. Odpověď na tvůj dotaz: Lex - jen IS a GS - sedně i jízdně a bmw - stará 3, 5, 7 a nová 5,7 - sedně i jízdně. Ani jedno jsem nevlastnil. Ale najezdil jsem cca. 150 s a6 a můžu doporučit. V dnešní době je audi u svých modelů na špičce společně s bmw. Lex je fajn, prestige, no problem.... ale sedni do audi a je jiné - ne horší.... takže i tvou optikou je audi špička.... ;-)
POZOR - já srovnávala audi A4 2.0 Tdi 105 kW (trochu NEfér s C5 V6 Bi-turbo) a slušně řečeno audi (v této - asi NEJprodávanější verzi) "žádný zázrak"!
PS: A Lexus IS je "čistá" (klasická) koncepce motor V6 vpředu, pohon vzadu (a na IS-F bych se "nechala ukecat" asi i já :-)
ntj, audi v této verzi za ty prachy nestojí....ale lidi to kupujou jako doplněk ...něco jako: máš traktor na sekání trávy a k tomu musíš mít strunu na *** kolem stromů, plotu a tak >:D >:D a is, byt to auto mám rád a líbí se mi, tak s dízlem moc parády neudělali..... 250ka je lepší.... tady už bych se rozhodoval podle jízdy a ochutnávky... C5 je dělo, o tom žááádnááááá..... mít to 4x4 tak je to na výměnu trenek.... ;-)
Před několika lety jsem o ojeté A3 uvažoval, připadala mi na tu dobu dost atraktivní. Podle obrázků nahoře mi připadá, že nová generace chce majitele unudit k smrti. Mluvím pouze o designu, nikoli o motorech a jízdních vlastnostech.
Proč mi připadá, že ti nejlepší autodesignéři se přestěhovali do Asie?
čaro dnešnej doby je v možnosti výberu,každy si može vybrať čo sa mu lubi ,pri troške štastia sa raz bude dať natrafit na model z činy ,ktory spoji všetko naj v jedno auto 8-s ...ale napišem len to jedno treba si počkať na vyslednu podobu a potom rozniest audi pod čiernu zem...prva generiacia a3 bol ešte klasicky kompakt,ale v druhej už je to premia jak sa patri aspon pre mna...a dizajn je samozrejme predvidatelny v tomto je audi jasne čo je pre niekoho velke plus ,pre ineho naopak...
Težko lze od Audi čekat designérskou "revoluci", když už desítky let jde cestou nenápadných změn a když se stávající modely prodávají celkem dobře. Asijci se poučili a pro Evropu navrhují auta s evropským designem. Co jim ale dle mého názoru moc nejde, jsou interiéry.
Mal som tu moznost vidiet novu A3 nazivo (na skoleni v skoliacom centre na mnichovskom letisku) a napisem vam jedno: nepozerajte tie fotky co su tu uverejnene, su to len dohady spyfotos, ako by mohlo auto vyzerat. Auto si zachova terajsie linie, ale dizajnovo to bude pokrok a myslim si, ze bude dobrou konkurenciou pre bmw 1.