Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bugatti Veyron vs. příčný práh (video)

Francouzský supersport se potýká s nástrahami indických silnic.
Zpět na článek
30. 12. 2011 11:04
30. 12. 2011 14:31
31. 12. 2011 11:35
30. 12. 2011 11:09
30. 12. 2011 21:09
31. 12. 2011 19:23
30. 12. 2011 11:14
30. 12. 2011 14:54
Avatar - curwasportiva
30. 12. 2011 09:59
Zvláštní
Ale až do teď mě nenapadlo přemýšlet o Bugatti Veyron, jako o francozském voze...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2011 10:32
Re: Zvláštní
To jenom, že tady se o něm píše v NEGATIVNí souvislosti..
.. až půjde o nějaký rekord, tak ... to bude zase VW :-)
Aneb Bugatti je (dnes) francouzské PŘESNĚ STEJNĚ, jako škodovka (dnes) česká.. ;-)
Avatar - petrumr
30. 12. 2011 11:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dr.biker
30. 12. 2011 14:31
Re: Zvláštní
Bugatti má stavitelný podvozek na přejíždění normálních spomalovacích prahů. Toto byl nějaký mega obří spomalovací práh. Tady by měli problém i některá normální auta.
Ale měli v Bugatti asi ještě zvětšit světlou výšku, aby tento supersport neměl problémy ve městech a na silnicích horší kvality. Tady je článek k tomuto videu: [odkaz]
Avatar - hruodolf
31. 12. 2011 11:35
Re: Zvláštní
tyto práhy jsou na indické poměry ještě dost nízké
30. 12. 2011 11:09
Re: Zvláštní
:yes: To je přesné.
Avatar - gld
30. 12. 2011 21:09
Re: Zvláštní
Tiež ma to zarazilo..normálne som chvíľu premýšľal, kým mi docvaklo. Že francúzsky..ale keď môže byť škoda česká, prečo nie.
Avatar - Hammunasakra
31. 12. 2011 00:15
Re: Zvláštní
Ano, POKUD budeme říkat že škoda je "česká", pak opravdu MUSí být Bugatti francouzské.. :-)
31. 12. 2011 19:23
Re: Zvláštní
...Tak to podle tve mne nepochopitelne logiky musi byt takovy Opel vuz “nemecky“ a Volvo,Skania atd. “svedske“,ze?:-)
Avatar - Hammunasakra
31. 12. 2011 20:21
Re: Zvláštní
To asi NEbylo na mne že?
(doporučují prolétnout CELÉ vlákno ;-)
PS: JÁ beru firmu (nejen v autoprůmyslu) dle MAJITELE (neb TEN je "vším" - a VŠE je JEN podle něj.. :-)
30. 12. 2011 11:14
francouzský :D
to jo!!! >:D to je francouzský auto eště míň než škodovka český >:D
Rozbalit vlákno
13
30. 12. 2011 11:19
Re: francouzský :D
[odkaz]
Proč míň?Je to naprosto stejné.
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2011 11:32
Re: francouzský :D
No, to je právě ten "ffftip", že je to PŘESNĚ (naprosto a úplně) STEJNÉ ;-)
Avatar - Astene
1. 1. 2012 02:13
Re: francouzský :D
Je to dost sporné. Vlastnicky si jsou Škoda a Bugatti rovny. To souhlasím. Jenže vzhledem k tomu, že škodovka má hodně silné konstrukční, administrativní a výrobní zázemí v Čechách, tak ji pořád vidím lidsky jako dost českou značku. Alespoň v Evropě. Vždyť se dají ve škodovce najít ještě lidé, co do ní nastupovali v době výroby stodvacítky... Takové Bugatti je oproti ní uměle probuzená značka s lidsky totálně přetrhanýma vazbama na minulost. Produkt vzniklý kdesi v laboratořích VW, na který si VW koupilo hodnotný "odznáček". Proto LIDSKY si pro mě Škoda a Bugatti rovny nejsou.
Avatar - Hammunasakra
1. 1. 2012 11:10
Re: francouzský :D
Já tedy "lidsky" vidím že 100% vozů Bugatti se vyrábí ve Francii, v česku ani NE polovina vozů Škoda :-)
Jestli je Bugatti "uměle probuzeno", tak "resuscitace" (v době převzetí vpodstatě ZKRACHOVALÉ - vw z ní použil doslova JEN logo - i budovy a veškeré zázemí je KOMPLET nové ;-) ) škody byla snad i NÁROČNĚJŠí (víc peněz než sama pořizovací cena - de facto jen loga + pozemků - stálo "kompletní postavení automobilky doslova "od nuly" ;-)
Mimochodem TO může být (krom "chybné strategie" - i ve Wolfsburg se občas "spletou"/také NE všechno "vwyjde") důvod proč to jde se Škodou LÉPE než se SEAT - Škoda a její zázemí je (z 90tých let) komplet vše NOVÉ + samozřejmě ten "typ" automobilů co jí vw "naordinoval/předepsal" hodně lidem "padl do noty"
Čistě "vztahem k minulosti" je Bugatti stále Bugatti (supeprestižní automobilka snažící se o "nejlepší z nejlepšího"), škoda je dnes TOTÁLNĚ zcela "jinde" než byly ve své době škody 105, či při převzetí jediný model automobilky (označovaný za NEJhorší nejNEspolehlivější vůz na evropském trhu) Favorit..
.. tolik alespoň MÉ znalosti o těchto 2 automobilkách ;-)
Avatar - Astene
1. 1. 2012 13:39
Re: francouzský :D
Co vím, tak jeden z důvodů, proč se rozhodlo VW pro koupi Škody, bylo právě její silné zázemí, do kterého se před spuštěním výroby Favoritů hodně investovalo. Takže jasně, VW muselo i tak hodně investovat, ale rozhodně se nejednalo o žádné stavění automobilky od nuly jako u Bugatti. Jedna nula pro škodovku.
Co se týče toho, kde jsou škodovky vyráběné, to je mi z hlediska "čechovosti" celkem jedno. Montují je stejně často lidé různých národností. Já se snažím spíš upozornit na to, že má škodovka hodně silné konstrukční a administrativní zázemí v Čechách, které tu bylo už před příchodem VW a nadále se rozšiřuje. To je to, co ji dělá pořád dost Českou. Práce české inteligence s vazbami na minulost ve vývoji, zkouškách prototypů, v plánování výroby, marketingu, prodeji apod. V tomhle Bugatti zase jelo od nuly. Dva nula pro škodovku.
A z hlediska vztahu k minulosti? Škodovka je od druhé světové profilovaná jako značka zaměřená na levnější auta pro rodiny a v tom VW pokračuje, "jen" v jiné kvalitě. V tomhle si je s Bugatti rovna. Tři jedna pro škodovku.
Neboli Bugatti je úplně nová automobilka využívající starého názvu, designu a filosofie. Rozhodnout se kdysi VW, že bude mít nově základnu třeba v Polsku, bylo by to špatně marketingově, ale prakticky jedno. Zatímco škodovka je automobilka s víc jak sto let nepřerušenou historií (i když kvalitně za komoušů mrzačenou), vycházející vždy z Čech a z českých lidí. Proto je pro mě v SOUČASNOSTI mnohem víc česká než Bugatti francouzské.
Avatar - Hammunasakra
1. 1. 2012 15:16
Re: francouzský :D
Já to sice "vnímám" maličko jinak, ale DOBRÁ ARGUMENTACE :yes: ;-)
Avatar - 3_diamanty
30. 12. 2011 13:03
Re: francouzský :D
smejem sa :-)

tak ono to bugatti je urcite viac fancuzske ako skoda ceska, lebo bugatti cerpa z historie a maska chladica a ponatie auta je uplne jasne francuzske kdez to u skodovky ju nemci uplne prerobili a nezostal kamen na kameni a nebyt loga skoda na kapote tak so skodovkami spred 20 rokov nema spolocne nic absolutne nic a dat tam logo lada tak mame ladu.
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2011 14:28
Re: francouzský :D
No ano - čistě DESIGnově Veyron opravdu více čerpá z "reálné" minulosti značky. ;-)
Já to myslela "funkčně" - a tam je to "prostě stejné"/jsou na tom (dnes) stejně - škodovka i bugatti - jen "krycí" název pro vwýrobek (koncernu) VW :-)
30. 12. 2011 14:54
Re: francouzský :D
V dnešním globálním světě, jak bys identifikovala skutečně originální produkt? Museli by všichni inženýři být z Francie? Nebo by to museli být exkluzivně potomci bývalých zaměstnanců Bugatti? Tohle auto byl německý sen, to je bez pochyb, ale vzhledem k tomu, že toho moc sdílet nebude, jak lze určit, jestli je to jen koncernový produkt, nebo skutečné Bugatti? Je to Bugatti, pokud ctí nějaké historicky dané hodnoty, filosofii.
30. 12. 2011 17:04
Re: francouzský :D
.. a indický Jaguar a neurčitě arabský Aston Martin...
Nesmysl. V dnešním globálním světě nutno rozlišovat dle historie značek. Jinak by jsme mohli příslušnost měnit skoro každý rok. Dalo by se ještě uvažovat o změně "příslušnosti" v momentě absolutního přeotientování produkce značky. Tím myslím, čistě hypoteticky, v momentě, kdy by třeba Jaguar přestal vyrábět charakteristické produkty značky a přešel třeba na výrobu dvoukoláků. V momentě, kdy ale značka pokračuje v tom, co jí charakterizovalo i v minulosti, čím se proslavila, resp. definovala sama sebe. Z toho důvodu třeba Chrysler v žádném případě najednou nepovažuji za italskou značku a stejně tak stále vnímám Aston Martin a Jaguar stále za britskou klasiku. Stejně tak Škodu za českou. Musím ale přiznat, že Bugatti považuji za nejvíce "problematické" co do identity značky. Dnes Bugatti = Veyron a Veyron (bohužel) = F. Piech a F. Piech = ....
Kolem žádného jiného vyjímečného auta koncernové značky nebylo tolik zájmu ze strany nejvyššího vedení koncernu. R8 čistě Audi. Lamborgini = pevně S. Winkelmann.
Avatar - Hammunasakra
31. 12. 2011 11:56
Re: francouzský :D
No NEvím NEvím - když "dle historie", tak škoda je ta značka co.. končila s jedním benzínovým motorem (starým 30 či kolik let), nulovou šancí vyvinout diesel a jedním modelem označovaným za nejporuchovější vůz na evropském trhu vůbec.. ;-)
NE"fandím" (ani) současné škodě, ale ta je techniky, konstrukčně, motorově, bezpečností atd. TOTALně ZCELA "jinde".. :-)
.. a to JEN a POUZE proto, že má (bohatého) německého majitele (s know-how) ;-)
PS: NE, ať se to někomu líbí/hodí nebo ne - firmu (nejen v autooblasti) musíme brát (především) dle majitele (až pak dle místa výroby ... a i tady je škoda NEčeská = VÍCE ks se dnes již vyrobí MIMO česko, nebo? :-)
PPS: Já vw zrovna NE"musím", ale kdyby (od 1.1. třeba ;-) ) vw nechalo škodu i bugatti "tak jak jsou" - JAK dlouho myslíte že by zvládly fungovat? Myslíte že by škoda "splnila" ZLOMEK z "plánovaného růstu"? Že by Bugatti zvládlo vyvíjet další modely atd. atp:? (že by Volvo MOHLO fungovat bez čínských peněz - nebo by "do roka a do dne"? že by ...
NE, sorry - MUSÍME firmu brát podle jejího MAJITELe (stejný Jaguar jako britký "krachoval", jako FORDí "trochu dohnal technické zaostání ale ..", jako indický KVETE ... a je to stále stejný (dle vás britský?) Jaguar? :-)
31. 12. 2011 15:29
Re: francouzský :D
Jak říkám, nesmysl. Ano, Jaguar je stále "stejný". Nabízí stále ještě jedny z nejlepších vozů "běžně" dostupných v top "běžných" kategoriích. V tomhle se neshodneme. Ostatně jako relativně často.
Avatar - Hammunasakra
31. 12. 2011 20:16
Re: francouzský :D
Tak VÁM přišel JAGuar (technicky finančně zázemím prodeji postavením) "PŘED, ZA dob a PO" FORDu "stále stejný"?? :-)
Tak to se opravdu NEshodneme.. ;-)
PS: A jak to vidíte s "příští 5ti/10ti letkou" Škody Bugatti či SEATu (kdyby od zítra) samostatnými automobilkami BEZ zdrojů komponentů know-how? :-)