Párkrát jsem se s s Deloraenem svezl a je to opravdu zážitek nevšední, ovšem nebude to jízdními vlastnosti. Kdybych neznal film, asi by mi to nic neřeklo, podobně jako většině ostatních uživatelů...
Zavidim - ja nemel moznost svezt se v nem, ale mel jsem to stesti, ze jsem DeLorean videl nazivo a mohl jsem ho okouknout zblizka, dokonce v Praze, na UK znackach.
V dobe, kdy trilogie Back to the Future u nas "letela", patril k nejzajimavejsim vozum na trhu. Skoda, ze firma skoncila jak skoncila.
Jinak i dnes z casu na cas rad nostalgicky zkouknu nektery z tech filmu - klasika sci-fi zanru.
bych ještě poznamenal že přestože DeLorean Motor Company měla své kořeny v USA John De Lorean byl původně manažer GM a tuto značku založil.Tak bych chtěl dodat k motoru že to byl ryze evropský projekt společností Peugeot-Renault-Volvo a tento motor byl znám v různých kubaturách a výkonech právě ve vozech těchto značek odtud označení motoru PRV. Sám jsem jej měl ve voze R25.
In 1980, a new version of the Peugeot Douvrin V6 was introduced in the Talbot Tagora. In 1981, the DeLorean DMC-12 received the PRV V6.
In February 1982, the Z154-4 type was introduced in the Volvo 760 GLE. Year 1984 brought the new Renault 25 model, also available with the ZMJ-Z7V type PRV V6 Engine. Also the very first Turbocharging of the engine in a production road car appeared, being the Z7U variant for the Renault 25 V6 Turbo. Later same year, the Douvrin PRV V6 Engine was introduced in the Renault Alpine V6 GT / GTA and in the Lancia Thema 6V