Ekonomika
.... italská střední třída v prosinci 2011..... Raději k tomu ani nic nepíšu.... 8-s
[odkaz]
[odkaz]
cinu nemusi nikto ani ja ale korea je myslim na urovni japoncov ked nie uz pred nimi 😉 takze miestne nareky patriotov europanov na koreu nechapem, nakoniec predaje vravia jasne, korea stupa a ludia to kupuju a dobrovolne a auta su fajn, nikto kto si kupi nekupuje nasilu z donutenia , ak by kvalita nebola nikto si to nekupi ze? V com je problem? Niektorych akoby urazalo ze je tu aj ina znacka v europe ako europske smejdy, nuz ved nikto nikoho nenuti kupovat japoncov koreu alebo americanov pripadne cinu, kazdy mame na vyber.
Evropa je na úrovni japonců mnohdy i před nimi, takže nářeky korejofilů na Evropskou konkurenci nechápu, nakonec prodeje hovoří jasně, například německá produkce stoupá a lidi to kupují a dobrovolně a auta jsou fajn, nikdo kdo si koupí nekupuje nasílně z donucení a kdyby kvalita nebyla, tak si to nikdo nekoupí, že? V čem je problém? Některých jakoby uráželo, že jsou tu i domácí (evropské) značky, než ty korejské šmejdy.....
Takže asi tak 😉
Takže asi tak 😉
Komu niet rady, tomu niet pomoci.
Great wally kupovať, talianom muselo piecť slniečko na hlavičku viac než je obvyklé..
Great wally kupovať, talianom muselo piecť slniečko na hlavičku viac než je obvyklé..
To snad není... nikomu nic špatného nepřeji, ale těm, co si to koupili, se to sype jak písek 8-s
[odkaz]
Tak uvidíme, jak to bude na živo.... Těším se na objektivní první dojmy 😉
Nový model od Fiatu vyráběný v Evropě (no.... Srbsko...), to je pomalu na šampus....
U konkurence píšou, že bude představen v Březnu v Ženevě....
Tak uvidíme, jak to bude na živo.... Těším se na objektivní první dojmy 😉
Nový model od Fiatu vyráběný v Evropě (no.... Srbsko...), to je pomalu na šampus....
U konkurence píšou, že bude představen v Březnu v Ženevě....
Koukám, že se rozhodli kopírovat nabídku Miniho. Ale nevím nevím, toto se moc nepovedlo. ;-\
.... taky nějak nevím, co si o tom myslet.... Velké to bude jak Roomster.... Uvidíme, kolik v tom bude místa a kolik to bude stát.... No, ovšem u Fiatu teď víc než kdy jindy platí - lepší než nic....
Jinak design je poměrně radikálním odlonem od takové té klasické uhlazenosti typu Bravo, GP nebo Delta, ale při pohledu na prodeje zmíněných modelů se není co divit, že to Fiat zkouší jinak....
Jinak design je poměrně radikálním odlonem od takové té klasické uhlazenosti typu Bravo, GP nebo Delta, ale při pohledu na prodeje zmíněných modelů se není co divit, že to Fiat zkouší jinak....
Jenže právě tohle mi nepřijde jako šťastné řešení. Většina uatomobilek se snaží nabourávat dospělejší look větších aut na ty menší. Fiat nabourává look z pětistovky na ostatní modely. U větších aut to vypadá téměř komicky. Pokud tohle bude velký jako roomster, tak to bude přinejmenším divné. Přitom Jak GP před FL, tak Bravo jsou po designové stránce povedené. Jenže jedna karosářská varianta a nijak výrazná propagace to totálně zazdila již chvíli po uvedení.
To vypadá jak Swift s pětistovkovým čumákem. >😁
Tak predevsim je to vizualizace magazinu Quattroruote, a jak vime napr. z vizualizaci Autobildu, tyto se mohou od vysledny podoby pomerne vyrazne lisit. Pockal bych proto s verdiktem na fotky primo od Fiatu.
Jinak ani mne se ta naznacena podoba, stejne tak jako v pripade jejiho vzoru Countrymana, nijak zvlast nelibi. Mam rad, kdyz si auta techto velikostnich trid uchovavaji sympaticky a hravy vyraz a nesnazi se zaujmout prehnanou agresivitou ci drsnosti. Ze stejnych pricin se mi nezamlouva treba ani Audi A1.
No, uvidime, co z toho nakonec vyleze, Fiatu bych uspech uprimne pral. Akorat se desim tech opet silne optimistickych cilu vyroby - prodat v krizi zasazeny Evrope rocne 250 tisic imageovych (rozumej drahych) miniMPV bude extremne tezky.
Jinak ani mne se ta naznacena podoba, stejne tak jako v pripade jejiho vzoru Countrymana, nijak zvlast nelibi. Mam rad, kdyz si auta techto velikostnich trid uchovavaji sympaticky a hravy vyraz a nesnazi se zaujmout prehnanou agresivitou ci drsnosti. Ze stejnych pricin se mi nezamlouva treba ani Audi A1.
No, uvidime, co z toho nakonec vyleze, Fiatu bych uspech uprimne pral. Akorat se desim tech opet silne optimistickych cilu vyroby - prodat v krizi zasazeny Evrope rocne 250 tisic imageovych (rozumej drahych) miniMPV bude extremne tezky.
tak ono když se podíváš, jak jsou v Itálii populární a úspěšná auta s nějakým SUV-lookem (Quashkai, všechny možné SUV co ternén nikdy neuvidí a ve finále i Freemont), tak se Fiatu nelze divit, že si tam taky zkouší něco ukousnout....
Jeho uhlazené kreace poslední doby úspěšné nebyly, tak na to jde jinak....
Ovšem jestli to budou tlačit jako imageovku (tzn. bude to drahé), tak ať na úspěch rovnou zapomenou. Jejich auta musí být něco jako Panda ve svém segmentu - prostě praktické, zajímavé a za fér cenu. Nic navíc jim nikdo nedá....
Bohužel cenově to asi žádná láce nebude - jestli základním motorem bude Twin air, který i v maličké "Y" stojí přes 300 tisíc, tak asi těžko můžeme čekat, že větší MPV bude levnější.... A 350 za dvouválcové MPV tady fakt nikdo nedá....
Jeho uhlazené kreace poslední doby úspěšné nebyly, tak na to jde jinak....
Ovšem jestli to budou tlačit jako imageovku (tzn. bude to drahé), tak ať na úspěch rovnou zapomenou. Jejich auta musí být něco jako Panda ve svém segmentu - prostě praktické, zajímavé a za fér cenu. Nic navíc jim nikdo nedá....
Bohužel cenově to asi žádná láce nebude - jestli základním motorem bude Twin air, který i v maličké "Y" stojí přes 300 tisíc, tak asi těžko můžeme čekat, že větší MPV bude levnější.... A 350 za dvouválcové MPV tady fakt nikdo nedá....
Podoba s Countrymanem je zjevná, nadruhou stranu, jsou to všechno zároveň typické designové řešení i pro Fiat. Názor na to zatím moc nemám. Je to zvláštní.
Plně doufám, že design bude ve výsledku vypadat jinak, než když se F500 srazí s citroenem C3 a Countrymanem... Naději ve mě vzbuzuje i to, že počítačové retuše nové Pandy taky ze začátku vypadaly jako recyklace 500.
Jo a objevil jsem ještě jednu fiatí novinku, co by měla vyjet ještě letos😒br /> [odkaz]
Jo a objevil jsem ještě jednu fiatí novinku, co by měla vyjet ještě letos😒br /> [odkaz]
Uff, to je obluda 8-s Idea/Mussa bylo pekne auto, tohle je sileny...
Ale doufam, ze to ve finale bude vypadat uplne jinak. nakonec ty kreace co nam tady predhazovaly jako nastupce Pandy pak nemely nastesti s Pandou III nic spolecnyho.
Mne by se nejvic libilo pokracovat ve designovem stylu GP/Bravo nebo se vratit treba k prvni Brave/Maree ci Puntu I.
Ale doufam, ze to ve finale bude vypadat uplne jinak. nakonec ty kreace co nam tady predhazovaly jako nastupce Pandy pak nemely nastesti s Pandou III nic spolecnyho.
Mne by se nejvic libilo pokracovat ve designovem stylu GP/Bravo nebo se vratit treba k prvni Brave/Maree ci Puntu I.
Nehoraznost!
Zahranicne automobilky nemozu postavit v Cine fabriku. Ak chcu tam zavod musia sa spojit s Cinskou automobilkou, ktora ukradne patenty a technologie a neskor kopie Zapadnych aut predava do celeho sveta. Dovozne clo pri autach do Ciny je v skutocnosti spolu 65% takze dovezene auto by bolo nepredajne. Doteraz Cina mala zakaz dovozu komponentov pre auta zo zahranicia hoci to porusovalo pravidla WTO! Teraz Cina planuje uplne zrusit moznost zakladat zahranicnym automobilkam spolocne podniky v Cine
Co Cina zakazuje tak to sama robi!
Cina e😜ortuje kopie Zapadnych aut do celeho sveta aj do Europy. Dovozne clo do Europy je 10%. Cinske firmy mozu uplne bezproblemov dovazat do EU, vytvarat tu 100% vlastnene podniky. Cinska firma Geely (znama tym, ze kopiruje zapadne auta a kradne patenty) kupila cele Volvo, Cinska automobilka "Velky mur" (znama kopiami zapadnych aut, hlavny kopiou Fiat Pandy) postavila v Bulharsku zavod na montaz aut. V skutocnosti sa jedna o tom, ze tam sa len poskladaju komponenty z Ciny aby sa obislo CLO.
Preco Europska unia nereaguje? Preco EU automobilky nezaluju v EU Cinske automobilky? Preco EU neda Cinskym firmam take hrozne podmienky ako maju EU firmy v Cine?
Zahranicne automobilky nemozu postavit v Cine fabriku. Ak chcu tam zavod musia sa spojit s Cinskou automobilkou, ktora ukradne patenty a technologie a neskor kopie Zapadnych aut predava do celeho sveta. Dovozne clo pri autach do Ciny je v skutocnosti spolu 65% takze dovezene auto by bolo nepredajne. Doteraz Cina mala zakaz dovozu komponentov pre auta zo zahranicia hoci to porusovalo pravidla WTO! Teraz Cina planuje uplne zrusit moznost zakladat zahranicnym automobilkam spolocne podniky v Cine
Co Cina zakazuje tak to sama robi!
Cina e😜ortuje kopie Zapadnych aut do celeho sveta aj do Europy. Dovozne clo do Europy je 10%. Cinske firmy mozu uplne bezproblemov dovazat do EU, vytvarat tu 100% vlastnene podniky. Cinska firma Geely (znama tym, ze kopiruje zapadne auta a kradne patenty) kupila cele Volvo, Cinska automobilka "Velky mur" (znama kopiami zapadnych aut, hlavny kopiou Fiat Pandy) postavila v Bulharsku zavod na montaz aut. V skutocnosti sa jedna o tom, ze tam sa len poskladaju komponenty z Ciny aby sa obislo CLO.
Preco Europska unia nereaguje? Preco EU automobilky nezaluju v EU Cinske automobilky? Preco EU neda Cinskym firmam take hrozne podmienky ako maju EU firmy v Cine?
Co mě na tom nejvíc pobavilo, je ten chybějící most >😁 FIAT se svou sílou si nedokázal 40let dupnout na vládu aby ho postavila a číňani si ho postaví určitě sami haha >😁 >😁 >😁
100krat radsej si kupim hyundai z korei ako fiat z pr.deli
zial, tieto podmienky mi nesplna ziadna europska znacka... a prave preto sa musim obzerat po mimoeuropskych autach... az mi tieto podmienky zacnu splnovat europske auta, tak sa k nim velmi rad vratim...
zial europania mi momentalne ponukaju menej ako sikmaci...
ma to uz zopar rokov...
ale z mojej skuseosti, ich mobilita a servis znamena vykaslat sa na nepojazdzneho zakaznika... slubit opravu na druhy den a potom povedat, ze nemaju cas...
s takym pristupom som sa zatial pri inej znacke (nastastie) nestretol...
Napsal jsem to jinde, že podle mě třeba ČR v tomhle zrovna nevyniká.