Videa
Doupik
0
Jak jaká autorská práva? Dal jsi to veřejně na YouTube, tak na to každý může linkovat 😁, what's the deal.
Přejít do diskuze
Docela by mě zajímalo jakou cestou se sem dostalo video, které jsem natočil. Co má autorská práva 😄
Přesně. Jsou víc tlačené na hranici technických možností. Stačí drobná závada a neštěstí je na světě. Opotřebení, špatné používání, slabší díl, poškození, je toho hodně. Vyžadují důslednější péči. V závodech si sakra dávají záležet na kvalitě, a přesto občas nějaký stroj vzplane, či se jinak porouchá.
Tak to by to auto museli vzít k sobě na analýzu. Možných příčin je tolik, že to podle mě nezkoumají, pokud se neobjevuje stejný jmenovatel. Pokud by více požárům předcházel řekněme zmiňovaný problém s převodovkou, tak se na to mohou podívat. Pokud si majitelé nechali udělat znalecký posudek, tak spíš mohou automobilku motivovat k vyšetřování. Ale jen tak sama od sebe vyšetřovat něco takového podle mě těžko bude. Když se ti vznítí třeba BMW, tak taky nikdo z automobilky nepřiletí se na to podívat. Pokud se budeš chtít soudit, tak si necháš udělat posudek, který třeba ukáže na závadu v elektroinstalaci. Výjimkou mohou být opravdové kusovky, jako je Koenigsegg.
Nemá smysl blufovat. Nevím, nepracuji pro ně. 😉
Nemá smysl blufovat. Nevím, nepracuji pro ně. 😉
nám jednou v přerově chytl peugeot 406 coupe. Koneckonců chytnou může každé auto ,nicméně u těchle ,,namáhaných,, supersportů to je častější. Neřešil bych to ...
nejsem tady moc dlouho ale Vaše přízpěvky pod "skoro" každým vláknem kde figuruje auto nějak spojené s VW je až k neuvěření, nechápu Vaši averzi k jednomu z největších automobilových výrobců na světě ... Já neříkám že je má mít každej rád ale ať se to někomu líbí nebo ne, auta asi vyrábět umí když jich prodaj skoro 9mil nebo kolik ročně 😄
No prave, ze u Ferrari vim, ze to resili, a jelikoz toto neni jediny pripad horiciho Lamba, rad bych vedel, jak automobilka reagovala.
jj, Ferrari vypálilo rybník tunerům a zařadilo do příplatkové výbavy 458 co jí hoří podběhy tuto vlastnost jako fíčuru pod názvem back fire
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
jj lamba hoří dnes a denně a automobilka to řeší elegantně, při požáru zablokuje řidiči pásy aby nechtěl následně náhradu škody, no prostě VW.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
jj lamba hoří dnes a denně a automobilka to řeší elegantně, při požáru zablokuje řidiči pásy aby nechtěl následně náhradu škody, no prostě VW.
Nijak extrémně vzácná událost. Lamba hoří, Ferrari hoří, občas i to Porsche chytne. Je to tak dva roky, co tu byla zpráva, jak zaměstnanec vezl svému šéfovi Ferrari a to po cestě chytlo. Určitě nic příjemného. Pokud automobilka zjistí konstrukční/ výrobní vadu, tak se jí snaží odstranit, ale jinak s tím nic nedělají. Jako třeba požáry 458 byly způsobené použitým lepidlem. Ferrari problém nakonec uznalo a provedlo svolávačku.
Většinou jsou tyhle požáry způsobené neadekvátním servisem.
Většinou jsou tyhle požáry způsobené neadekvátním servisem.
K této konkrétní události? Myslím, že by nedělali nic jiného, kdyby se stavěli ke každé události uhoření Lamba. Lamba někde hoří neustále, je to šmejd.
Zrovna před chvilkou (ve svém předchozím příspěvku) jsem (v diskuzí pod "Ferrari California na sněhu") přesně TOTO napsala jednomu "zavwytému" fanouškovi 😄
Tedy já napsala: "zapírat, Zapírat, ZAPÍRAT" - zřejmě to mají (zaměstnanci i fandové značky) nějak "v krvwi" 😉
Tedy já napsala: "zapírat, Zapírat, ZAPÍRAT" - zřejmě to mají (zaměstnanci i fandové značky) nějak "v krvwi" 😉
Podle tý škody 1,5 mil. a že to shořelo takřka celý to vypadá na totálku,teda asi na starší model cca 2005 a k tomu by se asi automobilka už nijak stavět nemusela,ale třeba někdo ví víc.