Podle tý škody 1,5 mil. a že to shořelo takřka celý to vypadá na totálku,teda asi na starší model cca 2005 a k tomu by se asi automobilka už nijak stavět nemusela,ale třeba někdo ví víc.
Zrovna před chvilkou (ve svém předchozím příspěvku) jsem (v diskuzí pod "Ferrari California na sněhu") přesně TOTO napsala jednomu "zavwytému" fanouškovi :-)
Tedy já napsala: "zapírat, Zapírat, ZAPÍRAT" - zřejmě to mají (zaměstnanci i fandové značky) nějak "v krvwi" ;-)
nejsem tady moc dlouho ale Vaše přízpěvky pod "skoro" každým vláknem kde figuruje auto nějak spojené s VW je až k neuvěření, nechápu Vaši averzi k jednomu z největších automobilových výrobců na světě ... Já neříkám že je má mít každej rád ale ať se to někomu líbí nebo ne, auta asi vyrábět umí když jich prodaj skoro 9mil nebo kolik ročně :-)
K této konkrétní události? Myslím, že by nedělali nic jiného, kdyby se stavěli ke každé události uhoření Lamba. Lamba někde hoří neustále, je to šmejd.
Nijak extrémně vzácná událost. Lamba hoří, Ferrari hoří, občas i to Porsche chytne. Je to tak dva roky, co tu byla zpráva, jak zaměstnanec vezl svému šéfovi Ferrari a to po cestě chytlo. Určitě nic příjemného. Pokud automobilka zjistí konstrukční/ výrobní vadu, tak se jí snaží odstranit, ale jinak s tím nic nedělají. Jako třeba požáry 458 byly způsobené použitým lepidlem. Ferrari problém nakonec uznalo a provedlo svolávačku.
Většinou jsou tyhle požáry způsobené neadekvátním servisem.
Tak to by to auto museli vzít k sobě na analýzu. Možných příčin je tolik, že to podle mě nezkoumají, pokud se neobjevuje stejný jmenovatel. Pokud by více požárům předcházel řekněme zmiňovaný problém s převodovkou, tak se na to mohou podívat. Pokud si majitelé nechali udělat znalecký posudek, tak spíš mohou automobilku motivovat k vyšetřování. Ale jen tak sama od sebe vyšetřovat něco takového podle mě těžko bude. Když se ti vznítí třeba BMW, tak taky nikdo z automobilky nepřiletí se na to podívat. Pokud se budeš chtít soudit, tak si necháš udělat posudek, který třeba ukáže na závadu v elektroinstalaci. Výjimkou mohou být opravdové kusovky, jako je Koenigsegg.
nám jednou v přerově chytl peugeot 406 coupe. Koneckonců chytnou může každé auto ,nicméně u těchle ,,namáhaných,, supersportů to je častější. Neřešil bych to ...
Přesně. Jsou víc tlačené na hranici technických možností. Stačí drobná závada a neštěstí je na světě. Opotřebení, špatné používání, slabší díl, poškození, je toho hodně. Vyžadují důslednější péči. V závodech si sakra dávají záležet na kvalitě, a přesto občas nějaký stroj vzplane, či se jinak porouchá.