Ekonomika
Trochu mi to připomíná staré časy.....jen se děsím doby,kdy bude trh nasycený..je pitomost aby všechny automobilky zvyšovaly produkci do nekonečna...
To platí ve všem, ne? Je víc principů, podle kterých žije většina společnosti, které jsou spíš domečky z karet než bytelné základy.
V tejto kategorii je takmer nulova sanca, aby bol sedan krajsi ako hatchback. Ale myslim, ze tato Fabia sedan je krajsia ako klasicka Fabka hatchback. :yes:
To máš na jednu stranu pravdu, jenže tenhle rapid nevychází z originál Fabie, ale je to jenom přebrandovaný a dalo by se říct faceliftovaný VW Polo sedan a ten je povedený sám o sobě, i když byl primárně vyvinut pro ruské trhy.
Projelt jsme si kategorii škodovky Rapid v Indii a její konkrenci představuje kromě seterského mdelu Venta (VW Polo sedan), Honda City (hodně povedený sedýnek, u nás se loni přesatl prodávat, protože stál cca tolik co levnější Civic...), FIAT Linea, Ford Fiesta Sedan a Hyundai Verna, méně už třeba Nissan Sunny a dlaší. První tři jemnované jsou velmi povedené malé sedany, paradoxně asi díky tomu, že kufr je na ně "napasován" tak, že auto opticky vzadu nerozšiřuje a není tak vizuální disproporce mězi poměrně subtilním předkem auta a mohutným zadkem. V tomto směru nejhorší je Ford Fiesta sedan, kde nahoru vybíhající linie zadních oken vede k tomu, že zadek je jako hrom a kola při pohledu z boku vypadají ještě menší než jsou. Částečně totéž platí i pro Vernu a Lineu, tam to ale není tak tragické....
Kdyby se někdo pokusil udělat sedan z nynější Fabie, byla by to stejná trága jako v předchozí generaci s tím rozdílem, že design Fabie I hatch i combi byl hodně, ale opravdu hodně povedený, na rozdíl od aktuálního modelu.
Projelt jsme si kategorii škodovky Rapid v Indii a její konkrenci představuje kromě seterského mdelu Venta (VW Polo sedan), Honda City (hodně povedený sedýnek, u nás se loni přesatl prodávat, protože stál cca tolik co levnější Civic...), FIAT Linea, Ford Fiesta Sedan a Hyundai Verna, méně už třeba Nissan Sunny a dlaší. První tři jemnované jsou velmi povedené malé sedany, paradoxně asi díky tomu, že kufr je na ně "napasován" tak, že auto opticky vzadu nerozšiřuje a není tak vizuální disproporce mězi poměrně subtilním předkem auta a mohutným zadkem. V tomto směru nejhorší je Ford Fiesta sedan, kde nahoru vybíhající linie zadních oken vede k tomu, že zadek je jako hrom a kola při pohledu z boku vypadají ještě menší než jsou. Částečně totéž platí i pro Vernu a Lineu, tam to ale není tak tragické....
Kdyby se někdo pokusil udělat sedan z nynější Fabie, byla by to stejná trága jako v předchozí generaci s tím rozdílem, že design Fabie I hatch i combi byl hodně, ale opravdu hodně povedený, na rozdíl od aktuálního modelu.
paci ovela viac ako klasicka kratka alebo kombi, jednoducho ta sirka auta tam nie je taka problematicka ako v hatch kde to vyzera ako uzka krabica a kombik ako truhla.
Skoda ze sedan sa neponuka v eu, myslim ze predaje by neboli zle ked thalia sa predava vcelku uspesne a skoda ma v pohode uz zazemie vybudovane, skoda.
asi pojdem do indie 😉
Skoda ze sedan sa neponuka v eu, myslim ze predaje by neboli zle ked thalia sa predava vcelku uspesne a skoda ma v pohode uz zazemie vybudovane, skoda.
asi pojdem do indie 😉
Škoda Auto ČR - pouze 3800 fanoušků.
A globální stránka Škoda - 237 000 fanoušků.
Ano Kaipan je počin více český. Pokud se teda bavíme o řadě 14, 15, 16. 47 a 57 je vlastně Lotus. Design je největší slabinou. Mě se nelíbí ani původní 14 a 15 a moc ani 16tka. Ten design to podle mě trochu zabíjí, protože jinak je to super myšlenka vzít straého Favorita, Felici, Fabii a dát tomu sportovní kabát. Je to velmi dostupné, legální, můžu si to postavit sám, takže myšlenka suprová. Jen ten design no...
Pro mě je důležitější, že na to pracují zlaté české ručičky. :yes:
Na druhou stranu, setkal jsme se s tímhle přístupem i u příslušníků jiných národů (mluvím o těch, co jsem s nimi pracoval) - specileně u Italů, samozřejmně Slováků a kupodivu u Rusů. Ti se ale vyznačovali tím, že hystericky pomlouvali všechno domáící, ale museli to pomlouvat sami - běda, jak by s tím začal cizinec. A když jim člověk řekl, aby to tak tragicky neviděli, tak ještě přidali.
Ale upřímně, to nepletí jen pro lidi...auta také neodsuzujeme jen proto, že spousta lidí jezdí jako čuníci. 😄
Já bych pana zakladatele veřejně pranýřoval. Zcela vážně. Aby už nikoho nenapadla taková volovina. Že se to někomu líbí přičítám počítačové negramotnosti. Nebo jsou to možná všechno exhibicionisté, kterým se líbí přicházet o soukromí. Google je na podobné cestě. Také bych pány zakladatele nejradši nakopal do zádele. Hlavně za ty jejich prohlášení o ochraně soukromí. Každý si přece bude měnit jméno, to bude naprosto normální, aby skryl, co o něm navždy uchováváme, před zaměstnavatelem, přítelkyní, státem atd. Nějaká autorská práva přeci pro nás neplatí, my vám poskytujeme pohodlí vyhledávače, tak nám snad můžete dát veškerou svou tvorbu zadarmo, ne?
A pětadvacet holí každému administrátorovi, který integruje "I like," "Plus one" a podobnou havěť na svou stránku.
Rozmáhají se automobilové navigace, které si pamatují kudy tvé auto jezdilo. Veškeré pohyby tvého auta zaznamenány a mimo tvůj dosah. To je budoucnost.
Tvoje banka sofistikovanou analýzou tvých útrat (a příjmů) o tobě ví víc než tvá partnerka (pokud jsi alespoň trochu jako průměrný člověk, tedy máš účet, platební kartu, používáš ji atd.).
Bance věřím, operátorovi už mnohem méně a nějakému Zuckerbergovi už vůbec ne. Já se držím "šifrovat, šifrovat, šifrovat." I američtí celníci mají u mě smůlu. Počítače se mi vymažou, když je bude zajímat, jestli na nich nemám nějaké MP3, videa, nebo něco jiného kontrolovaného.
A těší mně to. Indové ji běrou jako ČESKOU automobilku, byť pod křídly VW. Je vůbec zajímavé číst tady ty slinty o vládě Němců a mntovněq volkswagenu a pak si otevřít oficiální stránky škodovky kdekoliv, kde s prodává a dočíst sehned na úvodní stránce, že se jedná o tradiční českou automobilku sídlící v Mladé Boleslavi, která vzníkla z firmy Laurin a Klement a patří k nejstarším v Evropě.....ti některými tak nenávidění Němci jí z hlediska prestiže a tradice dávají ve sktečnosti mnohem víc, než si je řada "čecháčků" (a atyk jejich slovesnké odnože tady) schopna přiznat a připustit.