Ekonomika
No Cruze se rozjel na zacatku roka, ted ke konci lehce "ztraci dech", nicmene i tak je velmi velmi uspesny, viz celosvetove prodeje modelu, kdy je na 9 (10?). miste, samozrejme pred Golfem >😒] . Malibu bude trhak, to je jasne uz ted, podle me to Chevy pristi rok vyhraje, konkurence zadne pecky nechysta.
Silu VW vidim prave v tom, ze pokud se jim chytne treba novy Passat (nebo znovuobnovi Routan >😒] ), muzou postoupit velmi vysoko, precejen kdyz pribyde Kii model, ktery se bude prodavat jako dalsich 5-7, narust nebude takovy jako v moznem pripade VW, no uvidime
Silu VW vidim prave v tom, ze pokud se jim chytne treba novy Passat (nebo znovuobnovi Routan >😒] ), muzou postoupit velmi vysoko, precejen kdyz pribyde Kii model, ktery se bude prodavat jako dalsich 5-7, narust nebude takovy jako v moznem pripade VW, no uvidime
mě by docela zajímalo, jaký vzduch by byl v našich městech, kdyby tady byl tak levnej beznín jak v améru a lidi si tady "svobodně" ty V8 nakoupili....
Tak opet je krasne videt jak normalni svobodny svet zije a kupuje produkty ktere ma rad viz pick up rady F od Fordu.
A toto se deje uz po mnoho let a nejake eko vymysli nebo naftomanie euro kontinentalniho downsizingu jsou a budou svobodne uvazujicim lidem cizi pri koupi vozu.
Tak zachranujte v EU klima v trivalcich ostatni svet zije svobodne dal s V8
A toto se deje uz po mnoho let a nejake eko vymysli nebo naftomanie euro kontinentalniho downsizingu jsou a budou svobodne uvazujicim lidem cizi pri koupi vozu.
Tak zachranujte v EU klima v trivalcich ostatni svet zije svobodne dal s V8
ještě by se mohl prosadit Passat NMS 😉 ale to je tak asi všecko....VW horko těžko dosáhne na top 10 kde to však dost pevně drží americké, japonské a korejské značky... 😉 a škodu nikde nevidím, buď se tam neprodává vůbec nebo po kusech
Aaa, pardon, omluvám se, nějak sem jí štastne přehlédl. Máte pravdu, sypu si popel na hlavu.
No, ono plány korejcům a japoncům poněkud kazí Chevrolet Cruze a letos jim je ještě výrazně zkazí nové Malibu které se posune v tabulce o dost výše.
A chystá se nová Impala.
Konečně se začínaj rozjíždět prodeje 300C a 200 od Chrysleru taky přetáhla pár zákazníků jiným.
U VW se žádný jiný model nechytne , už se tam prodávají x let a jedinýs e sezatím chytlo masivněji je právě Jetta, jinak tam už zkoušeli a zkouší prodávat kde co, ale auta jako Beetle nemaj na masovej prodej šanci, vykopácku pahetona nikdo nekupoval, místo Touaregu si amíci radši koupí Jeep, ford nebo japonce a tak s čím tam asi VW může bodovat, že...
A chystá se nová Impala.
Konečně se začínaj rozjíždět prodeje 300C a 200 od Chrysleru taky přetáhla pár zákazníků jiným.
U VW se žádný jiný model nechytne , už se tam prodávají x let a jedinýs e sezatím chytlo masivněji je právě Jetta, jinak tam už zkoušeli a zkouší prodávat kde co, ale auta jako Beetle nemaj na masovej prodej šanci, vykopácku pahetona nikdo nekupoval, místo Touaregu si amíci radši koupí Jeep, ford nebo japonce a tak s čím tam asi VW může bodovat, že...
když už mezi neprodávanější modely uvádíte pickup RAM, nějak vám v tabulce chybí značka RAM, dříve součást Dodge, než to fiat nepochopitelně rozdělil.
Po staru by tak značka Dodge měla prodej 708 650 ks, což je suverénně 6té místo za Nissanem a třetí nejrpodávanější domácí, americká značka.....
Po staru by tak značka Dodge měla prodej 708 650 ks, což je suverénně 6té místo za Nissanem a třetí nejrpodávanější domácí, americká značka.....
H/K jede jak das, celkeve prodany 1 mio aut, derou se tedy na vsech trzich suverene dopredu, aby to prvenstvi VW jeste nevyfoukli 😄 A propos, dosahuji to pouze dvema znackami, jejich vzestup bych nikym nepodcenoval.
Nicmene i VW zacina valet docela obstojne, i kdyz prodeje jsou z poloviny tvoreny jednim modelem (Jetta), na druhou stranu pri zvladnutem marketingu (o cemz nepochybuji) se ostatni modely jiste brzy prosadi.
Prodeje Audi mezi Acurou a Infiniti, no, to je od tech dvou za chvili na rucnik. O co se snazi leta zvlada Audi najednou daleko lepe.
A F-serie, k tomu neni co dodat, je videt, ze Redneckove autum vladnou >😒]
Nicmene i VW zacina valet docela obstojne, i kdyz prodeje jsou z poloviny tvoreny jednim modelem (Jetta), na druhou stranu pri zvladnutem marketingu (o cemz nepochybuji) se ostatni modely jiste brzy prosadi.
Prodeje Audi mezi Acurou a Infiniti, no, to je od tech dvou za chvili na rucnik. O co se snazi leta zvlada Audi najednou daleko lepe.
A F-serie, k tomu neni co dodat, je videt, ze Redneckove autum vladnou >😒]
Takže tak >😁