myslím že Tata by mohlá být na indickém trhu s tímto vozem dost silným hráčem...je to jejich největší automobilka a má tam silnou pozici...a kvalitách škodovky nelze pochybovat...obzvlášť v porovnání s Tatou ;-)
Vypadá to jako chyba, protože Tata je elegantnější, než Rapid. Jenže ono asi není jednoduché vyrábět elegatní auto tak, aby bylo zároveň levné ... ani Tata už si netroufá... VW má více zkušeností... asi ... A nebo si bere oddechový čas a za rok se vrátí.
je vidět že moc nečteš: konkurent pro corollu, cruze a škoda laura-indické jméno pro octávku...navíc se tam píše auto nižší střední a to asi sedánek na bázi VW polo nebude co myslíš...? ;-)
Chyba bude zrejme niekde inde.. Auto vyzerá k svetu a ak by sa dodržali tie konceptové línie v maximálnom množstve, určite by si svojich zákazníkov našlo.. Aj tých z tej Laury premnoženej..