Videa
Neviem ako ostatní, ale ja považujem súčasnú A4 za najnevýraznejšie auto aké som kedy videl. Absolútne žiadne emócie, sterilita... Ale zase chápem že sa nájdu kupcovia ktorím to vyhovuje, ale až takto? 8-s
AUDI Technics (18-99 let)😒br />
Dobry den, automobilka AUDI prechazi na novy system vyroby, kdy soucasnou modelovou radu nahrazujeme zakladni stavebnici s dvema variantami predku a zadku, ze kterych si vyrobite libovolnou AUDI
Predek😒br /> - varianta 1 (model A4,A5,A6, upcoming!A3)
- varianta 2 (A😄
Zadek😒br /> - varianta 1 (A4, limited, za dva roky bude jiste nahrazeno var 2)
- varianta 2 (A6,A😄
Z vyse uvedenych si vyberte libovolnou kombinaci, pro fajmsmekry jsou zde jeste i varianty kombi, coupe, cabrio, jedna se jen o drobne nuance zakladnich variant.
Do 5 let system zdokonalime, varianty budou nahrazeny jednim zakladnim modelem a pumpickou, krabice bude doplnena singleframe hodici se vsude, i na vrata od garaze a jeste o nalepky na zadni viko pro oznaceni modelu, ktery si libovolne prifouknete: AUDI XS, S, L, XL. 😄
Ted vazne, toto uz je prilisna unifikace, ja sice nejsem cilova skupina, nicmene o dnesni audi bych uz neuvazoval ani omylem, vsechno ostatni zacina byt lakavejsi, snad se jim to brzo nevymsti
Predek😒br /> - varianta 1 (model A4,A5,A6, upcoming!A3)
- varianta 2 (A😄
Zadek😒br /> - varianta 1 (A4, limited, za dva roky bude jiste nahrazeno var 2)
- varianta 2 (A6,A😄
Z vyse uvedenych si vyberte libovolnou kombinaci, pro fajmsmekry jsou zde jeste i varianty kombi, coupe, cabrio, jedna se jen o drobne nuance zakladnich variant.
Do 5 let system zdokonalime, varianty budou nahrazeny jednim zakladnim modelem a pumpickou, krabice bude doplnena singleframe hodici se vsude, i na vrata od garaze a jeste o nalepky na zadni viko pro oznaceni modelu, ktery si libovolne prifouknete: AUDI XS, S, L, XL. 😄
Ted vazne, toto uz je prilisna unifikace, ja sice nejsem cilova skupina, nicmene o dnesni audi bych uz neuvazoval ani omylem, vsechno ostatni zacina byt lakavejsi, snad se jim to brzo nevymsti
..alespoň já NIC NEnašla.. 😉
Vw group vnímám jako lepší průměr,budeš se divit chtěl jsem před lety a málem jsem koupil Tourana ale naštěstí jsem se dozvěděl včas že majitel s tím má problémy/ 1.6FSI v tý době to mělo 50tkm / a pořád je v servisu a přitom mě mazal med kolem ust jak je skvělý auto a prodává to že chce větší,jinak jsem ho dneska sám měl!
Vidíš letos asi Hondu opustím protože chci 4WD v benzinu a od VW to určitě nebude protože je možnost koupit za mín a kvalitnější!!
p.s: bmw 3,5 xdrive?
nissan quashqai?
Co bych vytknul je tvrdá palubka,jinak nemám výhrad,ve vnitř tiché,podvozek super a hlavně volba pohonu 2WD,4WD auto,4WD lock.
Když jsem se byl svést tak jsem jim na té předváděčce koukl na palubní počítač a měli tam 6.8l průměr,opravdu dobré!!
Koukal jsem i na Yeti a ztama jsem utíkal co mi nohy stačily,ne jen že má Suzuki lepší 4WD ale když bych Yetiho vybavil na úroven Suzuki byl bych tam nejmín o 200000kč dráž!!
Co si budeme povídat Suzuki dělalo vždy dobré 4-kolky!! Ne jako Subaru ale patří rozhodně mezi top!
No asi to skončí u Suzuki,já se za to nestydím,bude to nové akorát mám dilama má přijít ted někdy nová generace SX4 tak jestli nepočkat,mohl bych litovat,moje auto zatím slouží tak nevím!
Ještě uvidím co Nissan Quashqai ale co jsem koukal dle konfigurátoru tak po vybavení na SX4 jsem též o 150000 výš nad Suzuki ,uvidím jestli budou skoupí na slevu či nikoli!
Ale když se podívám z pohledu že chci malou 4WD,s dobrým motorem tak jednoznačně SX4 vítězí jak cenou tak kvalitou!
To je stejnej vtip, jako to tvoje plácání o tom, že s tou dýchavičnou hondou jedeš po dálnici dvoustovkou za šest a půl.
Kdybys dovedl uvažovat a myslet, tak jednoduchou dedukcí, doplněnou o zkušenosti ti vyleze, že s benzínovou full time čtyřkolkou s aerodynamikou jako almara, budeš jezdit při sebezapírání tak za dobrých 8 litrů benzínu.
Starší generace se 79kW jezdili za 8l,ano ,novější mají zvýšen výkon a točivý moment a přepracovanou převodovku!
Jinak stabilně to auto jezdí jako 2WD jen si můžeš když je potřeba přepnout na 4WD auto nebo Lock /to je do 50km/H/.
Auto váží 1200kg,což je málo. Kamarád si koupil sice jen 2WD asi před rokem a je spokojen a i on jezdí 6.5-7l v průměru a to jezdí normálně dle předpisů spíš trochu rychleji!
Ted poslední dobou se o něj hodně zajímám,nestřílím od boku jako ty,ale chápu tě,co napíši je kravina,máž asi nějaký mindráky!!
Sedni,"použij kouli co máš na krku",něco si o tom počti ,zjisti pak ohnivě reaguj!!
Další😒odkaz]
Asi jsou všichni jelita jen ta znáš pravdu!
Pro VW nebo Škodu samozřejmě mohou být vyrobeny z horších komponent a bez všech funkcí, to už záleží, jak si to u VW spočítají. Rozhodně Audi tím ušetří a VW také a bude mít rychlejší přístup k posledním úpravám Audi.
Od A4 po A8 Audi (vyjma Q7, jejíž platforma je sice vyvinutá Audi, ale sdílená s Porsche a VW a odlišná od ostatních velkých Audi) používá svou vlastní platformu, kterou sdílí jen s novým Bentley Continental GT/ GTC. Za konstrukci vozů na této platformě se Audi dostalo řady ocenění mezi odborníky. Teoreticky, jestli bude nový Phaeton, tak i ten by jí mohl dostat.
Když jsi tak kritický ke spolupráci Audi a VW, co říkáš na spolupráci BMW a PSA?
U malých aut prostě platí, že potřebuješ prodávat velké množství, aby se ti výroba vyplatila. Tady má Audi ohromnou konkurenční výhodu. Proto BMW i MB spolupracují s mainstreamovými výrobci v oblasti malých platforem a motorů. Mini si nemůže stěžovat, ale za peníze Audi prostě vyvíjet a vyrábět nedokáží.
Auto je o celkovém naladění. Důvod, proč A1 nemá třeba dvojité lichoběžníky, jako její větší bráškové, je prostý - je moc malá a lehká. Dvojité lichoběžníky, ač lepší řešení, by tu přinesly pouze vyšší náklady, vyšší hmotnost a pravděpodobně horší jízdní vlastnosti. Největším problémem A1 je to, že Polo je prostě samo o sobě dobré auto. Podobné je to u A3.
PS: Jen koukám, že jsem tam dopsáním vytvořil trochu nesmysl, tak oprava😒br /> Což je zřejmě také důvod, proč nová levná Škodovka dostane právě PQ34 místo nové MQB (kterou bude mít Octavia) nebo odcházející PQ35 (kterou má Octavia dnes).
ps.tak som to našiel interier asx ;-\ škoda