A to si broučku korejský představ,že šéfem designu je člověk z Německa s tímto životopisem,průser,že?
"V letech 1994 až 2002 pracoval jako šéf designér Audi a je spojován s kompletní proměnou této značky a jejích modelů. V roce 2002 byl jmenovám šéf designérem Volkswagenu a od roku 2005 vedl tým designérů celého koncernu."
Zbytek máš tady nebo jinde na netu... :-!
[odkaz]
Hezkou zábavu a příjemné dovzdělání se.A méně emocí,je to směšné a nedospělé,jako ten GTI a jeho VW slinty :yes:
No a co, že šéf designu je z Německa a podílel se na sterilizace VW a Audi? Důležité je zadání, ne osoba. Pokud dostal zadání vytvořit dynamický a dravý styl, splnil ho u Kie na jedničku (Optima, Rio, nový Ceed). Pokud mu Audi zadalo vytvořit hřmotný design, taky se mu to povedlo na jedničku. Každého osloví něco jiného...
Edit: Je snad Chris Bangle Němec? Není... jak tedy si mohl dovolit být šéfdesignérem tak mocné a adorované značky, jakou je BMW?
A můžeš uvést kde konkrétně v tomto vlákně jsou nějaké poznámky na Němce, Německo, VW, fanoušky VW či cokoli jiného?
Topper napsal, že nový Ceed se mu moc líbí (mě taky, mimochodem). Na to se od 6B6 dozvěděl (ó jaká novinka), že Ceed navrhl občan Německa a že on (Topper) je totálně mimo. Ty teď píšeš o nějakých "antinemeckych brejlich".
Na to se dá napsat jen - HE? 8-s
Ps.: Když už jsme u toho "kastování", nemůžu se zbavit dojmu, že nejvíce kolem sebe kopou někteří, zdůrazňuji to slovo někteří, fanoušci koncernu. Máme zde článek o nové generaci Ceedu. Fanoušek automobilky (který se tím fanouškovstvím netají, za to má u mě velké plus) pouze napíše, že Ceed se mu líbí a předvídá mu dobré prodeje. NIC VÍC. A zareaguje nějaký "6B6" a po něm "mariachi" způsobem malého vzteklého kluka, kterému někdo vzal lízátko. Když nemáte rádi korejská auta, fanoušky těchto aut atd., tak články o těchto vozech nečtěte, na diskuzích nereagujte a nám ostatním nekažte pěkný den. Pro vás dva, pánové, mám dnes leda toto :no::no::no:
Koukam, ze podrazdenej jses hlavne ty sam.
Ja jsem se naprosto klidne snazil vysvetlit ten postoj a pokud ctes diskuse i jindy nez prave ted, tak asi dobre chapes, proc sla tahle reakce prave na toppera a proc v ni bylo, co v ni bylo.
Ano, vím proč to směrovalo na Toppera. Je faktem, že můj příspěvek jsem cílil primárně na 6B6 a nezdůraznil jsem to - za to ti patří má omluva. Nicméně máš zapotřebí to paušalizování? Všichni fanoušci H/K na tomto serveru mají antiněmecké brejle? To bych si prostě nikdy nedovolil napsat o fanoušcích jakékoli automobilky.
A ta reakce 6B6 pod naprosto bezkonfliktním Topperovým příspěvkem prostě považuji za hloupou a zbytečnou. Pokud budeme do lidí jako Topper takhle nechutně neustále rýt, budou zase oni (zcela logicky) kolem sebe diskuzně kousat. To zde vážně chceme?
Ps.: Kdysi jsem v jedné diskuzi právě o Ceedu jednomu nejmenovanému fanouškovi koncernu, který nadával na "asijský" design, zmínil právě pana Schreyera, jeho tým a vývojové centrum v Německu, bylo mi odpovězeno, že když Schreyrer dělal pro Audi, byl skvělý (viz. Audi TT), ale jakmile začal pracovat pro korejce, jako odborník se "odepsal" a je z něho takový "nýmand". To je dle mého názor hlupáka. Ale nikdy by mě ani nenapadlo tuto poučku plošně adresovat na všechny "koncerňáky". Už chápeš, proč jsem reagoval tak, jak jsem reagoval?
Predstav si, jak by ten muj koment vypadal, kdybych chtel byt korektni ke vsem:
O to nejde (tedy ne vsem diskuterum, jak tomu rozumim ja, jsou samozrejme i vyjimky, kterym o to jde (ale tech je mensina (aspon si to myslim))), jde o ty antinemecke (coz neni mysleno rasisticky) brejle (omlouvam se za nespisovny tvar) zdejsiho (jako zde na ACZ) H/K fanklubu (kam pocitam diskutery, kteri se vyjadruji o produktech techto korejskych firem vetsinou jen pochvalne (a misty az nekriticky), coz samozrejme neznamena, ze jsou sdruzeni v nejakem fanklubu (a ani ze hani produkty jinych firem (potazmo ne-korejskych)))), kde podstatnou cast uspechu (prevazne prodejniho ve vztahu k leaderum trhu, at uz jsou z koreje, ci z jakekoliv jine zeme) zabezpecuje (svou praci) nemecky (opet neni mysleno rasisticky) designer.
Neber to pausalizovani jako pausalizovani. Prece nemuzu za kazdym podobnym konstatovanim psat do zavorky, ze "ne vsichni jsou stejni". Proste at tu pisu cokoliv, pisu to s nadhledem a az na svetle - teda spis tmave - vyjimky to s nadhledem i ctu.
Osobne jsem si tehdy taky myslel, ze se PS pomatl, kdyz sel delat do koreje a ze se tim dost profesne shodil. Nicmene uz ho chapu - zatimco u Audi/VW mel jasne dane mantinely, tak u Kie ted doslova a do pismene tvori budoucnost. Je to Freier!
No, dobrý >:D Nechci se zastávat Toppera, ale tos nám 6Broučku6 sdělil novinku! Tohle se přeci všeobecně ví.
Nicméně P.S. nedělá každý jednotlivý model - má v týmu více designérů různých národností a s různými předchozími zkušenostmi (z jiných značek).
broučku,evidentně nechápeš psaný text, ale o to je tu alespoň větší prča...mně prostě na tomto webu baví,jak tu panuje na jednu stranu fanatická antiněmecká nálada,plno invektiv a současně od těch samých lidí ejakulační výrony nad výrobkem,který vyvinuli němci vč. designu,vyráběným v Eu na CZ/SK pod hlavičkou korejců,nic víc,nic míň....to je přece zábavné...páč jezdím M6,pak nejsu fanda nikoho,natož japonců,pro mně je auto spotřební zboží,ojezdit,vyměnit za jiné...je to tu jak v blšulce,ale zase zábavné,píšete romány o jedné fotce,to je přece unikát >:D
Sice soudim ze zatim jedine dostupne fotky, ale ten predek se zas tak moc nepovedl. Troufam si rict, ze faceliftovana 1.gen. mela minimalne zepredu svou tvar a byla celkem pekne a jednoduse strizena. tohle vypada jako fiesta? ale zase ocekavam vyrazne zlepseni v interieru. uvidime... Myslim, ze kia uz by mela opustit filosofii kopirovani evropy. uz si to muze dovolit. u motoru se ji to myslim zacina i darit.
ked si mondeo moze dovolit kopirovat astona preco by ceed nemohol kopirovat podla teba fiestu? Ja tam sice ziadnu fiestu nevidim ale su aj taki co nevidia v mondeu astona otazne je kto z nas je viac slepy. Myslim ze odpoved nemusim pisat.
Prave tato nova kia ceed uz nikoho nekopiruje a jej dizajn je urcite originalnejsi ako dizajn jeho predchodcu v case ked prisiel. Ja ti fakt neviem, kukam na ten novy ceed uz polhodinu ale neviem ktore ine auto by sa mu podobalo, na mondeo mi stacil dvojse***vy pohlad a hned bolo jasne ze predok je z astona.
Ocakavam ze o chvilu niekto napise ze je to ako bravo alebo ako mazda 3, ale ze mondeo je spred u cisty aston martin nikomu nevadi ;-) vsak ano ved je to nemec nie korea.
ted budu resit jen predni masku...stejne z te fotky neni nic moc jineho videt. samozrejme, ze si muze dovolit kopirovat. ja v tom predek aktualni fiesty rozhodne vidim. mozna, ze i diky kombinacy s prolisy na kapote. chci tim jen rict, ze 1. gen ceed sel po faceliftu svoji cestou a ta se mi libi a ze pro me osobne je skoda, ze se toho nedrzeli. a souhlasim s tim, ze predfaceliftovany ceed ebyl nic moc.
I kdyby Ford kopíroval Aston Martin, tak ho v té době snad vlastnil, ne? Takže si mohl okopírovat, co chtěl. Stejně jako Mercedes Benz mohl převzít nějaké prvky Maybachu.
Klíč je v Henriku Fiskerovi. Snad ve všech jeho kreacích je vidět, že je dělal jeden člověk. Z8, DB9, Karma. A mimo jiné pracoval i pro Ford (jako ředitel jejich designového centra), takže možná i něco ovlivnil.
Z předmětného úhlu fotky vypadá jako deset různých aut. V první chvíli, než jsem se začal zabírat detaily, mě napadlo Bravo. Fiesta naopak vůbec ne. Je to i o umění fotografa a o tom, jak chce vůz prezentovat. Rád bych viděl více fotek.
Jak opustit filosofii kopírování Evropy, když ta auta jsou vyvíjena v Německu, týmem evropských designérů a konstruktérů? Vždyť právě v tom je ukryté tajemství ohromného úspěchu korejců v posledních 5-7mi letech.
Notabene, kdybychom to brali do důsledků, kdo dneska nekopíruje? ;-)
Ale jinak tvůj názor na 1. generaci po faceliftu vs. nová generace plně respektuji.
myslim to z hlediska designu. ze predchozi ceed mel sve rysy. a ted se zase vydali evropskym smerem. taky to divne bastli a vsude sou kulate divne tvary...
Videl som ho už aj naživo. Veľmi milo ma prekvapili dizajnom. Vyzerá skutočne veľmi dobre. S tým turbobenzínom to môže byť pecka a ak si udržia minimálne takú kvalitu ako jeho predchodca, tak to môže byť celkom úspešné auto. :yes:
on bude v normalnim ceedu i turbo benzin? myslel sem, ze psali jen o 1,6 atmosfera 99kw. a ty turba maji byt jen pro po ceed, ne? ale treba se pletu. kazdopadne ja bych si tam dokazal predstavit i 2,0L atmosferu. chybi mi i v soucasne generaci.
tak to je ovsem zajimava zprava. ale stejne bych uvital 2litr bez turba. nerikam, ze soucasna 1,6 92kw neni ziva, ale pri vice nez 1 cloveku se to auto stava razem nudnejsi. ale zase je radost ten motor tocit. zda se mi pekne linearni.
Ze zacatku byl v ceedu dvoulitr atmosfera. Jenze ho nikdo nekupoval, tak ho pak v tichosti vyradili z nabidky. Hodil by se tam urcite, ale problem je, ze tyto motory kupujou vzdy jen "bychari".
my prave mame 1,6 92kw. je to dobre a celkem dustojne vzhledem k tomu autu. ma prijatelnou spicku a linearni prubeh. ale ten 2litr bychom urcite vzali, kdyby tehdy byl v nabidce. teda pokud by mel stejny prubeh, jen byl celkove silnejsi. mam pocit, ze kdysi byly ty 2litry line, ale ted s gdi se to pry hodne zlepsilo.
Kia dělá již delší dobu hezčí auta jak Hyundai. Když porovnám nového Ceeda tak je pěknější než i30, u Optimy a i40 to platí také. Jen aby Kia zase celé auto nezazdila děsným interiérem. Pokud by do Ceeda dali něco ve stylu Ria a rozumnou cenovku, úspěch bude zaručen :yes:
Urcite, ale zaroven ma jeste kus cesty pred sebou. necmene nejveci zapracovali asi na volantu a radici pace. ale hodne je treba zamakat na vrsku, co kryje budiky a vyplni dveri. ikdyz sou to mekcene plasty, tak pusobi hodne lacinne.
No ja mam zase pocit že Hyundai začina dělat pohlednějši auta než Kia. Začalo to iX20 ktera se mi libi vic než Venga dale pohlednějši i40 ale ty to maš naopak. No a teď ikdyž je ten pohled na noveho Ceeda docela omezeny tak se mi celkově ta předni maska nějak nezamlouva a i30 mě zaujala rozhodně vic.
Veď to bol zámer, nebudú predsa dve koncernové značky robiť podobný dizajn... Každá musí ísť iným smerom a oslovovať iných ľudí. No a ako tu čítam tak sa im zámer vydaril. ;-)
Kým v prvej generácii sa mi viac páčil Ceed, teraz by som dal prednosť skôr i30ke po dizajnérskej stránke. Ináč som jediný komu "výraz" Ceedu evokuje nazlostenú žabu?
Z 1 fotky těžko soudit, ale zatím vidím veskrze kopii současné Astry obohacenou o logo Kia a trošku přifouklou botulotoxinem v detailech.
Ještě, že koncern zůstává designově čistý, bez všemocných vyboulenin a ozdůbek. Takže dávám ryze průměrných 5 z 10.
Já v tom viděl na první pohled potomka P508 a Avea. :-) No a detail světlometu mi připomněl nový Yaris, protože ten má něco takového a nelíbilo se mi to.
tady nejde o detaily, ale o základní tvat a proporce. Zatímco Golf si s ničím nespleteš, tak tohle je Astra jak přes kopírák (aspoň z prvního náhledu).
naprosto přesně jsi to napsal Golf si s ničím nespleteš, protože už dvacet let s ničím novým nepřišel, proto je pro mně naprosto nejnudnějším autem, korejci se aspoň snaží něco nového předvést a za to je :yes:
A čeho se prosím tebe šéf VW obává? To, že ze skryté kamery udělali novináři obrovské halo, je jen směšné.
Docela sis naběhl, Golf je na 10. místě celosvětově a nejprodávanější vůz Evropy 2011 (pokud jej nepředběhla Fiesta). Tedy je to ten nejúspěšnější na nejnáročnějším světovém trhu (minimálně ve své třídě, když přihlédnu k Fiestě).
To, že korejci si kupují vlastní plechovku Elantru je věcí podružnou.
tuto skrytou kameru jsem vůbec neměl na mysli, je to jeho prohlášení z konce roku, že jako hlavního konkurenta přestali brát Toyotu, ale vidí jej ve značce Hyundai.
Vidím že pro tebe je Golf ikonou, kterou nemůže nic a nikdo ohrozit a nemám v úmyslu se s tebou o tom přít, pro mě je to automobil na opačném konci mého zájmu a tím nechci říct, že je to auto špatné, ale protože patřím k lidem co mají rádi nějaký posun u designu svého nového auta, nebyl v mém hledáčku u posledních šesti nových aut co jsem si koupil žádný z vozů značky WV a podle toho co předvádí ani nebude.
Ale pokud se tobě líbí, jsi určitě spokojeným kupcem jejich ,, nových,, / chápej třeba palubní deska je stejně nová už patnáct let / automobilů.
Pokud tě baví skvělé zpracování a materiály, které jsou ale neskutečně stejně nudné je to tvůj výběr, ale jsou i zákazníci, kteří se nebojí vyzkoušet něco nového, třeba ne tak skvělého ale o trochu zábavnějšího než koncernové vozy, na které podle mě sedí označení, které použil jiný diskutující ,, všestejné,,
Tady přeci vůbec nejde o mě! Já nikde nenapsal můj postoj ke Golfu, jen holá fakta. Golf je v TOP 10, Golf kraluje v Evropě své třídě, to není o nějakém mém názoru.
je pravdou že všichni se Golf v prodejích snaží bez valnějšího úspěchu dohnat, duo H/K svoje prodeje zdvojnásobují geometrickou řadou a jsou asi jedni zmála co se budou časem přibližovat, pokud ještě přidají maloobjemové downsizingové motory asi budou většinu evropské produkce válcovat.
Je mi záhadou jaktože Golfu víc nezatápí naše Oktáfka, za levnější peníz více auta.
z mizivých prodejů se vždy nárůst prodeje tvoří lépe než ze stálé pozice na špici. No a proč Golfu nezatápí Octavia? To je velmi jednoduché:
1. Octavia je ve všech ohledech horší vůz než Golf (až na kufr)
2. hon na litry v zavazadelníku je specifikem našeho trhu (a možná SK?)
Protože VW mělo v plánu být do roku 2018 světovou jedničkou. Vzhledem k růstu Hyundaie pro ně může větší problém představovat útok zezadu než předbíhání vedoucího pole. To je reálná obava.
S čím novým přichází Korea? Nový dizajn ja takový, který je něčím vyjímečný a dosud nebyl použit u jiného výrobce. Dizajn této Kie je směsí jiných značek (alespoň dle očí ostatních diskutující..) ;-)
Stále přichází s něčím novým = stále přichází s jinou směsí okopírovanou odjinud. Minule to byla Mazda 3, nyní Astra s prvky Astona atp. Stále se snaží namíchat jiný koktejl a úspěch stále nikde.
Golf zatím vždy přinesl přesně to, co se o něj čekalo :yes: Nadčasový, nestárnoucí design a pojetí, které si s žádným jiným vozem nikdo nesplete.
EDIT: Po uveřejnění ostatních fotek beru zpět. Kdyby to byla Astra, tak by to byla pro Kiu pocta oproti tomuhle výtvoru >:-[]
Boční "dynamická" stoupající linie opět ústí k tomu, že zadní cestující kouká do plechu dveří. Děti na zadních sedadlech budou mít opravdu radost, že nevidí ven...
Přední světla protažená téměř k A-sloupkům... No nevím, jestli se to dá nazvat pokrok.
Toto podepisuji v celém rozsahu. Stejně jako včerejší volnou definici H/K designu: "Stále přichází s něčím novým = stále přichází s jinou směsí okopírovanou odjinud."
Okopčí, z každého konkurenta vemou nějaký ten nápad a splácají dohromady.
Nemyslím si nic špatného o člověku, který si tato auta kupuje. Ale prostě nemohu uznat, že o autech něco ví, pokud si nepřizná výše citované vlastnosti korejských vozů.
Jako že u Astonu dělají dobrej marketing, když je všichni kopírují (Kia+nový Ford Mondeo)... Samozřejmě,že to tak není! Jen prostě u Astonu mají historii a kvalitní design.
Mají historii - inu mají ji mít. Ale co tohle dnes neznamená? Je to jen chiméra? Pro budoucnost je to určitě dobrý potenciál, ale... musí tu být někdo, kdo ho (ten potenciál, svébytné rysy, styl) uchopí, porozumí mu a půjde (citlivě) dál! To jistě předpokládá mít v týmu osobnost(i) - to je jasné a klíčové.
Jenže, když taková tvůrčí osobnost odejde a pak se objeví u (nečekaně) jiné konkurence, jsme fascinováni tím, že si s sebou nese designerský rukopis ze svého původního působení. Přitom je to tak přirozené a logické. Jen my se divíme... a divíme... proč třeba to GT je nějak podobné Astonu...
hovori sa v avatare...nick je prezývka,nie fotka a aj kebych tam mal tvoju chlpatu r.i.t,nic na veci nemeni a koment bude rovnaky,leda ze by ta chlpata * viac zabrala.
Škoda, že nemáš podobně bohaté zkušenosti (jako s ochlupením pánského pozadí) i s automobily..., na úrovní tvých příspěvků by se to určitě odrazilo. :*);-)
Vypadá to lépe než sestra i30... což zase není taková pochvala...
Z druhé strany taková Sportage vypadá o kus lépe a ten nárazník a maska mi moc nesedí. Čekal jsem od Kie něco uhlazenějšího, stejně jako nyní je Ceed konzervativnější než i30. :-|
Napsal jsi to dřív ;-)
I přes určitou komplikovanost tvarů celek tak nějak dává smysl... Kia je na tom designově z mého pohledu neporovnatelně lépe (čti "evropštěji"), než Hyundai. V nteriéru je tomu ovšem spíše opačně. Tam je té Asie zbytečně mnoho a třeba mimořádně povedenou Sportage interiér sráží zpět do roviny "oups" :*)
Takže kdyby.. ( ;-) ) měla KIA tak velký rozpočet jako Vošický v Hyundai (přes šest set milionů na reklamu v minulém roce...), mohl by její výsledek vypadat úplně jinak.. I na reexportech toho tolik netrhnula (ani ne tisíc aut..), tam to Hyundai pálí úplně jiným kalibrem. Celkově se ale KIA profiluje velmi zajímavě a nový Ceed na nějaké jiné, civilnější fotografii z méně dynamického úhlu bude nejšpíš docela fešák. Čekám na kombi s umírněnými světly, to by mohl být silný hráč :yes:
Je fakt že zrovna fotky pod článkem mi přijdou velmi zavádějící, uvidíme později. Naprosto souhlasím s tou větší "evropskostí - to je teda slovo" designu Ceedu. Otázka je - není to záměr? Proč je to v interiérech přesně naopak?
Je v pořádku, že Korea vytváří tlak na tzv. evropské automob
Pokud by tato konkurence nebyla, Octávka apod. by stála bratru o 200 litrů víc a volant by byl za příplatek. Myslím si, že honiči ega koncernových vozů to postupem času ocení taky :-)
Re: Je v pořádku, že Korea vytváří tlak na tzv. evropské aut
v tomhle máš jistě pravdu...díky tomuto i třeba škodovka pochopila že si nemůže dovolit v nižší střední v základu jezdit bez klimy, předních el. oken a podobně....jak to donedávná za 420 tisíc dělávala... :yes: o pitovru v podobě totálně na kost očesané fabii junior snad nebudu mluvit vůbec...to auto snad nemělo nic čemu by se výbava dalo alespoň vzdáleně říkat...a v interiéru mi to připomínalo spíš rally úpravu >:D
Re: Je v pořádku, že Korea vytváří tlak na tzv. evropské aut
konecne rozumny nazor. Nie som zastancom korei a ani by som si ich nikdy nekupil ale v tomto robia dobry prievan v EU s cenami a ostatok sa musi prisposobit. Za tento tvoj prispevok :yes:;-)
Re: Je v pořádku, že Korea vytváří tlak na tzv. evropské aut
Byla jiná doba a klima rozhodně nebyla běžnou výbavou. Stejně jako další prvky. Škoda byla vždy ořezanější (na našem trhu) než konkurence a to se nemění ani dnes.
Přesto nemá smysl tento přístup hanit. Na rozdíl od Korejce totiž stočení o 50 tis. km na Škodě nepoznáte, což neplatí o těchto korejcích. Koncern VW je zkrátka trvanlivější a bytelnější. Korea to dohání výbavou. To je celé.
Re: Je v pořádku, že Korea vytváří tlak na tzv. evropské aut
to s tou trvanlivostou platilo tak max do passatu B5,5 od 3C je to bieda. tych 50 tisic nespoznas na kazdom aute lebo je to nic. A na zachovalych auta nespoznas ani 200000 km. A nielen koncernu. Tymto nehanim koncern len ta chcem vyviest z omylu ze koncern tu produkuje kvalitne auta.Koncern je zalozeny na co najvyssie zisky , tak ako ine automobilky.
Re: Je v pořádku, že Korea vytváří tlak na tzv. evropské aut
chtěl jsem napsat, že stočení o 100t se nepozná, ale pak jsem nechal těch 50, aby mě zas někdo nevzal za slovo. Stále si myslím, že korea bude při stejném druhu zacházení (nešetrné) vypadat po stejných km mnohem hůř než koncern. Což ale nelze ztotožňovat se spolehlivostí jako takovou.
Re: Je v pořádku, že Korea vytváří tlak na tzv. evropské aut
No poviem to tak, v podstate ano, bude vypadat horsie, ale dokedy to tak bude? Ta korea ide velmi hore a mam pocit ze o takych 5-10 rokov to budu vyrovnane auta. Osobne mi je to suma fuk, v podstate bude vacsi vyber vacsia konkurencia = pre nas zakaznikvo urcite ta najlepsia vec co moze byt. pozri sa aka je teraz bohata zakladna vybava oproti spred 5 rokov. Pozri kolko tie auta stoja a co vsetko dostanes zdarma. Mne sa to fest paci tak to ma byt.
Re: Je v pořádku, že Korea vytváří tlak na tzv. evropské aut
Co dnes koupíš, to "vydrží":
Televize - 7 let
Notebook - 3 roky
Auto - 10 let
Manželka - >:D
A teď vážně :-) I kdybych jezdil v jednom autě 10 let, tak se dostanu někam nad 100 000 km. Takže (nejspíš každé) auto bude potom více méně "jako nové" a o nějakém stáčení nemá smysl debatovat. Určitě bude (nejspíš každé takové) stále dobře funkční a spolehlivé. Pokud však najezdíš x-násobně více než já nebo chceš mít svůj vůz "nadosmrti", pak jistě hledáš fortelný vůz! Tedy: já zákazník typu X, ty zákazník typu Y. Pokud si automobilka vyhodnotí, že převládá v zákaznickém portfoliu typ X, vyrobí to, co tomu odpovídá - a já to koupím a mám to za parádní cenu a jsem spokojený, protože s tím fakt 200 000 či více km nanajezdím a tak se rozpadu (třeba korejského) vozu nedočkám. Prostě spotřebák!
Re: Je v pořádku, že Korea vytváří tlak na tzv. evropské aut
S tím zcela souhlas. Koneckonců nikde jsem nenapsal, že ZA DANOU CENU to jsou špatné vozy. Jenže pokud je chce majitel v lepší výbavě a ne jen holý základ, tak cenová výhoda mizí v nedohlednu.
ale aspoň se na to dá, narozdíl od i30, koukat. Jak někdo napsal výše, je to taková korejská Astra a myslím, že až uvidíme zadek, od Astry to ani nerozeznáme, ale dá se to přežít. Kia se zdá, asi díky bývalému VW designerovi, má oproti Hyundai daleko příjemnější a evropštější design, kde z toho vlnobití přecházejí oči... Takže celkem slušný design, žádná velká hitparáda (narozdíl třeba od velmi pěkného Ria), ale stravitelné. Pokud budou s cenou někde kolem 260tis s klimou, mohlo by se jich pár prodat i přes ty nic moc motory.
medzi minautami radsej picanto ako i10
medi malymi radej rio ako i20
medzi nizsou strednou radsej novy ceed ako novu i30
medzi SUV radsej sportage ako ix35
medzi strednou triedou radsej optima ako i40
Tak ho tu máme, žilinského korbáčika, a jak tak koukám, leckomu už dnes dokonale provětral diskusního šíbra. Jak na něho?
Tak především si napíšme, že jsme svědky toho, jak postupně Korea přebírá po Japonsku designové asia-otěže . Víme proč, korejci zvolili dokonalou taktiku, angažovali euromistra v designu, a protože u nákupu auta hraje design zásadní roli, nemohlo to dopadnout jinak, než tak, jak vidíme nahoře. Na lowend hodně hodně dobrý.
Úkolem Petera Schreiera není samozřejmě tvořit evropskou ikonu, jeho úkolem není posouvat design evropských kompaktů vpřed, jeho úkolem je stvořit regulerní evropský lowendový kompakt pro ty, kteří si třeba nemohou dovolit třídní elitu (GOLF, focus atd.) avšak jako evropané také chtějí jezdit v plus mínus hezkém praktickém autě. A přesně to jim nový cee´d poskytuje - iluzi hezkého i praktického auta. Skutečnost, zda tato iluze nalezne odraz v silničním reálu, se potvrdí (nebo ne) v blízké budoucnosti. V tomhle to mají prostě klasické evropské automobilky jednodušší, ony ví zcela přirozeně jak to udělat, aby získaly spokojené zákazníky, a popravdě jim uznejme, že to nejen ví, ony to především... umí.
Osobně oceňuji na novém cee´du jiskru, již to není ten umulousaný silniční stydlín, nýbrž jiskrnné auto, jemuž zepředu v podstatě nemáme co vytknout. Jak spodní partie, mlhovky, tak gril včetně světel, pozvedající horizontální osu, vše je komponované na příjemné vlně. Sedí to.
No, jestli to takhle dopadne i se zádí a s bočním pohledem, můžeme pomalu cee´da vpustit do brány (lowendových) vítězů...
lowend?? nieeee...kia ceed 2 sa postaví vedla meganu,c4,p308 a spol...vw musi posunut golf 7 troška vyššie pokial chce ,aby si udržal dobre meno uvidime ...chcem konečne nejaky posun nie variaciu na rovnake tema ...konkurencia ma celkom zaujimavu ponuku ,začina byt v golf triede dusno ;-)
Ceed sa postaví vedla meganu, c4, P308, ??? si robíš srandu ??? Myslím tie staršie modeli nie celkom nové... ale facelift už vedla tých nových stojí dlhúú dobu ak si si ešte nevšimol :)) Ceed ich poprebiehal v testoch získal viac bodov ako oni a nejde len o body skrátka je to výborné krásne a kvalitné auto a kto neverí alebo sa ešte neviezol a len nadáva pretože závidí tak ten si nevidí dalej od nosa...!
Opakujem Ceed Je europske auto nie je dovazane z Azie, tu sa navrhuje, tu sa vyrába a s tade sa exportuje.
takze nieco ako ten "LOWENDOVI KORBACIK" je len uplny neznalec zažraný do ludoveho auta, ano su to dobre auta ale nie až tak ako ich ospevuje on a zatracuje ostatne značky ... tot moj náázor... !
Ahoj, ano, to angažmá Schreyera se opravdu osvědčuje. Když dovolíš, přidám do tvého záměrného kříže ještě pár rysek. Schreyer po příchodu do Kie našel velice vydařenou vazbu se sobě podřízeným Design Managerem kalifornského design centra Kie - Massimem Frascellou. Dal mu sdostatek volnou ruku a vytvořili spolu postupně novou Sportage a po ní především nové Rio (ale taky měl také velký podíl na konceptech Kue, Ray /ten první - sporťák!/ a zřejmě i na konceptu Kie RWD GT). Z Frascellova dřívějšího CV se nejvíc zdůrazňuje práce pro Bertoneho, Jaguar a Aston. Takže, kdo vidí v kreacích Kie italskou školu, vidí správně, kdo vidí Aston, taky vidí správně. Protože design, který dělají osobnosti, má vždycky jejich pečeť. ([odkaz] , [odkaz] ). Můžeme tedy předpokládat, že Frascella se účastnil i práce na novém cee'du, rodinné rysy jsou tam zřetelné. Zarazilo mě teď jenom zjištění, že podle profilu na Linked in už Frascella v listopadu od Kie odešel k Jaguar LandRoveru jako Creative Studio Chief - což mu ze srdce určitě přejeme, ale pro Schreyera to bude znamenat přeskupení sil a nejspíš úpravu kurzu nasměrování designu Kie.
Zdar :yes:
:yes: Cenné informace, díky. Vstřebávám je, a dochází mi, že potvrzují to, proč nový cee´d vypadá tak dobře, jak vskutku dobře vypadá. Považuji současně za podstatné to, že cee´d přichází na linii sympatické novosti v základním významu tohoto slova, není to tedy "jen" posunutý cee´d předchozí, auto má vizuální "obsah", až se mi chce napsat, že po "dvě-dé, přichází cee´d ve tři-dé" :-)
Zdravím Patrika, již dříve jsem říkal, že jsem mět tu šanci nový ceed vidět naživo a tak bych rád upozornil na ten výrazný šikmý prolis v polovině pontonu(dveří) který končí obloukem až u přední SPZky a jak sami uvidíte na dalších fotkách dává autu z jiných úhlů úplně jiný rozměr, zde (záměrně?) nečitelný. Zadek s tím co vidíme koresponduje a pamatuji, že když jsem se poprvé díval napadlo mne Bravo. Vnitřek ještě nebyl finální, tak ho nebudu ani zmiňovat. Někdo tu ceed přirovnal k Astonu, no to je přeci pocta!
Pro GTIho - "zaplaťpánbůh", že na rozdíl od tebe si vedení VW již potenciál skrytý v korejcích uvědomuje a bere je již za vážné a vlastně jedinné soupeře, Toyota se bohužel zničí sama, to je ale jiná diskuze.. :-)
Také tě zdravím :-) Díky, no vida, Bravo, takže tam ten Frascellův italský podpis bude asi silnější než u Sportage a Ria. Nebyla to určitě jediná možná cesta k dospělosti pro design Kie, ale nepochybně je přitažlivá a kultivovaná. Za sebe se přiznám, že bych celkově spíš očekával chladnější německou cestu, takže mě to při příchodu Picanta a Ria zaskočilo. Tak zatím :yes:
Zaujímavé info... Mimochodom, že dizajn nového Cee`d-u evokuje u ľudí nejaké asociácie s dizajnom Aston Martinu, je myslím veľmi dobrá vizitka pre dizajnérov a výsledný vzhľad auta! :yes:
To je radost, přečíst si tvoje řádky po tom slintání nad tebou....jinak jsem taky zvědav naživo, ony ty fotky přece jenom (a u všech "přidávají"), nicméně i KIA ukazuje, jak dál a v čem je předpklad úspěchu. V posledním desetiletí pořád odevšad posloucháme, jak je svět globální, jak tedy budeme mít globální auat, globální...pomalu i toaletní papír. Jenže lidé sjou různí i podle zemí a světadílů, mají různé představy a přání, jiné priority i co se aut a jejich užívání týká a tak kdo chce být skutečně globální, musí se ve skutečnosti maximálně přizpůsobit konkrétním podmínkám. KIA tohle pochopila a v Evropě se v maximální míře vyvíjí, navrhuje a samozřejmně vyrábí, je to tedy evropské auto se vším všudy a na designu je to vidět. VW taky pochopil, že chce-li prodávat v USA śpěšně Passat, musí ho stsakra přizpůsobit potřebám a vkusu Američanů, který je prostě jiný, než vkus běžného Evropana.....KIA je víc evropská a Hyundai trochu !sleduje" Forda, který se ale podle mně těmi globálními modely (pravý opak toho, co dělá H/K) trochu * do pekel....skutečně pěkného Forda jsem od Fiesty (s mírnými výhradami) už nějaký ten čas nezaznamenal. Ale tahle KIA si mi líbí stejně jako Sportage a Rio....pěkný typicky evropský auto.
Díky, pánové :yes: Berane,imho, možná u Kie (podobně jako u Hyundaie) bude přizpůsobování konkrétně USA - aspoň u některých modelů - spočívat převážně v platformě a motorizacích (viz kliková zadní náprava u Elantry, multilink u i30) a pak v nějakých detailech. Pokud jde o design exteriéru, má cee'd II hodně blízko k nové generaci Cerata/Forte (tady je skica: [odkaz] ). Je to samozřejmě dané právě tím angažmá Frascelly a je fakt, že jim to se Schreyerem vyšlo už u Sportage, která má americkou a evropskou vizáž snad skoro stejnou. To ale určitě nevylučuje i modely, které jsou jasně regionální, jako nový kei car Ray. Zdar :-)
na toto som cakal kedy sa objavis a zacnes svojimi trapnymi nazormi na urovni maleho dietata zosmiesnovat vsetko ostatne co nema logo vw.
ceed podla teba poskytuje iluziu hezkeho a praktickeho auta. Preco iluziu? Ceed je pekne a prakticke auto a to slovo iluzia si si mohol odpustit to sa hodi na tvojho golfa ktory fakt ponuka len iluziu pekneho auta lebo dizajn vo vw je na hodne slabej urovni.
Aky lowend? Podobne vybaveny ceed nebude od golfa ovela lacnejsi navyse kto za to moze ze vw je golf take predrazene auto? To ze konkurencia dokaze spravit lepsie a lacnejsie neznamena ze je to lowend, lowend je tak akurat lada alebo logan ale nie ceed, to by si uz na to akeho tu hras machra na nete mohol vediet.
Ty si cely jedna velka iluzia a je ironiou ze taki ako ty rozdavaju "mudrosti"
;-)
ale aspon sme sa na tebe zasmiali, lowend je tvoje ludove auto ktore stoji za ...ved vies za co.
Jistě. Ale věříš tomu, že by se cokoliv od H/K prodávalo kdekoliv v evropě ve stejném objemu jako nyní za ceny konkurenčních modelů třeba od Fordu, nebo VW ?
samozrejme ze nie. Pozri sa na VW v amerike ako musel ist dole s cenami aby vobec nieco predaval. O tom to je. Iny kraj, iny mrav. Cim zaujmes novych zakaznikov? Cenou a dizajnom. Pozri sa na passat v USA, to je pekne auto, nie ta obluda z roku 2004 co sa vydava za novy model. Zaujimalo by ma kolko sa tu preda aut mimo fleetu, cisto do sukromnych ruk..
Jak je vidět, o tom VW v Americe víš úplnej prd. Toho Passatu se tam v posledních měsícíh prodává 26 až 30 tisíc kusů měsíčně a co se týká ceny, technika je to poněkud jiná (totéž platí i pro Jettu), než v Evropě, takže srovnávat ceny je mimo mísu. Když o něčem nevíš, tak sem nepiš fráze a utržky, které nedávají smysl....
Prepac ale nechapem tvoju rozhorcenu reakciu. Precitaj si este raz moju reakciu a skus na nu bez urazok a invektiv reagovat. . Nerozpravame sa o passatoch ale o tom co musia robit automobilky na to aby uspeli na novych trhoch. A faktom je ze VW musel prisposobovat ceny v USA na uroven za ktoru su ochotni amici ho kupovat.
Prepáč, ale jeho reakce nebyla rozhodně tak rozhořčená, jako teď ta tvoje rozpačitá. :*)
Opět tě někdo nachytal na hruškách. >:-[]
Je lepší nejdřív něco vědět a teprve pak se o tom snažit něco napsat, snad to jednou pochopíš..., dyť už ti letos bude 32, ale to už je vlastně pozdě, i kdybys to pochopil ještě dnes, peete... >:D
:-) whitiiku, uz zase na mna reagujes, vidim ze si to este odminula nerozdychal stale a musis na mna reagovat a tarat nezmysly >:D ale tentoraz si nepisem s tebou tak nebudem viac v tomto vlakne na teba reagovat. Ale ty si posluz, mozno cast s tej trpkosti z minuleho vlakna prejde >:-[]
Velmi střízlivý, ucelený a na tebe zároveň nekonfliktní názor :yes:
Je smutné, jak se někteří v tomto vlákně diskuzně "odkopali", slovo lowend působí na někoho jako červený hadr na býka. Je fakt, že jsem nejvíce u této nové generace Ceedu/i30 zvědav na to, zda Kia/Hyundai zaútočí na mainstream, či se spokojí se svou pozicí špičkového lowendu (já osobně současný Ceed i i30 vnímám spíše na pomezí lowend/mainstream, stejně jako třeba Octavii 2).
Tak na toto som bol zvedavý a priznám sa že mi v podstate aj záležalo na tom, aby to dobre dopadlo. A to kvôli tomu, že Cee`d sa stal na Slovensku veľmi obľúbeným firemným vozom a tak je ich na cestách mraky. Takže ak sa na to v reále bude pozerať minimálne tak dobre ako na nový Sportage, tak potom palec hore. Som zvedavý ako dopadne zadok...
Už teraz si ju predstavujem v bielej farbe so zeleným pásom na boku. Takže opäť sa mi bude páčiť dovtedy kým nebudem vidieť s ňou pobehovať tie zelené kreatúry. Takto to bolo aj z predchádzajúcou verziou a aj s 5kovým Golfom...
Ano, to byl historicky daný základ, který zahájil přerod tehdy agrárního Česka, Moravy a Slezska v pozdější průmyslovou část celého Československa... >:D
Nacista jeden. >:-[] (Kdo neví, o co běží, ať jde dál.)
Škoda, že se člověk nemůže vrátit v čase zpět a zeptat se, proč jsme se s nimi vůbec vláčeli. Ne, že by nám to bylo zrovna k něčemu dobré. A ani mi nepřijde, že by za to byli nějak vděční.
ja vidim pobehovat aj policajne bavoraky a co ma byt? Myslis ze kvoli tomu sa mi teraz bmw 3 nepaci? To si uz skutocne mohol napisat nieco rozumnejsie ;-)
tvary su hranatejsie ako u i30 co dava vacsi pocit dynamiky ostrosti a dravosti, predna maska je pekna vyrazna v novom style znacky kia a spataky uz tiez dostali smerovky ako konkurencia aj ked to je len detail ktory nezavazi. Celkovo aspon zatial co vidim tak z tohto pohladu auto posobi siroko robustne dynamicky s masivnymi blatniky a dodava pocit sily.
Musim pochvalit kiu ze aj v case turbomotorov zatial nam este ponuka spolahlive klasicke atmosfericke motory :yes: ktore su v dnesnych casoch na nezaplatenie.
Ak to bude mat pekny interier o com nepochybujem a nejake slusne zadne partie tak mame dokonaleho noveho ceedika na svete :yes:
Chysta sa aj veria kombi a pro ceed a neskor turbomotory takze sa mame na co tesit :yes: aj ked zrovna z tych turbobenzinov az tak nadsseny nie som ale prichadza nova doba nic s tym nespravime zvykneme si. Diesle clovek kedysi tiez nemusel a dnes je to tu samy diesel na parkovisku, doba sa meni.
Tak ci onak ceed ma vacssi razvor ako golfik ktory ponuka razvor ria, takze v tomto sa na ceeda nechyta :yes: , som zveday na velkost kufra ale urcite dostane golf dalsiu facku :yes:
Já jen, že moje babička má 80 let a má pěkného Aldzheimera, projevuje se to taky neustálým opakováním stejné sekvence vět a otázek... takže mám o zdraví jinak mladého kluka trochu strach.. ;-\ 8-s >:-[]
Koukám, že už máš nové vydání překladového slovníku Topperštiny do kapsy. Prý to má v české části jen jednu větu, kde stačí dát jakýkoliv model stejné třídy u VW koncernu a funguje to... >:-[]
Ten slovník má dvě části, první část se jmenuje:
"Poslední koncernové záchvěvy slávy před jeho jistou smrtí",
a ta druhá část (ještě tvrdší sci-fi) se jmenuje výstižně/symobolicky:
"Král je mrtev, ať žije král..."
Na toppera potřebuješ alespoň dvouvětný slovník, ale na jeho pravou ruku inscesta (nebo jak se to píše) nepotřebuješ nic. Ten neoplývá ani jednou svou větou. Ten si vystačí s CTRL+C a CTRS+V >:D
Ale ale! ANI JEDNOU VĚTOU??? Tady jednu mou máš, abys neřek: Mně se nový vzhled Cee'du docela líbí... takže příště o mě nelži, a mimo jiné: nauč se můj nick (Ice - jako led a scent - jako vůně; Icescent)... a ještě jednu poznámku: když už, tak CTRL+V, ne CTRS (takovou klávesu bys hledal marně)... jinak CTRL+C a CTRL+V k Cee'du zde:
Cee’d a dosavadní úspěchy:
Německý auto magazín ACE Lenkrad: Kia Cee’d překonala Toyotu Auris i Volkswagen Golf
Německý auto magazín Autobild: Kia Cee’d získala vyšší hodnocení než Toyota Auris, Citroen C4 a Honda Civic
Rakouský auto magazín Autotouring: Cee’d má lepší hodnocení než Toyota Auris, Volkswagen Golf a Mazda 3.
Dánský auto magazín Motor: Kia Cee’d je historicky první auto, které získalo hodnocení 6 ze 6 bodů
Švédský magazín Vi Bilägare zjistil, že Kia Cee’d měla po dlouhodobém ročním testu (40 000 km) nejvyšší bazarovou cenu ze všech aut, které magazín za poslední roky testoval.
Auto Express – speciální ocenění pro 7-mi letou záruku
Autocar – “Nápad roku” za 7-mi letou záruku pro Kia Cee’d
Jaké Dieselové auto? – Hatchback roku
Towcars Awards 2007
Camping Fritid – Výletní auto roku 2007
Euro NCAP – 5 hvězdiček v oblasti bezpečnosti
Hele, ty si zase přečti, co Kari napsalo: "Ten neoplývá ani jednou svou větou..." ... Takže klid, přesně tak: jednu jsem napsal (zas tak skromný, že bych jen nakopíroval cosi, nejsem!) >:D ... A přečti, co je tam u mě nakopírováno! Žádný jeden vesnický magazín... ;-)
Do souboje Golf vs Ceed bych šel bez obav i s mnohem vyšším sázkovým vkladem...
A jak moc těsně to Polo nakonec Fiestu porazilo? ;-) Přiznám se, že jsem to nějak moc nesledoval...
Ja a rozhozeny ? To ne ale když vidim jak tu ztopořeně poletuje podtatransky bača kvuli korejskym vozum tak jsem si nemohl odpustit tuto popichujici otazku.
a co se ti líbí ? neříkej že Fabie nebo Golf to by jsi mě dostal :DDD Tohle je vzhledově povedené a řekl bych že se snaží vzhled opravdu nastavit evropanům na míru. Naopak Japonci sem někdy pustí něco tak obludného jako je Nisan Juke nebo nový Yaris, a od Hondy jsem čekal taky něco lepšího v podobě Civicu no nic naplat stímto jím tu asi pšenka nepokvete tak jak Korejcům. O tom že jejich auta se lidem líbí jsou levná a kvalitou zdatně dohání ty západní hovoří i prodejní čísla takže VW tu vyrostla docela hezká konkurence. Není se co divit protože VW už dávno nevyrábí lidové vozy a nový UP to nezachrání. :yes::yes::yes::yes:
Líbí se mi, že se nová generace Ceeda nevydává cestou úplné designové přestavby předchůdce. Je zde dostatek paralel, takže každému alespoň trochu znalému je jasné, s kým má tu čest. Viz prolis na bočních dveřích, C sloupek, mřížka chladiče. Tak se to má dělat.
Oceňme pěkná zpětná zrcátka, vcelku povedený vzhled předních světel a velmi, velmi povedená kola (byť jistě příplatková). Standardem budou i šestistupňové převodovky - to je přece také fajn.
Co se mi nelíbí je přebytek ala chromovaných, kovových či snad stříbrných linek. Ty na KIU nepatří. Ať si je nosí sesterská i30 - konečně ta má představovat z této dvojice tu luxusnější (pohodlnější, serióznější - lze li toto o Hyundaii principiálně říci). Ceed má být sportovnější sestrou itřicítky, ne? Ptám se tedy - kde je pořádný motor? Přímovstřiková atmosférická jednašestka má sice parádní výkon, ale na pořádný nářez to skoro určitě nebude stačit. Oturbená jednačtyřka či jednašestka patří už tak trochu k bontonu třídy ... No, už aby byla i tady.
Teď si ještě počkejme na interiér a na naladění podvozku. Doufám, že podvozkově i interiérově udrží Ceed cestu nastolenou novým Riem (pochopitelně v kontextu třídy). Snad se nedejbože nebude inspirovat u Velosteru. To by si hoši korejský moc nepomohli.
Tak prvý dojem je krásny, vyzerá velmi dobre, skoda ze nie su fotky celého auta z boku, zo zadu, atď ... vidim že konečne pribudnú xenony, predné senzory, a LED svetlá takže kráása. Už sa tešííím na tento auťáák vyzerá paráádne, ako pred tým aj teraz: Konkurencia bojte sa ...! :-)
kia nie je vw kde su dizajnovo 20 rokov pozadu a este sa tym chvalia, novy passat vyzera ako z roku 1985 ako cerstvy konkurent hranatej audiny quattra :yes:
golf 5 bol takisto dizajnovo zbabrany navyse ani terajsi golf nie je ziadna slava, interier bohapusta nuda a razvor jeden z najmensich v triede ked si pripocitas extremnu cenu a nespolahlivost koncernu vw dostanes predrazeny kus ludoveho auta za neludove peniaze. Tzv predrazeny lowend.
presne, nový passat sa mi vobec nepáči, je hranatý predok je malý nízky zadok velky vyzera to tak nerovnomernea to sa mi nepači skratka stary passat je nádhera 6-tkový :-)
uvidííme este ako bude vyzerať Pro Ceed predsa len tam budu nejake tie zmeny:)
jooooj už sa nevim dočkať ako ho s nadšením pojdem vyskúšať do predajne ku kamarátke :-)
AKO SA VAM PACI ZO ZADU A Z BOKU ? PODLA MNA Z BOKU NADHERA A ZO ZADU PODOBNE AKO H i30 ... NEVIEM ZADOK MI AZ TAK NESEDI MALI DAT MENSI NARAZNIK A ZNACKU POSUNUT NORMALNE NA 5te DVERE ... :-) ALE INAK KRASA :-) uz sa tesim :-)
Jsem jedinej, komu ten předek připomíná BMW? Základní rysy tam prostě vidím - a hlavně světla jsou dost podobná. Ale to myslím spíš jako poklonu - opravdu povedený design. Doufám, že zadek a interiér bude na stejné úrovni a bude to opravdu špica.
Schreyer umi - tady opravdu neni o cem diskutovat. Prokazal to jiz v minulosti a prokazuje i v soucasnosti. KIA v nem ziskala jednoho z nejlepsich designeru na svete. Kdo by to chtel zpochybnovat, doporucuji mu navstevu nejblizsi ophtalmologickou ambulanci.
Co se tyce motoru, tam jde KIA racionalni cestou - nabizet motory, ktere se prodavaji hromadne - spolehlive CVVT atmosfery a nizkoobjemove CRDi diesely, kusovkove speciality prenechat jinym. S prichodem 1.6T-GDI budou uspokojeni i priznivci turbobenzinu.
Uvidime jak bude vypadat interier a hlavne co naladeni podvozku - soucasna generace precejen za spickou tridy zaostavala i pres pouziti multi-linku.
Na konkretnejsi soudy je prilis brzo. Zatim novy Cee'd vypada hodne slibne, uvidime, jaka bude realita... :yes:
Čo sa interieru týka, môžem čo to spomenúť z vlastnej skúsenosti. Pracujem v Kii a mal som možnosť si vystúšať, tu sú postrehy:
Design cocpitu je odvodený od designu Kia Optima. Stredová konzola je orientovaná na vodiča podobne ako Saab, BMW 3... Plasty nezaostávajú - jemne štrukturované, mäkčené, vinikajúce lícovanie.
Vo výbave bude aj vyhrievaný volant, sedadlá (sedadlá aj el. nastaviteľné), ďalej bude možné objednať celoplošné strešné okno.
Podsvietenie budíkov bude biele podobné audinám, navyše vyššie výbavy nemajú fizycké ručičky ale veľký display kde sa zobrazí celý ciferník...a omnoho viac. Takže asi tak... máš sa na čo tešiť.
Dnes v Žiline na Hlinach7 isiel oproti mne... to boli prve 3 sekundy co som ho videl spredu bez maskovania a asi 2 sekundy v spätaku zozadu..., skoda vidiet ho tak niekde na parkovisku nafotil by som ho a hodil by som to tu, ved bol som tu 1. kto vyfotil este zakamuflovaneho Cednika po FL aj s interierom...to bolo vtedy hiiikania >:-[] , verim tomu, nakolko mam tiez kamaratov, ktori tam robia, ze to bude Weeery OK, aj ked vidiet - je vidiet, pocut nestaci... :-!
Este stale ich nemozete odfotit vy tam ?
Nový ceed nese prvky, které jej jasně řadí do rodiny H/K. Tzn. okopčené detaily všech konkurentů posplácané dohromady. Pokud máš zkušenost s ophtalmologickou ambulancí , pak věz, že kromě nepovedené nadsázky nevíš nic ani o designu, stylistice a konstrukci aut.
Jirko, diky za vysvetleni. Vzdycky se rad poucim od opravdoveho "znalce".
Ted jeste zkus pouzit Google a zjisti si, kdo je Peter Schreyer a co ma za sebou. ;-)
Určitě posun proti předchozí generaci, určitě to zase bude šlágr ( budiž jim to přáno ). Na druhou stranu v tomhle segmentu se asi už moc nového vymyslet nedá a na první pohled mi to trochu připomíná Astru a předními světly trochu Chevrolet.
;-) Prý né . Servisy Kie zejí prázdnotou. Tyto vozy jdou po 15 létech bezproblémového provozu jen odhlásit a sešrotovat.Servismani si od okusování nehtů ohlodávají i kosti. >:D
můj kamarád vlastní ,,starou,, Kiu Ceed již pět let, jezdí denně a bez jediné závady, to nemluvím o tom, že mu záruka dává jistotu ještě dva roky, o tom si zákazníci evropských automobilek mohou nechat jenom zdát.
Mimochodem někdy si kup časopis Autotip a prohlédni si dlohodobé testy tolik opěvovaných evropských automobilů v této třídě, třeba u WV budeš koukat, na jejich poslední místa!!
Mně se ten design a dravost až jistá majestátnost líbí! A ono již minulý model Kia Cee’d sklízel docela úspěchy a ocenění. Pokud to tak půjde dále, pak má našlápnuto k úspěchům dalším...
Cee’d a dosavadní úspěchy:
Německý auto magazín ACE Lenkrad: Kia Cee’d překonala Toyotu Auris i Volkswagen Golf
Německý auto magazín Autobild: Kia Cee’d získala vyšší hodnocení než Toyota Auris, Citroen C4 a Honda Civic
Rakouský auto magazín Autotouring: Cee’d má lepší hodnocení než Toyota Auris, Volkswagen Golf a Mazda 3.
Dánský auto magazín Motor: Kia Cee’d je historicky první auto, které získalo hodnocení 6 ze 6 bodů
Švédský magazín Vi Bilägare zjistil, že Kia Cee’d měla po dlouhodobém ročním testu (40 000 km) nejvyšší bazarovou cenu ze všech aut, které magazín za poslední roky testoval.
Auto Express – speciální ocenění pro 7-mi letou záruku
Autocar – “Nápad roku” za 7-mi letou záruku pro Kia Cee’d
Jaké Dieselové auto? – Hatchback roku
Towcars Awards 2007
Camping Fritid – Výletní auto roku 2007
Euro NCAP – 5 hvězdiček v oblasti bezpečnosti
Ehm, všímáš si, že na tebe de facto nikdo nereaguje? Já mám rád BMW, GTI má rád VW, ale ty jsi onanista neskutečného charakteru 8-s
Bomba roku >:D pobavils :yes:
a ty si zakomplexovany.... neviem co sa ti na tom nepaci podla mna je to krasne auto a taky ako ty co sa len boja ze "KIA" vypustila zase len supper auto ktore predbehne mozno aj milovany VW golf (nie v predaji ale v cene / kvalite / záruke / spolahlivosti atd). A sedi za stolom a nadava pretoze vie ze to bude bomba ale nechce si to pripustit a ked vyjdu testy ze kia take ocenenie, taka kvalita atd atd tak este len potom budes nasrany ze jak je to mozne .... milujem takych jak si ty... Preco by to nemohla byt bomba ? a kludne auto roka ? :-)
Nevím, možná sis nevšiml, ale předmět mého příspěvku byl především o toperovi, ne o Kie ceed. Tak nevím kde mají základ ty tvé řeči, potřeboval ses vymluvit?
Já určitě "nasraný", jak ty říkáš, z úspěchu Kie ceed nebudu. I tím autem roku klidně může být. U nás a v podobných zemích úspěch mít bude, ale na Golf nebude mít určitě. To je takové lhaní si do vlastní kapsy z tvé strany. Kia ceed je auto, jež ve mě nevzbuzuje vůbec žádné emoce. Je to kus plechu, dobře udělaný a za dobrou cenu. Pro rodinu pro převoz z A do B dobré. Pro mě určitě ne.
Já reagoval na jinou věc a tu myslím dostatečně osvětlil kolega BeranK, jelikož on tu reakci, na rozdíl od tebe, pochopil. Takže tě odkazuji na tento příspěvek.
Neviem, nie som si isty ci reagoval na mna kedze citujem : """"Kašli na něj, škoda reakce - nicméně jestli je tady někdo onanista, tak je to skutečně tenhle hošík. Baví mně sledovat, jak je v každé diskuzi jeho reakce na prvním místě a jak se zoufale snaží navátaz kontakt, ačkoliv ho nikdo nebere vážně."""" -- Kedže ja som sa tu registroval pred dvomi dňami a jedina a prva tema na ktoru som doteraz reagoval je tato tu o novej Kii Ceed II.... Takže neviem či si skôr nepochopil ty jeho.
Ceed v tebe nevzbudzuje nič len plechovku na kolesach pretože je pod značkou "KIA" ? a kebyže mal značku "VW" tak by to už bolo o inom áno? (ak by boli len značky vymenene nič ine len značky KIA a VW)... a Golf je čo ? plast ta kolesach? tak to chapem z tvojho prispevku ja. Neviem no ale mne sa aktualna Ceed-ka páči oveľa viac ako VW golf. Pride mi strašne malý ako by bol o triedu nižšie kedže som videl ako staly vedla seba Ceed a Golf. Uvidíme ako bude na živo vyzerať Ceed II a novy Golf VII ... :-)
Ne, BeranK reagoval na mě a ve svém příspěvku mluví o toperovi, takže jsi to nepochopil ty, ale omlouvá tě, že jsi tady chvíli a taky ne zrovna přehledný systém diskuze tady na auto.cz.
Mě ani tak o VW Golf nejde, mám rád trošku jiný typ aut. Ale já jsem názoru, že je Golf špička třídy a kdybych si kupoval kompakt, tak jedině Golf. Má toho hodně, co ceed nikdy nebude mít. Auru legendy, image a jméno, které má váhu. A taky oceňuji jeho design, jež má nějakou návaznost už skoro 40 let. Navíc je skvěle udělaný a mě se v něm jelo fakt dobře. Když už narážíš na jeho velikost, tak to já osobně beru za klad. Nevidím nic extra na kompaktu s délkou 4,5 metru jako je Mazda 3 nebo Astra. To už pak jaksi není kompakt. Navíc Golf i při své menší délce je nadprůměrně prostorný a kufr má taky ok. Takže v ničem neztrácí, naopak se s ním lépe manipuluje a je lehčí.
Proti ceedu nic nemám, dík své ceně si kupce najde, ale já bych volil Golf.
Kompakt má být zvenku kompaktní a zároveň uvnitř relativně prostorný a to je právě to, co umí Golf špičkově. Jestli vedle něj nějaký kompakt vypadá (zvenku) o třídu větší (jedno jestli Astra, nebo Ceed...), je to v prvé řadě plus pro opravdu kompaktní Golf, navíc třeba zrovna ta Astra, uvnitř těží z větších rozměrů (zejména rozvor) a hmotnosti (proti Golfu) minimálně. Takže to co se tu marně snažíš prezentovat jako zápor Golfu je logicky jeho klad. Jestli se něco prodává jako kompaktní, tak by to mělo taky kompaktní (reálně) být, a to platí nejen u aut, ale i u jiných mnoha produktů...
Jsem rád, že zrovna Golf nepatří k "aktivistům" za neúměrné zvětšování kompaktní třídy, to proti němu naopak používá většina jeho už poněkud "zoufalé" evropské konkurence...
Veď jasné, proti gustu žiaden dišputat... Keď sa ti páčia iné auta a máš na také iné auta tak je to tvoja vec. Lenže tu sa bavíme o Nižšej strednej triede Focus, Astra, Mazda 3, Golf, Octavia, Ceed, i 30 ... takže ak s toho by si si vybral Golf tak je to okej, každemu čo vyhovuje.
Lenže ako som spominal Golf je asi si myslim najmenši v triede nižšej strednej a tak kto sa neriadi tymi zasadami ze je to kompakt tak by mal byt kompaktny atd ... a chce nieco v cenovo takomto rozsahu ako su tieto auta, a taktiez chce viac priestoru vzadu, v kufri, v predu, tak ma u tohto najmensieho smolu. Tak čo si kupi vačšie auto ? Passat ? a to už je zase oveľa drahšie takže níč. o to ide, nie ze ja ho tu zatracujem kvoli velkosti ale je to tak, ak by si postavil nove rio a golf tak by si myslel ze su v rovnakej triede. ale o tom sa je zbytočne natahovať uvidime ako to cele dopadne s novou ceed a novym sedmickovym golfom. :yes: sám som zvedavý ;-)
Říkám ti podruhé, že mít u kompaktu délku 4,5 metru není kompaktní. A měl bych vědět, že Golf při svých 4,2 metrech je na tom s prostorností a velikostí kufru stejně nebo lépe než 4,5 metroví Mazda 3 nebo Astra. Sedmičkový Golf bude určitě větší, žádá si to doba, ale u šestky její rozměry jsou kladem než záporem.
Kašli na něj, škoda reakce - nicméně jestli je tady někdo onanista, tak je to skutečně tenhle hošík. Baví mně sledovat, jak je v každé diskuzi jeho reakce na prvním místě a jak se zoufale snaží navátaz kontakt, ačkoliv ho nikdo nebere vážně. Furt dokola bez stopečky invence, vtipu, typický grafoman internetových diskuzí - nemá co říct, ale říká to pořád. Není ani podnětný (jako byl svého času Marianek), ani samostartovací (jako třeba wolff a vůbec celý ten bazalka klub), ale je pouze zcela, ale zcela nudný......
Dejte si profily obou vozů (Astra a Cee´d II) vedle sebe a zjistíte, jak malá je tam podobnost! Navíc poslední okénko jasně odkazuje na Vengu ("rodinné geny" Kia).
Nevím jak ostatním, ale mně příjde design nového Ceedu až podezřele podobný novému Citroenu C4 - hlavně profil z boku a zadek... ten je téměř totožný...
...dve moznosti jak udelat hatchback nizsi stredni. Moderne vypadajici a konzervativne vyhlizejici. Tudiz bud se bude vzdalene podobat Astre (popr. Megane, Bravo...) nebo Golfu. Cestou Golfu se (bohuzel) skoro nikdo z konkurence nevydal. Snad dle vetsiny vyrobcu vypada uz prilis zastarale. (osobni nazor mam jiny). Dane je to koncepci karoserie, ta moc moznosti nedava.
Osobne hodnotim novy Cee'd pozitivne. Vypada moderne, nepreplacane, zaroven vsak dostatecne konzervativne. Ocekavam, ze tento model navaze na uspech nynejsiho.
Tož vypadá to celkom slušně, šálek mého čaje to však néni. Příď i záď si své fandy jistě najde, boční profil jest pak vpravdě "astrální" - za více slov to nestóji. Počkejme si ešče na druhou vlnu, tu interiérovou. Tož tak.
Všem těm, kterým vadí, že se Kia inspirovala Astonem bych vzkázal asi tolik, ať se probudí. To je totiž, jako kdyby dotyčný řekl, "Ano, vadí mi, že zadek mé přítelkyně je podobný tomu Jennifer Lopez. U Laguny Coupé to nevadilo snad nikomu a tady to najednou vadí. Get a life, people.
U H/K se za posledních 20 let inspirovali kdečím, takže to bych už ani neřešil. Pokud tady v tom někdo vidí Astona, měl by se raději nejdřív podívat tady:
[odkaz]
Tam je to samozřejmě ještě markantnější. Já už jen opravdu "nemůžu" z některých lidí. Ten vidí v některých liniích Ceedu, Bravo, jiný Fiestu apod. Neustále vymýšlet něco nového téměř nejde, takže to, že se ta která automobilka inspiruje některými designovými prvky jiné, bych vůbec nepovažoval za tragedii. Viz. jak se Mercedes přiznal, že se nechali u (C nebo E-Class, nejsem si jistý), inspirovat Pasatem CC apod. Nebo mně napadá Subaru BRZ a Toyota FT-86, to jsou z hlediska designu téměř identická auta a vadí to snad někomu? Tihle neustálí srovnávači by si měli vzít prášek. Nemají co říct k diskuzi, tak aspoň musí napsat, že se to něčemu podobá. NO A CO? Pořád to není kopírování do posledního šroubku jako Číňané, takže bych to neřešil.
Mám stejný názor! Lidi vidí v tomhle okopírované tamto a v tamtom zase tohle, je to děs :no: Podle mě ceed připomíná hlavně Rio, což je z hlediska identifikace značky v pořádku. Dnes je skoro každém autě aspoň jeden designový prvek, takže bych z toho určitě nedělal tragédii.
Mimochodem Subaru BRZ a Toyota FT-86 jsou konstrukčně úplně stejná auta lišící se jen v detailech, takže je logické, že vypadají stejně ;-)
Vypadá to dospěle, je to líbivější a dynamičtější než minulá verze a přitom to není přeplácané, jako u bratříčka hyundaie, jehož poslední modely na mě působí trochu jako návrhy pana Kaplického. U mě zvenku dobrý, a to asijské produkty nemám všeobecně rád. Myslím, že to bude mít, hlavně na Slovensku, kde se montuje, úspěch. ;-)