K ovládání nového Ferrari 458 Italia bude řidič potřebovat jen volant. Stejně jako v závodních autech budou všechny důležité ovladače umístěny přímo na něm.
Auto je to krásné, o jizdních vlastnostech taky nepochybuji, ovšem ty budíky a ta palubka ... Vypadá to jako nějaký volant z herní konzole a na místě těch výdechů by mohli být repráky ... Prostě mi to uvnitř připadá jako stvořené pro herní pařmeny. ;-\
Což ovšem nic nemění na tom, že bych mlaskal blahem. I za pouhé svezení ... >:-[]
Ferrari nevie čo to znamená ergonómia... vždy si dávalo viacej záležať na designe krytu na motor ako na ľudoch čo sedia vo vnútri- Teraz ako tak sa to pomaličky zlepšuje, ale stále je to katastrofa... Sedíte tam ako v nejakom aute zo 80' rokov... Ludia, co za to daju kopec $$$ by si zasluzili trocha luxusu vo vnutri...
reklamni video je cele na okruhu, vetsina fotek je z okruhu (studiove se nepocitaj) , takze kdo chce Ferrari na prestiz tak sahne po jinem jejich modelu a pravdepodobne po F430 ze ktereho tahle Italia vychazi
Trochu luxusu? Vždyť je ho tu víc než dost, co ti tu chybí? Pro střelbu na krev nepotřebuješ krom volantu pedálů už nic. Mrkni se jak vipadá interiér F40.
Pred mesiacom som skoro napálil do bieleho kabrioletu Ferrari, ktoré riadil nejaký tupec, ktorý si myslel, že keď má peniaze je nesmrteľný a všetci musia pred symbolom jeho bohatstva padúť na zadok. Išiel z vedľajšej ulice z mobilom pri uchu a na moju, pre neho určite "smiešnu" Kiu, sa ani nepozrel. Skrátka musel som skočiť na brzdu aby som do toho tupca nenapálil z boku.
Víš jaká by to byla čest opřít Kiu o Ferrari? Ještě půl roku bys o tom mohl vyprávět v hospodě a některé oděrky by sis na autě nechal jako skalp :-! >:D
Podle mě je to hnus od masky až do výfuk. Ferrari bylo pěkné možná tak v 80.letech. Na tohle auto bych použil tak 5kg kladivo. Jediné co by se mě na tom autě líbilo je motor. A ten bych si předělal do EVA 9. :-!
takto tvarovane volanty prinesla nekdy v 80 letech Momo pro tehdejsi Subaru team a hlavne do vozu co jezdili na okruzich v serialech co se jezdej vlastne prevazne v Japonsku, ale je mozne ze to Italove nekde pouzili i driv :-)
Trochu luxusu? Vždyť je ho tu víc než dost, co ti tu chybí? Pro střelbu na krev nepotřebuješ krom volantu pedálů už nic. Mrkni se jak vipadá interiér F40.
najprv o aute, design ma dosť šokoval, ale už si zvykám...a pravdupovediac, začína sa mi poriadne páčiť :-) k výkonovým zmenám niet čo dodať :yes:
ALE, v článku sa uvádza, že veľkou novinkou sú pádla prevodovky, ktoré sa natáčajú spoločne s volantom, ale na oficiálnom videu, ktoré je na autofun.cz vidieť v 1:49 úúplne krásne, že sa vôbec nenatáčajú, sú ako predtým, stabilné.
ps: pripomína mi to Lamborghini Gallardo LP550-2 Valentino Balboni, pri ktorom mala byť podľa správ sekvenčná prevodovka, ale na všetkých snímkach a videách bolo s manuálom.
buď nás automobilky zámerne klamú, alebo oficiálne informácie niesú až také oficálne...
Máte rádi rychlou jízdu? Máte rádi Ferrari? Staňte se fanouškem Automotostylu/Roadlooku TV na Facebooku a získáte možnost vyhrát mj. zapůjčení Ferrari na den - [odkaz]