Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
dubo
Zaujímavé auto v tomto segmente, ale za tú cenu sa človek môže v konkurencii pohliadnuť po aute inej kategórie.
Ináč zadné svetlá sú úplne ako s VW Polo.
Ináč zadné svetlá sú úplne ako s VW Polo.
rohYpnol
Technika na té nejvyšší úrovni, tu se nemá cenu o nic přít. Lepší vůz v segmentu prostě není.
Ale technika není vše a design je to, co se podle mě jako celek nepovedlo. Bohužel musím napsat, že vůz je ve své podstatě "fotogenický" a naživo vypadá ještě hůř. Přitom základní koncepce je naprosto v pořádku. Pozitivní je, že mi vadí ve své podstatě detaily, které ale určují výraz vozu. Tyto detaily se dají vyřešit úpravou od tuningových výrobců. Takže😒br /> 1. přední nárazník a oblast kolem ledvinek - brr, no a oblast ještě níže jako by byla z jiné generace BMW, tohle se nepovedlo
2. kliky - mohutné, plech vylisovaný dovnitř na styku s plastovým dílem - proč?
3. anténa - co tam proboha dělá? I obyčejný lidový Golf v základu má anténu integrovanou
4. zadní nárazník - nevzhledné umístění registrační značky a opět komplikovanost tvarů, necelistvost
Tedy to, co nezvládl výrobce, se dá stále ještě zachránit. Osobně bych za ty peníze lovil v jiných vodách, ale o zákazníky BMW 1 nouzi mít nebude. Jen škoda těch detailů...
Mimochodem, spousta detailů je provedením zcela totožné se současným Golfem - návaznost zadních dveří na C-sloupek, pojetí těsnění dveří, překrytí B-sloupku, vodorovné těsnění ve dveřích, otevírání 5. dveří...
Ale technika není vše a design je to, co se podle mě jako celek nepovedlo. Bohužel musím napsat, že vůz je ve své podstatě "fotogenický" a naživo vypadá ještě hůř. Přitom základní koncepce je naprosto v pořádku. Pozitivní je, že mi vadí ve své podstatě detaily, které ale určují výraz vozu. Tyto detaily se dají vyřešit úpravou od tuningových výrobců. Takže😒br /> 1. přední nárazník a oblast kolem ledvinek - brr, no a oblast ještě níže jako by byla z jiné generace BMW, tohle se nepovedlo
2. kliky - mohutné, plech vylisovaný dovnitř na styku s plastovým dílem - proč?
3. anténa - co tam proboha dělá? I obyčejný lidový Golf v základu má anténu integrovanou
4. zadní nárazník - nevzhledné umístění registrační značky a opět komplikovanost tvarů, necelistvost
Tedy to, co nezvládl výrobce, se dá stále ještě zachránit. Osobně bych za ty peníze lovil v jiných vodách, ale o zákazníky BMW 1 nouzi mít nebude. Jen škoda těch detailů...
Mimochodem, spousta detailů je provedením zcela totožné se současným Golfem - návaznost zadních dveří na C-sloupek, pojetí těsnění dveří, překrytí B-sloupku, vodorovné těsnění ve dveřích, otevírání 5. dveří...
docela vtipne sport-line s 2.0 dies pod kapotou >😁
Humor evropskemu oddeleni bmw neschazi
:😉
Humor evropskemu oddeleni bmw neschazi
:😉
Také mě tyto kombinace "baví".
Nejel jsi jí?
Charakter motoru je zřejmý částečně už z článku.
No vidíš a já se nemůžu zbavit dojmu, že nejlepší soud každej udělá po jízdě. Nejel jsem novou generaci, jen v ní seděl a kvitoval konečně důstojný interiér, naproti tomu jsem se 118d a 120d loni a předloni něco najel, takže dokážu pochopit i ten přídomek sport.
Tady jde spíš o soubor vlastností a designové doplňky opravňující výrobce k příplatku, přesto to auto funguje lépe a sportovněji než cokoliv ve třídě (pokud není jedinou charakteristikou slova sport do 7000rpm vytočený motor se zpěvnou melodií).
Tady jde spíš o soubor vlastností a designové doplňky opravňující výrobce k příplatku, přesto to auto funguje lépe a sportovněji než cokoliv ve třídě (pokud není jedinou charakteristikou slova sport do 7000rpm vytočený motor se zpěvnou melodií).
A on ten nový benzinový motor nemá o mnoho "sportovnější" charakter než diesel. Vychází to najevo právě nyní, kdy konečně testujeme benzinovou jedničku s manuálem.
IMO (to je spíš k předchozím příspěvkům) v takovém autě ani není při daných výkonech příliš potřeba, aby motor nějak vybízel k dynamické jízdě. Se sport paketem to prostě vypadá dobře a dobře sedí na silnici, na nějakou sportovní jízdu se bude myslet u budoucích silnějších motorů. U současných verzí řady 1 má jít hlavně o příjemného služebníka na denní jízdy, se kterým je zábava jezdit.
IMO (to je spíš k předchozím příspěvkům) v takovém autě ani není při daných výkonech příliš potřeba, aby motor nějak vybízel k dynamické jízdě. Se sport paketem to prostě vypadá dobře a dobře sedí na silnici, na nějakou sportovní jízdu se bude myslet u budoucích silnějších motorů. U současných verzí řady 1 má jít hlavně o příjemného služebníka na denní jízdy, se kterým je zábava jezdit.
V době nadvlády nafty v Le Mans už může být za jistých okolností naftový motor nazván i sportovním 😉
Ale hlavně sport není o dlouhým táhlým (kopci), ale o těch zatáčkách před, na a za ním. 😉
Ale hlavně sport není o dlouhým táhlým (kopci), ale o těch zatáčkách před, na a za ním. 😉
Kdyz uz nam tu uvedli interier nove A3 tak jeste musim dodat, ze ikdyz ani interier 1er neni z meho pohledu dokonalej, ro urcite ne, tak A3 prekonava hrave.