Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW 118d Sport Line – Nejmenší je nejlepší

Ze všech kompaktů má nejstísněnější interiér, ale žádný hatchback se mu jinak nevyrovná.
Zpět na článek
12. 1. 2012 13:52
Re: Mistrovská nedokonalost
V době nadvlády nafty v Le Mans už může být za jistých okolností naftový motor nazván i sportovním ;-)
Ale hlavně sport není o dlouhým táhlým (kopci), ale o těch zatáčkách před, na a za ním. ;-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
12. 1. 2012 13:47
Re: Mistrovská nedokonalost
A on ten nový benzinový motor nemá o mnoho "sportovnější" charakter než diesel. Vychází to najevo právě nyní, kdy konečně testujeme benzinovou jedničku s manuálem.
IMO (to je spíš k předchozím příspěvkům) v takovém autě ani není při daných výkonech příliš potřeba, aby motor nějak vybízel k dynamické jízdě. Se sport paketem to prostě vypadá dobře a dobře sedí na silnici, na nějakou sportovní jízdu se bude myslet u budoucích silnějších motorů. U současných verzí řady 1 má jít hlavně o příjemného služebníka na denní jízdy, se kterým je zábava jezdit.
12. 1. 2012 13:42
Re: Mistrovská nedokonalost
No vidíš a já se nemůžu zbavit dojmu, že nejlepší soud každej udělá po jízdě. Nejel jsem novou generaci, jen v ní seděl a kvitoval konečně důstojný interiér, naproti tomu jsem se 118d a 120d loni a předloni něco najel, takže dokážu pochopit i ten přídomek sport.
Tady jde spíš o soubor vlastností a designové doplňky opravňující výrobce k příplatku, přesto to auto funguje lépe a sportovněji než cokoliv ve třídě (pokud není jedinou charakteristikou slova sport do 7000rpm vytočený motor se zpěvnou melodií).
12. 1. 2012 13:07
Re: Mistrovská nedokonalost
tak to je spíš věcí zákazníků.... pokud to kupují, proč jim to nedat.... ;-)
12. 1. 2012 13:03
Re: Mistrovská nedokonalost
Charakter motoru je zřejmý částečně už z článku.
12. 1. 2012 12:31
Re: Mistrovská nedokonalost
Také mě tyto kombinace "baví".
Avatar - dicky
12. 1. 2012 12:13
Re: Mistrovská nedokonalost
docela vtipne sport-line s 2.0 dies pod kapotou >:D
Humor evropskemu oddeleni bmw neschazi
:*)
Avatar - rohYpnol
12. 1. 2012 11:40
Mistrovská nedokonalost
Technika na té nejvyšší úrovni, tu se nemá cenu o nic přít. Lepší vůz v segmentu prostě není.
Ale technika není vše a design je to, co se podle mě jako celek nepovedlo. Bohužel musím napsat, že vůz je ve své podstatě "fotogenický" a naživo vypadá ještě hůř. Přitom základní koncepce je naprosto v pořádku. Pozitivní je, že mi vadí ve své podstatě detaily, které ale určují výraz vozu. Tyto detaily se dají vyřešit úpravou od tuningových výrobců. Takže:
1. přední nárazník a oblast kolem ledvinek - brr, no a oblast ještě níže jako by byla z jiné generace BMW, tohle se nepovedlo
2. kliky - mohutné, plech vylisovaný dovnitř na styku s plastovým dílem - proč?
3. anténa - co tam proboha dělá? I obyčejný lidový Golf v základu má anténu integrovanou
4. zadní nárazník - nevzhledné umístění registrační značky a opět komplikovanost tvarů, necelistvost
Tedy to, co nezvládl výrobce, se dá stále ještě zachránit. Osobně bych za ty peníze lovil v jiných vodách, ale o zákazníky BMW 1 nouzi mít nebude. Jen škoda těch detailů...
Mimochodem, spousta detailů je provedením zcela totožné se současným Golfem - návaznost zadních dveří na C-sloupek, pojetí těsnění dveří, překrytí B-sloupku, vodorovné těsnění ve dveřích, otevírání 5. dveří...
12. 1. 2012 10:09
zadné svetlá
Zaujímavé auto v tomto segmente, ale za tú cenu sa človek môže v konkurencii pohliadnuť po aute inej kategórie.

Ináč zadné svetlá sú úplne ako s VW Polo.
Avatar - Pepecl
12. 1. 2012 09:39
Re: Jistota..
A3 mě zatím svou "sterilitou" neoslovila vůbec a nové 1er mě za srdce taky nebere... Škoda, u menších zástupců prémie bych právě emoce očekával na prvním místě. Snad Mercedes s novým Áčkem leccos z téhle současné nudy zachrání.. :-)
Avatar - fOE
12. 1. 2012 07:54
Re: Jistota..
bohuzel ale lidi klicem obtahnou kde co ;-\ to ze 1er nedava svuj puvod okate najevo neznamena ze se nejakej nenechavec nenajde. Jinak za me je to povedena kombinace, jen skoda vysledne ceny kolem 1mil. za tu cenu bych si vedel predstavit 120d s automatem. ;-)

Kdyz uz nam tu uvedli interier nove A3 tak jeste musim dodat, ze ikdyz ani interier 1er neni z meho pohledu dokonalej, ro urcite ne, tak A3 prekonava hrave.
12. 1. 2012 07:48
Jistota..
Pravděpodobně jediné auto za milion se kterým se člověk nemusí být závisti neznalých sousedů, byť v červené křiklavé barvě vůz pusobí unylým, klidný, emoce nevyvolávajícím dojmem a ani při pohledu dovnitř případného závistivce nic nepřinutí nic k tomu vzít korunu a zjistit jakže silný lak je na dveřích vozu, majitel vozu korejské výroby za třetinovou cenu pochválí majiteli koupi nového BéeMWé a spokojeně s úsmevem na rtech odchází ke svému vozu s myšlenkou, že jeho vuz vlastně nevypadá o nic hůř...