Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche Boxster: Třetí generace oficiálně (nové foto a video)

Zuffenhausenští pokračují ve své modelové obměně a po 911 je zde i nová generace nejmenšího současného Porsche.
Zpět na článek
12. 1. 2012 10:02
12. 1. 2012 12:27
12. 1. 2012 15:57
12. 1. 2012 22:24
12. 1. 2012 19:52
12. 1. 2012 10:25
12. 1. 2012 10:34
12. 1. 2012 11:17
12. 1. 2012 14:19
12. 1. 2012 21:45
13. 1. 2012 17:24
12. 1. 2012 10:28
12. 1. 2012 15:59
12. 1. 2012 16:15
12. 1. 2012 22:30
13. 1. 2012 17:17
13. 1. 2012 17:36
12. 1. 2012 10:52
12. 1. 2012 11:25
12. 1. 2012 12:14
12. 1. 2012 21:51
13. 1. 2012 17:33
12. 1. 2012 12:37
12. 1. 2012 12:59
12. 1. 2012 12:59
13. 1. 2012 17:27
13. 1. 2012 17:30
12. 1. 2012 12:44
12. 1. 2012 14:45
12. 1. 2012 19:38
12. 1. 2012 15:37
12. 1. 2012 16:02
12. 1. 2012 18:56
12. 1. 2012 19:12
13. 1. 2012 09:54
13. 1. 2012 10:52
13. 1. 2012 15:53
13. 1. 2012 17:19
13. 1. 2012 17:33
13. 1. 2012 17:38
13. 1. 2012 17:47
13. 1. 2012 17:53
13. 1. 2012 18:01
13. 1. 2012 18:15
13. 1. 2012 18:30
13. 1. 2012 17:39
13. 1. 2012 17:47
13. 1. 2012 17:54
13. 1. 2012 17:58
13. 1. 2012 18:16
13. 1. 2012 18:29
13. 1. 2012 19:01
13. 1. 2012 19:21
13. 1. 2012 15:47
13. 1. 2012 10:52
13. 1. 2012 10:59
13. 1. 2012 11:19
13. 1. 2012 12:45
13. 1. 2012 17:24
Avatar - Ham.
12. 1. 2012 09:59
Ideální koncepce
podvozku, snížená váha, opět bez chyby a kazu.
Rozbalit vlákno
0
12. 1. 2012 10:02
Dobre
Smysl Boxstera mi vzdycky unikal, bylo to takova 911 pro "chude", tato nova generace je vsak dostatecne svebytna a odlisena od vetsiho sourozence, krasa na pohled.
Rozbalit vlákno
4
12. 1. 2012 12:27
Re: Dobre
Chrudoši, sorry, ale tohle je jedno z "top ten" nejhloupějších klišé o autech. Jistě, že cílí na jinou vrstvu zákazníků, ale jejich finanční kondice asi nebude jediný argument.
12. 1. 2012 22:24
Re: Dobre
Tohle klišé milují Britové. Alespoň tam ho slyším nejčastěji.
Avatar - petrumr
12. 1. 2012 19:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
12. 1. 2012 10:25
Boxster
Výborně, tohle se dost povedlo. Přední světla jsou mnohem lepší, předchozí generaci jsem moc nemusel. Dynamická záď vypadá taky výborně a interiér super. :yes:
Rozbalit vlákno
5
12. 1. 2012 10:34
Re: Boxster
Parada, co?

Asi jedine auto, kde svisle orientovana svetla vypadaji perfektne.

A ten interier je naprosto bez kazu :yes:

Porsche (ostatne jako vzdy) :yes: :yes: :yes:
Avatar - Emel
12. 1. 2012 11:17
Re: Boxster
Světla vypadají dobře, pořád bych asi dal přednost kulatým... ale proti tomu patvaru u předchozí generace je to obrovský posun :-).

Interiér moc pěkný... ale opravdu je dobrý nápad nahradit ruční brzdu u sportovního auta tlačítkem? Ale dobře, to jen tak šťourám aby se neřeklo...
12. 1. 2012 14:19
Re: Boxster
Toz pokud mas koule na to abys tohle auto hodil bokem, tak tu rucku asi ani potrebovat nebudes. Samozrejme nemyslim ty koule z Citroenu...
Avatar - Emel
12. 1. 2012 21:45
Re: Boxster
Proč myslíš? Pokud se mi dostane do ruky na okruhu tak ho bokem honit budu :-). A ručka se na to hodí vždycky... ne že by to nešlo jinak, ale v některých situacích je prostě nejlepší. A navíc... i při parkování dávám přednost klasice před čudlíkem.
13. 1. 2012 17:24
Re: Boxster
No parkovani mne moc netrapi, ale na tom okruhu by se uz s ruckou dalo pobavit. Nicmene v pripade tohoto auta BYCH se radeji soustredil na stopu a prehazovani hmotnosti. V Boxsteru to musi byt skoro dotek absolutna...
12. 1. 2012 10:28
Ano, ano
Dnes musím velmi ocenit Porsche za tento posun. Při příchodu Boxsteru jsem byl hodně rozpačitý. To auto mi přišlo příliš dětinské, možná až nedůstojné Porsche. Nyní je vidět jak postupně Porsche posadilo Boxster do svého portfolia. Nyní již působí velmi dospěle. O schopnostech nemá cenu pochybovat a lze jen a jen ocenit snížení hmotnosti. A samozřejmě nelze opomenout fakt, že Boxster asi nikdy neukáže, jak dokonale by šla tato koncepce a rozměrová třída využít made by Porsche. Přeci jen nelze jízdně "odstřelit" 911. Jediná vada na kráse, kterou ale musíme akceptovat.
Rozbalit vlákno
5
12. 1. 2012 15:59
Re: Ano, ano
;-) rekni mi to do oci, ze je boxster detinskej, az kolem tebe pojedu ;-)
12. 1. 2012 16:15
Re: Ano, ano
Pozor. Jízdně to auto absolutně nezpochybňuji. Je to čistě jen o osobním dojmu, jak na mě působí 1. gen.
12. 1. 2012 22:30
Re: Ano, ano
Ale lze. Boxster Spyder dokáže nižším 911 pořádně zatopit. Je to taková otevřená GT3 na okresky. Ale jinak máš pravdu, 911 omezuje růst Boxsteru a Caymanu, byť jejich koncepce je velmi zajímavá.
13. 1. 2012 17:17
Re: Ano, ano
Ono to jednou bude muset "padnout". Koncepce Boxteru je pro sportovni auto to nejnejnej, co muze byt a Porsche to dotahlo do takove dokonalosti, ze musi tu nizzsi radu omezit vykonove...
Toho horniho Boxika musim mit!!!
13. 1. 2012 17:36
Re: Ano, ano
Pokud se něco nezměnilo, tak Spyder bude součástí stálé nabídky (i u nové generace). Ale je to už hodně hard core svezení, nic pro slečinky. Případný déšť se řeší dostatečně rychlou jízdnou, jen magor by nandaval ten kus hadru. ;-)
12. 1. 2012 10:40
Designéři Porsche nevymřeli!
No sláva, Porsche pořád umí postavit krásné, tvarově dramatické auto, aniž by muselo zůstávat u historického odkazu (jako u 911, kde je to samozřejmě nutné a v pořádku).

Takže po obludné neforemné Panameře a rozpačitém Cayenne je tu konečně zase další Porsche vedle 911, které by si člověk přál mít v garáži :yes:
Rozbalit vlákno
1
12. 1. 2012 20:44
Re: Designéři Porsche nevymřeli!
Ty, já ti nevím, jak Cayenne současné generace (1G se mi nelíbí), tak Panamera jsou v pohodě, 911 a tenhle Boxster jsou lahůdky ;-)

Nový kabát se fakt povedl, přijde mi takový lehčí, ale zároveň dravější než předchozí verze :yes:
12. 1. 2012 10:52
Minuta ticha
Pokochejme se pohledem na perfektni spojeni krasy a ucelnosti, popremyslejme o technickych parametrech a podrzme minutu ticha za japonske FT-86 a BRZdy, ktere vedle tohoto skvostu silnic pusobi jako Pinocchio vedle Ramba...
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Enthusiastic.driver
12. 1. 2012 11:03
Re: Minuta ticha
Cenou, cílovou skupinou zákaznictva i pojatou filozofií na to mají plné právo!
Avatar - Emel
12. 1. 2012 11:25
Re: Minuta ticha
Tak tady bych byl hodně opatrný. FT-86 je trošku jinak konfigurovaný model v jiné cenové relaci. Navíc moje poslední zkušenost s Boxsterem byla velké zklamání...
Avatar - Enthusiastic.driver
12. 1. 2012 11:36
Re: Minuta ticha
Co tě tak zklamalo? Mi naopak přijde Boxster v rámci třídy jako jednoznačně nejlepší (SLK, Z4)
Avatar - Emel
12. 1. 2012 12:14
Re: Minuta ticha
Převodovka PDK v kombinaci s elektronikou... bylo nějak lehoučce mokro a měl jsem pocit, že auto trpí nějakou duševní poruchou, při rozjezdech to prostě nefungovalo a Boxster nestíhal výrazně slabší auta :-). Ale taky to mohl být problém konkrétního kusu nebo třeba pneu...
Avatar - Enthusiastic.driver
12. 1. 2012 12:54
Re: Minuta ticha
Aha, mi právě přišlo, že na lehce oslizlé cestě teprv začíná ta pravá zábava :-)

Jinak PDK jsem nezkoušel, za to mám zkušenost s tím obstarožním tiptronicem, který se tam dával ještě před PDK a to je teprv degradace celého auta. Jinak ovšem Boxster za mě bezchybný :yes:
12. 1. 2012 14:20
Re: Minuta ticha
No a ja ho zkousel s manualem a problemy nebyly. Ani na mokru, melo to podstatne vic trakce, nez na kolik jsem si troufal. MOzna, ze to PDK se projevuje podobne jako DSG, tam jsem mel na mokru taky problemy s blikajicim protiprokluzem...
Avatar - Emel
12. 1. 2012 21:51
Re: Minuta ticha
No právě protiprokluz se nějak hádal s převodovkou... dupneš na plyn, protiprokluz přiškrtí plyn, převodovka přeřadí... problém nebyl s trakcí jako takovou, ale právě s elektronikou. Ale měl jsem na blbnutí asi 10 minut, takže nevylučuju že se dá zvyknout nebo to řešit nějakým nastavením.
13. 1. 2012 06:52
Re: Minuta ticha
To, co popisujes, jsem prave zazil s DSG + TDI 125 na mokru. Ale po prepnuti na S se to paradoxne zlepsilo. Nicmene pri normalni jizde a normalnich rozjezdech bylo vse v pohode.
Avatar - Ji/Ri
13. 1. 2012 17:33
Re: Minuta ticha
Emele, problém nebyl nikde jinde,než mezi sedlem a volantem ;-)
Avatar - CHerokee
12. 1. 2012 11:31
Re: Minuta ticha
Takto bych nespekuloval, dokud není známá cena u nás. Americká cena nic neznamená, tam jsou auta podstatně levnější než v Evropě.
Avatar - Enthusiastic.driver
12. 1. 2012 11:10
Jen ten posilovač
Nový Boxster se mi designem exteriéru líbí moc! Je skutečně krásný, již dostatečně odlišený od 911 a narozdíl od mnoha jiných aut dnešní doby netrpí syndromem vysokého pontonu.

Stejně tak kvituji evoluci místo revoluce v použité technice, úbytek váhy, zvětšení tuhosti. Paráda

Co se mi však nelíbí je interiér. Opulentní středový tunel a la Panamera mi už neseděl v 911 a v Boxsteru, jakožto malém roadsteru, mi připadá naprosto nepatřičně.

A největší výtku směřuji k el. posilovači řízení. Jeho masivní zavádění bych ještě před pár lety od Porsche nečekal :-( Jakkoli je pro mne el. posilovač jednou z nejnesmylnějších věcí, dokážu jeho instalaci do běžných vozidel pochopit, ne tak do sportovních aut. Bohužel...
Rozbalit vlákno
13
Avatar - 3_diamanty
12. 1. 2012 12:32
Re: Jen ten posilovač
boxter je pekne auto uznavam nevravim ze sa mi nepaci ale medak SLK je interierovo o level vyssie a myslim ze vonkajsim dizajnom takisto, porschaku uskodilo to ze vsetky jeho modely vyzeraju spredu rovnako a pri pohlade sikmo z predu nebyt zadnej casti tak je to cista carrera.

Navyse ta utopena navigacia je v dnesnej dobe uz hroza a budiky aj volant ma medak takisto vymakanejsie aj ked navigacu tiez nema uplne idealne ale predsa o dost lepsie riesenu ako porsche ktore ju ma proklate nizko. Zadne partie su v porsche tiez podla mna rozporuplne a motor v strede sa mi nejavi ako vyhoda aj napriek idealnemu rozlozeniu hmotnosti auta. Ked dojde na servis dostat sa k motoru bude nocna mora mechanikov.
Avatar - Enthusiastic.driver
12. 1. 2012 12:57
Re: Jen ten posilovač
Ano, interiér SLK je excelentní a přiznávám, že se mi z něj ani nechtělo vylézat a dosavadní Boxster v tomto ohledu dost pokulhával. Ale roadster je především o jízdě a tam pro změnu SLK mocně pokulhává za Boxsterem.

Umístění motoru mi nepřijde jako bůhvíjaký problém - větší zásahy děláš jednou za x let. A koneckonců, je to starost mechaniků, ne tvoje. Naopak na autech s mr koncepcí mě pokaždé dostává ta lehkost v zatáčkách a prakticky nulová nedotáčivost.
12. 1. 2012 14:28
Re: Jen ten posilovač
Mne prave ta auta s MR koncepci prijdou obcas az jedovate nedotaciva, ale je fakt, ze to se to musi pri najezdu hodne prehnat...

Nicmene interier na tomhle Boxteru je ze vsech jeho generaci jednoznacne nejlibovejsi :yes:
Avatar - Ham.
12. 1. 2012 17:20
Re: Jen ten posilovač
Motor uprostřed nejen, že není problém ale je to ta nejlepší koncepce podvozku pro sportovní vůz, koncepce dokonce lepší než u 911. I proto Boxster s malým výkonem ujíždí mnohem silnějším strojům.
12. 1. 2012 22:34
Re: Jen ten posilovač
MR je asi nejlepší, ale FR bývá čitelnější na limitu.
Avatar - Ham.
12. 1. 2012 22:53
Re: Jen ten posilovač
Tak to je celkem logické, jakmile je auto nevyvážené dopředu nebo dozadu tak na limitu začne ujíždět jen jedna náprava a je víc času na korekci a korekce je jednodušší protože se tzv. opřeš o tu nápravu která ještě drží. Vyvážené auto s hmotou uprostřed prostě drží, drží, drží a pak se utrhne a to rovnoměrně na předku i na zadku, to je náročnější na reakce ale odměnou je, že ten limit je výš.
12. 1. 2012 23:23
Re: Jen ten posilovač
Jedna věc je vyvážení za klidu, kde u FR nebývá problém, druhá věc je posun těžiště při jízdě. Tam právě nastává, co popisuješ. MR si zachovává vyvážení a jde do smyku náhle a rychle. Proto se říká, že FR je víc na hraní. MR je víc pro čistou stopu a umí být zrádné.
Avatar - Ham.
13. 1. 2012 00:00
Re: Jen ten posilovač
Ano, souhlas
Avatar - Enthusiastic.driver
13. 1. 2012 00:13
Re: Jen ten posilovač
I mezi MR auty ale existují rozdíly. Třeba zrovna Boxster mi přijde stále relativně čitelný a nesnažící se člověka zabít. Naproti tomu druhý extrém je třeba druhá generace Toyoty MR2, která má zabijácké sklony a každé vybočení zádě většionu znamená průser.
13. 1. 2012 01:28
Re: Jen ten posilovač
Samozřejmě. Je to široká generalizace. Zrovna Boxster je hodně dobře udělaný. Ta koncepce jako taková se tím vyznačuje. Stejně jako RR má určité vlastnosti a 911 je do značné míry popírá.
13. 1. 2012 11:01
Re: Jen ten posilovač
A co teprve kdyz zacnes zkracovat rozvor a zvysovat teziste - Renault Clio V6 :-O
Avatar - Enthusiastic.driver
13. 1. 2012 11:20
Re: Jen ten posilovač
Pak přestává platit běžná řidičská logika a hodí se příručka o vzducholodích >:D
13. 1. 2012 13:07
Re: Jen ten posilovač
...o vzducholodich, zmitanych vichricemi :-)
Avatar - 3_diamanty
12. 1. 2012 11:41
pekne auto ale musim povedat
ze v dobe ked bol prvy boxter cize v casoch prvej Z3ky a SLKkacka mi pripadal stylovejsi a proste brutalnejsi, tento novy boxter je uz pri dnesnej Z4ke a novom SLKacku len taky slaby odvar. Aj bmw aj medak sa mi pacia ovela viac bez ohaldu na to ze boxster je opat spickove kvalitne auto a hlavne interierovo je uz konecne citelne zlepsenie co chvalim.

v davnych casoch by som bral boxtera dnes volim medak alebo bmw ;-) v tejto triede

tie dookola faceliftovane porschaky kde panameru carreru a cayenne mame problem spredu rozlisit sa mi akosi uz nepacia to uz aj audi ma kreativnejsi dizajn a to je uz co povedat.

navigacny system po vzore vw opat utopeny pod volantom hlavne ze hodinky mate na dohlad a zaberaju pol palubovky - tie aj v obycajnej felde mam na pod rychlomerom a su lepsie citatelne ako tie v porsche

[odkaz]
este ze je to taka velka obrazovka lebo inak by sme tam pod volantom nic nevideli

samozrejme auto je bezchybne a kvalitne ako kazde porsche :yes:

kazdopadne dokonalost v tejto triede ma meno SLK:
[odkaz]

ci uz ide o budiky, volant, stredovy tunel, navigaciu a akusi auru vyzarujucu z interieru je u mna SLK jasne pred porsche a tesne pred bmw.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - fOE
12. 1. 2012 12:47
Re: pekne auto ale musim povedat
Porsche ma tu navi tam kde ji ma uz hoodne dlouho a s VW to nema nic spolecne. Hodinky ktere nejsou hodinky ale stopky a jsou (tradicne) soucasti sport chrono packetu (snizeny podvozek, lunch control, stopky, jine naladeni a reakce plynu atd... da se to prirovnat k "M" knofliku v BMW) maj pro ridice ve sportovnim aute na okruhu nebo jedoucim na cas rozhodne vetsi vyznam nez navigace. Porsche jako jedno z mala se jeste stale snazi delat sportovni auta, vse ostatni je podradne. Ten mercedes a BMW se snazej delat auta ktere prodaj masam, jsou to spis GT (minimalne Z4 urcite) nez lehke sportaky ;-)
Avatar - CHerokee
12. 1. 2012 13:16
Re: pekne auto ale musim povedat
Mercedes a BMW se asi nikdy masám prodávat nebudou....ale bylo by to fajn. Tohle Porschátko vypadá dobře. Jsem zvědavý na cenuta je v porovnání důležitá. Kdybych měl ta auta seřadit, tak zatím asi SLK, BMW, Porsche.
Avatar - fOE
12. 1. 2012 14:28
Re: pekne auto ale musim povedat
me poradi by bylo presne opacne ;-)
Avatar - Ji/Ri
13. 1. 2012 17:32
Re: pekne auto ale musim povedat
jaaak můžeš ..... Tu se ale nebavíme o lidovkách, ale o Porsche, na to nezapomeň.
12. 1. 2012 14:29
Re: pekne auto ale musim povedat
Launch control :-)

Ty bys kontroloval obed >:D
Avatar - fOE
12. 1. 2012 14:33
Re: pekne auto ale musim povedat
Preklep. Aniz bych to po sobe cetl, takze predpokladam ze ne jediny >:D
12. 1. 2012 19:57
Re: pekne auto ale musim povedat
Jasne, vsak ja to napsal jen pro zasmani >:D
12. 1. 2012 22:36
Re: pekne auto ale musim povedat
Mě se třeba Boxster nikdy nijak extra nelíbil (jiná věc je to s Caymanem), ale tohle auto člověka dostalo jízdními vlastnostmi. Strčí Mercedes i BMW do kapsy bez mrknutí oka. A to se u mě počítá. Takže jsem zvědavý na tuhle generaci.
Avatar - Hotwire
13. 1. 2012 11:09
Re: pekne auto ale musim povedat
ty mas problem spredu rozlisit panameru, carreru a cayenne? tak to je smutne >:D
Avatar - fOE
12. 1. 2012 12:37
Nejlepsi
Ikdyz za vrchol vseho na 4 kolech povazuju 911, tak boxster dokazu pochvalit jak jiste vladne svemu segmentu. Ani SLK ani BMW se nechytaj na to co je nejdulezitejsi, jizdni vykony. Design je vec vkusu, cas na kolo je ale bez debat.

Redakce:"Změny se odehrávají i prostoru mezi zadními sedadly a zadní stěnou interiéru,"

Porsche nam chysta i 4 mistnej boxster? :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
12. 1. 2012 12:45
Re: Nejlepsi
ano dizajn je vec vkusu ale ked sa ti auto vnutri nepaci moze mat neviem aky cas na kolo ktory nevyuzijes v praktickom zivote, to co vyuzijes je jeho interier a v nom budes pocas jazdy byvat preto je dizajn interieru dolezita sucast auta. Ak sa ti bude lepsie sediet v medaku kde nebudes musiet s hlavou sklonenou dole kukat na navigaciu a zaroven davat pozor na premavku co je nemozne tak nevidim dovod kupovat porsche s ktorym sa stejne nejdem pretekat.

Casy na kolo sleduju deti ktore si takto vybraju auta snov, realne dospely kupec pozera na ine priority a kvality a medaku tu porsche nemoze konkurovat, SLK je vymakanejsie po kazdej stranke

:yes:
Avatar - fOE
12. 1. 2012 12:59
Re: Nejlepsi
Nemuzes sledovat nebo hodnotit potreby cloveka co si koupi lehkej 2 mistnej cabrio roadster za 1,5 mega z pohledu nekoho kdo ma jedno auto na vse a hledi na prakticnost, resp. aspon takovej mam z toho pocit.
Porsche porada pravidelne nekolikrat do roka pro sve zakazniky porsche drivers day, kde jim zorganizuje skolu smyku, nebo zajedna okruh a jdou si tam fanousci a majitele v jenom tele zazavodit atd... skutecne ti ty stopky prijdou k nicemu? Treba BMW ma v performance programu display na volantu s stopkama s ovladanim taky na volantu, lide kteri chtej 1M coupe nebo 3M casto chtej "zavodit". Tobe to muze pripadat zvlastni, neprirozene, ale ja bych si tu navi do toho boxtru ani nedaval, kcemu pridat dalsich 20kg? Pojedu pak rychleji? Ne. ;-)

A moc rad bych si procetl neco o tech kvalitach co ma MB a porsche ne. >:D
12. 1. 2012 12:59
Re: Nejlepsi
prosím Tě, až zase budeš chtít něco napsat, sedni si do té felicie a počítej do 10 8-s
Avatar - Ji/Ri
13. 1. 2012 17:27
Re: Nejlepsi
Za sebe ti můžu říct, že porsche je neskutečně praktické a pohodlné auto.... tak nevím, proč si tu tak vehementně větráš vajca >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
13. 1. 2012 17:30
Re: Nejlepsi
ano, vrchol všeho je opravdu LEGENDA s číselným kodem, který máme v srdcích vypálen jako cejch všichni, komu voní benzín, uším dělá slast bublání a ryk šestihrnku a i když povětšinou velcí chlapi, tak uvnitř pořád kluci..... kod je jasný: 911. To zní jako rajská hudba. 911 x :yes:
Avatar - Mireon
12. 1. 2012 12:44
Cayman
Porsche je pro mě etalon. Rád bych si v budoucnu pořídil auto pro radost tak jsem zvědavý na nového Caymana. Ten současný mě chytl velice za srdce.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - eLzyx
12. 1. 2012 14:45
Re: Cayman
není Cayman jen Boxster se střechou?
Každopádně novýho Boxstera mají již v konfigurátoru, takže je možné si to prohlédnout ve 3D. Myslím, že se povedl :yes:
Avatar - Mireon
12. 1. 2012 19:38
Re: Cayman
No to říká Clarkson, ale ono je to trošku jinak. V podstatě jen boxster spider je v podstatě cayman R bez střechy.
12. 1. 2012 15:37
Malá velká
sportovní dokonalost. To jak se Porsche dokázalo vypořádat s novou generací zasluhuje obdiv! :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
12. 1. 2012 15:46
novy boxster sa mi paci viac ako nova 911
:yes:

ale najlepsie mat v garazi obe >:D
Rozbalit vlákno
0
12. 1. 2012 16:02
pekna linie z boku
Ale ty zadni pulene svetla mi prijdou trosku nemocna.
Casem bych si mozna zvykl.
Evokuje to ve me bohuzel film Andaluský pes, kde britva rozrezava divci oko. ;-\
Rozbalit vlákno
0
12. 1. 2012 16:24
Automobilová krása...
...Made in Porsche :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Martin911Turbo
12. 1. 2012 17:35
Nádhera
Jedním slovem - nádhera!!!
Bravo Porsche!!!
Jsem zvědavý na nového Caymana ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Martin911Turbo
12. 1. 2012 17:47
SLK vs Boxster
Nový SLK má podvozek konečně trochu schopný, předchozí generace byli tragédie, o Z4 a podvozku pomlčím úplně...
Interiér SLK že je lepší jak interiér Boxstra?
To, že drtivá většina lidí si koupí Boxstra s interiérem v základu je jejich problém, ale v individual programu strčí interér Boxstra SLK do kapsy....
Už i můj Boxster 1 generace v individual byl o dva levely lepší jak SLK a Z3 ve stejném roce
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ham.
12. 1. 2012 18:19
Re: SLK vs Boxster
Interier bych vůbec neřešil, ten je prostě Porsche a tečka. Boxster je především bezkonkurenční jednička v jízdě a pokud shodil navíc nějaká kila tak prostě bomba a ostatní konkurence může tak akorát salutovat u garážových vrat.
Avatar - Martin911Turbo
12. 1. 2012 18:26
Re: SLK vs Boxster
Ham: naprosto souhlasím
Kdž jsem v recenzi četl test nové Z4, tak jsem se vyděsil váhy vozu, mohl by jí konkurovat kdejaký rodiný kombík...
Avatar - Ham.
12. 1. 2012 18:37
Re: SLK vs Boxster
jj, váha je největší zabiják dobrých jízdních vlastností. To platí u kombi vyšší střední třídy a u roadsteru tuplem.
12. 1. 2012 18:56
Toyota MR2
Kdysi se mi zdálo, že Toyota MR2 je co se týče designu nepodařenou kopií Boxsteru. Teď mi naopak nový Boxster těmi hranatějšími světly zepředu připomíná trochu tu emerdvojku.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
12. 1. 2012 19:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PlugIN
12. 1. 2012 20:29
je to nnádhera :)
Musím říci, že předcházející generace Boxsteru mě moc neoslovila ... ale toto je něco úplně jiného. Ten design je naprosto skvělý, interiér je troufám si tvrdit dokonce lepší než u 911. Osobně mám rád stísněnější kokpity takže super. A o jízdních a kvalitativních výkonech netřeba pochybovat >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
13. 1. 2012 09:54
Boxik
Vzpomínám, jak tu zhruba před dvěma lety jedna pani s výzorem ukrajinské uklizečky a písemným projevem dívenky prožívající svůj první PMS, posílala Porsche na smetiště dějin s odkazem na své zaručené informace, že příští generace boxsteru bude stát na platformě volskwagenu, jinými slovy bude to nějaký převlečený golf ve stylu audi tt.
No, tak ho tu máme golfa, s boxeršestkou uprostřed a zadním náhonem. Ano, Porsche umí, a každá nová generace kteréhokoliv modelu to jen potvrzuje. Kdo chce sportovní roadster (kupé) v ceně mezi prvním a druhým milionem, nemá lepší volbu. Boxster je bůh, voe! ;-)
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2012 15:53
Re: Boxik
A vaše "snaživé" :yes: :yes: - to opravdu NEkomentuji..
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2012 17:33
Re: Boxik
To ani NEpoznáte, že tam nebyl ŽÁDNÝ komentář >:D
PS: Tak to je BOMBA :yes: :-)
13. 1. 2012 17:38
Re: Boxik
Ty asi nevíš, co česky znamená komentovat. >:D :no:
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2012 17:47
Re: Boxik
Já ano - ale vy EVIDENTNĚ NEeee >:-[]
13. 1. 2012 17:53
Re: Boxik
Jistě, to si onehdá říkal taky jeden "řidič" na dálnici když jel v protisměru. "Všichni se zbláznili, jedou ve špatném směru!" >:D :no:
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2012 18:01
Re: Boxik
Tááák? :-)
.. takže VY jste tam nějaký KOMENTÁŘ (to je podstatné jméno od toho "komentovat" ;-) ) našel?? ;-)
13. 1. 2012 18:15
Re: Boxik
Milá teto z Ukrajiny, když na někoho reaguješ, tak ho prostě komentuješ. Že máš svůj vlastní výklad významu slov, je tvůj problém. >:D :no:
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2012 18:30
Re: Boxik
NE (mýlíte se - ale vy jste asi "zvyklý" :-)
PS: NEchci vám brát iluze, ale (naštěstí) NEjsem vaše teta (tu Ukrainu NEkomentuji ;-)
13. 1. 2012 17:39
Re: Boxik
Schvalne - jak dlouho mne jeste vydrzite NEkomentovat?
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2012 17:47
Re: Boxik
Vidím že vám už "došlo", že tam NENí ŽÁDNÝ komentář.. >:-[]
13. 1. 2012 17:54
Re: Boxik
Tlačítko reagovat je např. na jiných webech označeno jako "Přidat komentář". >:D

Seš mimo.
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2012 17:58
Re: Boxik
DEFINUJte "seš mimo" ;-)
PS: VY jste tam snad nějaký KOMENTÁŘ našel? :-)
13. 1. 2012 18:16
Re: Boxik
Proč reaguješ, když podle sebe nekomentuješ?

Se v tom pěkně utápíš v těch svýs nesmyslech. >:D :no:
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2012 18:29
Re: Boxik
NEřekla bych - zato VY se TOPÍTE "jedna radost" ;-)
PS: NEříkala jsem že NE-reaguji, řekla jsem NE-komentovala jsem :-)
13. 1. 2012 19:01
Re: Boxik
Hele Kajlí, já si dobře pamatuju, jak si tu "ZARUČENĚ" žvanila o tom, kolik toho nový Boxster bude sdílet s VW. No jako obvykle, jsi ZCELA mimo, ke svým dřívějším myšlénkám se neznáš a OPĚT plantáš o zcela IRELEVANTNÍCH věcech. >:D :no:

Tak nazdar bazar, já jdu na pívo. :-!
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2012 19:21
Re: Boxik
KOMOLENí jména komentuji: :no: ;-\ :no: 8-s :no:
(což ale VÍTE - a stejně to děláte :no:
PS: Je SUPER že tahle generace "ještě prošla" - vy ale působíte, že mne chcete PŘESVĚDČOVAT, že "mistr sdílení" (zkráceně VW) u Porsche udělá (trvalou) VÝJÍMKU (kterou NEudělal ani u Bentley? :-)
Sorry - tomu NEvěřím (vy snad ANO? ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2012 15:47
Re: Boxik
Vidím že i "prostý" text (a chápání souvislostí) vám dělá BIG problémy :-)
A sám SCHOVÁN za "plnouanonymitu" TAK UBOZE URÁŽÍTE? :no: 8-s :no: ;-\ :no:
Nu alespoň jsme si "vyjasnili" VAŠI "úroveň"
(mimochodem CO to je "výzor ukrajinské uklízečky" - my tedy FAKT máme ukrajinskou uklízečku (i když dnes už má občanství) a .. "od první vteřiny" by rozdíl mezi námi rozeznal ... snad i někdo jako vy :-)
pokud jde o MÉ "představy" o vás - tak nějak mi K NÍ docela "pasujete" ;-)
PS: A že se "inegrace" vw-porsche "zasekla" (to ví i malé děti) a že TATO generace BOXSTERu je (naštěstí) již připravena z dob "předPIËCHovských" (a také použita) je BEZVA :yes: :-)
Bohužel to NIC NEmění na ZÁKLADní PIËCHovské "filozofii" = absolutní integrace
NEvyhnulo se tomu Bentley, NEvyhne se tomu (snad krom 911? Alespoň DOUFÁM!) ani Porsche.. :-|
13. 1. 2012 10:52
Plakat roku
[odkaz] :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Loptos
13. 1. 2012 10:59
Re: Plakat roku
Presne na tej fotke som si povedal "tak toto vyzera sakra perfektne!" :yes:
Avatar - Ham.
13. 1. 2012 11:19
Re: Plakat roku
Hezká, do soutěže by se jich vešlo i víc, tentokrát je fotogalerie celá suprová, u Porsche umí vedle nejlepších aut dělat i nejlepší fotky.
13. 1. 2012 17:21
Re: Plakat roku
To rozhodne... Aspon je ted o cem premyslet.
Avatar - Ji/Ri
13. 1. 2012 12:45
hm
....exkluzivní vzhled interiéru....ale spíš pro malé suv nebo limu.... tohle do kabria od Porsche ....nevím no. Nějak se mi vytrácí duch značky v rámci unifikace..... ;-\
Rozbalit vlákno
0
13. 1. 2012 14:43
Největší slabinou Boxstera..
z hlediska designu (alespoň z mého úhlu pohledu) byla vždy zadní část. Předek a boční profil jsou úchvatné, zadek opět není můj šálek čaje, ale na rozdíl od minulých Boxsterů se na to alespoň už nechá koukat . :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Brandon Walsh
13. 1. 2012 16:00
tomu hovorim
porsche v cabriu = jistej zasun, krasne :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ji/Ri
13. 1. 2012 17:24
Re: tomu hovorim
Fuko? >:D >:D >:D no někdo rád holky, někdo vdolky a Brandon, Brendy je výfukář? ;-) >:D >:D >:D >:D
Avatar - Dylan McKay
13. 1. 2012 18:47
Re: tomu hovorim
To uz jsem nekde slysel... ;-) :yes:

Tohle je naprosto uzasny auto! Porsche mi dela radost! :yes: