Novinky
Mně se intneriér Ibizy také líbí, nepotřebuji přidanou hodnotu ve formě různých obloučků, zlomů a pochromovaných páček.
Ta hmotnost je provozní, tedy pohotovostí plus řidič a osobní zavazadla (dle EG-R 92/21/EWG). Základní Yaris (se slabším motorem) má 1060 kg (ale neuvádí normu, podle které měřili). Ale jo, nějaké to kilo má nadváhu. S 1.4 TFSI je to ještě horší a co teprve s příplatky, že? 😉
BTW: Základní Mini (One 55 kW) má 1145 kg. A to počítají s méně palivem a lehčím zavazadlem než u A1.
BTW: Základní Mini (One 55 kW) má 1145 kg. A to počítají s méně palivem a lehčím zavazadlem než u A1.
No tak to vlastně hovořiš prakticky ke všem autum teto třidy kde se šetři logicky vic než v třidach vyššich.Samozřejmě krom premie. Nicmeně jses nevyjadřil k designu A1.
K designu patří i vhodná voba materiálu a následné zpracování. Ani jedno Seat nemá. Design je plastový, nudný a ještě levný.
Jednoduše byt objektivni a řict že celkově je A1 designově nepovedena. 😉
Ja se tu ale nebavim o kvalitach a materialech je se bavim čistě o designu nic vic nic miň a k tomu jses jaksi nevyjadřil. A jen tak mimochodem zpracovani Ibizy je na běžne urovni třidy. V Materialech už zaostava ale jak jsem psal na trhu je 4 rokem a snad to FL pořeši.
Ja se tu ale nebavim o kvalitach a materialech je se bavim čistě o designu nic vic nic miň a k tomu jses jaksi nevyjadřil. A jen tak mimochodem zpracovani Ibizy je na běžne urovni třidy. V Materialech už zaostava ale jak jsem psal na trhu je 4 rokem a snad to FL pořeši.
Design, no budiž... ale hmotnost prázdného auta se základním TSI 1140 kg? Koukám, že Opel má novou konkurenci v nadváze modelů.
Já nevím, jak jinak ti to mám vysvětlit. Interiéry Seatu jsou prostě bída. Jak do designu, tak i použitých materiálů a jejich zpracování. To je můj názor, můj dojem. 😉
Doufal bych. Jinak je to snad nejmenší trh v EU. 😄 Jen A1 se v ČR prodalo 477 a Audi celkem 3.675 kusů. Celkový prodej v ČR 173.282. Takže i ta ostatní čísla vypadají divně, leda by miliardová Čína byla jen dvakrát takový trh co ČR. >😁
PS: Jak na to koukám, možná myslel prodeje Audi.
PS: Jak na to koukám, možná myslel prodeje Audi.
A ještě větší problém je, že rozlišovací schopnost těchto lidiček mezi tím, co by si přáli a co si namlouvají a tím, co jsou fakta je zcela, ale zcela nulová.
Od někoho, kdo má nick s názven DRBNUTY a fotku snad nejznámějšího slovenského nácka současnosti jsou podobné výlevy skutečně na místě včetně těch úvah o onanování - nás tady ale podobné intimnosti nezajímají, snad mají na Slovensku sexuologické poradny, tam je třeba se obrátit....
Takže mi chceš tvrdit že interier A1 se ti libi ? Ja hodnotim čistě design Ibizy a např. interier Leona a to hlavně diky středovemu panelu vnimam huř.
1700 vozidel za rok na Slovensku? To je nějaké divné číslo, to tak nějakých užitkáčů ale osobáků musí být za rok 80-100 tisíc. ne?
Niektori mozu mat pocit, ze A1 sa nepredava, ale slovensky trh tak ako cesky je maly a toto auto je premiove, comu zodpoveda cena. Tym padom sa tych aut u nas vela nepreda a okrem cervenych z Orange-sutaze beha po SVK aj niekolko inych zakaznickych (napr. biele vyzeraju perfektne).
Btw: Na Slovensku sa v roku 2011 predalo 1700 vozidiel. V Nemecku cca 250 000, v Cine cca 340 000. Slovenskych 1700 je zanedbatelne cislo.
Btw: Na Slovensku sa v roku 2011 predalo 1700 vozidiel. V Nemecku cca 250 000, v Cine cca 340 000. Slovenskych 1700 je zanedbatelne cislo.
To ja naopak z těch par fotek FL moc nechvalim ale počkam na real.
Ja pořad nechapu v čem je interier Ibizy katastrofalni. Nebudu zde logicky vytahovat proti Audi materialy a zpracovani. Opět čistě po designove strance je pro mě interier povedeny a v kontrastu s A1 velmi povedeny. A to je třeba připomenout 4 rok pusobeni Ibizy.
To že ma design Ibizy nejen u interieru dost odpurcu chapu a bude to zřejmě tim že to neni univerzalnějši nebo konzervativnějši design.
Ja pořad nechapu v čem je interier Ibizy katastrofalni. Nebudu zde logicky vytahovat proti Audi materialy a zpracovani. Opět čistě po designove strance je pro mě interier povedeny a v kontrastu s A1 velmi povedeny. A to je třeba připomenout 4 rok pusobeni Ibizy.
To že ma design Ibizy nejen u interieru dost odpurcu chapu a bude to zřejmě tim že to neni univerzalnějši nebo konzervativnějši design.
Zvenku je Ibiza povedená, FL se dle mého povedl. Vnitřek je katastrofa a nejhorší interiér v koncernu a budu kritický - i mimo něj.
Co vím, tak Audi neplánuje prodávat A1 v Americe. Až příští generaci. Kdyby potřebovali pomoci s odbytem, také je to cesta. V příštím roce beztak nejspíš půjde o nejlepší trh.
Když má člověk k dispozici čísla prodejů za 9 měsíců pro většinu Evropského trhu, domyslet si zbytek nebyla taková věda. A ke konci roku se A1 prodávala asi nejlépe. V Německu trhala rekordy (své, samozřejmě).
září 30. místo
říjen 23. místo
listopad 19. místo
Když má člověk k dispozici čísla prodejů za 9 měsíců pro většinu Evropského trhu, domyslet si zbytek nebyla taková věda. A ke konci roku se A1 prodávala asi nejlépe. V Německu trhala rekordy (své, samozřejmě).
září 30. místo
říjen 23. místo
listopad 19. místo
Ja jsem viděl oba interiery v realu. A pokud se budu držet čistě designu tak vzhled u Ibizy plně koresponduje s vnějšim designem a ma ten spravny spartansky šmrnc. To co jsem viděl u A1 to sice taky koresponduje z jeho vnějšim vzhledem ale bohužel dosti nevydařeneho. U A1 je ještě ten problem že pokud je to naproste holatko tak je to ještě větši hruza.
Jojo, na tvůj odhad si pamatuju a sám bych mu nevěřil. 😉
Ještě mám v blahé pamti místní žvanily, kteří tu prohlašovali, že se A1 vyrábí na sklad a to auto nikdo nechce.
Samozřejmě, teď drží hubu a stydí se za sebe. 😉
Ještě mám v blahé pamti místní žvanily, kteří tu prohlašovali, že se A1 vyrábí na sklad a to auto nikdo nechce.
Samozřejmě, teď drží hubu a stydí se za sebe. 😉
A pokud by to mělo byt ferove tak by to měla byt Ibiza FR ale bohužel na Auto.cz jaksi neni. Tak alespoň tak.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Nezapomeň, že tu porovnáváš interiérového mistra mistrů (Audi) a interiérového břídila břídilů (SEAT). 😉
Interéry jsou od sebe vzdáleny tolik, že víc to snad už není ani možné. Mimochodem, kruhové větrací otvory fakt nejsou vše. 😉
Interéry jsou od sebe vzdáleny tolik, že víc to snad už není ani možné. Mimochodem, kruhové větrací otvory fakt nejsou vše. 😉
to ze je ibiza najkrajsie male auto vieme vsetci :yes: suhlas
inak teraz po inovacii ak vylepsia uz aj tak slusny interier bude kralovat aj nadalej :yes😒br />
bravo ibiza :yes:
inak teraz po inovacii ak vylepsia uz aj tak slusny interier bude kralovat aj nadalej :yes😒br />
bravo ibiza :yes:
Proč ? Z meho pohledu je designově jak hlavně exterierově tak interierově zdařilejši Ibiza.
Můj odhad 120 tisíc byl celkem blízko. 😄 (Ze statistik plynulo, že se v "západní Evropě" prodá zhruba 100 tisíc, 20 tisíc jsem tipoval na zbytek Evropy a těch pár měsíců prodejů v Číně. To jsem ještě žil v domnění, že kapacita výroby je 100 tisíc, takže jsem spekuloval, že jedou směny navíc.)
A1 se celý rok prodávala pouze v Evropě. 30% růst je slušný odhad (viděl bych to na 150 tisíc) pro příchod Sportbacku, ale celoroční nabídka v Číně také udělá své. Nedivil bych se, kdyby šla A1 ještě výš. Záleží, jak navýší kapacitu. Někdy koncem srpna 2010 byla zpráva, že Audi navyšuje kapacitu o 20% z původních 100 tisíc, aby pokryli velkou poptávku, takže prodali téměř celou produkci. Nedávno znovu nabírali, ale nevím, o kolik zvedli kapacitu.
A1 se celý rok prodávala pouze v Evropě. 30% růst je slušný odhad (viděl bych to na 150 tisíc) pro příchod Sportbacku, ale celoroční nabídka v Číně také udělá své. Nedivil bych se, kdyby šla A1 ještě výš. Záleží, jak navýší kapacitu. Někdy koncem srpna 2010 byla zpráva, že Audi navyšuje kapacitu o 20% z původních 100 tisíc, aby pokryli velkou poptávku, takže prodali téměř celou produkci. Nedávno znovu nabírali, ale nevím, o kolik zvedli kapacitu.
Španěle odvedli opravdu dobrou praci.
A1
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ibiza
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
A1
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ibiza
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ale ono to není o tom, že neví, na to má právo každý, ale že sem ještě napíše, že naposled před rokem a půl něco četl a myslí si, že se situace nezměnila. To je ten problém. 😉
Co je na tom, ze nevie kolko sa za rok vyrobilo Audi A1?Nie kazdy tu musi onanovat nad predajnymi vysledkami Audi tak ako ty. :-!
Tak existuje celkem standardní metodika podle které se to počítá a kterou zpochybňují jen trumbelínci >😒] Bylo jen otázkou času kdy "zbrojní" závody mezi BMW a AUDI uštvou medvěda.
[odkaz]
[odkaz]
Díky. :yes😒br />
Tolik jsem ani nečekal.
PS: Vypadá to, že se jenom té "hnusné a neúspěšné" Audi A1 prodalo asi tolik, co prodala Alfa Romeo všeho doohromady. >😒]
PS: Vypadá to, že se jenom té "hnusné a neúspěšné" Audi A1 prodalo asi tolik, co prodala Alfa Romeo všeho doohromady. >😒]
Zda sa ze historia sa opakuje, po vydani relativne pekneho 3dv. modelu sa objavil neforemny 5dv.
Pripomina mi to podobnu situaciu ako pri Fiat Stilo 3dv/5dv
Pripomina mi to podobnu situaciu ako pri Fiat Stilo 3dv/5dv
No a ja zase když vidim A1 a to se stalo co bych na jedne ruce spočital tak mam pocit že se na trh dostalo auto ktere puvodně skončilo co by designovy navrch v koši a nějakym omylem se dostalo tam kde nemělo. A to myslim scela upřimně.
Navic A1 muže směle soupeřit s Fabii ktere z nich je ta větši nejen koncernova ošklivka. Postavit A1 vedle Pola nebo nedej bože Ibizy tak by u Audi zčervenali.
Navic A1 muže směle soupeřit s Fabii ktere z nich je ta větši nejen koncernova ošklivka. Postavit A1 vedle Pola nebo nedej bože Ibizy tak by u Audi zčervenali.
Třeba Wolff, ten by na koncern svedl i špatnou úrodu oliv v Itálii. Jako když na ně svádí špatnou situaci Fiatu.
Četl? Tak písmena asi jakžtakž zvládáš, ale číslovky ti nejdou, to je jasný jako facka.....
Mně se to taky líbí, i třídvířko vypadalo naživo líp, než na fotlácj, obecně začínám mít takový dojem, že to platí púro většinu audin...
V roce 2010 se teprve začalo prodávat a to přesně v srpnu. Než se prodeje rozeběhly, byl konec roku.
Dnes už máme za sebou rok 2011, kdy se A1 prodávalo po celý rok. Zaspals dobu. 😉
Dnes už máme za sebou rok 2011, kdy se A1 prodávalo po celý rok. Zaspals dobu. 😉
Jedno nám tu prakuje na ulici. Je sice pravda, že na tom zadku by jsem něco změnil, ale jinak zpředu je to super. A tahle 5d varianta ten "zadkový" neduh dokonale smazala.
Zadek není dokonalý, ale u 5d je to už v pohodě (alespoň z fotky se zdá). Ale pořád radši potkávám A1, než vykulený Mito. Si člověk vždycky pomyslí, že jezedáci vyorali obří myš, co čumí jak půl***e z křoví a utíká po silnici.
kde jsi čet 100 tisíc kusů? Já četl, že za rok 2010 to bylo 20 tisíc kusů a AUDI plakalo, že modelu se nedaří neboť kapacita linky 100 tisic kusů ročně je vytížena jen minimálně
prodává o značka, nic jiného. Viděl jsi tenhle paskvil někdy na silnici? Vždyť to vypadá jako malililičkaté SUV pro jednoho. A ten zadek, fakt děs.
Sere tě, že tato A1 zašlapala MiTo hluboko do propadliště dějin a prodává se asi tak 3x lépe, co? >😁
Třídveřové A1 se mi nulý rok prodalo kolem 100 tisíc kusů, pětidveřová prodej opět vylepší, tipuju minimálně o 30%. Z A1 se stává plnohodnotný model, který se směle může měřit s těmi nejlepšími. :yes:
ale 5 dverova verzia ma konecne ten spravny smrnc naboj a kvality normalneho audi ktore uz konecne odnesie aj viac ako dvoch pasazierov.
Interier sice nie je na urovni A4 ale ako pozeram ani ten z novej A3 sa na interier A1 pomaly nechyta. Kvalitu nemam na mysli samozrejme ta je spickova vo vsetkych audi, mam na mysli eleganciu a utulnost v ktorej A1 je mozno aj pred A3 ktora je sice pekna ale v nizsej strednej tirede som cakal mozno uz trosku viac ako len vacsi a este nudnejsi interier A1tky a to este ani nespominam ze A3ka ma pritom uz o dost zivsi interier ako golf. Musim priznat ze mi tam ista strohost a studena chladnost ktora vyzaruje z interieru audi pasuje A3 pasuje ale mohol byt o trosku zivsi nevadiiii no.
A1 sportback je skutocne vydarenejsi kusok ako jeho trojdveracik a razom dostava A1 kridla, drzim palce :yes:
Interier sice nie je na urovni A4 ale ako pozeram ani ten z novej A3 sa na interier A1 pomaly nechyta. Kvalitu nemam na mysli samozrejme ta je spickova vo vsetkych audi, mam na mysli eleganciu a utulnost v ktorej A1 je mozno aj pred A3 ktora je sice pekna ale v nizsej strednej tirede som cakal mozno uz trosku viac ako len vacsi a este nudnejsi interier A1tky a to este ani nespominam ze A3ka ma pritom uz o dost zivsi interier ako golf. Musim priznat ze mi tam ista strohost a studena chladnost ktora vyzaruje z interieru audi pasuje A3 pasuje ale mohol byt o trosku zivsi nevadiiii no.
A1 sportback je skutocne vydarenejsi kusok ako jeho trojdveracik a razom dostava A1 kridla, drzim palce :yes:
Určitě mu sluší černá střecha, bez ní odhaluje jakousi dozadkunakopanost. Ale obecně lepší dojem než z 3d verze.
Původní 3d A1 nebyla v určitých konfiguracích špatná, ale tohle se zdá prozatím moc povedené a narovnalo to neduhy, které 3d verze měla.
Přiděláním dalšího páru dveří, zcela nelogicky, dostane přívlastek Sportback. >😁 :no: Bez sportu se dnes nic neprodá.
Nejde ani tak o Mito ale tohle Audi je opravdu designově nepovedene a to včetně interieru.
Ta palubni deska vypada (tedy pouze na techto fotkach) jako vyrobena nekde v Indii. Verim, ze na zivo to bude lepsi.
Nicmene s temi 5ti dvermi si nejsem az tak moc jisty. Mista neni nazbyt a podle mne je zbytecne stavet na techto pidirozmerech 5ti dverove auto. Pristup dozadu tim moc neziska a pristup dopredu utrpi...
Kdyz A1, tak 3dver.