Ten boční pohled a zejména zadní partie, to je teda parodie na design. Vem jen tyto části např. u Mita a víš kde si hned. Člověk, kterému design něco říká, má s ním nějakou souvislost, musí při pohledu na tohle navštívit onu místnost.
Zadek není dokonalý, ale u 5d je to už v pohodě (alespoň z fotky se zdá). Ale pořád radši potkávám A1, než vykulený Mito. Si člověk vždycky pomyslí, že jezedáci vyorali obří myš, co čumí jak půl***e z křoví a utíká po silnici.
No a ja zase když vidim A1 a to se stalo co bych na jedne ruce spočital tak mam pocit že se na trh dostalo auto ktere puvodně skončilo co by designovy navrch v koši a nějakym omylem se dostalo tam kde nemělo. A to myslim scela upřimně.
Navic A1 muže směle soupeřit s Fabii ktere z nich je ta větši nejen koncernova ošklivka. Postavit A1 vedle Pola nebo nedej bože Ibizy tak by u Audi zčervenali.
Jedno nám tu prakuje na ulici. Je sice pravda, že na tom zadku by jsem něco změnil, ale jinak zpředu je to super. A tahle 5d varianta ten "zadkový" neduh dokonale smazala.
3dverovu A1 som zatracoval a povazujem za zbytocne auto
ale 5 dverova verzia ma konecne ten spravny smrnc naboj a kvality normalneho audi ktore uz konecne odnesie aj viac ako dvoch pasazierov.
Interier sice nie je na urovni A4 ale ako pozeram ani ten z novej A3 sa na interier A1 pomaly nechyta. Kvalitu nemam na mysli samozrejme ta je spickova vo vsetkych audi, mam na mysli eleganciu a utulnost v ktorej A1 je mozno aj pred A3 ktora je sice pekna ale v nizsej strednej tirede som cakal mozno uz trosku viac ako len vacsi a este nudnejsi interier A1tky a to este ani nespominam ze A3ka ma pritom uz o dost zivsi interier ako golf. Musim priznat ze mi tam ista strohost a studena chladnost ktora vyzaruje z interieru audi pasuje A3 pasuje ale mohol byt o trosku zivsi nevadiiii no.
A1 sportback je skutocne vydarenejsi kusok ako jeho trojdveracik a razom dostava A1 kridla, drzim palce :yes:
Třídveřové A1 se mi nulý rok prodalo kolem 100 tisíc kusů, pětidveřová prodej opět vylepší, tipuju minimálně o 30%. Z A1 se stává plnohodnotný model, který se směle může měřit s těmi nejlepšími. :yes:
kde jsi čet 100 tisíc kusů? Já četl, že za rok 2010 to bylo 20 tisíc kusů a AUDI plakalo, že modelu se nedaří neboť kapacita linky 100 tisic kusů ročně je vytížena jen minimálně
Ale ono to není o tom, že neví, na to má právo každý, ale že sem ještě napíše, že naposled před rokem a půl něco četl a myslí si, že se situace nezměnila. To je ten problém. ;-)
A ještě větší problém je, že rozlišovací schopnost těchto lidiček mezi tím, co by si přáli a co si namlouvají a tím, co jsou fakta je zcela, ale zcela nulová.
Od někoho, kdo má nick s názven DRBNUTY a fotku snad nejznámějšího slovenského nácka současnosti jsou podobné výlevy skutečně na místě včetně těch úvah o onanování - nás tady ale podobné intimnosti nezajímají, snad mají na Slovensku sexuologické poradny, tam je třeba se obrátit....
Můj odhad 120 tisíc byl celkem blízko. :-) (Ze statistik plynulo, že se v "západní Evropě" prodá zhruba 100 tisíc, 20 tisíc jsem tipoval na zbytek Evropy a těch pár měsíců prodejů v Číně. To jsem ještě žil v domnění, že kapacita výroby je 100 tisíc, takže jsem spekuloval, že jedou směny navíc.)
A1 se celý rok prodávala pouze v Evropě. 30% růst je slušný odhad (viděl bych to na 150 tisíc) pro příchod Sportbacku, ale celoroční nabídka v Číně také udělá své. Nedivil bych se, kdyby šla A1 ještě výš. Záleží, jak navýší kapacitu. Někdy koncem srpna 2010 byla zpráva, že Audi navyšuje kapacitu o 20% z původních 100 tisíc, aby pokryli velkou poptávku, takže prodali téměř celou produkci. Nedávno znovu nabírali, ale nevím, o kolik zvedli kapacitu.
Jojo, na tvůj odhad si pamatuju a sám bych mu nevěřil. ;-)
Ještě mám v blahé pamti místní žvanily, kteří tu prohlašovali, že se A1 vyrábí na sklad a to auto nikdo nechce.
Samozřejmě, teď drží hubu a stydí se za sebe. ;-)
Co vím, tak Audi neplánuje prodávat A1 v Americe. Až příští generaci. Kdyby potřebovali pomoci s odbytem, také je to cesta. V příštím roce beztak nejspíš půjde o nejlepší trh.
Když má člověk k dispozici čísla prodejů za 9 měsíců pro většinu Evropského trhu, domyslet si zbytek nebyla taková věda. A ke konci roku se A1 prodávala asi nejlépe. V Německu trhala rekordy (své, samozřejmě).
Tak existuje celkem standardní metodika podle které se to počítá a kterou zpochybňují jen trumbelínci >:-[] Bylo jen otázkou času kdy "zbrojní" závody mezi BMW a AUDI uštvou medvěda.
[odkaz]
Niektori mozu mat pocit, ze A1 sa nepredava, ale slovensky trh tak ako cesky je maly a toto auto je premiove, comu zodpoveda cena. Tym padom sa tych aut u nas vela nepreda a okrem cervenych z Orange-sutaze beha po SVK aj niekolko inych zakaznickych (napr. biele vyzeraju perfektne).
Btw: Na Slovensku sa v roku 2011 predalo 1700 vozidiel. V Nemecku cca 250 000, v Cine cca 340 000. Slovenskych 1700 je zanedbatelne cislo.
Doufal bych. Jinak je to snad nejmenší trh v EU. :-) Jen A1 se v ČR prodalo 477 a Audi celkem 3.675 kusů. Celkový prodej v ČR 173.282. Takže i ta ostatní čísla vypadají divně, leda by miliardová Čína byla jen dvakrát takový trh co ČR. >:D
Ja jsem viděl oba interiery v realu. A pokud se budu držet čistě designu tak vzhled u Ibizy plně koresponduje s vnějšim designem a ma ten spravny spartansky šmrnc. To co jsem viděl u A1 to sice taky koresponduje z jeho vnějšim vzhledem ale bohužel dosti nevydařeneho. U A1 je ještě ten problem že pokud je to naproste holatko tak je to ještě větši hruza.
To ja naopak z těch par fotek FL moc nechvalim ale počkam na real.
Ja pořad nechapu v čem je interier Ibizy katastrofalni. Nebudu zde logicky vytahovat proti Audi materialy a zpracovani. Opět čistě po designove strance je pro mě interier povedeny a v kontrastu s A1 velmi povedeny. A to je třeba připomenout 4 rok pusobeni Ibizy.
To že ma design Ibizy nejen u interieru dost odpurcu chapu a bude to zřejmě tim že to neni univerzalnějši nebo konzervativnějši design.
Já nevím, jak jinak ti to mám vysvětlit. Interiéry Seatu jsou prostě bída. Jak do designu, tak i použitých materiálů a jejich zpracování. To je můj názor, můj dojem. ;-)
Jednoduše byt objektivni a řict že celkově je A1 designově nepovedena. ;-)
Ja se tu ale nebavim o kvalitach a materialech je se bavim čistě o designu nic vic nic miň a k tomu jses jaksi nevyjadřil. A jen tak mimochodem zpracovani Ibizy je na běžne urovni třidy. V Materialech už zaostava ale jak jsem psal na trhu je 4 rokem a snad to FL pořeši.
No tak to vlastně hovořiš prakticky ke všem autum teto třidy kde se šetři logicky vic než v třidach vyššich.Samozřejmě krom premie. Nicmeně jses nevyjadřil k designu A1.
Ta hmotnost je provozní, tedy pohotovostí plus řidič a osobní zavazadla (dle EG-R 92/21/EWG). Základní Yaris (se slabším motorem) má 1060 kg (ale neuvádí normu, podle které měřili). Ale jo, nějaké to kilo má nadváhu. S 1.4 TFSI je to ještě horší a co teprve s příplatky, že? ;-)
BTW: Základní Mini (One 55 kW) má 1145 kg. A to počítají s méně palivem a lehčím zavazadlem než u A1.
No nevim, nevim.
Ta palubni deska vypada (tedy pouze na techto fotkach) jako vyrobena nekde v Indii. Verim, ze na zivo to bude lepsi.
Nicmene s temi 5ti dvermi si nejsem az tak moc jisty. Mista neni nazbyt a podle mne je zbytecne stavet na techto pidirozmerech 5ti dverove auto. Pristup dozadu tim moc neziska a pristup dopredu utrpi...