Novinky
Přiděláním dalšího páru dveří, zcela nelogicky, dostane přívlastek Sportback. >😁 :no: Bez sportu se dnes nic neprodá.
Původní 3d A1 nebyla v určitých konfiguracích špatná, ale tohle se zdá prozatím moc povedené a narovnalo to neduhy, které 3d verze měla.
ale 5 dverova verzia ma konecne ten spravny smrnc naboj a kvality normalneho audi ktore uz konecne odnesie aj viac ako dvoch pasazierov.
Interier sice nie je na urovni A4 ale ako pozeram ani ten z novej A3 sa na interier A1 pomaly nechyta. Kvalitu nemam na mysli samozrejme ta je spickova vo vsetkych audi, mam na mysli eleganciu a utulnost v ktorej A1 je mozno aj pred A3 ktora je sice pekna ale v nizsej strednej tirede som cakal mozno uz trosku viac ako len vacsi a este nudnejsi interier A1tky a to este ani nespominam ze A3ka ma pritom uz o dost zivsi interier ako golf. Musim priznat ze mi tam ista strohost a studena chladnost ktora vyzaruje z interieru audi pasuje A3 pasuje ale mohol byt o trosku zivsi nevadiiii no.
A1 sportback je skutocne vydarenejsi kusok ako jeho trojdveracik a razom dostava A1 kridla, drzim palce :yes:
Interier sice nie je na urovni A4 ale ako pozeram ani ten z novej A3 sa na interier A1 pomaly nechyta. Kvalitu nemam na mysli samozrejme ta je spickova vo vsetkych audi, mam na mysli eleganciu a utulnost v ktorej A1 je mozno aj pred A3 ktora je sice pekna ale v nizsej strednej tirede som cakal mozno uz trosku viac ako len vacsi a este nudnejsi interier A1tky a to este ani nespominam ze A3ka ma pritom uz o dost zivsi interier ako golf. Musim priznat ze mi tam ista strohost a studena chladnost ktora vyzaruje z interieru audi pasuje A3 pasuje ale mohol byt o trosku zivsi nevadiiii no.
A1 sportback je skutocne vydarenejsi kusok ako jeho trojdveracik a razom dostava A1 kridla, drzim palce :yes:
Třídveřové A1 se mi nulý rok prodalo kolem 100 tisíc kusů, pětidveřová prodej opět vylepší, tipuju minimálně o 30%. Z A1 se stává plnohodnotný model, který se směle může měřit s těmi nejlepšími. :yes:
kde jsi čet 100 tisíc kusů? Já četl, že za rok 2010 to bylo 20 tisíc kusů a AUDI plakalo, že modelu se nedaří neboť kapacita linky 100 tisic kusů ročně je vytížena jen minimálně
To si si spletl s pětistovkou v USA >😁
V roce 2010 se teprve začalo prodávat a to přesně v srpnu. Než se prodeje rozeběhly, byl konec roku.
Dnes už máme za sebou rok 2011, kdy se A1 prodávalo po celý rok. Zaspals dobu. 😉
Dnes už máme za sebou rok 2011, kdy se A1 prodávalo po celý rok. Zaspals dobu. 😉
Četl? Tak písmena asi jakžtakž zvládáš, ale číslovky ti nejdou, to je jasný jako facka.....
Co je na tom, ze nevie kolko sa za rok vyrobilo Audi A1?Nie kazdy tu musi onanovat nad predajnymi vysledkami Audi tak ako ty. :-!
Ale ono to není o tom, že neví, na to má právo každý, ale že sem ještě napíše, že naposled před rokem a půl něco četl a myslí si, že se situace nezměnila. To je ten problém. 😉
Zda sa ze historia sa opakuje, po vydani relativne pekneho 3dv. modelu sa objavil neforemny 5dv.
Pripomina mi to podobnu situaciu ako pri Fiat Stilo 3dv/5dv
Pripomina mi to podobnu situaciu ako pri Fiat Stilo 3dv/5dv
118.000 kusov. Celkovo celosvetovo predalo Audi 1.302.650 vozidiel za rok 2011.
Díky. :yes😒br />
Tolik jsem ani nečekal.
PS: Vypadá to, že se jenom té "hnusné a neúspěšné" Audi A1 prodalo asi tolik, co prodala Alfa Romeo všeho doohromady. >😒]
PS: Vypadá to, že se jenom té "hnusné a neúspěšné" Audi A1 prodalo asi tolik, co prodala Alfa Romeo všeho doohromady. >😒]
Můj odhad 120 tisíc byl celkem blízko. 😄 (Ze statistik plynulo, že se v "západní Evropě" prodá zhruba 100 tisíc, 20 tisíc jsem tipoval na zbytek Evropy a těch pár měsíců prodejů v Číně. To jsem ještě žil v domnění, že kapacita výroby je 100 tisíc, takže jsem spekuloval, že jedou směny navíc.)
A1 se celý rok prodávala pouze v Evropě. 30% růst je slušný odhad (viděl bych to na 150 tisíc) pro příchod Sportbacku, ale celoroční nabídka v Číně také udělá své. Nedivil bych se, kdyby šla A1 ještě výš. Záleží, jak navýší kapacitu. Někdy koncem srpna 2010 byla zpráva, že Audi navyšuje kapacitu o 20% z původních 100 tisíc, aby pokryli velkou poptávku, takže prodali téměř celou produkci. Nedávno znovu nabírali, ale nevím, o kolik zvedli kapacitu.
A1 se celý rok prodávala pouze v Evropě. 30% růst je slušný odhad (viděl bych to na 150 tisíc) pro příchod Sportbacku, ale celoroční nabídka v Číně také udělá své. Nedivil bych se, kdyby šla A1 ještě výš. Záleží, jak navýší kapacitu. Někdy koncem srpna 2010 byla zpráva, že Audi navyšuje kapacitu o 20% z původních 100 tisíc, aby pokryli velkou poptávku, takže prodali téměř celou produkci. Nedávno znovu nabírali, ale nevím, o kolik zvedli kapacitu.
Jojo, na tvůj odhad si pamatuju a sám bych mu nevěřil. 😉
Ještě mám v blahé pamti místní žvanily, kteří tu prohlašovali, že se A1 vyrábí na sklad a to auto nikdo nechce.
Samozřejmě, teď drží hubu a stydí se za sebe. 😉
Ještě mám v blahé pamti místní žvanily, kteří tu prohlašovali, že se A1 vyrábí na sklad a to auto nikdo nechce.
Samozřejmě, teď drží hubu a stydí se za sebe. 😉
Co vím, tak Audi neplánuje prodávat A1 v Americe. Až příští generaci. Kdyby potřebovali pomoci s odbytem, také je to cesta. V příštím roce beztak nejspíš půjde o nejlepší trh.
Když má člověk k dispozici čísla prodejů za 9 měsíců pro většinu Evropského trhu, domyslet si zbytek nebyla taková věda. A ke konci roku se A1 prodávala asi nejlépe. V Německu trhala rekordy (své, samozřejmě).
září 30. místo
říjen 23. místo
listopad 19. místo
Když má člověk k dispozici čísla prodejů za 9 měsíců pro většinu Evropského trhu, domyslet si zbytek nebyla taková věda. A ke konci roku se A1 prodávala asi nejlépe. V Německu trhala rekordy (své, samozřejmě).
září 30. místo
říjen 23. místo
listopad 19. místo
A odsunulo Mercedes na třetí místo v prémii.
Započítáme náklaďáky a dodávky a zase bude vše v pořádku, ne? >😒]
Niektori mozu mat pocit, ze A1 sa nepredava, ale slovensky trh tak ako cesky je maly a toto auto je premiove, comu zodpoveda cena. Tym padom sa tych aut u nas vela nepreda a okrem cervenych z Orange-sutaze beha po SVK aj niekolko inych zakaznickych (napr. biele vyzeraju perfektne).
Btw: Na Slovensku sa v roku 2011 predalo 1700 vozidiel. V Nemecku cca 250 000, v Cine cca 340 000. Slovenskych 1700 je zanedbatelne cislo.
Btw: Na Slovensku sa v roku 2011 predalo 1700 vozidiel. V Nemecku cca 250 000, v Cine cca 340 000. Slovenskych 1700 je zanedbatelne cislo.
1700 vozidel za rok na Slovensku? To je nějaké divné číslo, to tak nějakých užitkáčů ale osobáků musí být za rok 80-100 tisíc. ne?
Doufal bych. Jinak je to snad nejmenší trh v EU. 😄 Jen A1 se v ČR prodalo 477 a Audi celkem 3.675 kusů. Celkový prodej v ČR 173.282. Takže i ta ostatní čísla vypadají divně, leda by miliardová Čína byla jen dvakrát takový trh co ČR. >😁
PS: Jak na to koukám, možná myslel prodeje Audi.
PS: Jak na to koukám, možná myslel prodeje Audi.
Španěle odvedli opravdu dobrou praci.
A1
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ibiza
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
A1
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ibiza
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Jako ironie dobrý. 😉
Proč ? Z meho pohledu je designově jak hlavně exterierově tak interierově zdařilejši Ibiza.
No pro mne a spoustu jiných, fakt ne. 😉
Ta spousta bude v podstatne menšině. 😄
Nezapomeň, že tu porovnáváš interiérového mistra mistrů (Audi) a interiérového břídila břídilů (SEAT). 😉
Interéry jsou od sebe vzdáleny tolik, že víc to snad už není ani možné. Mimochodem, kruhové větrací otvory fakt nejsou vše. 😉
Interéry jsou od sebe vzdáleny tolik, že víc to snad už není ani možné. Mimochodem, kruhové větrací otvory fakt nejsou vše. 😉
Ja jsem viděl oba interiery v realu. A pokud se budu držet čistě designu tak vzhled u Ibizy plně koresponduje s vnějšim designem a ma ten spravny spartansky šmrnc. To co jsem viděl u A1 to sice taky koresponduje z jeho vnějšim vzhledem ale bohužel dosti nevydařeneho. U A1 je ještě ten problem že pokud je to naproste holatko tak je to ještě větši hruza.
A pokud by to mělo byt ferove tak by to měla byt Ibiza FR ale bohužel na Auto.cz jaksi neni. Tak alespoň tak.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Zvenku je Ibiza povedená, FL se dle mého povedl. Vnitřek je katastrofa a nejhorší interiér v koncernu a budu kritický - i mimo něj.
To ja naopak z těch par fotek FL moc nechvalim ale počkam na real.
Ja pořad nechapu v čem je interier Ibizy katastrofalni. Nebudu zde logicky vytahovat proti Audi materialy a zpracovani. Opět čistě po designove strance je pro mě interier povedeny a v kontrastu s A1 velmi povedeny. A to je třeba připomenout 4 rok pusobeni Ibizy.
To že ma design Ibizy nejen u interieru dost odpurcu chapu a bude to zřejmě tim že to neni univerzalnějši nebo konzervativnějši design.
Ja pořad nechapu v čem je interier Ibizy katastrofalni. Nebudu zde logicky vytahovat proti Audi materialy a zpracovani. Opět čistě po designove strance je pro mě interier povedeny a v kontrastu s A1 velmi povedeny. A to je třeba připomenout 4 rok pusobeni Ibizy.
To že ma design Ibizy nejen u interieru dost odpurcu chapu a bude to zřejmě tim že to neni univerzalnějši nebo konzervativnějši design.
Interiér snad každého Seatu je jednoduchý a levnota z něho přímo kouká. Nelíbí se mi.
Takže mi chceš tvrdit že interier A1 se ti libi ? Ja hodnotim čistě design Ibizy a např. interier Leona a to hlavně diky středovemu panelu vnimam huř.
Já nevím, jak jinak ti to mám vysvětlit. Interiéry Seatu jsou prostě bída. Jak do designu, tak i použitých materiálů a jejich zpracování. To je můj názor, můj dojem. 😉
Jednoduše byt objektivni a řict že celkově je A1 designově nepovedena. 😉
Ja se tu ale nebavim o kvalitach a materialech je se bavim čistě o designu nic vic nic miň a k tomu jses jaksi nevyjadřil. A jen tak mimochodem zpracovani Ibizy je na běžne urovni třidy. V Materialech už zaostava ale jak jsem psal na trhu je 4 rokem a snad to FL pořeši.
Ja se tu ale nebavim o kvalitach a materialech je se bavim čistě o designu nic vic nic miň a k tomu jses jaksi nevyjadřil. A jen tak mimochodem zpracovani Ibizy je na běžne urovni třidy. V Materialech už zaostava ale jak jsem psal na trhu je 4 rokem a snad to FL pořeši.
K designu patří i vhodná voba materiálu a následné zpracování. Ani jedno Seat nemá. Design je plastový, nudný a ještě levný.
to ze je ibiza najkrajsie male auto vieme vsetci :yes: suhlas
inak teraz po inovacii ak vylepsia uz aj tak slusny interier bude kralovat aj nadalej :yes😒br />
bravo ibiza :yes:
inak teraz po inovacii ak vylepsia uz aj tak slusny interier bude kralovat aj nadalej :yes😒br />
bravo ibiza :yes:
určitě je hodně aut hezčích než A1, ale Ibiza to tedy rozhodně není...
Design, no budiž... ale hmotnost prázdného auta se základním TSI 1140 kg? Koukám, že Opel má novou konkurenci v nadváze modelů.
Ta hmotnost je provozní, tedy pohotovostí plus řidič a osobní zavazadla (dle EG-R 92/21/EWG). Základní Yaris (se slabším motorem) má 1060 kg (ale neuvádí normu, podle které měřili). Ale jo, nějaké to kilo má nadváhu. S 1.4 TFSI je to ještě horší a co teprve s příplatky, že? 😉
BTW: Základní Mini (One 55 kW) má 1145 kg. A to počítají s méně palivem a lehčím zavazadlem než u A1.
BTW: Základní Mini (One 55 kW) má 1145 kg. A to počítají s méně palivem a lehčím zavazadlem než u A1.
No nevim, nevim.
Ta palubni deska vypada (tedy pouze na techto fotkach) jako vyrobena nekde v Indii. Verim, ze na zivo to bude lepsi.
Nicmene s temi 5ti dvermi si nejsem az tak moc jisty. Mista neni nazbyt a podle mne je zbytecne stavet na techto pidirozmerech 5ti dverove auto. Pristup dozadu tim moc neziska a pristup dopredu utrpi...
Kdyz A1, tak 3dver.
Ta palubni deska vypada (tedy pouze na techto fotkach) jako vyrobena nekde v Indii. Verim, ze na zivo to bude lepsi.
Nicmene s temi 5ti dvermi si nejsem az tak moc jisty. Mista neni nazbyt a podle mne je zbytecne stavet na techto pidirozmerech 5ti dverove auto. Pristup dozadu tim moc neziska a pristup dopredu utrpi...
Kdyz A1, tak 3dver.
Navic A1 muže směle soupeřit s Fabii ktere z nich je ta větši nejen koncernova ošklivka. Postavit A1 vedle Pola nebo nedej bože Ibizy tak by u Audi zčervenali.