No nevim, nevim.
Ta palubni deska vypada (tedy pouze na techto fotkach) jako vyrobena nekde v Indii. Verim, ze na zivo to bude lepsi.
Nicmene s temi 5ti dvermi si nejsem az tak moc jisty. Mista neni nazbyt a podle mne je zbytecne stavet na techto pidirozmerech 5ti dverove auto. Pristup dozadu tim moc neziska a pristup dopredu utrpi...
Ta hmotnost je provozní, tedy pohotovostí plus řidič a osobní zavazadla (dle EG-R 92/21/EWG). Základní Yaris (se slabším motorem) má 1060 kg (ale neuvádí normu, podle které měřili). Ale jo, nějaké to kilo má nadváhu. S 1.4 TFSI je to ještě horší a co teprve s příplatky, že? ;-)
BTW: Základní Mini (One 55 kW) má 1145 kg. A to počítají s méně palivem a lehčím zavazadlem než u A1.
No tak to vlastně hovořiš prakticky ke všem autum teto třidy kde se šetři logicky vic než v třidach vyššich.Samozřejmě krom premie. Nicmeně jses nevyjadřil k designu A1.
Jednoduše byt objektivni a řict že celkově je A1 designově nepovedena. ;-)
Ja se tu ale nebavim o kvalitach a materialech je se bavim čistě o designu nic vic nic miň a k tomu jses jaksi nevyjadřil. A jen tak mimochodem zpracovani Ibizy je na běžne urovni třidy. V Materialech už zaostava ale jak jsem psal na trhu je 4 rokem a snad to FL pořeši.
Já nevím, jak jinak ti to mám vysvětlit. Interiéry Seatu jsou prostě bída. Jak do designu, tak i použitých materiálů a jejich zpracování. To je můj názor, můj dojem. ;-)
Doufal bych. Jinak je to snad nejmenší trh v EU. :-) Jen A1 se v ČR prodalo 477 a Audi celkem 3.675 kusů. Celkový prodej v ČR 173.282. Takže i ta ostatní čísla vypadají divně, leda by miliardová Čína byla jen dvakrát takový trh co ČR. >:D
A ještě větší problém je, že rozlišovací schopnost těchto lidiček mezi tím, co by si přáli a co si namlouvají a tím, co jsou fakta je zcela, ale zcela nulová.
Od někoho, kdo má nick s názven DRBNUTY a fotku snad nejznámějšího slovenského nácka současnosti jsou podobné výlevy skutečně na místě včetně těch úvah o onanování - nás tady ale podobné intimnosti nezajímají, snad mají na Slovensku sexuologické poradny, tam je třeba se obrátit....
Niektori mozu mat pocit, ze A1 sa nepredava, ale slovensky trh tak ako cesky je maly a toto auto je premiove, comu zodpoveda cena. Tym padom sa tych aut u nas vela nepreda a okrem cervenych z Orange-sutaze beha po SVK aj niekolko inych zakaznickych (napr. biele vyzeraju perfektne).
Btw: Na Slovensku sa v roku 2011 predalo 1700 vozidiel. V Nemecku cca 250 000, v Cine cca 340 000. Slovenskych 1700 je zanedbatelne cislo.
To ja naopak z těch par fotek FL moc nechvalim ale počkam na real.
Ja pořad nechapu v čem je interier Ibizy katastrofalni. Nebudu zde logicky vytahovat proti Audi materialy a zpracovani. Opět čistě po designove strance je pro mě interier povedeny a v kontrastu s A1 velmi povedeny. A to je třeba připomenout 4 rok pusobeni Ibizy.
To že ma design Ibizy nejen u interieru dost odpurcu chapu a bude to zřejmě tim že to neni univerzalnějši nebo konzervativnějši design.
Co vím, tak Audi neplánuje prodávat A1 v Americe. Až příští generaci. Kdyby potřebovali pomoci s odbytem, také je to cesta. V příštím roce beztak nejspíš půjde o nejlepší trh.
Když má člověk k dispozici čísla prodejů za 9 měsíců pro většinu Evropského trhu, domyslet si zbytek nebyla taková věda. A ke konci roku se A1 prodávala asi nejlépe. V Německu trhala rekordy (své, samozřejmě).
Ja jsem viděl oba interiery v realu. A pokud se budu držet čistě designu tak vzhled u Ibizy plně koresponduje s vnějšim designem a ma ten spravny spartansky šmrnc. To co jsem viděl u A1 to sice taky koresponduje z jeho vnějšim vzhledem ale bohužel dosti nevydařeneho. U A1 je ještě ten problem že pokud je to naproste holatko tak je to ještě větši hruza.
Jojo, na tvůj odhad si pamatuju a sám bych mu nevěřil. ;-)
Ještě mám v blahé pamti místní žvanily, kteří tu prohlašovali, že se A1 vyrábí na sklad a to auto nikdo nechce.
Samozřejmě, teď drží hubu a stydí se za sebe. ;-)
Můj odhad 120 tisíc byl celkem blízko. :-) (Ze statistik plynulo, že se v "západní Evropě" prodá zhruba 100 tisíc, 20 tisíc jsem tipoval na zbytek Evropy a těch pár měsíců prodejů v Číně. To jsem ještě žil v domnění, že kapacita výroby je 100 tisíc, takže jsem spekuloval, že jedou směny navíc.)
A1 se celý rok prodávala pouze v Evropě. 30% růst je slušný odhad (viděl bych to na 150 tisíc) pro příchod Sportbacku, ale celoroční nabídka v Číně také udělá své. Nedivil bych se, kdyby šla A1 ještě výš. Záleží, jak navýší kapacitu. Někdy koncem srpna 2010 byla zpráva, že Audi navyšuje kapacitu o 20% z původních 100 tisíc, aby pokryli velkou poptávku, takže prodali téměř celou produkci. Nedávno znovu nabírali, ale nevím, o kolik zvedli kapacitu.
Ale ono to není o tom, že neví, na to má právo každý, ale že sem ještě napíše, že naposled před rokem a půl něco četl a myslí si, že se situace nezměnila. To je ten problém. ;-)
Tak existuje celkem standardní metodika podle které se to počítá a kterou zpochybňují jen trumbelínci >:-[] Bylo jen otázkou času kdy "zbrojní" závody mezi BMW a AUDI uštvou medvěda.
[odkaz]
No a ja zase když vidim A1 a to se stalo co bych na jedne ruce spočital tak mam pocit že se na trh dostalo auto ktere puvodně skončilo co by designovy navrch v koši a nějakym omylem se dostalo tam kde nemělo. A to myslim scela upřimně.
Navic A1 muže směle soupeřit s Fabii ktere z nich je ta větši nejen koncernova ošklivka. Postavit A1 vedle Pola nebo nedej bože Ibizy tak by u Audi zčervenali.
Jedno nám tu prakuje na ulici. Je sice pravda, že na tom zadku by jsem něco změnil, ale jinak zpředu je to super. A tahle 5d varianta ten "zadkový" neduh dokonale smazala.
Zadek není dokonalý, ale u 5d je to už v pohodě (alespoň z fotky se zdá). Ale pořád radši potkávám A1, než vykulený Mito. Si člověk vždycky pomyslí, že jezedáci vyorali obří myš, co čumí jak půl***e z křoví a utíká po silnici.
kde jsi čet 100 tisíc kusů? Já četl, že za rok 2010 to bylo 20 tisíc kusů a AUDI plakalo, že modelu se nedaří neboť kapacita linky 100 tisic kusů ročně je vytížena jen minimálně
Třídveřové A1 se mi nulý rok prodalo kolem 100 tisíc kusů, pětidveřová prodej opět vylepší, tipuju minimálně o 30%. Z A1 se stává plnohodnotný model, který se směle může měřit s těmi nejlepšími. :yes:
3dverovu A1 som zatracoval a povazujem za zbytocne auto
ale 5 dverova verzia ma konecne ten spravny smrnc naboj a kvality normalneho audi ktore uz konecne odnesie aj viac ako dvoch pasazierov.
Interier sice nie je na urovni A4 ale ako pozeram ani ten z novej A3 sa na interier A1 pomaly nechyta. Kvalitu nemam na mysli samozrejme ta je spickova vo vsetkych audi, mam na mysli eleganciu a utulnost v ktorej A1 je mozno aj pred A3 ktora je sice pekna ale v nizsej strednej tirede som cakal mozno uz trosku viac ako len vacsi a este nudnejsi interier A1tky a to este ani nespominam ze A3ka ma pritom uz o dost zivsi interier ako golf. Musim priznat ze mi tam ista strohost a studena chladnost ktora vyzaruje z interieru audi pasuje A3 pasuje ale mohol byt o trosku zivsi nevadiiii no.
A1 sportback je skutocne vydarenejsi kusok ako jeho trojdveracik a razom dostava A1 kridla, drzim palce :yes:
Ten boční pohled a zejména zadní partie, to je teda parodie na design. Vem jen tyto části např. u Mita a víš kde si hned. Člověk, kterému design něco říká, má s ním nějakou souvislost, musí při pohledu na tohle navštívit onu místnost.