Jj, záď a příď jede jasně na vlnách posledních kii, což je minimálně na zádi fajn... s tou přídí se ještě trochu peru... ale pořád mnohem koukatelnější než i30
Doporučuji... a pak až tak skákneš, tak se podívej ještě jendou.
Hned na začátku bočního profilu je naprosto totožné malé okénko před zrcátkem. Horní linie oken opět stejného tvaru, nahoře se jen u Astry nepatrně více zakřivuje, naopak spodlí linie oken se u Astry zvedá ostřeji.
Zadní okno má stejný sklon u obou, dokonce i zasahujedo boku u obou stejně... atd.
Je to ale prostě nejhezčí Korejské malé auto všech dob :yes:
male okienko je totožne akurat v tom ,že tam je ,horna linia okien astry je vyrazne zakrivena zatial čo ceed sa mierne zvažuje...spodna linia na ceede sa dynamicky zvyšuje od a stlpika až po c a plynule nadvazuje ostro na okienko v c stlpiku.astra to ma miernejšie...astra ma ostrejši sklon zadnej časti navyše okno viac zasahuje do profilu,naopak u ceedu takmer vobec...tak ešte raz kde je podobnost,či nejake kopirovanie
noo to asi nič,suhlasit možem jedine s tym ,že je tam podobnost s astrou čo sa tyka presklenia profilu a to jest pre mna všetko... ista rozmerova mohutnost,dospelost je vlastna prakticky všetkym novšim prirastkom v tejto triede čo je vidno prakticky všade či C4,308,megane,focus 3 či tebou spominana astra,vw golf je v tomto za zenitom hlavne rozmermy...
Ja jen doufam že Golf zustane svuj co se designu tyče a tim padem bude stale snad ojediněli original ve třidě. Protože v tom že se design automobilek přibližuje maš pravdu.
nechvalim myslim,že v sučasnej dobe sa to da aj inak žiadne vyrazne bobtnanie sa predsa nemusi konat.... ak dostane poriadny razvor to bude uplne stačit,mqbčko dava široke možnosti...jednoznačne som za to ,aby nedošlo k naraste typu astra...
ako mysliš,nechavam ti tvoj nazor...rovnako ako ty nejach ten moj...diskusie k člankom su tu preto ,aby každy vyjadril nazor,ja som vyjadril svoj a ty svoj pohoda :-! ja nemusim teba presvedčovať a naopak ty mna ;-)
Stačí se podívat na zadek původního proceedu, na nové Rio a jsi-li férový a soudný, musíš uznat, že ta Astra byl tvůj úlet. Pro lidi od designu je tam jasná evoluce sebe sama, myšleno vývoj vlastní myšlenky. U boční linie se s Astrou dá srovnat snad jen to malé okénko, ale z tohoto pohledu pak třeba říci, že je tam určitá podoba i s Maibachem - obě auta totiž mají střechu a volant v interiéru! Takhle to přeci nechceme "slušný diskutére Ronaulde". Navíc tento způsob zvětšení čelního a bočního výhledu používá daleko více automobilek.
Dobře pánové, nechám to na vás... jak myslíte, přesvědčovat vás o designu a podobnosti nemám za potřebí... a kdo nechce vidět, ať nevidí... neberu to zpět, jen si myslím svoje ;-)
Ronaulte, to ze sem podobne blitky pise Strejda bobek a jemu podobni beru jako kolorit mistnich diskusi, ale i ty? A ne, ani s tim smajlikem to neni vtipne.
Jinak Schreyer :yes: Exterier nezklamal, opravdu povedene.
Sorry, ale byl to první dojem, který mě z těhle fotek z nějakého renderu či čeho napadl... a sorry, že mi na rty nepřišlo "jé, to je ale pěkná Kia" >:D
PS: Proč sis nepřišel popovídat o i40? Názor takového fandy by přišel jistě vhod.
Naprostej souhlas... Hlavně zezadu 95 procentní Astra :-) Celkově bych řekl,že je to takovej "mišung" několika automobilových designerských škol :-) Vypadá pěkně,ale to auto ještě ani nevyjelo a už se mi zdá,že ho znám ze silnic pěknou řádku let (nechtěl jsem napsat okoukaně)...
Ronaulte, to ze se ti nelibi je naprosto v poradku a byla by hloupost, abys psal, ze je to pekne auto, kdyz by sis to nemyslel. O tom ale muj prispevek nebyl.
Reagoval jsem na tu jizlivou poznamku naznacujici, ze Schreyer okopiroval Astru. To, jak sam jiste uznas, je hloupost na n-tou.
myslím, že tieto reči o kopírovaní sú už trápne. Vytváranie dizajnu nie je vec, ktorá trvá 2 týždne. Keď vyšla Astra, tak vtedy už dávno museli mať dizajn nového Ceed-u navrhnutý. Určite nie je pán Schreyer odkázaný na kopírovanie iných aút.
O tom, že Schreyer vytvořil pro evropany konečně koukatelný kompakt, není pochyb. Pochyby ale jsou a budou, jestli díky té podobnosti, ať chtěné či ne (to ať vysvětlí nebo utají marketing Kie), je dostatečně, jak říkají poláci, "osobity"...
Oproti Astře je Cee'd o dost hezčí. Astra působí příliš bachratě, tohle i přes celkem malá okna lehce. Já v tom nějak kopii nevidím. Pak je asi každé auto kopií všech ostatních...
Přestože nejsem nijaký fanda korejských aut, musím tady Cee'du dát palec nahoru. :yes: Jestli tohle má být kopie astry, tak je to to kopie výrazně povedenější než originál.
Iste, dizajn sa skopírovať dá jednoducho. Aj interiér, ale ako sme zvyknutí u tejto produkcie, tak zasa to bude čínske hifi. Horšie je to s kopírovaním jazdných vlasností, podvozku. Toto je najväčší probém kórejcov. Neschopnosť vyrobiť konkurencie schopný podvozok. Možno o 10 rokov to bude fajn, ale to už kia nebude stáť 12 tisíc, že ? Kopírovanie niečo stojí.
Tak musim změnit nazor. Exterier je opravdu povedenějši než u I30 kde je problemovějši hlavně zadni čast. Ještě počkat jak bude vypadat interier.
Jenže design neni vše a u předchozich generaci i přes pro mě atraktivnějši Ceed bych volil i30.
Uvidíme tady, motory budou nejspíše stejné u obou, interiéry určitě lepší než dosud, možná se už naučili ladit multilink tak, aby plně využili jeho potenciál a to pak bude opravdu oříšek pro evropskou konkurenci...
interier bude menej korejsky,oproti i30 bude mať vyrazne iny dizajn ako som bol byval spominal už davnejšie ,bude to niečo na sposob Citroenu C4 neber,že kopia,ale inšpiracia čo sa tyka vyduchov ventilacie v strede palubovky ,rovnako ako Rio čiže z vertikalneho umiestnenia prejde na horizontalne---
noo ,ale to je asi všetko čo viem videl som len nultu seriu čiže všemožne flaky ,zlicovanie nič moc...plus je odlišenie od hyndaia a ako vraviš dnes už tažko vymysliet niečo nove ked tu už da sa povedat všetko bolo
...ale pořát pěkné. Těžko lidi v koncernu Hyundai/KIA osočovat z kopírování, mají i celkem svébytné modely typu Sorento,i20 atd., ale tohle opravdu jako by už na silnicích nějaký ten pátek jezdilo. Můj osobní názor je, že pokud se u nás cena bude pohybovat od 290k do 400k a dále zapracují na podvozku, řízení, řazení, brzdách a hlavně materiálech v interiéru, mají solidní šanci v této třídě dále posílit pozici na trhu. Prostě krůček po krůčku dohánět konkurenci,tak jak to v Jižní Korei umí.... :yes:
Takže maji před sebou ještě velky kus prace. No je fakt že to co korejci obšlehli z evropske designerske školy tak je to zdařile. Vlastni pokusy už za moc nestoji.
A co by měli obšlehávat? Když mají šéfdesignéra co kdysi dělal u Opela, tak ber prostě jako fakt, že dělají evropský design.
BTW: První Ceed se mi vždycky docela líbil, ale když je na těch fotkách s novým - to je nebe a dudy.
vzhled nového ceedu se relativně povedl.. některé linie vyvolávají asociace na třídní konkurenty, no není to nic neodpustitelného.. předpokládám, že v příští generaci bude boční prosklení končit ostře stoupající linkou v polovině zadních dveří, aby se podpořil celkový sportovní výraz kompaktního pětidveřového vozu.. :-!
Tak byly zde výše úvahy Astra-Cee'd podobnost... hrozba brzké "okoukanosti", jistá fádnost Cee'du... "bachratost" Astry (což s oněmi podivnými proporcemi Astry taky souhlasím)... a když se na to podívám tak či onak, pak nezbývá než jasně zvolit nový Hyundai i30! Atraktivní, nápaditá, dynamická až vesmírná přední maska z této šedi Astry a Cee'du razantně vybočuje; a tudíž stojí za to - [odkaz]
- [odkaz]
A onen ostrý a neokoukaný výraz zadních světel nové i30 tyto dva vozy převyšuje jasně taktéž
- [odkaz]
- [odkaz]
- [odkaz]
Šel bych zase klidně do nové i30... je to opravdu o lecčems jiném a svěžím! ;-)
>:D ... já říkám "jo" ... opravdu, dle mého pohledu, to chce už něco "extra", jisté vybočení z "šedi" ... onen osobitý design nové i30 toto "extra" v sobě evidentně nese... ;-)
Možná právě ono neustálé "hledání" je právě něco inovativního, kreativního... přemýšlím spíše, zda-li ono "usazení" je ku prospěchu a co je tím vlastně myšleno? Většina překvapení a opravdových posunů se děje oním neustálým hledáním a pátráním... :-)
Co to všichni melete, kdo trochu čte tak ví, že pan Schreyer umí a rozhodně se nejedná o nějakou korejskou kopii. Ronaulte já tam tu Astru taky trochu vidím, ale netrofám si říct, že by Astra byla předlohou. Toppre, jen opravdový nechápavec nechápe design VW, takový VW rozvíjí stále stejný osvědčený design, který má svou tradici, kterou ctí každy rozumný. Pepino i30 je šmrcovní auto a jestli trochu uvažuješ, tak ti musí docházet, že Hyundai tvoří svůj vlastní design, který začíná mít úspěch a drží se stejného. Takové Focusy je každý pes jiná ves.
Focus nemít nárazník a zadní světla taková, jaká má, tak je fečák... což dokazuje i verze kombi.
Ale jinak... co tak trochu se uvolnit? Máme tady druhý totožný článek na téma nová Kia Ceed s jediným rozdílem, že nám přibyla jedna fotka zádě. Už minule jsme si své názory řekli, někteří asi 17x totéž (zdravím toppera), tak proč tohle brát tak vážně...
ALe jo, zcela vážně říkám, že je to to nejpěknější auto z Koree, které jsem zatím viděl. Zcela vážně! Možná je to tou vzdálenou podobností s Astrou, možná ne, každopádně dospělo, zelegantnělo atd.
Už to, že se tady o Ceedu tak zuřivě diskutuje, znamená, že se Korejci přesunuli z kategorie aut nezajímavých do kategorie zajímavých. To nutně neznamená, že si ho zítra (jak možná víte, Topper je můj druhej nick >:D ) poletím objednat.
Souhlasím, že Ceed dospěl a přidal k pohlednosti i něco elegance. Spodní linie oken stoupá na můj vkus možná až příliš dramaticky, ale budiž. Jediná věc - vážně tady nikomu nevadí tahle prapodivně tvarovaná přední maska ?
Iste, ale keď budeš prechádzať z pruhu do pruhu, tak budeš musieť pozrieť kvôli mŕtvemu uhlu do boku či za seba. Kórejci ešte nestihli okopírovať varovanie pred mŕtvym uhlom.
Novému i30 hovorím nie. Mal som predchádzajúcu (terajšiu) generáciu a musím konštatovať, že im chýba ešte veľký kus cesty, aby sa mohli rovnať s európskou konkurenciou.
Nová kia je pekná, taký mix astry a aurisu. Kórejcom dávam ešte aspoň 10 rokov, potom to budú dobré autá, ale momentálne je to slabší priemer. To už radšej frantíkov.
Jedine vyboceni z sedi, ktere tohle auto pasuje na besteller je cena.
A to se tyka i tebe - pokud bys dostal za stejnou cenu stejne vybaveneho Golfa, Focuse, nebo tu Astru, neoprel by sis o Hyundai ani Kiu ani kolobezku.
Právě že ne... já si klidně tehdy mohl koupit Focus - o cenu nešlo... a když jsem jej pak řídil a zkoušel si vše možné a pak sedl zase do i30 a projel... nemohl jsem si pomoci: vybral jsem si i30! Zajímavé, že? ;-)
A k vybočení z šedi - to snad vidí každý, kdo se podívá na masku nové i30, že zásadně vybočuje, je originální a nápaditá... svá! Tak jsme to myslel...
Ako si to jazdil keď si vybral i30 ? Však každé iné auto je lepšie, bohužiaľ. Posledná skúsenosť s oplom astra 1,6 85 kW a bomba. i30 sa nechytá ani omylom. "Stará" astra classic je na tom lepšie ako "zbožňovaný" i30. Výbava skromnejšia, ale jazdné vlastnosti neporovnateľne lepšie. Škoda reči, treba sa aj povoziť, nielen pozerať do cenníka a škrtať podľa ceny.
Nevím, koukám na ty recenze a hodnocení i30 a Astry... a vychází i30 vždy lépe! Třeba odlišné motorizace, ale zase celkově body v jednotlivostech - prostě lepší i30! Těch srovnání jsem prošel více... tolikrát i30 lépe hodnocená!
Jeden z mnoha příkladů:
i30 - 8,46b [odkaz]
Astra - 8,15b [odkaz]
Na to jak jezdil snad jen jeden citat za vsechny:
"...opravdu se vždy moc a moc těším, až se do tohoto podivuhodného vozítka opět posadím, nastartuji a zažiji další dobrodružství... " >:D >:D >:D
Bugatti Veyron SS? Ne. Bentley Continental GT? Taky ne. Hummer v uprave West Coast Customs? Uz vubec ne. Rec je o i30 1,4...
Vzdy kdyz to ctu, tak doslova rvu smichy az mi z oci tryskaji slzy :yes:
>:D ... ano, pobreč si! >:-[] ... já si budu užívat radost z jízdy dál! >:D ... Snad bych jen doporučil zavázat si oči, aby tyto pitomé předsudky, o např. i30, konečně padly - zkušebním důkazem budiž onen testík šéfredaktora motoristického týdeníku Autocar, kdy mu závazali oči: "Ano, stále jsem myslel na Hondu CR-Z a čímkoliv na mě auto zapůsobilo, byl jsem vždy opravdu potěšen, že Honda funguje tak, jak jsem si to vždy představoval. Dokonce i projev motoru mi seděl k nebohé patnáctistovce. Jediné, co jsem pominul, byl chybějící zátah elektromotoru. Nakonec jsem si ke konci testu uvědomil, že pasažéři na zadní sedadla nastupují svými vlastními dveřmi bez nutnosti sklápět přední sedadla. V tu chvíli jsem konečně opustil myšlenku na Hondu CR-Z a po zvážení, co již česká redakce Autocaru měla a neměla na testování, jsem se chytil Peugeotu 508 nebo nového Fordu Focus. Jak se nakonec ukázalo, hádaným autem byl Hyundai i30 CW!!!"
Tady zase brečím já, ale lítostí nad těmi chudáky, co tomuto ještě neporozuměli >:-[]
Presne tak. Cena a zasa cena. Ľudia kupujúci túto triedu kašlú na kvalitu či jazdné vlastnosti a berú lowend. Tiež som bol jeden z nich, ale našťastie som vytriezvel.
Pozitívne je, že sa obmení vozový park a budú jazdiť bezpečnejšie autá na cestách.
Ne ne; už nejde jen o cenu! Mnohokrát jsem zde poukazoval na to, že v rámci své "ceny" (např. Hyundai) zvítězil v mnoha oceněních kvality! Jde o cenu i kvalitu! jakou kvalitu dostaneš za danou cenu! TO nyní letí a bude v dalších letech rozhodující! Hyundai zvítězil ve kvalitě Autobild i u nás v ČR jako nejkvalitnější značka. A mohl bych pokračovat, jak jsou podle posledních recenzí Hyundai vozy, co se týká kvality za danou cenu velmi, velmi pozitivně hodnoceny... takže tomu výše moc nerozumím... to se psalo a takto striktně přemýšlelo tak před 3 lety...
ci sa to uz niekomu paci alebo nie je to tak, len zaryti odporcovia tu budu stale v tom hladat astru megane a ine obludy, pravda je taka ze ceed je original ;-)
ked sme uz pritom hladani podobnosti tak mondeu vobec nevadi ze sa podoba spredu na aston tak preco by malo ceedu vadit ze v nom niekto vidi astru alebo megane ;-) je jasne ze kto tam chce vidiet aj traktor tak ho tam uvidi tak na co sa hadat a urazat, mame tu novy bestseller ktory bude opat silny u nas v cechach vo finsku v svedsku polsku a mozno sa presadi uz aj inde v eu :yes:
nechajme sa prekvapit na tabulky predaja za rok 2012 , o rok su tu ako na koni :yes: a predpokladam ze ceed nimi riadne zamava :yes:
interier bude urcite spica, este spravit kombik a proceeda a konkurencia ma o problemy postarane :yes:
Já se tě jen ptám, ve vší slušnosti, samozřejmě, jestli máš nějaký plán, který třeba potřebuješ splnit. Nebo sis dal novoroční předsevzetí o počtu příspěvků pod každým článkem, kvalita/nekvalita atd.
Prostě, co máme očekávat?
PS: Jeětě otázka... co si představuješ pod pojmem "psát k věci"?
Podle mě jen píšeš nějaké tvé odhady a přání, potěšeně jucháš s ne zrovna zajímavou stylistikou nad některými vozy.
Ne ne, Topper má v mnohém pravdu! Já na toto narazil již vícekrát; v tom jej podpořím: mnohdy žádná konkrétní reakce na to, co bylo ve skutečnosti napsáno... častokrát opravdu dokonce až nesmysly a zbytečné konfliktní reakce... snad s tím "osobním" a "osobitým folklórem" skutečně skončí, přejme si to... !!!
Topper má pravdu. Sranduješ ? Obidvaja ste fanatici do kórejskej produkcie, takže s Vami je ťažká debata, pretože veškeré argumenty a fakty sú zbytočné.
Dá sa to liečiť ...
Ešte Ťa baví tu stále prispievať a obhajovať i30 ? Daj si dolu ružové okuliare a pozri sa na svet áut triezvo. Si s kopírovaním "úspechov" hyundaia na smiech. Počkaj ešte na spojenca toppera, ten nám vysvetlí, že sa máme na čo tešiť.
To si fakt v inom aute nesedel, či jazdil ? Keby áno, tak by si neplácal nezmysly. i30 je omyl a na EU autá sa nechytá ani omylom. Zlé a ešte raz zlé ... :no:
Tak tady nejde o to, co mě baví nebo nebaví... jen jsem vyjádřil svůj pohled: před Astrou a Ceedem bych dal přednost i30, protože se mi líbí více v mnohých ohledech. Tady nejde jen o jakési růžové brýle přece! Už dávno ne! A to, že je v mnohém Hyundai stále úspěšnější značkou, to již taky dávno není pro smích (a to říká i konkurence)... A napsat, že i30 je "zlé a ešte raz zlé auto" a že "sa nechytá ani omylom" - tak to si taky někdo tady musí sundat jakési příliš tmavé brýle, aby opravdu prohlédl a podíval se realitě do očí! Tohle považuji zase já, a věřím, že se kdosi přidá, za plácání nesmyslů - "sa nechytá ani omylom" = nesmysl...
Tady by se dalo uvést nespočet argumentů; jeden za všechny - Autorevue: "Máme-li zhodnotit interiér i30, až nebezpečně se přiblížil evropským konkurentům, mnohé z nich válcuje..." !!!
Růžové brýle asi mají i tito lidé, když "raz a ešte raz zlé auto" i30 ohodnotí v Auto.cz na 8,42 bodů!!!:
Plusy:
Další důkaz, že motor nepotřebuje více válců, aby měl charakter
Vynikající kvalita jízdy
Ergonomie a kvalita zpracování
Poměr cena/hodnota
[odkaz]
Další a další vynikající hodnocení tohoto "zlého a ešte raz zlého auta" jsem kopíroval již mnohokrát... takže kdo uzná, ten uzná... toť vše...
"Až nebezpečně blíží" - takže jinými neeufemizovanými slovy "ještě není výborný"
A hlavně, zase kopíruješ testy těch, kteří musí psát taky tak, aby jim zase dealer pučil auto na test. Co ty sám s tvým i30, jak jsi spokojen? Jak tlumí nerovnosti, jak se chová v zatáčce, jak drží sedadla tělo, jak je to odhlučněné, kolik to žere, jak se odírá interiér?
Tak vyjádři se i ty, rozumně k výroku: "zlé a ešte raz zlé auto" - o to mi tady šlo... Ano, stojím za tím že "nebezpečně blíží"... ale to jsi uznal v jiných diskusích i ty sám a vícekrát... Jak jsem spokojen? Výzvu přijímám: tlumení nerovností je dle mého naprosto standardní - jsem spokojen, snad žádné výrazné hluky nápravy nezaznamenávám (nemluvím o jistých dírách - to nesrovnáš žádnou nápravou)... moje zkušenost s nápravou potvrzuje i např. tento popis: "Podvozek s víceprvkovou zadní nápravou nás přesvědčil jistým chováním v zatáčkách a dobrým kontaktem s vozovkou a bez problémů se vypořádá i s nerovnostmi našich silnic." - [odkaz]
Chování v zatáčkách je snad to nej při jízdě, co hodnotím úplně pozitivně, jemně se nakloní a velice rychle a akčně se vrací do srovnané polohy - perfektní! Toto souhlasí i s tímto popisem: "V zatáčkách se chová jistě a stabilně, na čemž se podílí tužší nastavená podvozku." - [odkaz]
Sedadla a mé tělo si také dokonale rozumějí... nevím, v čem by měl být nejmenší problém - absolvoval jsem i delší trasy (cca 1200km) a cítil se velmi dobře! To potvrzuje i toto: "Přední sedačky byly velmi pohodlné a optimálně tuhé..." - [odkaz]
Odhlučnění je skvělé - to potvrzují skoro všichni - nezvyk na počátku, že motor je téměř neslyšitelný... jistá slabina tady je při vyšších otáčkách kolem 140km/h - tam naopak je motor hlučnější (o tom již ale byla řeč taky, že by to chtělo šestikvalt)...
Spotřebu mám v létě tak 6,1; v zimě 6,4...
Kvalita materiálů uvnitř je velmi dobrá... je pravda, že ostré předměty tam nepatří... jednou kdosi s kusem dřeva mi zasáhl uzávěr skříňky u spolujezdce... z jistého úhlu to tam vidět určitě je...
Ty opravdu nejsi normální.
To sis našel ke svému autu všechny testy, kde jednotlivosti chválí a pak si je nakopíroval nebo naučil zpaměti recitovat? 8-s
Ten zbytek je o krapet lepší, ale zajímalo by mě srovnání tvých pocitů, ne opěvování.
Zasa iba odkazy na testy kde i30 chvália. Od Teba sa nedá nič iné čakať. Buď spokojný naďalej. Do Nového roku som si dal predsavzatie, že budem dobrý >:-[]
Nič v zlom, ale keď sadnem do hociakého iného auta, corsa, astra, golf, avensis, fábia, octávia, tak všetky autá mi pripadajú lepšie. Nie kvalitou, ale jazdou.
Tak to ani náhodou... Fabie??? To tedy určitě nesouhlasím! Tu jsem měl dost dlouho, abych toto dokázal hodnotit... Fabii jízdními vlastnostmi srovnávat s víceprvkovou i30? To je až šílené...
Velmi dobré jízdní vlastnosti i30 už byly přece popsány mnohokrát: "Nový Hyundai i30 nás příjemně překvapil, stejně tak jako nedávno Kia cee´d. Oba automobily vycházejí ze stejného konstrukčního základu. Mají velmi dobré jízdní vlastnosti, jsou komfortní, s povedeným designem..." - [odkaz]
Jazdil si niekedy v kolóne ? Rýchlosť 10-20 km/h. Dvojka sa enormne dusí a musíš pomáhať spojkou, jednotka zaradiť nejde. Horšie je, že motor na jednotke či dvojke neuveriteľné cuká. Nedá sa hovoriť o žiadnej kultúre chodu. Je to fakt hrozné a aj kvôli tomu som auto predal. Nespomínam klepanie vo volante a hrdzu na kufre.
>:D zpaměti recitovat - no to je dobrý nápad >:D ... a pak vydávat pod diskusemi pravidelnou sbírku básní "Můj Hyundai i30" >:D >:-[] ... A mé pocity jsem popsal... ano, z mé zkušenosti "opěvování" (jinak bych asi napsal jasně, že jsem s vozem nespokojen - to je snad logické)... a jisté slabiny jsem uvedl taky... nevím, co jiného "zlého a zase zlého" bych napsati měl... ;-)
Právě, že vezl... už jsem to psal několikrát i o tom, jak jsem se rozhodoval: Ford Focus nový, Renault Megane (posled. generace), Kia Ceed... nic z toho mě ale nepřesvědčilo, vím, kde jsem se cítil nejlépe; a jaké pocity z řízení jsem u toho měl... Škodovka - např. Octavia... taky ne... nesedí mi to... takže asi tak: ale seděl, seděl... to je právě to... :-)
Tiež som sa cítil v i30 celkom dobre, až na ten stredový panel, ktorý ma utláčal. Keď si pri výbere prešiel toľko áut a vybral i30, tak je to Tvoja vec. No koment. Ja som sa rozhodoval podľa peňaženky. Podľa ceny som skončil u i30 a neabsolvoval som ani skúšobnú jazdu. Spoľahol som sa na testy, ktorými tak rád tapetuješ fórum.
Zistil som, že boli k ničomu. i30 nie je zlé auto, ale je určené pre nenáročných užívateľov, ktorí si nepotrpia na jazdné vlastnosti a hociaký neduh auta ospravedlnia. Sami seba presviedčajú racionálnosťou svojej kúpy, však záruka a víťaz testu autobild 2010, 2011.
Bohužiaľ musím konštatovať, že moja voľba bola omyl. Poslúžilo mi, ale keď uplynula 3-ročná záruka, tak som sa ho s radosťou zbavil. Opakujem, spoľahlivosť vynikajúca, nebol som ani raz neplánovane v servise, ale pre mňa je to málo k spokojnosti. Nechcem sa iba presúvať z A do B a trpieť za volantom, ale jazdu si užiť.
Rozumím... ok... ale jak středový panel, že tlačil??? Nehrála v tom roli i tvoje výška, vzrůst, delší nohy? Mně tam koleno (vpravo) pěkně "vleze" - zapadne... navíc, když odsunu sedadlo dozadu jen o trochu, pak místa je hodně... ??? A já to mám poněkud vzadu, mám raději natažené ruce spíše na rovno, když držím volant... a do jakého vozu jsi šel pak?
Mám rád vyššie posadenie za volantom, meriam 182 cm a váha 74 kg. Myslím, že celkom normálne parametre, ale stredový panel ma tlačil. Elantru chvália, že neobmedzuje koleno vodiča, ale nesedel som v nej. Octavia je na to ešte horšie či akákoľvek škodovka. Tam sa nedá sedieť. Vyskúšané v praxi.
Sedadlo v i30 som mal vždy maximálne vzadu, na doraz.
Dobre, snažíš sa. Mňa nezaujímajú bezduché testy, ale osobná skúsenosť s autom. i30 som vlastnil od 8/2008-10/2011. 73 000 km som najazdil a hovorím, že zlé auto. Nie spoľahlivosťou, ale kvalitou, odporným podvozkom, necitlivým riadením a celkovo jazdnými vlastnosťami. Nikdy viac.
Dobře... osobní pocity a zkušenost uvádím ve stromu v této diskusi také... můžeš přečíst (jako reakce na Ronaulta)... ;-) jinak já zase jsem velice spokojen a nelituji... najeto mám 50.000...
Jestli ty považuješ za pravdu, když tady nakopíruješ odkazy a nehodláš o nich diskutovat, protože jsi osobně jel maximálně tu svou i30, tak to sorry. Naopak, když tebe nebo toppera člověk vyzve k osobnímu hodnocení, tak je tady opět jen odkaz a mlžení, věštění z křišťálové koule.
A když už vám tady popíšu na blogu jízdu v i40, tak se ani neopovážíte přijít abyste své názory, které jsou jen nakopírované z testů, podpořily nějakým svým vlastním argumentem.
Sorry, ale plakátoví jezdci jako vy dva rozhodně nejsou materiál k solidní diskuzi.
Topper, vždy machruješ od klávesnice, ale nikdy si kórejské auto nemal. Z čoho si usúdil, že to bude bomba a samozrejme podľa Teba, máme sa na čo tešiť. To píšeš vždy. Na čo sa teda máme tešiť ? Na hnusné podvozky, koróziu, preposilované riadenie ? Či na papierovo "výkonné" motory, ktoré v praxi zaostávajú aj za tým papierom ? (137 Nm pri 5000 ot ?). Pre bežnú jazdu skoro nepoužiteľné.
Skús sa povoziť a potom hodnoť. Za mňa hovorí 3-ročná skúsenosť s týmto kórejským pokrokom a ver tomu, že to až taká sláva nie je. Doteraz bodovali cenou, takže predaje boli celkom obstojné, ale u nových modeloch to už tak nie je. i40 je pri aktuálne nastavenej cene prepadák.
Hlavne, že sa máme na čo tešiť :no: Ja by som sa veru netešil ...
Já "českojihokorejské" auto mám; a nevím, co to tu pořád řešíte... jsem stále maximálně spokojen! A to jsem zvažoval delší dobu před koupí Focus nebo Megane... po zkušebních jízdách, prostudování detailů, srovnávání a vzhledem k osobnímu pocitu pohodlí za volantem a k radosti z jízdy (to je důležité!), mě jasně přesvědčil Hyundai i30! ;-)
Vidíš, až vyzkoušíš (vlastnictví) jiné značky, pak budeš mít aspoň nějaký pojem o tom, co které auto nabízí a umí. Korejci pořád a stále dohánějí evropskou produkci. V tom autě to jde poznat a cítit.
Já si taky myslel, že Opel je nejlepší auto na světě, když jsem do něj přelezl z Favorita.
V robote máme opel corsa. Základ, 1,0 benzín. Jazdí sa s ním parádne, lepšie ako si 30. Vrźga a hrkoce tam všetko možné aj nemožné, ale jazda je lepšia ako s hyu. Majú čo kopírovať bratia korejskí.
:yes::yes::yes: lépe bych to nenapsal.
Korea "vítězí" na papíru. Takový letákový kovboj :-!
Mimochodem 23 (slovy DVACETTŘI) skladových Golfů s cenou do 310 tis. Kč hovoří za vše. Kia je volbou neználků nebo těch, co opravdu hledí na každou korunu.
P.S. Fabia HTP zrovna není tím správným srovnávacím vzorkem koncern vs. korea ;-)
;-) Ten korejský Favorit má dělené zadní světla.Není to licence od AZNP? >:D >:D >:D Jináč Šrajer sere auta na jedno brdo . Tam ubere-tam přidá ,ale v jádru se pořád opakuje.Stará i 30 nevypadala nic moc ,ale nová hravě strčí do kapsy i ceed který ještě nevyjel.Když protáhnete Pyčunto vpředu a v zádu poupravíte Špočtáge . ,tož vám vyleze toto Ale kupce si najde.Neznám neprodejné auto.