Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Mr.Murphy_
0
.... je naprosto famózní, bravo PORSCHE :yes: :yes:
Mira328i
0
A to že je to nafta tak je zase naprosto na prd :no:
Deutscher
0
ved Agregat je od Audi... tak aka mala byt spotreba ak nie taka ista pripadne väcsia ked auto je tazsie ??? 😉 SKVELA SPOTREBA :yes: :yes: :yes:
Balkan
0
skvela? Lexus RX350 ma podobnu velkost a benzin, 3.5 liter, a to dosahuje rovnake paramatre aj lepsie!!!!pripominam BENZIN. Subaru Tribeca ma 3.6 a ma rorvanku spotrebu, dokonca par cm dlhsie a sirsie..nic moc podla mna tiez- nato ze to je TDI. Samozrejme vahu Lexusu nepamatam, ale pokila viem Subaru lahsie nie je
karlitto00
Urcite se to bude prodavat jako housky. Protoze kdo si koupi SUV od Porsche, kupuje to z 99% kvuli znacce, kvalite a image, ne kvuli tomu jak to auto jezdi. Takze logicky uvita ze to jezdi za 10 misto 20 litru, jiny rozdil mezi obema typy motorizaci tezko tento zakaznik pozna, zvlast kdyz tohle TDI bude urcite skvele vyladene.
Takze zaverem, kupujte to, kupujte to, at ma Porsche penize na vyvoj "poradnych" aut ktery jsou dokonalym nastrojem a zdrojem priblblych usmevu ridice nadsence (jo, miluju je) 😄 Uz sem si na SUV od Porsche zvykl, ani nebudu remcat, kam ze to tahle legendarni znacka smeruje 😉
Takze zaverem, kupujte to, kupujte to, at ma Porsche penize na vyvoj "poradnych" aut ktery jsou dokonalym nastrojem a zdrojem priblblych usmevu ridice nadsence (jo, miluju je) 😄 Uz sem si na SUV od Porsche zvykl, ani nebudu remcat, kam ze to tahle legendarni znacka smeruje 😉
Určitě krok Porsche správným směrem.
Tenhle Cayenne bude velkou a těžkou konkurencí pro BMW X5 s dieslovými motory a že jich jezdí. :-!
Tenhle Cayenne bude velkou a těžkou konkurencí pro BMW X5 s dieslovými motory a že jich jezdí. :-!
Nemyslim si, X5 a X6 maji naprosto specificke postaveni a to se podle me tezko zmeni. Mozna jim tenhle naftak par zakazniku pretahne, ale nebude to nic zasadniho. Uvidime 😉
On ten motor se tam totiž
bude montovat jen rok, protože nesplňuje budoucí normu Euro. :no:
bude montovat jen rok, protože nesplňuje budoucí normu Euro. :no:
Snad si nemyslíš, že již nemají připravenou alternativu?
3.0 TDI se montuje v koncernu do tolika modelů, že jeho evoluce je zaručená. :-!
3.0 TDI se montuje v koncernu do tolika modelů, že jeho evoluce je zaručená. :-!
O X5 bych nikdy netvrdil, že je nějak specificky postavená. Je to velký těžký SUV od sporotvního BMW. Zákazníci jsou velmi velmi podobní. X6ka je kapitola sama o sobě. Líbí se mi. Počítám, že tento segment si Porsche také nenechá ujít a brzy předsatví svou variaci na téma X6.
Presne tak, nevidím ziadne specifikum dízlovej X5ky/X6ky oproti dízlovému Porsche. Obe sú to sportovejsie ladené SUV (ach, to spojenie mi furt nejde do úst) s naftákom. Hothatche cvicit nebude ani jeden, ale na to ani nie sú urcené. Ale oproti Q7/GL/XC90 sú predsalen obratnejsie.
Tak neviem ci by som tak razne hovoril ze X5 nie je sportova. Jasne bavime sa v medziach SUV, ale X5 s chiptuningom na 270koni a skoro 600Nm krutakom dokaze divy. Skutocne sa jedna v ramci segmentu o sportove nacinie. Ano je tazka, je velka, ale tazka je aj Audi S8, CL 600 a podobne a o tych kazdy hovori ako o hypersportoch. Sam vlastnim spominanu X5 a viem co s nou mozem a verte mi prehanam dost "sportove" auta. Hlavne co sa tyka zakrut su mnohi prekvapeni ked ich beriem z vnutornej strany a som rychlajsi ako oni na vonkajsej. A ide mnohokrat o auta typu octavia na 17tkach, focusy, a kadeco ine. Nejdem tu hovorit ze X5 je sportak, jasne ze nie ale dokaze omnoho viac ako si viaceri myslia, ktori v nej v zivote nesli.
Octavia na 17tkach je sportova? tu da dole aj U.S voz z 80tych rokov, ale LR Freelander, pritom tie auta nie su co sa zakruty tyka nic moc
Ada je zase tady
Diesel a TDI zvlaste, je jedinou spravnou volbou pro pohonnou jednotku osobniho vozu. Kupovat dnes auto s benzinovym motorem je stejne, jako kupovat cernobilou televizi.
presne tak, a jako dalsi krok bude, ze Nasa prestavi raketoplany taky na naftu :-!
Tak to jazdím a hodlám i nadalej v nesprávnej motorizácii. A ani len ciernobiely monitor vnútri nemám. :-!
Ádo, ten neustále opakovaný vtip přestává být vtipem... chce to něco nového. Že je benzín zastaralý známe, možná někteří neznají ten o nejelkologičtějším motoru TDI 😉
Já s tebou naprosto souhlasím, pokud by ovšem byla tak polovina 8O let a stravenky na naftu.
Ádo, to jsou ale opravdu velmi falešná slůvka! Každý slušný pracující člověk ví, že jedinou správnou motorizací je 12tiválcová benzínová atmosféra.
euro89
Tak koukám, že Porsche po letech vyrobilo zase diesel traktor >😁 >😁 >😁
chester
Nikdy ma toto vozidlo nenadchlo.. Preco? Je to Touareg s logom Porsche. Zo znacky ktora mala charizmu, ktoru do nej vdychol Ferdinand sa pre mna stala obycajnou, po zisku a uspor dychtivou znackou, ktoru z nej spravil VW!!! FCK VW!!!!!!!!!!! Kedysi ste zhliadli Porsche sem tam__teraz ho ma kazdy vyholeny * ;-\
A to ze rozmyslaju nad vyrobou niecoho "maleho" ma uplne KO...
Za chvilu budu snad vyrabat aj nakladaky... >😒]
A to ze rozmyslaju nad vyrobou niecoho "maleho" ma uplne KO...
Za chvilu budu snad vyrabat aj nakladaky... >😒]
Taky by sis mohl dneska jen prohlížet obrázky a chodit na srazy veteránů. Ale máš recht, takový GT2, GT3 to je naleštěnej póvl bez charizma.
Keby bolo este stale vidiet Porsche ako hovoris len ,,sem tam,, tak by to uz boli asi len veterany, lebo Porsche by bolo po krachu. Jednoducho museli zacat vyrabat auta aj pre inych ako pre par sportovych nadsencov. Cayenne je drahsi Touareg, lebo by sa im neoplatilo vyvijat vlastnu platformu. V kazdom pripade ale z obchodneho hladiska islo o dobry tah, ktory spojil znacku a image Porsche s modnou vlnou SUV. Zarobil im peniaze a bez toho ziadna firma neprezije (aspon sukromna nie). Tiez sa mi to auto extra nepaci, ale chapen, preco ho vyrabaju.
To bych zrovna netvrdil. Už jen rozdíl jízdních vlastností, to je nebe a dudy. Nebo jsou snad folksvágusové takoví dřeváci, že se jim z auta nepodařilo vymáčknout to, co Porsche?
Navíc cena cayenskýho pepře je impozantní.
SUV mi nic neříká, design taky ne ( prý je Cayenne hnusnej) ale kdybych ho vyhrál v křížovkářský soutěži, hodně bych s jeho prodejem váhal.
Navíc cena cayenskýho pepře je impozantní.
SUV mi nic neříká, design taky ne ( prý je Cayenne hnusnej) ale kdybych ho vyhrál v křížovkářský soutěži, hodně bych s jeho prodejem váhal.
1.Nemáš to v hlave vporiadku
2.Aj keď sa ti niečo nepáči, buď slušný
3.Ak mieniš písať takto, tak sa radšej viac nenamáhaj, niet o čo stáť.
2.Aj keď sa ti niečo nepáči, buď slušný
3.Ak mieniš písať takto, tak sa radšej viac nenamáhaj, niet o čo stáť.
GT2
Odhaduji že by z tohoto auta mohl být i Roadlook ... vypadá to že s tímto vozem jezdili na Auto.cz hodně dlouho. :yes:
Jestli sehnali patřičnou blondýnu, nebo jedince s opravdu malym pérem, pro který jsou údajně tyto auta určený, tak jistě bude!
PS:To nebylo nic proti vám, pane Zezulko!
PS:To nebylo nic proti vám, pane Zezulko!
gld
sa mi iba zdá alebo plast na prístrojovke svojou "zrnitosťou" pripomína rannú kórejskú produkciu? 8-s
tak to sa ti veru nezda... ten material interieru je otrasný taka akasi lacna koženka alebo čo to je >😁 stale sa na tom bavim ked sa veziem. okrem toho celý ten interier je šmejd >😒] všetky tie strieborne čudlíku sa vaklú a su natrete nejakou striebrenkou >😁 proste proti X5_X6 je ten interier asi o 10 rokov pozadu
odpoviem na toto asi takto...bol som v par autosalonoch v BA. Podla mna Subaru Tribeca ma horsi plast- je to tak velkostna kategoria- aj ked cena sa u porsche s podobonou vybavou pohybuje ovela vyssie. Ale, podla toho co som videl(a dufam ze nielen Lonestarstate mi da za pravdu)- tak teda Cadillac Escalade to rozhodne nie je- jedna pouziva Escalade viac koze, dreva a hliniku a jednak tiez, zda sa mi ze kvalita plastov je podstatne lepsia- to je moje porovnanie- X5,X6 slabo pamatam- tazko hodnotit