Ekonomika
No když je SuperBé za dobrou cenu, tak proč ne: [odkaz]
keby stal aj trikrat tolko tak bude u Vas superb stale prvy uz len z principu ze ma logo skoda, nejaka cena plus minus 3000 eur na to nema vplyv
Souhlas, češi to koupí i kdyby to stálo 2míče. To už je jen o tom, že je to škodovka. Za cenu Supa v top výbavě se dá koupit auto stejné třídy, výbavy + jedno malé auto jako bonus...
Tak tohle rozveď. To mě opravdu zajímá.
navrhni tedy jaké auto koupíš v té ceně jako sup a k tomu malé auto,rád se poučím :no:
Treba Lagunu a Megana?
Nebo Avensis a Auris?
Nebo Mondeo a Focuse?
Kdo hleda, najde...sice nebudou mit uplne takovou vybavu jako top Superb, ani 4*4, ale zase jsou oblasti, kde vyjmenovane modely Superba nepekne natrou.
Renault - jednoznacne motor (pokud nafta) a jizdni vlastnosti + cena.
Ford - jizdni vlastnosti a rozhodne cena...
Toyota nevim, nesedel jsem.
Nebo Avensis a Auris?
Nebo Mondeo a Focuse?
Kdo hleda, najde...sice nebudou mit uplne takovou vybavu jako top Superb, ani 4*4, ale zase jsou oblasti, kde vyjmenovane modely Superba nepekne natrou.
Renault - jednoznacne motor (pokud nafta) a jizdni vlastnosti + cena.
Ford - jizdni vlastnosti a rozhodne cena...
Toyota nevim, nesedel jsem.
Taky superb v základu a tour >😁
No právě. Kdyby nenapsal v top výbavě. A i tak. Když nebudu brát v potaz různé speciální akce, tak ceníkově se součtem podobné+malé dostávám nad cenovou úroveň Superbu.
odpoviem za kolegu ktoreho si sa pytal,
je podla teba focus megane a auris male auto? Pre mna je male auto napr punto alebo fabia urcite nie megane alebo focus.
auta malej triedy poznas nie? su tam fabka polo ibiza 207...clio.... ale nie focus alebo megane
ale to len tak.......... proste male auto je male auto a iste to ten kolega vyssie nemyslel ako ty ze je to megane alebo focus, urcite myslel ten bonus cize to male auto nejaku ibizu alebo clio,
megane rozhodne nie je male auto ani ked prizmurim obe oci
je podla teba focus megane a auris male auto? Pre mna je male auto napr punto alebo fabia urcite nie megane alebo focus.
auta malej triedy poznas nie? su tam fabka polo ibiza 207...clio.... ale nie focus alebo megane
ale to len tak.......... proste male auto je male auto a iste to ten kolega vyssie nemyslel ako ty ze je to megane alebo focus, urcite myslel ten bonus cize to male auto nejaku ibizu alebo clio,
megane rozhodne nie je male auto ani ked prizmurim obe oci
přesně, je to jen s patriotismu já osobně bych si nekoupil žádnou škdovku která se teď nabízí, proč ? protože konkurence prostě nabízí lepší nebo pohlednější auta. Místo Superba si koupím raději lehce jeté BMW řady 3 nebo Mercedes Benz a budu vědět že mám kvalitní auto a nečekají mě žádné svolávací akce kvůli motorům. Podle mě je BMW 320d perfektní auto a je jedno jestli bych měl E46 nebo E92 pořád by to motorově i spracováním bylo lepší než u superbu. Neřeším zavazadelník, pokud bych chtěl vozit takové objemné náklady jak se s tím všude ve škodovce prsijou koupím si Daciu Logan nebo Forda Transit >😁
To že si koupíme raději český výrobek než zahraniční je naprosto správně. V zahraničí jde o běžnou věc a není to nic proti ničemu. Proč bychom sypali prachy do koreje, japonska, nebo francie, když máme vlastní automobilku s německou kvalitou?
Chtěl jsi říci když máme německou automobilku s českou kvalitou?
ty peníze tečou stejně do Německa, radost uděláš maximálně českým dělníkům to je vše. Jinak Bal bych Mazdu 6, má špičkové motory a narozdíl od koncernu VW vypadá dobře, těším se na další generaci to bude pecka 😄
Jen aby tekly do Německa,viz😒br />
Ve společnosti ŠKODA AUTO se nekoná valná hromada, její působnost vykonává jediný akcionář. Jediným akcionářem je společnost Volkswagen International Finance N.V. se sídlem Herengracht 495, 1017 BT Amsterdam, Nizozemské království, zapsaná v rejstříku vedeném Kamer van Koophandel Amsterdam pod číslem 331 48825. :-!
to maš to isto ako ked ty musiš napisať pod každy vw, škoda ,seat,audi članok ake su tie auta zle ...
ze audi prodalo vic kupatek, nez bavoraci cele modelove rady, to bych i pres generacni obmenu necekal
Porovnání nákladů na reklamu kontra prodané kusy u Hjundééé i40 bude velmi, ale opravdu velmi zajímavé a jedno z nestřeženějších tajemství v trezoru pana V. >😁 :no😒br />
Hjundééé :yes: za úspěch ve střední třídě na českém trhu.
Hjundééé :yes: za reznoucí i30.
Hjundééé :yes: za úspěch ve střední třídě na českém trhu.
Hjundééé :yes: za reznoucí i30.
Tvůj rozum je asi na takové úrovni, že by jsi byl schopen v roce 91 se příhlasit do KSČ. Tvé blbé kecy nezábrání se rozpínání rejžovců, vůbec ti nedochází co se tu děje.
je celkom smutne ako sa predava citroen c5 ,že sa predava menej ako iny premiovy ,drahši konkurenti,citroen by mal popracovať na tom...naopak Peugeot 508 :yes:
Hmm C5 máme doma, jezdí s ní žena. Není to špatné auto, ale😒br />
1) Citroen nemá propracovaný systém výbavy při nákupu jako Škoda resp. VW - vybava je v podstatě daná motorizací a systém, kdy si přihazujete/vyhazujete jednotlivé položky výbavy, tady není (nebo aspoň v roce 2009 nebyl)
2) podívejte se na řebříček TUV, kde v kategorii 2-3letých aut je C5 na pátém místě odspoda!
2) podívejte se na řebříček TUV, kde v kategorii 2-3letých aut je C5 na pátém místě odspoda!
K tej kvalite v TUV. Treba si prečítať článok tu na servery. Je tam uvedené- "kategorie 2-3letých vozidel letos zahrnuje automobily, které byly do provozu většinou uváděny v letech 2007 a 2008"...takže obraz o kvalite posledného modelu C5 sa zatiaľ veľmi podľa TUV zistiť nedá...
U japonskych vozu je nokolik problemu 1. cenova politika - na vnimani znacky jsou tyto vozy zkratka drahe 2. Nemoznost nakonfigurovat si vlastni vozidlo (viz pakety) 3. Horsi interier.
Osobne si myslim, ze to tak i zustane. Agresivnejsi cenovou politikou by dosahli maximalne pozice za Lagunou tj. narust prodanych vozu okolo 100 ks. Nakonfigurovat si vozidlo dle sebe nepujde, protoze jsme naprosto marginalni trh a interier? ten je snad historicky dany....
Osobne si myslim, ze to tak i zustane. Agresivnejsi cenovou politikou by dosahli maximalne pozice za Lagunou tj. narust prodanych vozu okolo 100 ks. Nakonfigurovat si vozidlo dle sebe nepujde, protoze jsme naprosto marginalni trh a interier? ten je snad historicky dany....
S tim interierem jak kde. Ja napr. radim takovy interier Accordu nad vetsinu evropske produkce v dane tride. Tvarovanim sedacek i nad to co nabizi standardne nemecka premiova trojka. Jedine k cemu bych mel vyhrady by byla grafika u navigace.
Jde o to, že Evropa je pro japonské automobilky až 3. nejdůležitější trh (po Japonsku a USA), tudíž nemůžeme očekávat takovou flexibilitu, jako v případě Korejců. Navíc si nemyslím, že v případě, pokud by Japonci najeli na "evropský" model (systém příplatkové výbavy, širší nabídka motorizací - hlavně v oblasti (turbo)benzínů, přizpůsobení designu atd.), by jejich prodeje nějak významně vzrostly a tím zaplatily relativně vysoké počáteční výdaje.
Prostě evropský trh je na svém vrcholu, působí zde mnoho "domácích" automobilek, tudíž je tu velká konkurence s minimální možností rapidních zvýšení prodejů.
Prostě evropský trh je na svém vrcholu, působí zde mnoho "domácích" automobilek, tudíž je tu velká konkurence s minimální možností rapidních zvýšení prodejů.
Nárůst o 52400,0% jako u Peugeotu 508 je opravdovým snem každé značky >😒] >😒] >😒]
Koukám že je zde hodně Bychařů....kdyby ale vynechali to bych, a měli na tuto třídu aut, taky výsledek nákupů by byl ouplně stejný-viz tabulka.Oni dotyční by měli totiž i jinej "mozek" a nakupovali stejně procentuelně, jako se nakupuje teď.Vím že tomu neuvěří, ale je to tak.Jen doplním, že počty prodejů nic neříkajím o tom, jak dalece je dobré auto to co je v tabulce nahoře, či dole.BMW 1 je taky na konci tabulky, že jo... 😉
sa v roku 2011 este len rozbiehal a nabehol na lepsie predaje az pocas roka takze sa da ocakavat ze v roku 2012 konkurenciu este viac pritlaci a podla mna pojde v cechach aj na slovensku mozno aj pred insigniu 😉 uvidime 😉
508 je uz teraz legenda :yes:
508 je uz teraz legenda :yes:
Docela by mě zajímalo, jak pochválili pana Vošického z evropské centrály Hyundaie za marketingové výdaje na podporu modelu i40... Je to evidentně propadák a zatím se ukazuje, že designové vlnobití s impotentním motorem za sebevědomou cenu nikoho neoslovuje. Je tady jasně znát, že úspěch korejských značek je přímo úměrný jejich ceně a pokud se cenově dotáhnou na evropskou produkci, je jejich popularita v nenávratnu... Každopádně, pokud by peníze vynaložené na marketingovou podporu i40 byly věnovány na slevy na tento vůz, znamenalo by to, že všech těch pár zákazníků by dostali svoji i40-tku zadarmo a navrh ještě Santa Fe... 8-s Gratuluju k dobrému hospodaření! To musí být v Korei radosti...
Na "evidetný prepadák" by už Hyundai určite reagoval .... a teda znížil ceny ...
Pri existencii obmedzenej ponuky motorov a len kombi verzie to je "prepadák" akurát tak pre "korejcobijcov" .... taká zabehaná Mazda 6 je zrejme len kopa šrotu ....
Hyundai pôsobí "trošku" na väčšom trhu ako sú niektorí "e😜erti" schopní pochopiť a ich marketing (a teda i cena) závisí dosť i od iných trhov a čo sa tu javí ako neúspech, môže byť úspech ... napr. vozidiel Kia Optima nepredal koncern HK u nás ani jedno ... ale to preto, že ho ani pre obrovský úspech na naše "dôležité" trhy ani neuvolnil ....
V každom prípade HK vie čo robí a vzhľadom na rastúce predaje a hlavne zisky je snáď jasné, že to robí dobre ....
Pri existencii obmedzenej ponuky motorov a len kombi verzie to je "prepadák" akurát tak pre "korejcobijcov" .... taká zabehaná Mazda 6 je zrejme len kopa šrotu ....
Hyundai pôsobí "trošku" na väčšom trhu ako sú niektorí "e😜erti" schopní pochopiť a ich marketing (a teda i cena) závisí dosť i od iných trhov a čo sa tu javí ako neúspech, môže byť úspech ... napr. vozidiel Kia Optima nepredal koncern HK u nás ani jedno ... ale to preto, že ho ani pre obrovský úspech na naše "dôležité" trhy ani neuvolnil ....
V každom prípade HK vie čo robí a vzhľadom na rastúce predaje a hlavne zisky je snáď jasné, že to robí dobre ....
Nemíchejme jablka s hruškama. Narážel jsem na české zastoupení Hyundaie, které v loňském roce utratilo těžko představitelné prostředky na marketing k modelu i40 a výsledek...??? Těch pár aut? To není na pochvalu, to je propadák...! Nezpochybňuji úspěch i40 na asijských trzích, neznám marketingové náklady na poporu i40 třeba v USA, ale pochybuju, že by desítky miliónů vyhozených na podporu tohoto modelu v ČR pomohli prodeji i40-tky třeba v Itálii... Každopádně si jsem jist, že s ohledem na marketingové náklady měl Hyundai úplně jinou představu o prodejích svých vozů v ČR. A Optima, to je s ohledem na její design úplně jiná liga než pomačkaný i40, ale ta zase nebude kombi...
Korejci v této třídě nemají na co navazovat, navíc se neprezentují určitým charakterem (jako třeba Francouzi pohodlím, Němci zase kvalitou, o které by se ale dalo diskutivat, strohým designem a jízdními vlastnostmi). Navíc velkou většinu prodejů v této třídě tvoří fleety, které jsou ale už prakticky "rezervované" na dlouhé roky dopředu. Když k tomu přidáme určitou konzervativnost zákazníků (lidé u těchto aut nechtějí moc e😜erimentovat), "vlastenectví", nevyhraněnost i40 (proti komu vlastně jde?), pro někoho problémovou image (přece jde pořád "jen" o korejské auto) a poměrně sebevědomou cenu, máme tady apektu neúspěchu. V Evropě platí, že čím vyšší třída, tím menší šance pro automobilky bez předchozí tradice (viz. D3, která prakticky ovládá všechny kategorie dražších aut na celém světě).
Korejci v této třídě nemají skoro (Sonata od r. 1985) na co navazovat...
Shrnul jsi to pěkně a věcně... :yes: 😄
Shrnul jsi to pěkně a věcně... :yes: 😄
Gratulacia Pezotu 508,
5 miesto obsadil v cechach aj na slovensku, pekne vysledky, predaje stupaju, tak to ma byt , auto je to skvele
:yes:
11/2011 ....... 20
10/2011 ....... 28
09/2011 ....... 49
08/2012 ....... 56
07/2011 ....... 12
Tak tímhle tempem toho tedy opravdu moc nedají ............. 😐 😐 😐
myslim ze tento rok uz bude i40p red C5, uvidime 😉
v autopalace sporilov jsou vedle sebe mondea a m6. staci si presednout a vse je hned jasne. bohuzel...
Kvalita, spolehlivost, design karoserie a jízdní vlastnosti jasně mluví pro. Mne tenkrát odradila cena a slabý motor a interiér vůbec nepřidaly (jinak bych si možná připlatil). Dnes je ta nabídka o něco lepší, tenkrát měli jakoby dva vrcholy, kdy každý měl něco (sportovní a luxusní). Největší fór byly parkovací senzory - jen v jedné nejvyšší výbavě.
PS: Teď jsem koukal, že mají akci -92 tisíc. To už vypadá zajímavě. 750 tisíc za 2.5 lift v nejvyšší výbavě? Slušné.
Kouknuli na prodejní čísla, tak žijeme ve "svwětě" (který se prý během pár let změní na sVWět - a to si představte že jsou tací, kteří chtějí aby se již teď docela "absurdní" prodejní čísla (s kvalitou či spolehlivostí NEmající pranic společného - nebo se snad NĚKDO, KDOKOLI tady "vwěří", že prodejní čísla Superbu + Passatu vs "všichni ostatní" ODPOVÍDAJí reálné kvalitě a spolehlivosti? 😄 ) ještě zvětšovala a Ještě Zvětšovala a JEŠTĚ ZVĚTŠOVALA... 😉