Třetí Allroad Quattro přebírá recept svých předchůdců: základ v kombi Avant, vyšší světlost a oplastování. Německé ceny začínají pod hranicí 55 tisíc euro.
urcite zvladne v terene viac a nemusim sa bat ze suchnem spodok a zaplatim 2000 eur aj za tu minimalnu opravu ;-) a na ceste budem rovnako vynikat mozno este viacej ako v audine.
Audi som kedysi obdivoval, ale neviem z akého dôvodu ju považujem z veľkej trojky za trochu podradnú značku. Možno preto, že v Nemecku je Audi o 10 % lacnejšie oproti Mercedesu a BMW a u nás sa hrá na superluxusnú značku.
Tak si přečti první příspěvek ještě jednou: "Možno preto, že v Nemecku je Audi o 10 % lacnejšie..." Ceny na jiném než německém trhu nesleduji. České ceny by snad měly být dány přepočtem z německých. Alespoň to tak bývalo.
Prekvapko v dizajne sa nekona co ako zistujem je nakoniec aj dobre. Audi asi fakt vie co robi, no myslim si ze jednotlive triedy by to chcelo vyraznejsie rozlisit. Z D3 sa mi v tomto smere asi najviac pozdava MB.