Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Video: Bentley Continental GT V8 – Pohled do útrob osmiválce

7 komentářů

Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
.. že u vw konečně přišli s motorem který jakžtakž konkuruje postaršímu BMW-Alpina 4.4 Bi-turbo 507 PS 700 Nm a pokud (spolu s nějakou KVALITNí převodovkou) dorazí i do audi R8, bylo by to BEZVA
S "pětkovým" BMW si 507 koní "jen tak pohrává", tak snad to alespoň vzdáleně podobné bude i u TĚŽKÉHO Bentley Continental GT..
.. které alternativní motor k "2xVR6=W12" potřebuje, ale dle mne MNOHEM lepší/zajímavější by byl v tom Audi R8 (které ho potřebuje JEŠTĚ VÍC ;-)
Avatar - eLzyx
eLzyx
nicméně není bezva, že se do Bentley dává motor ze "sockoidního" Audi. :no:
A keby tak clovek vedel, ze zakladny W12 pochadza este sockoidnejsieho VW.
A sice, ze cely Continental GT je vlastne strasne predrazeny VW Phaeton. :-!
_MT_
A Phaeton je překopaná A8. Takhle budeš pěkně běhat do kolečka.
Avatar - Ham.
Ham.
Ona vlastně všechna auta jsou jenom překopaný benzinový automobil Karla Benze. Takže všechny Rollsy, Bentleye, Ferrari, Porsche etc. jsou neurození, sockoidní plagiátoři a jen hoši od MB mají modrou krev. >:D
_MT_
Já naopak doufám, že R8 zůstane V10. Stejně jako Gallardu. Desetiválec je desetiválec.
Avatar - Ham.
Ham.
Konečně? Tam kde Alpina končí, tam VW začíná, když u VW chtějí konkurovat postarší Alpině tak nemusí s žádným novým motorem vůbec přicházet ale vezmou si motor V10 naladí jej na jakýkoliv vyšší výkon než Alpina svou V8 a vrazí si jej kam libo, třeba do RS6 a ta sežere Alpinu i s chlupama nemluvě o supersportu R8 na který Alpina vůbec nemá odpověď a BMW konec konců také ne. A to ještě není u VW koncová stanice, to se třeba vezmou výkony dvou Alpin najednou a........ >:-[] >:-[] >:-[]
Jestli něco potřebuje R8 tak je to poladění podvozku, víc karbonu na snížení váhy, možná i lepší brzdy, převodovka také skýtá prostor na zlepšení takže motor V10 je to poslední o co je potřeba mít péči.