Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
armanyk
Mi to přijde postavené na hlavu. Pokud má automobilka nový model naprosto stejné kategorie, který by měl být modernější, bezpečnější a spolehlivější, není důvod jen z hlediska ceny držet ve výrobě starý model.
Kdo prostě nemá na nové, může si koupit starší ojeté, nebo jiný levnější model.
Jak by to asi vypadalo, kdyby VW současně nabízel Golf 3, 4, 5 a 6 generace s odůvodněním, že ty starší jsou levnější alternativy pro chudé?
Já vím, že třeba Opel to tak dělá u Astry, Renault u Clia, Peugeot u 206+/207... atd., ale prostě je to divné. Neřekl bych nic, kdyby se to překrývalo třeba půl roku, ale několik let?
Kdo prostě nemá na nové, může si koupit starší ojeté, nebo jiný levnější model.
Jak by to asi vypadalo, kdyby VW současně nabízel Golf 3, 4, 5 a 6 generace s odůvodněním, že ty starší jsou levnější alternativy pro chudé?
Já vím, že třeba Opel to tak dělá u Astry, Renault u Clia, Peugeot u 206+/207... atd., ale prostě je to divné. Neřekl bych nic, kdyby se to překrývalo třeba půl roku, ale několik let?
...na trhoch vychodnej europy sa to urcite oplati a myslim, ze nielen tam...aj zapadniari maju dnes do vrecka hlbsie...technologie su zaplatene...aj mensia marza im staci...stoji ich to menej ako zatvorit fabriku v polsku a vyplatit zamestnanacom odchodne...nova panda sa vyraba v taliansku...moze to byt len docasne riesenie...
Nemám problém s tím, aby se dosluhující model přesunul na méně rozvinuté trhy, třeba i s celou výrobní linkou. Taky rozumím tomu, že automobilky v podstatě nic nestojí nabízet vysloužilý model současně s novým, ale prostě z toho nejsem na větvi,
Možná mi to přijde trochu jako podvod na zákazníka, který chce ten nový model a musí si připlatit jen proto, že ten starý tady pořád straší za původní cenu. Přitom, ruku na srdce, nová panda je technicky zase jen převlečená ta stará, takže nějaké miliardové investice do vývoje se nekonají, je to prostě jen obchod.
Možná mi to přijde trochu jako podvod na zákazníka, který chce ten nový model a musí si připlatit jen proto, že ten starý tady pořád straší za původní cenu. Přitom, ruku na srdce, nová panda je technicky zase jen převlečená ta stará, takže nějaké miliardové investice do vývoje se nekonají, je to prostě jen obchod.
No Opel ponuka to iste...ako Astra "Classic"...Renault dostanes starsie verzie takisto...Peugeot 206ku tiež...Skoda zase Octavia Tour, to ze to robi aj Fiat a s malou Pandou...mne osobne vobec nevadi...
Tak ty ostatní značky jsem taky zmínil trochu víc nahoře, pohnutky k takovému jednání jsou mi taky jasné, ale nemůžu se zbavit pocitu, že to vůči zákazníkům není úplně fér. Nebo si myslítš, že OII po FL je výrobně o xy tis. výrobně nákladnější než stará OII Tour? Nebo že má tak výrazně modernější techniku, motory, výbavu, kvalitu, aby to opodstatnilo o tolik vyšší cenu?
Jistěže nemá, ale proč by měla nová OII stát o 50 tis. méně, když tu díru lze zaplácnout OII Tour?
Jistěže nemá, ale proč by měla nová OII stát o 50 tis. méně, když tu díru lze zaplácnout OII Tour?
VW to dělá taky. Rozhlídni se po světě. Golf I se stále vyrábí. A podívej se k nám na Octavii Tour 😉
Při pohledu na vývoj současné Itálie se chce dodat, že tam za ty staré Pandy budou ještě kupující rádi.... ;-\
Jinak kde se bude ten classic vyrábět? Zůstane to v Polsku?