Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 3 GT (F34): Mnichovský fastback velikosti L

Přestože reakce fanoušků i skutečných zákazníků na řadu 5 GT nejsou příliš nadšené, dokončují v Mnichově menšího příbuzného.
Zpět na článek
24. 1. 2012 07:51
24. 1. 2012 07:58
24. 1. 2012 09:28
24. 1. 2012 11:04
24. 1. 2012 12:38
24. 1. 2012 11:28
24. 1. 2012 12:51
24. 1. 2012 13:06
24. 1. 2012 13:56
25. 3. 2012 20:54
24. 1. 2012 16:08
24. 1. 2012 07:55
24. 1. 2012 12:28
24. 1. 2012 16:06
24. 1. 2012 18:43
25. 1. 2012 21:29
25. 1. 2012 21:40
24. 1. 2012 22:16
24. 1. 2012 13:28
24. 1. 2012 18:30
24. 1. 2012 21:46
Avatar - 3_diamanty
24. 1. 2012 07:51
model 5GT
aspon co mam moznost citat, nie je ziadny bessteller, v tejto triede aut taketo obludy moc nejdu tu nie sme v triede SUV kde aj zaby typu X6 maju uspech, sa cudujem ze sa baworak nepoucil a robia aj novu 3GT, dalsie zbytocne auto, radsej mohli spravit krajsiu 1tku alebo X1tku :yes:

stretnut na ceste 5GT je sviatok, podobne ako napr bentley
Rozbalit vlákno
13
24. 1. 2012 07:58
Re: model 5GT
Nevím jak v SK, tady jich jezdí poměrně dost.
Avatar - kari.laz
24. 1. 2012 09:28
Re: model 5GT
Tak to jsou asi všechny auta u vás na dědině. I v Praze potkáš častěji Panameru, než 5GT >:D
24. 1. 2012 11:04
Re: model 5GT
U nás ve firmě už máme 3!
24. 1. 2012 12:38
Re: model 5GT
tak to máte tak 30% prodaných aut v ČR ne? 5 GT se nelíbí nikomu, ani designerům BMW... nehledě na to, že prodat to bude záhul. Taková 5er, 3er by zmizela po pár dnech.
Avatar - iudex
24. 1. 2012 11:28
Re: model 5GT
U nás na dedine je to presne tak, ako píšeš: viac Panamer, ako 5GT. ;-)
P.S. Jedného toho majiteľa Porsche práve cez víkend zadržala polícia a momentálne skúša tvrdosť postele v CPZ.
24. 1. 2012 12:51
Re: model 5GT
Tos mně rozesmál ! :-)
Avatar - twistedTSD
24. 1. 2012 15:21
Re: model 5GT
Já ještě neviděl ani jedno...A že by mě to nějak mrzelo, to ani ne...
Avatar - positivemind
24. 1. 2012 11:32
Re: model 5GT
Nemyslím si, že by to bylo zbytečné auto. Má to svůj styl, osobně bych jej bral raději než X5.

Je to v podstatě stejně pohodlné, ale je tam víc místa, je to levnější, je úspornější, má to lepší interiér, dá se pořídit xDrive. Dobrý kompromis pro někoho, kdo nepotřebuje kombi, chce něco prostorného, ale nechce SUV.
Avatar - CHerokee
24. 1. 2012 13:06
Re: model 5GT
Chci-li prostorné a nechci SUV (které bych já preferoval) je tu KOMBI. 5GT je zbytečné auto. Naštěstí se neprodávají. Třeba bude 3GT hezčí, ale celkem pochybuji.
Avatar - positivemind
24. 1. 2012 13:17
Re: model 5GT
Nechci se hádat, lidi tady v diskuzích určitě vědí lépe než kdokoliv jiný (nedejbůh někdo z bmw), které auto je zbytečné.

Pokud ti přijde zbytečné, očividně nejsi cílovkou. To ale neznamená, že je zbytečné pro automobilku nebo někoho, kdo o něj jeví zájem.
Avatar - CHerokee
24. 1. 2012 13:56
Re: model 5GT
To je samozřejmě pravda. Ona by byla asi zajímavá statistika prodejů. Myslím si, že v Evropě nejede, ale asi se této třídě lépe daří v USA. Píšu možná, nevím. Podobně je na tom MB třída R. Navržena pro Ameriku, kde se jí daří, ale v Evropě to byla chyba, což mi ve Stuttgartu potvrdil sám Sales manager.
25. 3. 2012 20:54
Re: model 5GT
R je z USA trhu uz stazena.
24. 1. 2012 16:08
Re: model 5GT
Kombi je pro ty co musí vozit náklad. 5GT je pro ty co chtějí mít více místa pro posádku, tj. i nad hlavou.
Avatar - R32
24. 1. 2012 07:55
liftback vs sedan
V mnohých prípadoch (Mazda 6, Ford Modeo, Opel Insignia) sa mi lift páči viac ako sedan no v podaní BMW mi to akosi nesedí. 5 GT vyzerá dosť obludne, čakal som, že keď to spravia pri trojke tak to bude menšie a šmrncovnejšie no podľa tých fotiek sa rodí ďalšia obludka... Počkajme, treba vidieť naživo. :-!
Rozbalit vlákno
5
24. 1. 2012 08:41
Re: liftback vs sedan
Pokud jej udelaji ala A7, kde zadek nepusobi nijak ohromne, muze mit kyzeny uspech, ostatne A7 je trefa, podle me se u BMW pouci, ten sileny batoh u 5GT je opravdu nestravitelny, jako celek je auto ale hodne povedene
Avatar - R32
24. 1. 2012 09:03
Re: liftback vs sedan
A hlavne nech tam neskúšajú narvať to dvojité otváranie kufra. Pri 5GT pokiaľ človek otvorí len spodnú časť tak musí pomaly kľaknúť aby odtiaľ niečo vybral... ;-\
Avatar - Dinar
24. 1. 2012 09:08
Re: liftback vs sedan
Otevírání typu twindoor považuju za jednu ze slepých uliček automobilismu. Jak v superbu, tak v gt5 znamenají kvůli své zástavbě designové kompromisy, u gt5 i významné snížení objemu kufru... a přínos? Liftbackovité dveře se standardním el. pohonem budou levnější, lehčí, prostorově úspornější, twindoor je střelba mimo terč a tipuju, že v příštích generacích obou těchto aut se neobjeví. A v gt5 otevření jen víka opravdu připomíná spíš šuplík než zavazadlový prostor.
Avatar - Bubáq
24. 1. 2012 12:32
Re: liftback vs sedan
Souhlas. Jak v případě A5, tak v případě GT se opravdu jedná o "zastaralé" řešení liftbacku á la 80- léta. Nic nového, nic zvlášť elegantního. Pokud si pamatuji, tyto verze byly původně prezentovány jako čtvyřdveřová kupé, ale efektu Passatu CC nebo MB CLS rozhodně autoři těchto Audi a hlavně BMW nedosáhli. A nová 3 GT na fotkách opravdu nevypadá, jako by se u BMW chystali dodat nějaké lepší, něčím mimořádné řešení. Mnohem více potenciálu má 6 Grand Coupé, které určitě v prodejích předčí 5 GT.
24. 1. 2012 22:04
Re: liftback vs sedan
U A5 Sb. mluvili o nové interpretaci kupé a u A7 Sb. mluvili o fastbacku (což také je). Čtyřdveřové kupé se do jejich slovníku nedostalo.
Avatar - Dinar
24. 1. 2012 09:05
Derivace derivátu,
zaplňování mezer, teď už spíš škvírek, v růz. segmentech - trend doby. Také díky modelovému hemžení je BMW prodejně tam, kde je. Jiná věc je, že ne vždy se na to dá dívat. Viz. pár dní zpět spy fotky příští X5, protože bude další generace X6 a taky X4, udělají z X5 autobus pro americké matky. Logiku to možná má, mě se to ovšem nelíbí. Podobně GT3; jak chápu GT5 (praktická sedma) pak pochybuju, že GT3 bude "praktická pětka". Prostě toho prostoru pro označení za praktické tam nebude dost, větší rozvor půjde na úkor kufru a stejně se dozadu dva dospělí pořádně neposadí. Takže oproti 3er kombi žádný přínos, pokud se za něj nedá považovat diskutabilní design při vyšší ceně. :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Emel
24. 1. 2012 11:25
Re: Derivace derivátu,
No já bych třeba přivítal BMW 3 v liftbacku (takové A5 ;-) )... sedan je nepraktický a kombík zase není úplně nutný. Jenže eleganci A5 bohužel od GT asi čekat nelze...

Vzhledem k tomu, že i základní trojka oproti předchozí generaci významně povyrostla, bych to s posazem vzadu pro dva lidi neviděl tak kriticky.
Avatar - iudex
24. 1. 2012 11:32
Re: Derivace derivátu,
Ale vzhľadom na tú "filozofiu" auta označeného GT tam môžeš očakávať klesajúcu líniu strechy, to určite nejaký ten cm uberie nad hlavami cestujúcich vzadu. 3er síce mohla povyrásť, ale Mondeo ani Superb z nej nebudú a keď sa ešte niečo zhora uberie, bude to presne, ako písal Dinar.
Avatar - Emel
24. 1. 2012 11:42
Re: Derivace derivátu,
Pokud to bude stejné jako u 5GT, tak celé auto naopak na výšku povyroste.
Avatar - Dinar
24. 1. 2012 15:04
Re: Derivace derivátu,
Auto délky 4,6 (možná 4,7) metru s koncepcí bmw nebude mít vzadu místo na nohy nikdy, to prostě není reálné. Souhlasím, bude to vyšší, víc místa nad hlavou, ale oproti 3er nic zásadního, prostě pořád auto pro rodinu s max. malými dětmi, a tam s přehledem stačí kombík. Do 5gt si za sebe sednu s naprostým prostorovým komfortem, kterému se pětka nevyrovná, to je řešení i pro rodinu s odrostlými dětmi, protože sedmička v kombíku se nedělá. ;-)
24. 1. 2012 17:46
Re: Derivace derivátu,
Mně by se líbila sedmička v kombajnu a tu ty mrchy neudělaj. Místo toho dělají takový paskvíly
Avatar - Emel
24. 1. 2012 21:39
Re: Derivace derivátu,
To je otázka přístupu... samozřejmě pokud hodnotíš pětku jako nic moc a až 5GT je pro tebe to pravé, těžko tě uspokojí trojka. Já znám minulou generaci trojky a při mých 178cm mi při přesednutí za sebe ke štěstí chybělo nějakých 5-10cm. Ty centimetry tam teď jsou... jen musím zjistit, jak je pánové z Mnichova využili. A počkat na kombík. A našetřit milion :-).
24. 1. 2012 18:46
Re: Derivace derivátu,
Dinare, nejel jsi uz tu 530d GT xDrive s M paketem? Vedle v testu ji chvali, a ja byl s 535d GT jizdne hodne spokojeny, ale bojim se vlivu xDrive a M podvozku, z bezne 530d ta kombinace umi udelat nesnesitelne tvrde prkno..
24. 1. 2012 12:28
proc?
Přestože reakce fanoušků i skutečných zákazníků na řadu 5 GT nejsou příliš nadšené, dokončují v Mnichově menšího příbuzného.

wtf? jak na to prisli? ma nekdo nejake info? jde mi hlavne o ty zakazniky. Diky.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Bubáq
24. 1. 2012 16:06
Re: proc?
To sis nikdy 5GT nevyzkoušel? Je to auto jak Volvo: houpe se jako loď na vlnách, sedí se NA sedačkách a V nich.... BMW asi nechtělo přehnat tuhost pérování, ale výsledek je fakt velká gumovost celého auta... :-! A navíc ten vzhled: všimni si, že většina diskutérů tyhle tvary a proporce odmítá (i když jako v každém jiném případě se i v případě GT najdou lidé, co se jim tento design líbí).
24. 1. 2012 18:43
Re: proc?
Houpe se jako Volvo? Bud jsi nikdy nejel Volvem, nebo GT 5. Vzhled je orech, ale to je Belmondo taky. Nebo spise Hulk...:0)
Avatar - Biest
25. 1. 2012 21:29
Re: proc?
ano, hojda sa ako volvo ale iba v tom pripade ked mas zvoleny rezim COMFORT (uz NORMAL je dost kolisavy)

akonahle si das rezim SPORT a SPORT plus auto poriadne ztvrdne avsak komfort jazdy to nejak extremne neovplivni.

ucedomte si jednu vec. bmw 5 GT nie je na vyslovene sportovu jazdu (aj ked sa nim tak da ist), co mnohi aj bmwcku vycitali. je to ale auto, ktore ma oslovit inu cielovu skupinu zakaznikov. ludi, ktori maju radi komfort a pohodlie. BMW chce oslovit sirsie masy a nie len sportovo zalozenych zakaznikov. chce prebrat cast zakaznikov mercedesu a audi.

mozem potvrdit, bmw GT je komfortom take "lacnejsie" S klasse (lacnejsie v uvodzovkach preto lebo v plnej vybave atakuje hranicu S klasse...) ani sedma sa nan nechyta. je vyrazne sportovejsia a dokonca som mal pocit, ze je v nej menej miesta (vzadu urcite)

nechapal som, ako mohol niekto povedat na X6, 5GT ze su neprakticke auta... ale ono fakt su. vlastna skusenonst. do X5 sa v pohode zmesti kopec veci a aj 3 ludia sa v pohode 1200 km odvezu (stredny bude ale trochu rozbity :-) ale 5 GT? dost maly a neprakticky rieseny kufor, 2 sedadla v zadu a stredne "sedadlo" pouzitelne max do 50 km a aj to mozno prehanam. tvrde jak prkno. (ono je myslim aj definovane ako 4 miestne auto + 1). ale pokial maju v nom ist 4 ludia s nie velkym mnozstvom batoziny tak parada, maloco sa nan chyta.

dizajn... z predu a z boku velmi pekny a agresivny. zo zadu prehnane a treba si na tuto cast zvyknut.

vcelku perfektne auto s nejakymi muchami, ktore sa mu daju odpustit.
Avatar - Biest
25. 1. 2012 21:40
Re: proc?
zabudol som na to najdolezitejsie....

motor 535d nemusim asi chvalit ale dlhodoba kombinovana spotreba 8,4 l ...
24. 1. 2012 22:16
Re: proc?
Hlavní problém je v USA. BMW stáhlo Touring a nahradilo ho GT s tím, že předchozí zákazníci na něj přejdou. Místo toho jim utekli k MB a prodeje sedmičky jim spadly, protože zákazníci dali přednost levnějšímu 5GT. K tomu celkově nenaplnila prodejní očekávání. V EU podle mě také ne, ale nemám informace.

Minulý rok se mluvilo o tom, že se poučili a kombík u trojky zanechají. Tak uvidíme, jakých čísel dosáhnou.
24. 1. 2012 13:28
Premiova Octavia
od BMW.
Rozbalit vlákno
0
24. 1. 2012 15:22
Nepřestěhovali mnichovští svoji centrálu
čirou náhodou na ostrov doktora Moreaua?Jinak si tyhle pokusy na autech nedokážu vysvětlit.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ham.
24. 1. 2012 15:46
Re: Nepřestěhovali mnichovští svoji centrálu
Snad vědí co dělají, technika skvělá, 5 nebo X5 krásná auta, ale tyhle mutanty také nemusím, 5GT je neskutečně ošklivá, snad 3GT bude opticky alespoň lehčí a ne s tak šíleným obtloustlým pozadím..
Avatar - avatas
24. 1. 2012 18:30
Vrtule od BMW
Moje první nové BMW bylo trojkové řady a vždy to byla paráda jezdit.Zatáčka se dá projet dobře,lépe a BMW. To je svatá pravda. A plechařina není z recyklovaných konzerv od rybiček,lak má tlouštku pancíře,bezpečnost,kvalita i vše okolo.....to si jen říkám,proč jsou lidi,co si koupí Škodu za 800-900tisíc korun, když se dá koupit z těch byť lacinější,ale vždy absolut BMW. :-!
Upozornění rejpalům: BMW JE SILNĚ NÁVYKOVÉ!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
24. 1. 2012 21:46
Re: Vrtule od BMW
Je to otázka priorit. V bezpečnosti už dnes velké rozdíly nejsou... BMW umí víc asistenčních systémů, ale ne za 900.000. Pokud je pro mě auto primárně pracovní nástroj pro zvládání dlouhých dálničních přesunů, tak dám třeba přednost masážní sedačce a kvalitnímu audiu před sportovním podvozkem. Nebo preferuju větší prostor. Nebo silnější motor. Inu... každému dle jeho potřeb ;-).
25. 1. 2012 11:13
GT5 je pre mňa niečo cudzie
Osobne si myslím, že BMW 5GT je jednoducho "Fábiou 2" v radoch BMW - tak ako aj rada 1 a X1. Ten dizajn je naozaj divný.
Na druhej strane BMW3, BMW5, Z4, Z6, X3, X6 vyzerajú naozaj dobre.
Dúfam že to "trojkové" GT bude iné = pekné. Nie ako ta neohrabaná opacha GT5
Rozbalit vlákno
0