v testu ML 350 CDI jsem se dočetl, že spotřeba v městském provozu je 9 litrů a psal jste, že je to běžná hodnota, že totéž umí Land Rover a další automobily. A tady čtu, že GT má spotřebu v kombinovaném provozu 9 litrů a prý je to spotřeba nižší, než u SUVček. Tak v tom mám trochu zmatek:-)
Jinak opticky mi připadá na toto auto M-paket vyloženě nevhodný, přední spoiler je vysloveně titěrný, jak by napsal Zdravý rozum:-) jinak je ale zřejmé, že šestiválcový turbodehet ve spojení s 4x4 a automatem je recept na úspěch, ať je zabalený v jakémkoliv balení... svět se po......
Ne kazdy muze mit najeto, ale kazdy muze zkusit pouzivat pri psani to, co mu vyrostlo na krku...9 litru je spotreba v testu, realne tedy budes kolem 8-8,5 a to je o litr mene nez u ML nebo X5.
No ale pan Vaverka v předchozím testu tvrdil, že 9 litrů je spotřeba ML 350 v městském provozu a tudíž kombinovaná spotřeba je ještě nižší, někde okolo 8 litrů. A tady je kombinovaná devítilitrová a údajně nižší než
u srovnatelných SUV. Převodovku mají oba dva automobily osmistupňovou. Já jsem tvrdil že běžná spotřeba u osobního automobilu či kombi je okolo 9 litrů a u velkého SUV musí jít nutně přes 10-11... bylo mi sděleno, že
dnešní SUV už bez problémů jezdí pod deset litrů... a tady se pokládá 9 litrů u osobáku s daleko lepší aerodynamikou za výborný výsledek, lepší než u SUV. Hádáme se o slovíčka, či lépe řečeno o fyziku, já vím.
"Pořád sice nechápu, proč by si měl někdo kupovat 5 GT a ne něco z výborné čtveřice 5 / 7 / X5 / X6, ale proti gustu..."
prave preto,ze je ROVNAKO vyborne,ale nestretnete ho na kazdom kroku,ako spominane moznosti...
dizajn je subjektivna zalezitost,osobne sa mi GT pozdava viac ako sedan....byvat v rakusku/nemecku,nemat psov a mat "nepotrebnych" 70t € ,tak je to prave GT,ktore si z rady bmw vyberiem... :yes:
Dilematické žalmy, nad tím, proč a že vůbec někdo může vyrábět GT jsou realistické jen do té doby, než se do toho auta posadíš. Dobře odkojenej a dobře živenej eurodrzek s mírně nadprůměnou velikostí jeansů zažije po usednutí do standardní pětky mírné rozpaky, auto je všude příliš těsné, středový tunel tlačí do pravé nohy... prostě hranici bych viděl někde kolem 185 a 100 (výška a váha, nikoliv obráceně), co je nad to, tomu bych doporučoval GT. Usednutí do GT je ergonomická lahůdka zejména pro ty dobře živené, co se rádi v autě za volantem elegantně poflakujou, co proměňují pozici, prostě pro všechny, co mají rádi trochu té vzdušnosti. Je to obdobné (i když nikoliv tak výrazné) jako v případě E-Klasse a R-Klasse).
A tedy pod předznačeným úhlem náhledu na danou problematiku, není co řešit - srdce tě třeba táhne k pětce, zadek si řekne svoje v GT. A o tom to je.
A pak... všem případným kritikům bych doporučil jedno, řekněme, pětiletou zkušenost. Kup si do stodoly horní getečko a za pět let napiš jak moc tě štvalo, žes s ním těch pět let trávil na jedný hromádce... Jistě, budeš bávo milovat.
Závěr - jsou auta na nichž vlastně není co pochválit (však ty víš...), a pak jsou ovšem i auta, která si nic jiného, než chválu nezaslouží. Ale tohle se holt těžko posuzuje z pozice čekatele na student agency ve frontě na florenci...
V AutoBildu proběhnul srovnávací test současné pětky, sedmičky a pětky GT. A výsledné pořadí bylo přesně takovéhle. Nejlepší pětka, potom sedmička, potom GT, které klasifikovali jakožto uživatelsky nejméně přívětivé.
Nevím proč má GT označení pět, když je to de facto sedmička hatchback. Co je pozitivní je cena, která se blíží
pětce víc než sedmičce, i když je to v podstatě totéž. Jinak je to prostě velkej krám a sedačky vzadu se dají sic nastavit co se týče sklonu, ale jen velmi málo ve srovnání se sedmičkou, není to nic extra. A na rány od zadní nápravy (což je logické, je tam vzduchové pérování) si stěžují v každém testu a tak by mně zajímalo, jestli to
v BMW už odstranili - ale moc tomu nevěřím, to prostě vzduch dělá.
testy čehokoli v jakémkoli časopise ber s rezervou...a po testu v sesterském AutoTipu už této redakci nevěřím v níčem(test velkých sedanů současné číslo)...krásný přiklad za všechny je srovnávací test auta focus s konkurenty:
první test pořadí: golf, focus, astra...druhý test pořadí: focus, giulietta, golf...třetí test pořadí: golf, bmw 1, honda civic, focus...co se z toho dá usoudit...? dle mého nic...jen to že ta auta jsou si tak vyrovnaná že snad záleží i zvoleném rozměru kol a vybavě...a to může rozhodnout zda jsi první či poslední... ;-)
Bratře ve zbroji, stačí se podívat na siluety těch vozů a hned ti musí být jasné, se kterým z těch aut se ti nejlíp pojede po klikaté okresce... ona stačí jednoduchá otázka: co ti vadí víc, když to drncá, nebo když se to kejve? :-)
Např. u srovnávačky 5er/A6/E bylo napsáno, že benz byl velmi nekomfortní a ostatní měli podvozky naladěny velmi dobře. Důvod? E-klasse bylo na sportovním podvozku, co se dává k Avantgarde, A6 na vzduchovém a 5er na adaptivním....
Zase ... proč by někdo kdo stojí ve frontě na autobus nemohl posuzovat ferrari. To třeba škaredý a tučný chlapec nemůže posuzovat krásu a nekrásu holek na které nemá ? To by se tenhle chlapec měl koukat na porno jenom se škaredýma a starýma ženskýma ,protože na jiné nemá. Víš ono i kluk co teď stojí ve frontě na student agency a studuje třeba právničinu ,bude za čas klientem BMW a bude randit s holkama ,jejichž krásu předtím jen posuzoval z povzdálí. Za těch deset let si pak bude BMW pamatovat jako výrobce těžkých oblud se starou a zašlou pověstí sportovních aut. A sáhne třeba ,no ... podle všeho si pro sportovní prémii půjde za 10 let k hyundai >:D
Nevíš, co čteš a nevíš, co píšeš. Nahoře akcentuji vnitřní prostorové poměry v pětce a GT, a tedy navazuji, že tohle (tohle) se těžko posuzuje při cestě busem student agency. Kapiš?
Samozřejmě, že život je i o hodnocení, i o vytváření si názorů. Tohle je dokonce velmi velmi potřebné. Koneckonců i o tom jsou zdejší diskuse.
více méně souhlasím...jsem jeden z mála komu se asi GT i vizuálně líbí...a o praktičnosti se ani nemusíme bavit...naopak jsem rád že i ve vyšší střední je v nabídce liftback...stejně tak uznale tleskám i opelu insignia za tuto praktičtější variantu a superbu za twindoor... :yes::yes:
nesouhlasím však s tvými poznámkami na lidi co na takové auta nemají a hodnotí...je podle tebe ostuda jezdit autobusem nebo jak je to myšleno?... ;-) většinu tvých příspěvků beru jako provokaci na lidi co nemaj rádi...nebo nemají na koncernové vozy... >:D ale není správné třídit čtenáře podle toho: na co máš to hodnoť
Sakra Bristole! Přečti si, co jsem napsal nahoře esenbemu: "Nahoře akcentuji vnitřní prostorové poměry v pětce a GT, a tedy navazuji, že tohle (tohle) se těžko posuzuje při cestě busem student agency. Samozřejmě, že život je i o hodnocení, i o vytváření si názorů. Tohle je dokonce velmi velmi potřebné. Koneckonců i o tom jsou zdejší diskuse."
BMW zase jednou trefilo hrebicek na hlavicku. Definovalo tridu, kterou se pokusil zalozit R-Classe. Zalozilo si vlastni soutez. Povedlo se to M Sport, X3, Mini... a ted GT5.
Uprimne, jak roky jdou, 5 kova rada ztraci puvab. Mondeo nabidne za polovicni cenu stejny prostor, Audi lepsi interier, Mercedes je docela sportovni. Je tezke se vymezit.
A pak prijde GT5 a utece vsem o 5 let.
Za otce ridice, mile BMW, potrebujeme to 3 misto vzadu, vazne, a kdyby slo nechtit ten TWINDOOR a misto nej dostat BMW stresni box, dokonalost by ziskala sve jmeno. AMEN
Drahý příteli, zkuste se projet tímhle a potom pětkou. Zjistíte, že pětková řada nabízí řidičské potěšení, které Vám sedmička v hatchbacku nikdy nabídnout nemůže. A jako otec řidič zjistíte, že klasické kombi je daleko praktičtější než toto provedení. Podle mně se dokonalost jmenuje Mercedes Benz třídy R.
Nejsem tvuj pritel , Gumo....:0) (Pulp Fiction). Promin, ale v teto chvili jasne nejsi kupec 5 rady. Pokud najedes 50+ tkm rocne, zjistis, ze 90% casu popojizdis v zacpe, jedes po D1 ve vlacku, nebo neco hledas ve meste. A na nedelni radeni na okresce mas MX5 nebo Boxstera. Pak hledas neco, co ospravedlni milionovy rozdil v cene oproti treba Superbu 3,6 4x4. A tim je mix komfortu, kvality, designu, vyssiho posazu a prostoru 7 rady a jizdnich vlastnosti jen o fous horsich nez v 5 Touring. A uzivas si, i kdyz stojis na svetlech.
Pokud jsi ( jak doufam) mlady nadseny ridic, rada 3 je to, co hledas.
Vyšší posaz mně bude zajímat až budu mít totální endoprotézu. V této chvíli je to pro mně faktor zhoršující ovladatelnost vozu. Řada tři je pro mně poněkud malá. Líbí se mi vyšší střední a to je podle mně zlatá střední cesta, kompromis mezi ovladatelností malého a komfortu velkého auta...
Tím jsem narážel na jeho prodeje a přístup řady lidí. "Luxusní" jasně odráží, že nejde o zboží pro každého. Pokud se bavíme o rodinných autech, pro mě je R-klasse špička. Většina rodin si ho nemůže dovolit, stejně jako třeba Multivan. Mít děti, tak je to moje volba. Spíš než 7 místné SUV.
máš recht R je skutečně výborným vozem...a po faceliftu se dle mého i dost dobře prodává...protože nemá žádnou třídní konkurenci....a movitý člověk s větší rodinou co nechce SUV typu Q7 nebo GL-classe ale chce premiovou image tak nemá na výběr
Každému dojde, že auto s vyšším podvozkem založené na autě, které je hlavně o komfortu, není určené k řezání zatáček. Kombi je praktičtější snad už od pohledu.
Nikdo tě nenutí si tohle auto kupovat, tak tu prosím nepoučuj ostatní - může se lehce stát, že by někdo měl jiný názor než ty ;)
No pan kolega tvrdil, že pětková řada ztrácí vedle GT půvab... no a já si myslím, že svůj půvab pořád má a mít bude... tahle móda svažujících se střech časem určitě pomine, ale pětka a sedmička zůstanou...
nechapem na zaklade coho usudzujes ze kto si kupi 5GT nie je normalny...
...mozno na zaklade toho ze TEBE sa to auto nepaci? nemyslis ze to je subjektivne? viezol si sa v nom (nemyslim 50 m do TESCA ako spolujazdec ale ci si ho skutocne soferoval aj dlhsiu dobu???
...mozno na zaklade toho, ze si ho nemozes dovolit (to vsak nemozem tvrdit kedze ta nepoznam)
... neviem, asi teda nie som normalny a som pravdupovediac zarazeny, ze vies o mne viac ako ja sam a to aj napriek tomu ze som ta v zivote nevidel :-)
nechapem, preco ludia urazaju tych, ktori nezdielaju ich nazory... nova doba
Tohle auto není o ryzí sportovní jízdě, tohle auto je kompromis. Dobře se do něj vystupuje i nastupuje i v 28 letech :-), když chci, zvládnu za den 1500 km a po vysednutí neumřu, tohle auto umí jet za 6,5 litru, ale taky 13, do GT dostanu kočár aniž bych ho rozebral, stačí složit. Tohle auto je jiné a měl by jsi mít odvahu si ho koupit. V době kdy jsem auto kupoval, X5 a X6 byli chudí příbuzní co se výbavy týče a co se týče prostoru se ani nemusíme bavit. Režim SPORT+ a jízdní vlastnosti odpovídají váze 2,2 tuny, i love BMW :-) Kdo chce řezat zatáčky a užívat si sportovní jízdu, měl by koukat úplně jinam.
Myslím,že každý má design úplně jiný názor. Mě se 5GT líbí ze všech BMW nejvíc. Je z něj pěkný rozhled díky vyššímu posazu,ale zase to není ošklivé těžkopádné cosi(X5). Taky jich tolik není k vidění,takže není tolik okoukaný. Každopádně spotřebu bych tady asi neřešil,když má někdo 2 mega na káru,je mu jedno jestli jezdí za 9 nebo za 10.