Dacia si budu svou image stale vyborne. Nicmene porad je to image auta jako prepravniho prostredku pro ty, co maji velmi hluboko do kapsy anebo potrebuji proste neco (nekoho) prevezt bez dalsich pozadavku. Ze je toto smerovani uspesne, to je jasne videt, nicmene se sami profiluji do teto role a prijit s modelem, ktery by image pozvedl nekam vys a pritahl tak vetsi marze, toho se asi jen tak nedockaji. Co si budeme nalhavat, at je Lodgy buhvijak novym modelem, porad je to proste pekac ala Dacia
to máš sice pravdu ale někdo taková auta taky vyrábět musí...aspoň je šance pro lidi co dřív šli své peníze utratit do bazaru tak teď jdou a utratí za nové low endové auto...podívej se co je teď co je renault...a pokud má bejt dacia jeho divize tak musí ještě níž to je přece jasný... ;-)
Ale ja souhlasim, psal jsem to neutralne, jak to proste je. Urcite je lepsi omladit vozovy park, nez tahat rakve z ciziny, verim, ze na tohle Dacia miri take a vyplaci se jim to, ne ze ne. Navic Dacia ma odkud brat (viz zaklad Dustera z Xtrailu), takze to preslap nebude, nicmene technologicky, vzhledem a vybavou to pekac proste je. Sice novy, ale porad pekac >:-[]
zase čím jednodušší technika tím menší sklon k poruchovosti... ;-) ono zkus si dnes dotáhnout jetou 7-8 let starou audi A6...nebo 6 let starého logana...co ti bude co do spolehlivosti sloužit líp? audi kde si můžeš pomalu elektronicky seřizovat i střih kalhot nebo logan co má na elektriku max. tak palubní osvětlení a radio ;-)
Je potřeba myslet na to, že Dacia je Rumunská značka. A co může dávat v Rumunsku větší smysl než auta jako Logan MCV nebo Duster, za lidové ceny?
Marže není přímo závislá na image... protože náklady na vývoj i výrobu sofistikovanějšího auta jsou také vyšší. Troufám si říct, že Dacia nijak neprahne po tom posouvat se někam jinam.
Tady ti moc nerozumím ....oni jezdí nejraději v sedanech a Duster je pořád jen dáčie, i když asi nejlepší volba, pokud zvolit něco domácího .... SUV jsou tu populární, pokud jsou to velké kraksny (Range, X5 ....) - viz vůz "koukej jak jsem důležitý", nemá to nic moc společného se stavem silnic, který je v okolí Bukureště velmi dobrý .... MCV je kombi = vůz užitkový = vůz hnusný .... :-)
Prostě pro rozvojovou a chudou zemi je ideálem levné a jednoduché auto s dostatkem prostoru. Jasně, pokud máš na RangeRover, nemusí tě Duster trápit ani v Rumunsku :-).
Jo už rozumím .... on jim stačí logan .... Není to nic moc, ale pořád lepší než bryčka tažená koněm ;-) .... Pokud bys soudil Rumunsko podle Bukurešti a podle počtu jezdících Range Roverů, tak by to na chudou a rozvojovou zemi moc nevypadalo ..... ;-)
Range Roverů je možná na první pohled hodně, ale pořád se bavíme o desetinách procenta. Dacia i po čtvrtinovém propadu drží 29% trhu.
Lepší nová Dacia než starý Renault 12. Kdyby na to přišlo, taky bych dokázal s Loganem nebo Dusterem žít. Je to jedno s druhým... průměrné příjmy obyvatelstva, kvalita silniční a servisní sítě...
Je to pěkné prostorné MPV, které udělá výbornou službu třeba drobným živnostníkům a těm je image k ničemu, když do toho potřebují naložit 4 kýble s barvou, dva pytle omítky, štafle a bednu s nářadím.
Určitě ho ocení i mladé rodiny se více dětma a nižším rozpočtem.
Rozhodně má takové auto smysl a do portfolia značky pěkně zapadá.
Ne každej je značkovej onanista.Někdo potřebuje prostě dělníka...levný,bytelný auto na osvědčeným základu.A Dacia za ty peníze dělá jako bonus prostorný auta.
Už vidím jak si rodina s více dětma poběží koupit Sharana,nehledě na to,že si Dačky zloděj nevšimne.
Potom mi přijde úsměvný,když někdo říká o Dacii,že je to pekáč a jezdí korejcem přiženěným do USA >:D
Na druhou stranu na pozici Dacie útočí Fiat...s Puntem za 150tisíc (195 v hotovosti) a nemá "punc" Low endu
Pekáč,nepekáč pokud to bude stát čtvrt miloše tak je to kus auta za dobrý prachy.Interier je celkem dobrej a už nevypadá jak u deset let starýho renaultu,ale tak jaqko u šest let starýho a ten volant ze starýho dvojkovýho clia by tam bejt nemusel,ten trošku kazí dojem.Vestavěný radio dokonce s CD taky dobrý.
kedze nepodlieha trendu predrazovania a principu ja som viac ako ty ( kedze mam taku znacku alebo hentaku znacku a ty ju nemas) aky vidime u inych znaciek ktore sa medzi sebou predbiehaju. Normalny clovek nepotrebuje vsetky tie displaye, sklenene strechy a dalsie somariny ktore odputavaju pozornost a vodici kvoli nim sposobuju nehody, normalny clovek by si rad kupil spolahlive auto za slusne peniaze za ktore dostane skutocne kus auta ktore mu naplni jeho potreby, ktore nie su zamerane na ukazovanie a predvadzanie sa a predlzovanie si vtaka.
Ja dacii fandim, po dusteri to bude dalsi bestseller o tom niet pochyb ;-) len tak dalej, uz teraz sa tesim na novy logan ktory bude o rok a bude najvacsim konkurentom novej skody rapid na ktoru sa uz tiez velmi tesim.
Dacie chvalabohu ako jedna z mala znaciek nie su auta pre frajerov s malymi vtakmi, su to poctive auta ktore sa nehraju na rolls-royce alebo ferrari, nepotrebuju k uspechu z kazdeho modelu robit GT verzie alebo cross verzie a vsade hadzat nalepky free, cross, gt, active a pod. ktore podvedome klamlivo u cloveka sposobuju ze si mysli ze je nieco viac a zatemnuju mu mozog.