Mercedes-Benz v reklamním spotu na novou třídu B připomíná, že airbagy do svých vozu montuje více než 30 let a zároveň upozorňuje na systém Collision Prevention Assist.
Otázka je, co si od toho slibuješ. Já ten Mercedesácký systém chápal jako věc, která tě má hlídat a upozornit tě v případě přehlédnutí. Až když nereaguješ, tak má brzdit a zastavit sám s tím, že tam není principem chránit auto, ale zdraví. Prostě má ti dávat dostatek volnosti dělat blbosti, ale nedovolit ti se zabít. Volvo na to šlo asi jinak, kdy považuje řidiče za úplné pitomce a auto se snaží brzdit včas a do nuly. U ostatních se neodvažuji spekulovat, o co jim mohlo jít, protože jednou zastaví včas a podruhé vůbec. Z těch záběrů jen MB a Volvo plnilo to, co si slíbilo plnit... ;-\
Tak si říkám, šlo by s Volvem prorazit silniční zátaras ? >:D