Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Automobilka Hyundai loni dosáhla rekordního zisku

Hyundai hodlá sílící evropské konkurence k dalšímu zvýšení svého podílu na evropském trhu.
Zpět na článek
26. 1. 2012 15:30
26. 1. 2012 16:41
26. 1. 2012 19:22
26. 1. 2012 20:21
26. 1. 2012 20:24
27. 1. 2012 00:01
26. 1. 2012 20:32
26. 1. 2012 20:40
26. 1. 2012 14:17
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
56
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2012 14:25
Re: takze hyundai je vetsi hrac
vw je mimo europy a ciny impotentny, elantra predava dvakrat tolko aut na svete ako golf ku ktoremu sa dve tretiny europanov modli kazdy vecer aj rano povinne v domneni ze maju najsamlepsie auto v galaxii ;-) ale casy sa menia a uz davno ludove auta nie su ani ludove ani kvalitne a ani najlepsie ;-)

verim ze tento rok v eu pojde kia s hyundaiom pekne hore, nova i30 a ceed s riom tam urobia nemcom prievan :yes: , som zvedavy na predaj pola tento rok, rio sa uz dostava do formy.
Avatar - strýček BOB
26. 1. 2012 14:37
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Ty vole, už to kimči nežer... >:D >:D Mrknul jsem na roční prodeje v dojčlandu a souhlasím, Golf už se klepe strachy z nové rozvrzané i30. Golfů se prodalo za měsíc asi tolik, co i30 za rok... Jak říkám, bacha na ten korejský zelný humus... >:D
26. 1. 2012 15:10
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Prý i30 jako "humus"??? ... Tak toto může napsat jedině ten, který o autech vážně nic moc neví! >:D ... To jsou opravdu chudáci, co si toto myslí... Každý toto snad již ví, že i sami ředitelé známých auto-koncernů přiznávají kvality Hyundai: --- Ředitelé výrobních závodů
BMW veřejně chválí příkladné výrobní metody značky Hyundai. Christian Klingler, člen představenstva Volkswagen pro oblast prodeje, dává pokroky dosažené automobilkou Hyundai za příklad pro vlastní práci: „Hyundai je číslo 1, od něj se můžeme učit.“ --- A když už i šéf VW Winterkorn (ve známé příhodě) u nové i30ky přizná: "BMW to neumí, my to neumíme. Tam nic nerachotí..." - tak asi každý pochopí jak moc jde nová i30 Golfu po krku! >:D >:-[]
Avatar - 4hill
26. 1. 2012 15:15
Re: takze hyundai je vetsi hrac
žes tu tak neřval když se probírala rez versus Hyundai..ty kvalito... :-!
26. 1. 2012 15:21
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Ozval... a docela obsáhle! Je třeba ony diskuse asi číst pozorněji... hodíš si smajlíka s brýlemi, ale evidentně i tak ono čtení působí potíže >:D ...
26. 1. 2012 15:25
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Icescent: Jestli si toho Winterkorna v i30 bral vážně, tak si to vůbec nepochopil. ;-)
26. 1. 2012 15:35
Re: takze hyundai je vetsi hrac
No to víš že jo! Určitě dobrý vtip! Winterkorn si samozřejmě jen dělal "srandu" >:D >:D >:D ("BMW to neumí, my to neumíme...") ... ;-) >:D

Jak jinak jen tohle lze brát, že >:D >:D
Avatar - Ronault.
26. 1. 2012 15:51
Re: takze hyundai je vetsi hrac
kdo ví jaký byl kontext "BMW to neumí, my to neumíme, nic tam nerachotí a díky té pružině se to nedá pořádně ovládat" 8-s
26. 1. 2012 15:58
Re: takze hyundai je vetsi hrac
>:D ... tak pak je asi nutné doposlouchat si a shlédnout i zbytek videa: --- Winterkorn si nechá k sobě zavolat šéfdesignéra Volkswagenu Klause Bischoffa. Kolega sedící na pravém sedadle pak Winterkornovi vysvětluje, že i jejich značka měla řešení pro bezhlučné nastavení volantu, ale bylo moc drahé. Winterkornovi se taková odpověď nezamlouvá a ptá se: "Proč to UMÍ tenhle?" --- ;-)
Avatar - Ronault.
26. 1. 2012 17:25
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Jenže o kousek dál na stánku VW sedí ředitel Hyundai v Golfu a volá si svého šéfa kvality, ukazuje na rám dveří a říká: "Podívej se na to, podívej, takhle se to dělá, vyjelo to z výroby a není to zkorodované" ;-)

A před pár lety, ani ne dvaceti, na těch stáncích nebyli korejští šéfové, ale průmysloví špioni, tak jako dnes třeba Čínští ;-)
26. 1. 2012 18:35
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Ano, pak šéfovi VW zavolá borec z Hyundaie a připomene mu: "Tvůj Golf (VW Golf V 1,4) po 100.000 km obdržel krásnou známku 4! Pěkné 50. místo!" Ovšem i 2 x Kia a 2 x Hyundai už dopadly o mnoho lépe než onen Golf! >:D ;-)

Výsledky testů Auto Bildu na 100.000 km: Pořadí modelů... [odkaz]

Ale že je ta 4 hooodně škaredá známka! >:-[]
Avatar - Ronault.
26. 1. 2012 19:40
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Jenže takový Golf z roku 2003 ještě dnes jezdí po cestách, to i30 v roce 2009 bude evidentně buĎ celý poskládaný z nových dílů nebo zrezlý na vrakáči >:D
Avatar - GM.rja
26. 1. 2012 20:11
Re: takze hyundai je vetsi hrac
To znám! Dva takový gulfy stávájí u nás na sídlišti a jsou rezavý jako prase! Je pravda, že jezdí, i když pro čoud z výfuku není možné je zezadu rozeznat, ale za to jsou slyšet hóóóódně daleko >:D
Avatar - Ronault.
26. 1. 2012 20:16
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Ty jsi viděl pětkového zrezlého Golfa? Já teda ne, dokonce ani (mimo TDI) čoudícího ;-)
Avatar - Nerez
26. 1. 2012 20:10
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Já si teda teď nejsem 100% jistej, ale mám pocit, že Golf V a Astra H ten test jeli na 200 tisíc km.
Avatar - Ronault.
26. 1. 2012 20:15
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Laguna to tam jela jen na 100t km, ale počítaly se jen km na zpátečku... to víš, to je ta německá korektnost a la převrácející se Logan s každým jinak velkým kolem >:-[]
Avatar - miromen
26. 1. 2012 15:38
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Co ma hnus společneho s kvalitou ? "BMW to neumi my to neumime" >:-[] jsi si jisty že jsi to video pochopil ?
26. 1. 2012 15:46
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Ok tedy, jak's pochopil video ty >:D ;-) ... (jinak ok... o kvalitu ti tedy nešlo; pak jedině, že se ti prostě i30 moc nelíbí designově? Pak ovšem asi nenapíšu "humus" ... tohleto označení si to auto, ať je to tak či onak, určitě nezaslouží...)
Avatar - miromen
26. 1. 2012 15:56
Re: takze hyundai je vetsi hrac
K videu ti napišu tohle. Mysliš si že u BMW nebo VW něco chrasti ? Tedy knk. u seřizovani volantu ?
Ja o designu nepsal. To že se někomu hnusi je jeho věc. Ja napišu jen to že mě se nova i30 na fotkach docela zamlouvala ale Ceed na mě udělal větši dojem. Navic jsem v ponděli viděl i30 v provoze a dojem se zhoršil. Tedy v realu to neni tak slavne jak na promo fotkach. A upřimně začina se mi ten fluidni nebo jak se ten design novych H nazyva docela celkově nelibit.
Avatar - kari.laz
26. 1. 2012 15:58
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Ty zvlněný nádhery co po roce vypadají jak sedmiletý model, jsou vyloženě vzorem pro ostatní >:D
Hyundai je number 1 maximálně tak, když si představíš vztyčený prostředníček >:-[]
Když tu šermuješ s vědomostma o autech, tak nám tu napiš s jakým autem máš zkušenost? Vidím tě tak na jedno. Hnůjdaj i30 1,4 slimák verze >:D
26. 1. 2012 16:02
Re: takze hyundai je vetsi hrac
1.4 a téměř 110 koní jako slimák? To snad už nemyslíš ani vážně! "Lineární zátah v celém spektru otáček a 109 koní výkonu jsou v této kategorii nečekaným překvapením, když konkurenční čtrnáctistovky disponující často výkonem jen kolem 85 koní!!!"

109 koní je bezpochyby u tohoto typu zážehového čtyřválce oné velikosti nadprůměrný!!!
Avatar - miromen
26. 1. 2012 16:12
Re: takze hyundai je vetsi hrac
A proč to tedy vzhledem k těm papirovym vykonum tak nejede a navic žere ? Že by vytřeli zrak lidem pouze papirem ?
26. 1. 2012 16:26
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Tak to nevím, já tuto osobní zkušenost tedy nemám. Mohu jen potvrdit, co bylo již dříve trefně napsáno i v testech onoho motoru: "Když totiž čtyřválec vytočíte nad čtyři tisíce otáček dokáže vám, že podceňovat jej rozhodně nebylo moudré. Zátah krásně graduje, motor zní i docela sportovně a co je hlavní, auto solidně zrychluje."

Podobně tady: "...pohotovostní hmotnost činí méně než 1300 kg, takže abyste jezdili svižně, motor nemusíte ždímat. Přesto vám říkám, že právě tohle budete dělat. Bude to znít divně, ale s tímto agregátem je skvělá zábava. Miluje vysoké otáčky, které doprovází jadrný zvuk, a v kombinaci s velice dobře odstupňovanou manuální převodovku budete mít tendenci vždycky jezdit trochu rychleji, než by objem motoru napovídal." - Auto.cz

A co se týká spotřeby, tak uvádím tu svou (1.4): v létě průměr 6,1 a v zimě 6,4 ... na dálnici pak při cca 130km/h spotřeba samozřejmě stoupá... činí až 6,9... vypovídají však tyto údaje, že tento motor je evidentní "žrout" ??? Nemyslím si to...
Avatar - miromen
26. 1. 2012 16:36
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Ja pokud si chci něco ověřit alespoň virtualně tak projdu co nejvic testu + ruzne fora o autech. Ty tu nahaziš jen jiste vytažky ktere se ti hodi do kramu a navic nemaš s čim porovnat.
26. 1. 2012 18:51
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Ale tak "naházené výtažky" - já tady dal zkušenosti z testování onoho motoru. Byly velice pozitivní. A nejde o to přece, že zde já kopnu jen to, co se mi hodí. Toto vcelku pozitivní hodnocení na web přece "naházeli" ti, kteří ony motorické vlastnosti testovali... tohle si, prosím, vyřiď s nimi... a zase si říkám taky, uznat, že ten motor je vcelku výkonný (jako 1.4) a skvělý, snad není až tak ponižující, či ano? ;-)
26. 1. 2012 16:28
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Zkus se někdy projet v 1.2 TSI, i když je papírově slabší, budeš překvapen a to dost výrazně o kolik lépe to jede. ;-)
26. 1. 2012 16:29
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Totéž mohu napsat o 1.4 CVVT Hyundai motor: "...pohotovostní hmotnost činí méně než 1300 kg, takže abyste jezdili svižně, motor nemusíte ždímat. Přesto vám říkám, že právě tohle budete dělat. Bude to znít divně, ale s tímto agregátem je skvělá zábava. Miluje vysoké otáčky, které doprovází jadrný zvuk, a v kombinaci s velice dobře odstupňovanou manuální převodovku budete mít tendenci vždycky jezdit trochu rychleji, než by objem motoru napovídal." - Auto.cz
26. 1. 2012 16:43
Re: takze hyundai je vetsi hrac
V těchto chvílích ta jednačtyřka žere jako šestiválcový benzín.

PS: Člověče, ty mi připadáš, jako by si v životě neřídil nic jiného, že si odvařený z tohoto uživatelsky zcela podprůměrného motoru.
Avatar - kari.laz
26. 1. 2012 16:44
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Zkus se jednou taky projet v něčem jiným a ne sem pořád cpát nějaký vytažený slinty.
Avatar - theolli
26. 1. 2012 18:55
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Natři si tu oturbenou mrdku na prsa!! ;-)
26. 1. 2012 20:51
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Copak, sám v náklaďáku? Potřebuješ si něco roztírat? 8-s
Avatar - Nerez
26. 1. 2012 16:33
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Může mít klidně 200 koní, ale pořád to pojede jak obyčejná 1.4 ;-)
Avatar - Ronault.
26. 1. 2012 17:27
Re: takze hyundai je vetsi hrac
A ve 130 to točí 4000 otáček... a žere jak prokopnuté...
Avatar - Nerez
26. 1. 2012 17:38
Re: takze hyundai je vetsi hrac
A netočí 1.4 v Hjůndaji ještě víc než těch 4000?
Avatar - Ronault.
26. 1. 2012 17:48
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Nějak kolem 4000 ot./min., což je o hodně více než třeba základní motorizace v Golfu 1,2 TSI a nebo i 1,4 59 kW, ale ta už je pomalu okrajová.
Inu základní motor, žádná sláva a o nic lepší než konkurence.

A špatně skloňuješ.
1.p. Hjundééé
2.p. Hjundééé
3.p. Hjundééé
4.p. Hjundééé
5.p. Zrezlý plechu!
6.p. Hjundééé
7.p. Hjundééé
Avatar - Nerez
26. 1. 2012 18:00
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Ale no tak, nebuď tak tvrdej. Co když se Toppper a Icescent urazí a přestanou sem chodit, kdo nám tady pak bude věštit budoucnost prodejů, až se rozjede to a tamto?! >:-[]

Jinak z testu i30 Trikolor:
Při reálné rychlosti 100 km/h jsme na otáčkoměru odečetli 3400 -1
Horší to bylo s tuzemským dálničním limitem, kde ručička div neatakovala hranici čtyř a půl tisíce otáček! Výsledná spotřeba 9,6 litru při 4400 -1 jednoznačně ukazuje na největší slabinu vozu.

Prostě to točí asi o 400ot více než většina konkurence.
Avatar - Ronault.
26. 1. 2012 18:12
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Nejsem tvrdý, ale chci tady pořádek ve výslovnosti... jednou je to Hjundéééé, tak je to Hjundééé a tečka :-! >:-[]

Tak pokud dokonce 4400 ot., tak to už je hrozně moc... co jsem četl, tak jen 4000 ot.... Tohle by prostě mé požadavky nemohlo splnit... :-|
27. 1. 2012 08:53
Re: takze hyundai je vetsi hrac
No, Ronaulte, a nevadí ti, že se bavíš o autě, které se už nevyrábí? Čtu v článku, že Hyundai byl celkově v roce 2011 hodně úspěšný, prodal hodně aut -na svůj cíl- a má hodně dobrou ziskovost.
Co se týče dalšího, nechal bych to nazačátek roku 2013, to bude známo, jestli posílil díky novým modelům anebo naopak.
já musím říct, že Hyundai vidím stále častěji a tady v OV je třeba iX35 jak nas.... tedy nadělaných!
Naopak, což mne "sre" ubývá francouzů a díky debilní politice subaru i mé oblíbené značky / ti ocasi zdražili všechny modely o 20-50tis!!! :-( Freye zastřelit a nacpat do tlačenky!!!/
Jiak novou i30 potkávám na dálnici a v regionu už od podzimu a je hezká, opravdu je ten posun vidět.
Jinak, vážení, o tom, že koncern dělá poctivé auta jsem se opět přesvědčiltento týden v servisu s holčičí Fabkou, zase na tom již 10 letém autě kromě oleje a filtru nic neměnili naopak ho mekoši chtěli koupit! Tak se manželka asi tak brzo nového auta nedočká. >:D
27. 1. 2012 08:06
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Nevim jak je to u Hyundaie (1.4 v ceedu toci pri 130 taky tech 4000), ale podle palubaku se v klidu vejdu do 6,8-7,5, coz je porad jeste slusna spotreba.

Samozrejme ve 150 uz je to nekde jinde... cca 10-11 (aktualni sp.)

Dlouhodoba spotreba na dalnici (tempomat na 120kmh) mám 6,85... počítáno od plné (natural 98).
Pri eko jízdě (50/85) jsem se dostal na 5,83 průměr na cca 700km (mesto, mezimesto)

Takze o rozezranosti nemuze byt rec... chce to jezdit s rozmyslem :-)

A pak se div, ze Ti (a dalsim Tobe podobnym) jdou korea fans po krku... z principu s tebou clovek s realnou zkusenosti s korejskymi vozy nemuze souhlasit. Samozrejme se mezi uzivateli najdou i ti, kteri meli smulu na patecni kusy :-) ale u ktere automobilky ne...

My mame v rodine zatim sest vzdy novych korejcu zn. KIA... duvod ?proc? si muzes domyslet :-) Zadny z nich vsak nejezdi do servisu kazdy tyden protoze se sype (jak tvrdi spousta antifans), s korozi mel problem jen ceed hatch z 2007 - opravdu ram dveri pod tesnenim - vyreseno v zaruce.
Sem tam neco povrzava (aktualne schranka pred ridicem - ceed model 2011), v zadnich dverich neco lehce tluce - bude reseno... ale vzhledem k tomu jak slouzi a slouzila predchazejici "hruzostrasna" vozidla z Asie se nejak neobavam mistni hysterie.
Shrnuti... korejci maji sve detske nemoci (a doufejme ze je v novych modelech z vetsi casti vyresi), ale rozhodne to neni nic, co by zasadne omezilo, nebo zneprijemnilo bezne uzivani :-)

Tot realne zkusenosti... :-)
Avatar - Ronault.
27. 1. 2012 16:16
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Tak zajímá mě ustálených 130 km/h. To, když se pohybuju se svým autem kolem 130, tak mi palubák taky ukazuje kolem těch 7l/100 km... a pak taky v jakém osazení, pokud ve dvou, dostanu se i níž, ve 120 km/h ve dvou i na 6,5l/100km, jenže je to o třídu větší a těžší auto a i tak nejsem nadšen. Nejde jen o spotřebu, ale i o akustickou pohodu. Když právě VW dokáže převodovku odstupňovat tak, že i na v těch 130 km/h točí méně, tak je to pro mne daleko ideálnější.

Problematičtí z mého pohledu Korejci nejsou, asi jako každý má své mouchy, své páteční vozy atd., jenže ono to není ani naopak. Takže takový problematický průměr. Horší je, když se korea fans začnou kasat na nespolehlivé VW či kohokoliv jiného, takže pak logicky když se něco vys... u nich, tak příjde adekvátní odezva. To co píše dole woody vystihuje situaci asi nejlépe.

Já osobně bych problém s H/K neměl, klidně bych si i nějakého koupil, samozejmě pokud by byla odpovídající cena a splňovalo by to mé požadavky...
28. 1. 2012 15:43
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Jj ustalenych 130 znamena ten rozsah co jsem uvedl... co se akusticke pohody tyka. Vytknul bych ceedu duneni na 5tku ve 3tis ot., coz je zrovna 90kmh... takze clovek musi jet 80, nebo 100 ale ne kazdy majitel ma ten problem. Z vetsi casti to delaji 1.4ky.
Akusticka pohoda... par let zpatky jsem mel Vectru B... 2.2 16V. Krasne ticha... i ve 160 proste parada. Cerato proti tomu byl tank... hluk byl uz od 120 neprijemny... po presednuti do ceedu je to vyrazne zlepseni. Co se tyka VW... Golfa jsem mel tu cest jet s 1.4... a neprislo mi ze by byl vice kultivovany... v otackach kolem 4 byl stejne hlucny jako ceed. Kazdopadne, jak rikas, daleko lepe odstupnovany... tudiz bez nutnosti k tem 4 splhat.
Kdyby mela ale moje 1.4 tocit 3,3ot pri 130kmh na 5tku tak zrychleni by bylo velmi rozpacite.
Takhle kdyz ve 130 pridavam, tak dom 150 jeste pekne zrychluje... proste od 3,7 do 5,5 je to ideal za cenu vyssi spotreby. Kazdopadne zvuk motoru neni neprijemny.
Ale jet tech 120 mi vyhovuje vice :-)

Ty zabomysi valky tady jsou odjakziva. Sveho casu jsem nemel ani chut prispivat :-)
Jsou to stale ti sami... clovek uz kolikrat nejde ani na diskusi, nebot presne tusi co bude.

Jinak si myslim, ze KIA, minimalne u ceedu, nastavila latku ceny adekvatne k jeho kvalite... ;-)
Za 260 relativne velky vuz co splni zakladni pozadavky bezneho ridice :-)
Avatar - kari.laz
26. 1. 2012 16:38
Re: takze hyundai je vetsi hrac
To jsou asi nějaký speciální trojnohý koně >:D
jinak si tu lenost nedokážu vysvětlit
Avatar - Starfighter
26. 1. 2012 16:40
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Tam nic nerachotí- protože tam nic není >:-[] Ani bych se nedivil, kdyby to byla jen potěmkinovská vesnice na autosalóny.
Avatar - escorpion
26. 1. 2012 17:58
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Daj odkaz ako sa tváril Winkerkorn keď si prečítal test i30 cw po 100 000 km.

Ty si výnimka, ale väčšinou hyundai a kiu obhajujú tí, ktorí tieto autá nikdy nevlastnili, nejazdili, max. sedeli v tom na autosalóne. Podľa fotiek, technických údajov a článkov o národnej cene kvality, či najkvalitnejšia značka roku podľa autobild iba uznanlivo kývajú hlavou.

Ja som narozdiel od týchto spomínaných diskutérov 3 roky jazdil i30 a bohužiaľ takým nadšením neovplývam. Nechcem viac kórejca, aspoň nie najbližších 20 rokov. Potom sa uvidí ako pokročili.

U nás sa darí H/K len preto, pretože majú dlhú záruku a lacnú cenu. Nepoznám nikoho kto by si to kúpil, pretože sa mu páči, či uprednostňuje kórejskú kvalitu a techniku pre európskou.
Avatar - Nerez
26. 1. 2012 14:38
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Protože žiju v Evropě tak je mi uplně jedno, kolik těch ošklivých rozteklých Elanter se na světě prodá. Tady je legenda Golf a myslím, že nejen tady. Tvé řeči, že krom Evropy a Číny je Golf impotentní spíš dokazuje, že ten problém máš spíš ty.
Ani Ceed ani i30 tady neudělají o nic větší průvan než minulé generace, Golf může být dál klidný.

A když už jsme u kvality VW, teď tady vykřikuješ. Kdes byl, když se tady řešila rezavá i30 nebo svolávačka Kie? >:D
26. 1. 2012 15:04
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Golf je opravdu legenda jen a jen v Evrope, je to taky dano tim, ze jen a jen v Evrope se prodavaji hatchbacky, vsude jinde vladnou sedany (cemuz se ani nedivim), takze pokud od VW neco prorazi, bude to Jetta.
Avatar - kari.laz
26. 1. 2012 15:17
Re: takze hyundai je vetsi hrac
A nedej bože připočítat ke golfu golf sedan (Jetta)
To pak máme najednou Hyundai Elantra – 1 010 000 ks
Golf - 1393000 (Jetta 745000, Golf 648000)
Avatar - fOE
26. 1. 2012 16:21
Re: takze hyundai je vetsi hrac
a nezapomen pripocist Octavii... to je vlastne taky takovej golf s kufrem, ne? >:D :no:
Myslim ze to byl Churchil kdo rekl ze "neverim statistice kterou jsem si nesfalsoval sam". K tvym poctum se to hodi
Avatar - kari.laz
26. 1. 2012 16:47
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Skoro tě lituji, jestli ti přijdou auta stejná jen na základě podvozku.
Avatar - Nerez
26. 1. 2012 16:35
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Ano, ta myšlenka o Jette mě napadla také, ale přece nepohřbím jeho ideály. Dyť bych mu zničil celej blížící se víkend >:-[]
26. 1. 2012 16:40
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Abys byl fér, musel bys připočítat prodeje i30.
Avatar - kari.laz
26. 1. 2012 16:45
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Ty neznám, ale docela by mě zajímaly.
26. 1. 2012 19:47
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Hlavně že ty seš potentní... >:-[]
[odkaz]
Avatar - Ronault.
26. 1. 2012 20:02
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Tak to je škaredá doslova podpásovka >:-[] >:-[] >:D

Jen by mě zajímalo, co jsi na tom webu v té diskuzi hledal ty? >:-[]

PS: 15 stran příspěvků a ke konci jde vidět, že i rádce všeznalý Jarda ztrácí energii >:D
Avatar - ryman
26. 1. 2012 21:23
Re: takze hyundai je vetsi hrac
to je spíš k :'-( když nezabírá ani kotvičník bude třeba změnit značku.. >:-[]
26. 1. 2012 22:00
Re: takze hyundai je vetsi hrac
Já nic, jen jsem na tohoto spamera dostal odkaz a přišlo mi to vtipné...ne***,tak píše výrony o korejcích....jeho psaní zde je projevem jeho problémů, ten tam hezky vykecal,takže docela sranda,nic víc, už víme, která bije >:D :yes:
26. 1. 2012 15:30
THE BIG 3!
Tak je již asi známo, že GM, Hyundai a Volkswagen jsou aktuálně "the world’s new Big 3" (světově nejlepší 3 automobilky) - jak uvádí i Bob Lutz (odborník - původně z GM a působil i v dalších automobilkách)... Toto je třeba již plně respektovat... ;-)

Bob L. a jeho vyjádření: [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
26. 1. 2012 16:28
Re: THE BIG 3!
A Toyotu pohřbil, jo? >:D :no:
26. 1. 2012 16:41
Re: THE BIG 3!
Asi se na to díval hlavně z hlediska růstu.
Avatar - Starfighter
26. 1. 2012 18:54
Re: THE BIG 3!
V tom má Hjundé započítány i ledničky a topinkovače?
26. 1. 2012 18:19
Úspěchy Hyundai v Kanadě!
Zajímavé jsou úspěchy Hyundai např. i v Kanadě. Objevuje se mezi 10 nejlepšími v prodejnosti: "Top 10 sales winners at car dealerships in 2011: Hyundai Canada is having a monster year...!"

Top10 (2011):

1 Honda Civic 33,047 36,824 -10.3%
2 Hyundai Elantra 32,937 23,885 37.9%
3 Mazda3 25,675 35,747 -28.2%
4 Chevrolet Cruze 25,060 - NA
5 Toyota Corolla 24,682 26,622 -7.3%
6 Ford Focus 18,635 17,205 8.3%
7 Volkswagen Jetta 18,567 7,411 150.5%
8 Hyundai Accent 15,790 19,128 -17.5%
9 Ford Fusion 14,042 14,261 -1.5%
10 Hyundai Sonata 11,851 10,054 17.9%

[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2012 20:03
Re: Úspěchy Hyundai v Kanadě!
kde je modla a kral europy a celej galaxie golf? >:D

kua to ma podrz ty voleeeeeeee 3 hyundaie v prvej 10tke, to sfanatizovwany europan nikdy nepochopi nikdy ;-) ani ked mu prevrtate koleno, stejne si kupi ludove auto a este sa aj pochvali ;-) >:D

ako som uz pisal skor golf je mimo EU nepredajne auto, v kanade maju jettu a okrem nej si tam vw asi uz nepipne. Len tunajsi europania si myslia ze eu je cely svet, v eu mame 800 milionov ludi ale na svete je uz takmer 7 miliard, takze tak ;-)

teraz mozete vsetci pisat ze su kanadania sprostiii :D ked nekupuju ludove auta, aspon sa vam ulavi ved o to vam ide, oni sa zase smeju europanom takze je to jedna jedna.
Avatar - Ronault.
26. 1. 2012 20:08
Re: Úspěchy Hyundai v Kanadě!
A proč by si měl Evropan kupovat auto podle prodejů aut paradoxně tisíce kilometrů daleko. Evropan si přece koupí takové auto, které sám považuje pro sebe za nejlepší.

Jestli ten tvůj problém s prokrvením není jen lokálního charakteru, ale systémový... >:-[]
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2012 20:18
Re: Úspěchy Hyundai v Kanadě!
v pohode ved ja to chapem, europan si kupi europske auto jasne to je ok ved je to logicke ale mysliet si ze prave europske auto je najlepsie na svete a prave to jeho je dost dnes moderne, kazdy ma to najlepsie auto a ten druhy ma srot tak to dnes chodi taka je logika ludi.

Na svete mame ale aj ine staty ktore vyrabaju auta ako staty eu, mame tu japoncov, koreu, usa ktori spolu vyrabaju neskutocne mnozstvo typov a modelov aut rozlicnych znaciek. Preto ak logicky zvazim mozem si kupit co len chcem , nie som nuteny kupovat europske auto len preto ze som europan, takato logika nie je spravna, kazdy si kupuje v prvom rade co sa mu paci a co potrebuje, a ak mi to co sa mi paci ponukne vyrobca z usa alebo japonska tak si nekupim predsa francuza ktory sa mi nepaci len preto ze je europan ze? Europa stale tazi z toho ze europania nepoznaju nic ine len vw ford opel a renault mercedes a este par... aut, a ked 10tim spomeniem na ulici znacku subaru alebo cadillac tak 7mi z nich mi povedia ze su to nemecke auta a este sa budu hadat so mnou. Cize amici nie su hlupi ani kanadania, prave naopak, ich trh je pestrejsi a vedia si vybrat, len my mame zviazane ruky podvedome a bojime sa kupit si nieco ine ako europske lebo sme rokmi zdemagorrovany a podvedome sa hrame na patriotov a verime len nasim. Ano europske znacky su super, nemci maju super auta aj svedi aj taliani aj briti ale je jasne ze nemam na mysli mercedes ani aston ani lambo, bavim sa o autach typu vw opel seat skoda peugeot....
Avatar - Ronault.
26. 1. 2012 20:30
Re: Úspěchy Hyundai v Kanadě!
Za prvé je to hromada keců...

Za druhé: V Čem Evropa těží....? 8-s
Ano, koupit si můžeš cokoliv chceš, to taky Evropani dělají.
Koukni se spíše do Asie, co je to, když kupující "nepoznaju" jiný než domácí produkt, takové Japonsko nebo Korea je rájem jen pro damácí automobilky, v tom je Evropan daleko více tolerantnější než Asiat, řekněme téměř násobně.

A USA a Kanada? Stačí trochu přemýšlet v souvislostech. USA a Kanada jsou země, které nemají vlastně žádnou delší historii obyvatelstva? Kdo je Američan nebo Kanaďan? To může být klidně "různobarevný" člověk s původem v Číně, Africe, Evropě atd. Takže tato multikulturalita je daleko logičtějším vysvětlením než to, že Evropna jsou hloupí, že si volí hlavně domácí značky. To by znamenalo, že Japonci a Korejci jsou naprosti idioti, ne?
26. 1. 2012 22:25
Re: Úspěchy Hyundai v Kanadě!
U tech japoncu to chapu, jejich mentalita firemnich pohrbu a podobnych vernosti az za hrob... Ty korejce ale nechapu, mentalitou sou nekde uplne jinde a z osobni zkusenosti musim rict ze i jsou mnohem vic podobni nam - bohuzel spis v tom negativnim smyslu (intriky, levarny). Snad ta mlada generace chce zmenu, aspon se to rika.
Avatar - Nerez
26. 1. 2012 20:17
Re: Úspěchy Hyundai v Kanadě!
Hele, Evropa je nejnáročnější trh, takže auta co uspějí v Evropě si nemusí nic jinyho dokazovat. Američani a Asiati jsou zvyklí jezdit v lecčemž, takže že je Hyundai v Americe v TOP 10 prodejnosti vůbec nic neznamená.
Avatar - Special-line
26. 1. 2012 19:22
Elantra
Nechápu jak může být Elantra tak úspěšná i na trzích kde nerozhoduje tolik poměr cena/užitná hodnota. Pro mě osobně je zde dost setailů naprosto hloupě vymyšleno.

- Rádio nemá RDS
- Po otevření dveří s klíčkem v zapalování auto řve jak prokopnutý, proč? (pardon já zapomněl že je primárně určeno pro hloupý Američany)
- Ve víku kufru nejsou závitové vložky pro upevnění podložek SPZ - do auta se musí vrtat
- Víko kufru nemá mikrospínač pro otevření
- Zadní náprava je (v této třídě) pouze kliková
- Chladicí soustava nemá klasickou vyrovnávací nádobku ale pouze přepad do ní (jako všechny Hyundaie)
- vlastnictvím vozu a provozem bych určitě našel další.

Pro mě by toto auto rozhodně nebylo...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2012 20:21
Re: Elantra
ono amici japonci kanadania zase nechapu ako je mozne ze sa ta nekonecna predrazena nuda s malym razvorom cize golf tak dobre predava u nas v europe, sme si fifty fifty tiez kukaju na nas jak na idiotov neboj ;-)
Avatar - Ronault.
26. 1. 2012 20:24
Re: Elantra
Golf s malým rozvorem? Je zajímavé, že i když má malý rozvor, tak je tam místa i vzadu dostatek... čím to je asi tak? Že by tím nudným, ale praktickým a nadčasovým designem?
Avatar - woody-alien
26. 1. 2012 22:46
Re: Elantra
Hel Rone, WL tu není, nech si ty chvalozpěvy jinam, jinak žádná sleva nebude, kapišto ? ;-) >:-[]

PS: Ještě mě napadlo, až budeš solventní, dej vědět, spojíme síly a nahlásíme mu fleetovej nákup, jsem zvědavej jak se ukáže s cenou.. >:D Vím přesně, jak to dopadne, bude nám nutit nějaký to Polo, co mu zabíraj místo na poli. ;-)
Avatar - Ronault.
27. 1. 2012 00:01
Re: Elantra
Hele, nekecej mi do toho, už nyní makám na tom, jak jednou budu bránit svwou garáž >:-[]

Co jsem slyšel, tak koupil POLOvinu prodaných POL, které teď z POLOviny zarůstají na nějakém valašském POLI do POLE... Ale co by neudělal pro svou z POLOviny nejlibější značku...?
Avatar - woody-alien
27. 1. 2012 00:13
Re: Elantra
No však já se taky snažím (viz.můj chvwalozpěv u statistiky evropských prodejů ;-) ) , obrácení Ferdyše Pištory musí být pozvolné a snadno uvwěřitelné. >:D
Avatar - Nerez
26. 1. 2012 20:32
Re: Elantra
On ma sice Golf menší rozvor, ale míry interiéru:

Golf:
podélný prostor vpředu min/max (mm): 800 / 1080
podélný prostor vzadu min/max (mm): 610 / 920

Elantra:
podélný prostor vpředu min/max (mm): 800 / 1030
podélný prostor vzadu min/max (mm): 590 / 830

Tak ted mluv ty inteligente...
Avatar - Nerez
26. 1. 2012 20:40
Re: Elantra
A abys věděl, jak moc bídně na tom Elantra je, tak ti ještě dám míry mojí Astry, která je modelově z roku 2004.

podélný prostor vpředu min/max (mm): 860 / 1060
podélný prostor vzadu min/max (mm): 660 / 880
26. 1. 2012 22:03
rekordni zisk,
trojnasobny zisk, pro mne je to (stejne jako u vw) pouze znamka toho, ze jejich vyrobky jsou predrazene - zisk vyrobce mi jako zakaznikovi neprinasi za zaplacenou cenu v porizenem produktu zadnou pridanou hodnotu
mimochodem kapitalisticka teorie rika, ze firmy v konkurencnim prostredi nedosahuji zisku, to jen k dokresleni situace automobiloveho prumyslu
Rozbalit vlákno
1
26. 1. 2012 22:31
Re: rekordni zisk,
A fixni naklad (napr. na vyvoj novyho modelu at je to masovka ci rarita) ti neco rika? Proto taky nejprodavanejsi modely mohou jit dolu s cenou - vetsinou s jistym zpozdenim, az se pokryje prave ten vyvoj.A ze zisku se krom vyplaty akcionaru muze platit i vyvoj technologii aby dalsi produkt byl zas o neco dal.
Avatar - woody-alien
26. 1. 2012 23:24
Jdou vojska s písní do bitev....
....zní pochod, kolem teče krev
a jiná píseň říká přísně, už toho všeho bylo dost. >:D

Opravdové bitevní pole tady vzniklo kvůli Hjundééé. Armáda Hurákorejců chvíli útočí, chvíli se brání a odolává atakům Panevropanů. >:-[]

Přitom není důvod ani k jednomu. Kdo nezapoměl, jak vypadala korejská auta ještě před pár lety, musí uznat, že korejci skutečně o velký kus pokročili a leckdy už vytvořili plnohodnotnou konkurenci evropskému mainstreamu. To klobouk dolů. V Evropě jim ovšem zatím moc pšenka nekvete a vinit kvůli tomu Evropany ze zabedněnosti zavání slabomyslností. Příklad i40 by měl korejce, natěšené možná z relativního úspěchu Ceedu a i30, vrátit zpátky na zem. Pokud bude mít Evropan před sebou volbu zavedeného modelu evropské značky vůči novince z dalekého východu za stejné peníze, soudím, že ve většině zvolí evropské auto. Kromě toho, že v rámci překotného dohánění evropské konkurence korejci občas něco nedopilují (odladění podvozku, antikorozní ochrana, chybějící motory), stále ještě platí, že zvuk (prestiž, renomé) H/K v Evropě je téměř na nule. To co se jeví jako celkem zanedbatelný problém u malých aut, roste geometrickou řadou u aut vyšších tříd. Na druhou stranu, kdo H/K zvolí ať už pro cenový jemnocit ;-) nebo prostě proto, že se mu líbí a vyhovuje mu, nemusí se už dnes rozhodně cítit méněceně. A to je dobrá zpráva.

PS: Vlastním automobil značky Hyundai a jsem s ním navýsost spokojen, bez uzardění a s plnou vážností budu tvrdit, že je evropským konkurentům důstojným soupeřem a v lečcems je i předčí.

PS2: Když jsem nedávno vybíral auto ve střední třídě, nad korejskou produkcí jsem ani nezauvažoval.

Všechno je relativní a nic se nemá brát dogmaticky. :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ronault.
26. 1. 2012 23:58
Re: Jdou vojska s písní do bitev....
:yes: :yes: :yes:
Co ti na to napsat? Že máš ve všem pravdu? ;-)
27. 1. 2012 02:37
hyundai si koupis jen jednou
a jezdis jen po dobu zaruky, pak ho muzes shodit z utesu a nebo ho prodat jako kovovy srot do sberny vetsi cenu mit nebude...
Rozbalit vlákno
2
27. 1. 2012 13:22
Re: hyundai si koupis jen jednou
***, zde máš odkaz
[odkaz]
27. 1. 2012 20:24
Re: hyundai si koupis jen jednou
Nemusíš hned urážet. Ten článek je skoro sedm let starý. IMHO jsou korejci v určitých aspektech kvality hodně dobří a je to hlavně jejich pragmatičností. Zatím všude necpou turbodmychadla a přímovstřiky. Bohužel stejně jako Toyota/Subaru s tím také začnou/začali.
28. 1. 2012 16:14
Zase diskusia typu
...kto ho ma vacsieho...chlapci,dneska baby aj tak nezbalite na posraneho golfa ci posranu i30ku ;-)
Rozbalit vlákno
0