Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW možná spolkne Porsche už letos

Porsche se od roku 2005 snažilo o nemožné: převzetí velkého Volkswagenu. Vše nakonec dopadne úplně jinak.
Zpět na článek
27. 1. 2012 13:23
27. 1. 2012 14:33
27. 1. 2012 16:15
27. 1. 2012 17:39
27. 1. 2012 18:27
27. 1. 2012 18:53
27. 1. 2012 22:36
28. 1. 2012 00:26
27. 1. 2012 18:44
27. 1. 2012 19:20
27. 1. 2012 18:50
27. 1. 2012 19:15
27. 1. 2012 22:22
27. 1. 2012 22:32
28. 1. 2012 09:22
28. 1. 2012 10:35
27. 1. 2012 22:31
27. 1. 2012 20:34
27. 1. 2012 23:31
28. 1. 2012 16:18
29. 1. 2012 19:24
30. 1. 2012 11:37
30. 1. 2012 11:41
27. 1. 2012 14:23
27. 1. 2012 15:43
27. 1. 2012 22:51
28. 1. 2012 00:27
28. 1. 2012 09:44
28. 1. 2012 21:40
28. 1. 2012 18:40
28. 1. 2012 22:49
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2012 12:57
Hned PRVNÍ věta..
.. textu je (fakt NEzávwislá) PERLA :yes: :-)
PS: Autor textu asi byl v době skupování akcií vw zřejmě věren své přezdívce.. ;-)
..a ZASPAL "tuny" článků v ekonomickém tisku na toto téma.. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bristol
27. 1. 2012 13:23
Porsche
tak toto mě bude velmi mrzet... :no: :no: snad brzo pod jejich kapotu nepřibudou TSička...to by pak byl konec porsche jak ho známe...
Rozbalit vlákno
46
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2012 14:06
Re: Porsche
Ani NEmohu vyjádřit jak to mrzí mne - a že (dříve či později) příjde "sdílení dílů" (kterému se NEvyhnul ani Bentley ani Lambo), to je asi tak na 99,9% JISTÉ ;-\
PS: Je to přece ZÁKLADní filozofie koncernu - MAXimálně sdílet unifikovat vozy a značky od sebe odlišovat HLAVNĚ nebo dokonce JEN tvarem plechů a znakem na kapotě.. :-|
..tvrdit že nikdy NEnastane žádné "sdílení" si dnes asi NEtroufne tvrdit ani "zavwytý kooooncernista" ;-)
27. 1. 2012 14:33
Re: Porsche
Jo, všichni máme v živé paměti to, jak si tu prohlašovala, že novej Boxster bude přebouchaný Audi TT. :-! :no:
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2012 15:02
Re: Porsche
Jsem VELMi potěšena - že to bude "až ten příští" :yes:
Vy snad NE? :-)
PS: A když tu "marchurejte" že to u této generace ještě není, vy snad chcete "tvwudit", že "sdílení" s Porsche nikdy NEnastane? >:-[]
27. 1. 2012 16:15
Re: Porsche
...já osobně bych si nic takového v životě tvrdit netroufl! Stejně,jako bych si nikdy netroufl tvrdit,že příští Boxter bude "přebouchané Audi TT"... Všem by totiž muselo být jasné, že buď jsem přímo v představenstvu koncernu, nebo naprostý idiot...
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2012 16:40
Re: Porsche
"Troufnout" si myslím může přesně TO co jsem (doopravdy) napsala - že vw je APOŠTOLEM sdílení (ten GTi je "fakt nakažšlivwý" :-) ) a že když to postihlo Bentley i Lambo = to SAMÉ lze očekávat u Porsche (a že trend "sdílení" NEbude oslabovat ale spíš NAOPAK - je asi také spíš "sázka na jistotu" ;-)
27. 1. 2012 17:39
Re: Porsche
Nechám pro tuto chvíli Porsche Porschem a VW VW a rád bych se tě už pokolikáté zeptal - mohla bys tady vysvětlit, jak to, že je český automobilový trh zaostalý a nenormální, protože 30% prodejů tvoří domácí výrobky (vlastně škoro 40% -Hyundai je tak trochu taky domácí značka), když na německém trhu, nejvyspělejším a největším v Evropě je to 66% aut z domácí produkce a ve Francii je to skoro plus mínus stejné? V čem je český trh zaostalý, abnormální, nevyvinutý a ten francouzský naopak krátce řečeno plně "in"? O německém, ruském či britském ani nemluvě....

Interpunkci a velká písmena zkus vynechat a jasně, krátce a hlavně věcně odpověz, máš-li ovšem jenom trochu cti v těle. Žvatlání si nech do diskuzí o Barbie na stránkách u Mattela.
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2012 18:08
Re: Porsche
Jako VŽDY odpovím (že situace se během těch 20ti let trochu zlepšila) a že v česku donedávna tu (menší) polovinu trhu držela JEDNA automobilka (s dvěma modely ;-) ) - spočítejte si (sám) kolik automobilek a modelů to dělá v Německu :-)
PS: Když se v česku budou vyrábět vozy třeba 6ti automobilek (což už asi je) a bude to dohromady třeba 10 modelů a to DOHROMADY dá ... třeba těch 30 a něco % = je to "normální" ;-)
PPS: Když JEDEN model v jedné třídě ale "urve" něco blížící se třeba k polovině trhu - je to HODNĚ špatně :no:
Tak Barbie má stránky?!? Povídejte... :-)
27. 1. 2012 18:27
Re: Porsche
Jenže Porsche je v úplně jiné kondici než byl Bentley nebo Lamborghini. Přijdou nové modely, něco se sdílet bude, tak jako se sdílí už dnes, ale určitě z něj hodně zůstane. Když se podíváš na ostatní značky koncernu, tak zrovna Lamborghini dopadlo ještě dobře.
27. 1. 2012 18:53
Re: Porsche
"Lze očekávat" jsou ovšem zcela jiná slova,než "bude" :-) ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2012 20:02
Re: Porsche
No tak vám tu "hru se slovíčky" trochu "naruším" - na 99% to tak BUDE ;-)
Avatar - white label
27. 1. 2012 22:06
Re: Porsche
Kylie, raději se vyhni aktuálnímu Autocaru, stařičký Golf v něm "vyklepl" takové novinky, jako Ford Focus, Honda Civic, nebo dokonce BMW 1er. A ty závěrečné velmi trefné komenty k vítěznému Golfu, tak z těch by ti určitě okamžitě naskákaly pupínky... ;-) >:D
Pořadí: 1. Golf, 2. 1er, 3. Civic, 4. Focus
Avatar - Ham.
27. 1. 2012 22:36
Re: Porsche
To už si koupil Piech i Autocar? No ten jede, kdyby to bylo po nástupu nové generace tak neřeknu, ale takto okatě se starou x-krát faceliftovanou technikou? >:-[]
Avatar - white label
27. 1. 2012 23:35
Re: Porsche
Njn, ta 5,5. generace Golfu se asi neuvěřitelně povedla, navíc ty "půlté" generace jsou pro VW úspěšné nejen u Golfu... >:-[]
A že by už Golf 5 předběhl v průměru třídní konkurenci "aspoň" o jednu generaci, tak o tom samozřejmě nemůže být ani řeč, když u VW vše jen kopírují a čekají až to ověří na svých produktech ostatní... ;-)
Avatar - Ham.
28. 1. 2012 00:26
Re: Porsche
jj, +46% u pašíka po faceliftu také vypadá divně, jakoby nasadili generaci roku 2015. Jestli má Piech poslední zbytky cti tak vyhlásí odložení nové generace Golfu nebo ještě lépe jí nechá úplně stornovat a technickou dokumentaci veřejně spálí na hranici pod Vlkohradem a zaváže se, že všechny testy bude současný Golf absolvovat se zataženou ručkou a na dubových kolech.
28. 1. 2012 14:59
Re: Porsche
No a v AutoBildu dostal na budku od i30...je to tezky s temi testy. Tady asi redakci zadotovalo Hyundeeeee.
Avatar - white label
28. 1. 2012 17:23
Re: Porsche
Bavíme se pochopitelně o klasickém hb Golfu VI, který v testu s Hyundai vůbec nebyl, to by byl jasný bod pro VW i s tou údajnou případnou dotací Hyundaie. Tady si jen někdo plete Golfa VI hb s Golfem variant, případně s Golfem plus. ;-)
28. 1. 2012 18:17
Re: Porsche
Jaký je rozdíl mezi hatchbackem a kombíkem? Podstatna je informace pro laiky, ti povazuji Golfa za jeden model a hotovo. Jen jsem se holt upsal s tim modelem Hyundee.
;-) ;-) ;-)
Avatar - white label
28. 1. 2012 19:27
Re: Porsche
Nevíš jaký je rozdíl mezi kombíkem a hb? U Golfu zásadní, např. hb je (nejen) designově perfektně vyvážený, ale kombík už ne... ;-)
Asi nevíš, že současný Golf Variant není v nové šesté generaci, jako Golf hb, ale je to jen jakýsi designový facelift ve stylu Golfu VI. Stačí se např. podívat na detaily, jako kliky dveří, nebo zpětná zrcátka, které má Golf variant shodné s pátou generací Golfu, zatímco Golf VI už má tyto prvky zcela nové, včetně jejich výrazně jiného tvaru...
Současný Golf Variant je tak skutečně pouze jakousi pět a půltou generací Golfu.
28. 1. 2012 22:35
Re: Porsche
Dobre, diky, ze se ta auta az tak lisi jsem nevedel. K Variantu jsem se ne nepriblizil na min nez tricet metru, ono jich taky jezdi dohromady asi pet. :-)

Me slo spis o to, ze bezny kupec variace Golfu nerozlisuje, pro nej proste ix20 vyhrala nad Golfem (je jedno, ze Plus) a tim to konci. Muzem si o tom myslet svoje, me se i to srovnani prici, ale tak to holt je.

Diky za vysvetleni. ;-)
Avatar - white label
28. 1. 2012 22:53
Re: Porsche
OK. U Golfu plus je to s jeho "půlgenerační" obměnou podobné jako u toho variantru, navíc Golf plus byl vždycky prakticky svébytný model, který např. neměl z klasického Golfu ani (celý) interiér. S trochou nadsázky se dá říct, že klasický Golf a Golf plus mají hlavně společné jméno..., přičemž třeba Ford (nebo Renault) už od této "taktiky" upustil a Focus C-Max už je dnes jen C-Max (stejně jako Mégane Scenic už je dnes jen Scenic). ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2012 08:50
Re: Porsche
Díky za "vwarovwání" :-)
PS: Poté co škoda Superb předokolka 2.0 Tdi vyklepla (a dokonce o 5 míst) porazila můj oblíbený JAGuar XF 2.2D ZF8° - tak už mne asi NEpřekvapí nic ;-)
(že ta škodofka je prý "TOTÁLNí PERFEKCIONISTA" - mezi vozy VYŠŠí střední, to už byla jen "třešnička na dortu" :-)
PPS: I když nedávný Ham.ův odkaz na "tuningovaný" Citroën C5 s NIŽŠíM točivým momentem než má originál a výrazně HORŠÍMI brzdami než má běžný vůz byl také "zajímavý"
No a představte si, že jsou lidé kteří "vwolají" po JEŠTĚ větší "nadvládě" (téhle) jedné automobilky ;-)
PPPS: Ale s GOLFem nemám (zdaleka) takový "problém" jako s PASSATem či SUPerbem - u těch VÍM že to je fakt JEN "marketing" apod. Golf JE slušný (byť před BMW 1 bych ho asi NEzařadila.. :-)
Avatar - Ham.
27. 1. 2012 18:44
Re: Porsche
Další věrozvěst? Naperou tam TSI, TDI, dají platformu z Golfa, sedačky z Upu a bude z toho úplná hrůza:
[odkaz]
Btw. TDI už pod kapotou Porsche je.
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2012 18:49
Re: Porsche
Ale NEchte to - i vy VWÍTE (tak na 99,9 možná spíš na 100%) že "sdílet se BUDE" ;-)
Avatar - Ham.
27. 1. 2012 19:20
Re: Porsche
To co se sdílí tak se sdílí již dnes. Ty firmy jsou historicky propojeny, mají stejné vlastníky a to, že se stane formálně jedna firma vlastníkem druhé na vlastním směřování nemůže nic změnit. Kdyby vlastnící chtěli tak to TSI do Porsche už dali dávno, pokud nechtěli tak jej nedali a v budoucnu o tom budou rozhodovat stejní lidé takže tento formální krok má vliv 0,00000.....
A jestli se ti ten přebouchaný golf (ano ta platforma co je nejlepší pro stavbu jakéhokoliv auta) nelíbí
[odkaz]
tak nech být, najdou se jiní.
Avatar - Bristol
27. 1. 2012 18:50
Re: Porsche
to vím moc dobře že TDI si už našlo cestu pod kapotu Cayenne a Panamery...Cayenne je navíc přebouchaný Touareg...což taky není moc dobrá vizitka pro automobilku jako Porsche... ;-\ i když Touareg je po čertech dobré auto...
Avatar - Ham.
27. 1. 2012 19:15
Re: Porsche
No a to měli stále vyrábět jenom 911 a již dávno zkrachovat? Cayenne je v podstatě zvedl z hrobu. Auta jsou spotřební zboží, včetně 911, a ten kdo to přestane respektovat tak dříve nebo později (v krizi tedy dříve) skončí. A proč by Cayenne nebyla dobrá vizitka? Je to nejlepší stroj v segmentu a to je přesně to co od Porsche každý očekává. Stejně jako Panamera, nejlepší sedan své třídy.
Avatar - Bristol
27. 1. 2012 22:22
Re: Porsche
a kde píšu že se mě nelíbí že se vyrábí Cayenne a Panamera...mě jen vadí že za své peníze které do porsche vrazím dostanu přebouchané a vyladěné VW s nápisem TDI...já jsem pro aby se vyráběl Cayenne a Panamera...alespoň to oddálí definitivní zánik aut jako je 911 tak jak je známe...protože se z nich stane brzo také po vzoru VW spotřební zboží nevybočující z davu...mě jen mrzí fakt že cayenne je přebouchané VW s motorem TDI...když je porsche tak super automobilka s takovými mořnostmi...ať si to auto i s motorem vyvinou samy...
Avatar - Ham.
27. 1. 2012 22:32
Re: Porsche
Žádný malosériový výrobce nemá zdroje na to aby si vyvinul všechno sám, notabene diesel který by vyvíjel od nuly. Na tom by pouze prodělal kalhoty a zase by byl ve ztrátě. Takže ano mohli by nasadit osmiválec TDI od Audi, případně jej vyladit na 300-320kW ale vlastní vývoj by znamenal x let, nejistý výsledek a jisté finanční problémy. Bentley bez techniky VW by byl dávno pod vodou, dtto Rolls bez techniky BMW.
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2012 09:00
Re: Porsche
Vím že tomu (stále) "odmítáte věřit", ale naftové V8 mají "odzvoněno".. ;-)
..což neznamená že tu V8 Tdi ještě chvíli nebude, ale prespektiva je.. :-)
PS: BMW ho zrušil dávno, Mercedes vpodstatě už také ("dojíždí") - ono motor s "okrajovými" prodeji určený jen pro Evropu si může dovolit.. takhle "plýtvat" si může dovolit JEN vwaudi (a s motory "proplýtvali" opravdu OBROVSKÉ prostředky - pak není divu toho "jako"malého zisku na auto ;-)
PPS: No Bentley Mulsanne je STÁLE ta stará PŮVODNí technika (a Bentley Continental GT pro někoho NENí až tak úplně Bentley.. :-)
Avatar - Ham.
28. 1. 2012 09:22
Re: Porsche
To, že všichni něco dělají neznamená, že to udělá Audi nebo VW. Však to znáš, vedoucí firma oboru si trh tvoří a ne že se jím nechá řídit nebo dokonce vláčet jak lísteček ve větru...Takže nečekej, že market maker se bude řídit tvými věštbami. A pokud bys měla někdy pocit, že dělají to co předpovídáš tak se nenech unést, to sis jen něco přečetla o jejich směřování a vydáváš to za svoji předpověď.

VW paradox = plýtvat až se doproplýtvat k největšímu zisku v oboru v roce 2011 aneb jak správně plýtvat.
>:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2012 09:57
Re: Porsche
S vaší první větou NAPROSTO SOUHLASím!!! :yes: :-)
(jen to asi každý jinak "vwyhodnocujeme" - já jako pokus o "poručíme větru dešti"..
..a takové já rozhodně NE"chvwalořečím" ;-)
S druhou už ale NEee! Nebo vy myslíte že GM (a dříve Toyota) si "tvoří trh"? :-)
Že by si ho (k obrazu svému) CHTĚL "tvwořit" Ferdinand VWELIKÝ - o tom ŽÁDNÁ! ;-)
On se NAKONEC řídit bude MUSET - ale klidně o dost POZDĚJi než ostatní (jako "obvykle".. :-)
..že (v jednom NEjmenovwaném koncernu) sice "sdílejí" (a šetří) asi NEJvíce ze všech je fakt, zrovna tak jako že na druhou stranu na (tom NEJdražším na vývoj) pohoných jednotkách "plýtvají" (čti "jsou schopni prodělat") nejvíce ze všech je (nojo už zase) také FAKT ;-)
A samozřejmě že to NENí paradox - zisk na vůz má vw docela "mrzký" (jak JISTĚ sám "vwíte" :-)
Avatar - Ham.
28. 1. 2012 10:35
Re: Porsche
Každá firma, která je na špičce svého oboru tvoří očekávání trhu a ty pak naplňuje. Malí hráči jen sledují co dělají velcí a přizpůsobují se. Pokud se velký hráč začne chovat jako malý (přestane tvořit trh) tak dopadne jako třeba nedávno GM, přivede to ke krachu. Netýká se to jen automotive, je to vidět v IT, elektronice, biotechnologiích i dalších oborech.

Někdo mrzký zisk někdo krásnou ztrátu, tak to na tom světě chodí.
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2012 11:14
Re: Porsche
Jestli je to pokus o "přednášku z behaviorální ekonomie", tak (na amatéra) DOBRÝ :yes: ;-)
Avatar - white label
28. 1. 2012 12:41
Re: Porsche
Jj, Ham. na amatéra fakt DOBRÝ, ale s tebou je to "profíku" špatné i na amatéra... :*) >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2012 13:03
Re: Porsche
?? 8-s
PS: NEsedl vám oběd, nebo tak něco? :-|
Avatar - Bristol
27. 1. 2012 22:31
Re: Porsche
s tou Panamerou máš samozřejmě taky pravdu...(teď pominu že se mi vizuálně opravdu nelíbí protože je to každého věc, dle mého to není ani sedan) Porsche dělá skvělá auta...proto mě mrzí že nakupuje a sdílí technologie jak nějaká nesvéprávná tuctová monto-automobilka typu škodovky nebo seatu... :no:

ať mi totiž nikdo netvrdí že firma jako porsche si nedokáže vyvinout konkurenceschopný diesel...to přece nemusí bejt takovej problém...když už tvoří tak skvělá a drahá auta a neuvěřitelně dobré motory
27. 1. 2012 20:34
Re: Porsche
Jsem zastánce toho, že SUV musí umět jezdit v terénu, ale na chvilku to pominu. Vyjmenuj SUV, která jezdí lépe (na silnici, logicky) anebo mají lepší interiér (ne pro tebe hezčí, ale kvalitnější). Jediná reálná nevýhoda Cayenne je absence silného dieselu. Najde se řada lidí, pro které je velký benzín v SUV nepřekousnutelná záležitost. Ten seznam mne celkem zajímá.
Avatar - white label
27. 1. 2012 22:10
Re: Porsche
Jsem sám, koho v textu překvalpila údajná spojitost Panamery se supersportem ("supersportovní Panamera"), nehledě na to, že to bylo vzpomenuto v souvislosti s jeho nejslabší turbodieselovou motorizací... :-O
27. 1. 2012 23:31
Re: Porsche
Nejsi, ale kdo to má pořád opravovat? :-!
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2012 09:03
Re: Porsche
Pro mne "hezčí" i LEPŠí je Range Rover ;-)
(dokonce bych možná "zkousla" naftovou verzi.. :-)
PS: I když bude asi rozumnější počkat na novou generaci (která je doslova "za dveřmi" ;-)
28. 1. 2012 16:18
Re: Porsche
Range Rover je opravdu SUV a na silnici Cayenne skutečně natře. Dala jsi tomu korunu. 8-s
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2012 19:57
Re: Porsche
Ach "božíčku" - reagovala jsem na vaše "ne pro TEBE hezčí ale kvalitnější".. :-)
..PROTO jsem to napsala "tak jak napsala" - NEberete vy ty auta už MOC "vážně" ;-)
PS: A popravdě první generace Cayenne mne spíš "zklamala", byla taková "nijaká" (jezdila jsem se "S") - VÍM že tahle má být (snad i o dost) lepší, ale k té jjsme se zatím nějak NEdostala.. :-)
PPS: Nicméně mé "sympatie" má Range Rover - a VELMi, ale opravdu VELMi "příjemně" jezdí i na silnici ;-)
+ mi, tedy MI (aby nebylo pochyb) vyhovuje "klasická" loketní opěrka - tu už jinak snad nikdo NEdělá - NEchápu proč :-|
29. 1. 2012 19:24
Re: Porsche
Jenže to nebyla otázka, jen zpřesnění, aby nedošlo k nepochopení výrazu "lepší interiér." Ten dotaz byl celý formulovaný tak, aby RR nebyl možná odpověď. A co se nestane, přijde Kylie s RR. Kdyby jsi naznačila, že mluvíš čistě o interiéru, tak bych to vzal.

Pointa byla, že Cayenne je dobré auto, nehledě na původ. Jednička se mi moc nelíbila, takže jsem se jí vyhýbal, ale dvojka je mi celkem sympatická.
Avatar - white label
29. 1. 2012 19:33
Re: Porsche
Jj, jedničku jsem si ve své garáži představit nedokázal, ale dvojku už jo...
30. 1. 2012 11:37
Re: Porsche
Co mě pobavilo... koukal jsem na spotřeby a Cayenne je se stejným motorem úspornější než Panamera. >:D Přitom je Cayenne o 200 kg těžší. Jsem si vždy říkal, když benzínovou V8, tak spíš do Panamery než do Cayenne. To se bude muset vyzkoušet.
30. 1. 2012 11:41
Re: Porsche
Jinak RR je zajímavé auto, ale jeho užitečné zatížení je... zvláštní. Někde udělali inženýři chybu. Uměl bych si ho představit v garáži, ale mám trochu strach z (ne)spolehlivosti a asi bych ho úplně nevyužil, tak proč nesáhnout po něčem civilnějším. Uvidíme, zatím slouží to, co mám.
27. 1. 2012 14:23
Me to nemrzi
Kamenujte me, ale firma, ktera delala 356ku nebo 911 CarreraRS neni ta firma, ktera momentalne dela Cayene, Caymana a Panameru.

Kdyby to bylo o inzenyrech.. tak by to bylo mozna jeste porad Porsche.
Ale je to o marketingu, katovani kostu, emisich a downsizingu. Ctyrdverove Porsche s dieselem, je to vubec jeste Porsche ?
8-s
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2012 15:03
Re: Me to nemrzi
NEní (kdyby mělo alespoň bi-tdi, ale motor cca kvality Citroën C5 V6 Bi-turbo? To je fakt OSTUDA :no: ;-\
27. 1. 2012 15:43
Re: Me to nemrzi
Oba dva naříkáte, jako by se žádná automobilka nevyvýjela. Pokud by byli všichni takové konzervy konzervativní, kde by lidstvo bylo!
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2012 15:55
Re: Me to nemrzi
Pokud se lidstvo bude vyvíjet TÍMHLE směrem ...
.. dopadne jak ve filmu "Idiocracy" ;-)
27. 1. 2012 17:46
Re: Me to nemrzi
Dle trvalé formy a obsahové úrovně tvých příspěvků víš asi velice dobře, o čem píšeš. Akorát, co se tebe týká, tak ten budoucí čas není na místě.
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2012 18:16
Re: Me to nemrzi
Hele a jak VY rozpoznáte úroveň mých příspěvků? To je někam dáváte na "vyhodnocení"? :-)
PS: Ale HLAVNĚ: Vás "těší" že se Porsche zůčastní "sdílení"? ;-)
JÁ ho měla a mám ráda TAKOVÉ jaké je - sloučení s vw mu NEmá jak prospět - stane se TO co jinde = pokus o více a více modelů + sdílení + pokus jít do nižších a nižších cenových hladin + asi VÍC naftových motorů = NEnapadá mne nic KLADného co Porsche posune "dál a výš" - vás snad ano? >:-[]
Avatar - Astene
27. 1. 2012 23:44
Re: Me to nemrzi
Tady se nabízí otázka, co je to pravé Porsche a co je myšleno posunem dál a výš? Respektive kam výš a dál by se mělo podle Vás Porsche posouvat?
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2012 09:07
Re: Me to nemrzi
Tam co už "roky" - prostě jít stále "svou" cestou (se dál a dál zlepšovat - což se poslední desetiletí opravdu DAŘILO). Rozhodně ne spíš "dolů" a "do stran" - kam (velmi pravwděpodobně) bude spíš směřovat nyní.. ;-)
PS: Prostě já ve spojení Porsche s vw žádný klad pro SKVĚLE fungující automobilku Porsche NEvidím - spíš NAOPAK :-|
28. 1. 2012 16:59
Re: Me to nemrzi
když si přečteš ty ztráty, tak se asi nedá úplně mluvit o skvěle fungující automobilce
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2012 20:00
Re: Me to nemrzi
Já tedy o ŽÁDNÝCH ztrátách NEvím ;-)
Ani o VÝDĚLEČNĚJŠí automobilce :-)
27. 1. 2012 15:57
Re: Me to nemrzi
Proc nekdo place nad tim ,co se ho stejne nikdy netyka? Tak jako kazdy, kdo si chce doprat neco, za co jes chopny prachy doslova vyhodit oknem, na to potrebuje nekde vydelat, no a na vyvoj 911 bere Porsche penize z Cayennu atd, v cem je problem?
A jsou i takovi lide, kteri maji 911 na okruh, na bezne jezdeni jim ale neco chybelo a ejhle, je tu Cayenne v zime do Alp a pro business Panamera, podle me je to docela dobra obchodni strategie. Porche nikdy nemelo statut Ferrari nebo RR, takze si muze "bezne" auta dovolit. A pochybuju, ze by nekdo 911 nekoupil jen proto, ze vedle stoji 4 dvere v nafte...
27. 1. 2012 17:45
Re: Me to nemrzi
Protože pro část populace některé diskutéry na internetu (nebo ve IV. cenové...) je neustálé kňorání si a stěžování hlavním a jediným prostředkem jejich osobní seberealizace. A ti tví "předřečníci" si samozřejmně nikdy nekoupí ani 911 ani Cayenna - moc by chtěli, ale něco jim k tomu chybí. A dle jejich příspěvků (zejména toho s ženským nickem) to nejsou jenom peníze, pod čepicí by se nějaký ten rozum taky asi hodil.
27. 1. 2012 18:18
Re: Me to nemrzi
Propujcim si vyraz od jinych, ale jsou to notoricti Bychari, kterym se toto zbozi priblizi tak max na parkovisti. Presne vi, jak by se tento byznys mel delat, kdyby jej ale delali, udelali by vsechno presne jako Porsche. Pokud ne, okradali by sve akcionare
Avatar - Sonny Crockett
27. 1. 2012 17:57
Napíšu to velice stručně:
Achjo :'-(
Rozbalit vlákno
0
27. 1. 2012 22:51
VWTF???
Aď jde vw do * s jeho ***mi! Tohle si Porsche nezaslouží!!! Skopčáci adolfovi!
Rozbalit vlákno
6
28. 1. 2012 00:27
Re: VWTF???
Jedinou *** vidím v tvojí hlavě.Můžeš si podat ruku s tou pomatenou Kylie.Moc rád si tady čtu jak vám ten VW leží v žaludku.A bude hůř >:-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2012 09:09
Re: VWTF???
Není náhodou (doslova) "POMATENÝ" ten kdo se těší na "ještě větší dominanci až monopol" a na to že "bude ještě hůř"? ;-)
28. 1. 2012 09:44
Re: VWTF???
Pozor pozor ten nahore neni jossalito, jak ho zname, je to nekdo, kdo si zalozil velmi podobny nick (rozdil je v l a velkem i) a vydava se za nej, je to jen provokace
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2012 09:47
Re: VWTF???
Já vím - už jsem "slyšela" ;-)
Avatar - saldy
28. 1. 2012 21:40
Re: VWTF???
Bysme se měli dohodnout a tyhle klony dát všichni na Hate ;-\
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2012 22:10
Re: VWTF???
Já myslím že "original" jossalito(vi) to (maličko, malilinko ;-) ) "patří" - ale SOUHLASím že "by se to nemělo přehánět" (což ten klon trochu DĚLÁ
Avatar - JDM
28. 1. 2012 18:40
Jako Adolf
se snáží VW ovládnout evropu!! nestačí mu co má, evropu už takřka řídí ale che víc a zničí poslední kousky evropského autosportu . :no:
Rozbalit vlákno
0
28. 1. 2012 22:49
Přelévání
Porsche částečně vlastněné VW kupovalo akcie VW a zadlužilo se natolik, že VW je teď ochoten odkoupit většinový podíl, když klesla díky dluhu cena Porsche. Takže v podstatě přelévání jednoho a toho samého kapitálu jednoho koncernu až nakonec VW levně koupí Porsche? Nejsem sice ekonomický specialista, ale tohle je trošku podezřelé :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2012 22:54
Re: Přelévání
PROTO je na tuto "akci" také podáno TOLIK žalob (neb to různé firmy mále do KRACHu dovedlo a i v nejvyšších kruzích to vyvolalo minimálně jednu sebevraždu a ... a smudí to i po letech - že tam něco NEbylo v pořádku..